seabral Posted February 20, 2011 Author Share Posted February 20, 2011 Stajalište Oštrooki će skužiti koja je tu oznaka Peron i pogled iz pravca Imena Nastavak pruge prema Imenu u Sloveniji Dok sam čekao autobus, ugledao sam ovu baru ... ... i odabrao zgodan motiv za fotkanje Napokon stiže i HŽ-ov bus .... razmišljao sam ovo staviti u temu "Vlakovi u daljini", ali sam na kraju ipak odustao Vožnja busom do Kumrovca je bila kratka i ugodna. Bio sam jedini putnik u busu i čitavim putem sam pričao s vozačem i kondukterom. Ovim putem im zahvaljujem na kratkoj, ali lijepoj i vrlo zanimljivoj vožnji. Treći dio ovog putopisa posvetio sam džungli na kolodvoru Kumrovec ... o tome više sutra. Do tada, nadam se da ćete se uspjeti oporaviti od svih tih prizora nezaustavljivog propadanja i općeg nemara koje pokazuju gornje fotke. Ja to nažalost, još uvijek nisam uspio .... Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 Odlično Sebral! Vidim da si savladao osnove hodanja po džungli-nešto slično sam ja naučio prošlo ljeto na moru, samo što je bilo mnogo više bodljikavo-a ja u kratkim hlačicama Srećom pa tu i tamo postoje kameni putevi-mocire. Nego, što bi se dogodilo da se makne onaj kamen i pusti jedan EMD dugim krajem naprijed? Mislim da bi flora ipak izvukla deblji kraj Quote Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
inflameswetrust Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 Čestitam! Uspješno! Možda ne bi bilo loše da KLJŽ umjesto majica i kalendara počne proizvoditi ovakve artikle, s ugraviranim logom kluba? Quote Moje fotografije. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted February 20, 2011 Author Share Posted February 20, 2011 Hvala Adam, hvala Plameni ... razmislit ću da se idući puta bolje naoružam Ipak sam odlučio da sada i završim taj putopis .... nije toliko puno toga ostalo. Nakon povratka u Kumrovec, prošetao sam po tom nekad velikom kolodvoru. Sada na njemu caruje bilje svih vrsta i oblika ... Jedno im je svima zajedničko - previše ga je Slike govore više od tisuću riječi, pa neću previše komentirati ... Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted February 20, 2011 Author Share Posted February 20, 2011 Ulazne skretnice iz pravca Klanjca Izlazni signal u pravcu Klanjca Pogled unatrag Odmah iza signala su most preko Sutle i državna granica Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted February 20, 2011 Author Share Posted February 20, 2011 Povratak na kolodvor .... kad samo pomislim da je ovuda nekada vozio vlak Plato za utovar robe Travnjak na tračnicama ispred platoa Kao u najgorem horroru ... Nekad tako velik i tako značajan, a danas i bez značaja i bez vlakova i bez putnika ... Da, bila su to vremena kad se na ovoj klupi tražilo mjesto više Jedino railfanovi spadaju u klasu optimista, pa ponekad sjednu na peron čekajući vlakove koji nikada neće doći .... Lijepi pozdrav svima iz Kumrovca Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
dnovakovic Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 Bravo seabral! Opet jedan od tvojih vrhunskih putopisa. A ona mačeta koju ti je predložio plameni nije pogodna za ove zagorske džungle, tebi treba ovako nešta : Quote Pozdrav iz Osijeka ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICE-3M Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 Odličan putopis svaka čast na trudu. Ovo je više nego žalosno, a kako mislim da ova pruga ima perspektivu još se uvijek nadam da se bude stanje popravilo, a ove koji su doveli do ovoga bi poslao da očiste prugu golim rukama i to po ljeti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OGY Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 Lijep džunglopis.Još da vidimo vlakova u Kumrovcu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drempa- tzv-v7 Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 Ljepo planiram i ja opet po toj pruzi ali ja ču krenut iz Draša koja je udaljena nekih 8 do 10 kilometra od Klanjca ali čekam vikend i da još jednu do dvije sitnice rješim i idem u obilazak . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 Još je živ on cucek lajavi?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marioo Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 Odlicno Seabral svaka cast za ovaj putopis Nego kad je zadnji vlak prosao ovom prugom i jel vozilča klasika ili makoza ? Quote Railpictures http://www.railpictures.net/showphotos.php?userid=46448 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 Pohvale na trudu, nadam se da nisi poderao odjeću i da nemaš ogrebotina po tijelu. Nada za ovu prugu je EU, samo nas EU može prisiliti da obnovimo prugu i vratimo ju u promet. U protivnom možda bii bilo nade za dionicu do Kumrovca ali od Kumrovca do Zagorskih sela čisto sumnjam. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rudamaca Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 Odlično! Išel sam prije par dana autom od Kumrovca do Zagorskih sela,stvaro je pruga za 21 stoljeće.Ja kosim travu na livadama da se ne pretvore u šikaru ,izgleda da tu nema gazde . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 Gledaj, putem si trebao misliti da u proljeće il ljeto je tu joooš puno gore za proći, kad si zapeo negdje u žbunju.. Nije bilo nikakvih problema od strana policije, graničara i inih predstavnika vlasti? I da, čestitam na trudu i lijepom putopisu.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted February 20, 2011 Author Share Posted February 20, 2011 Hvala vam svima na komentarima. A ona mačeta koju ti je predložio plameni nije pogodna za ove zagorske džungle, tebi treba ovako nešta : Zapravo, tek kad sam zašao u te šikare sam skužio koliko sam nepripremljen krenuo u sve to. Svo ono granje na pruzi je neugodno bodljikavo, pa bi već i rukavice, štap ili neka slična improvizacija pomogla. A o ovakvoj mačeti sam maštao putem, priznajem Ljepo planiram i ja opet po toj pruzi ali ja ču krenut iz Draša koja je udaljena nekih 8 do 10 kilometra od Klanjca ali čekam vikend i da još jednu do dvije sitnice rješim i idem u obilazak . Da, to je isto lijepa tura. I o njoj sam razmišljao, ali na kraju su ipak prevladala Zagorska Sela. Draše ostaju za jedan od idućih pohoda Još je živ on cucek lajavi?! Da, živ je i dosadan k'o proljev. Najgore od svega je da se taj mali crni cucak toliko razlajao, da je njegov puno veći brat počeo žestoko lajati i divljati po svojoj ogradi. Samo sam se molio da ograda ne pukne pod njim .... Pohvale na trudu, nadam se da nisi poderao odjeću i da nemaš ogrebotina po tijelu. Sve je ok ... onih par ogrebotina ne brojim. A hlače su završile u veš-mašini .... za drugo više nisu bile Nije bilo nikakvih problema od strana policije, graničara i inih predstavnika vlasti? Je, bilo je presretanja i interesantnih doživljaja s graničnim policajcima, ali ne u Kumrovcu, nego kad sam kasnije prešao u Sloveniju i tamo se muvao uz granicu. Ali otom-potom .... Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
danijellikar Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 Bravo, Seabral. Ovo je odlično i poučno. Nego, bio sam i ja u subotu uz tu štreku tamo negdje oko pola dva i gledao kako je sve jadno. Išao sam u Bistricu ob Sotli po paket na tamošnju poštu. Šteta, mogli smo se naći i pročitati štogod u nekoj od knjižnica. Usput i jedan prijedlog...Svi koji planiraju obaviti neki ekšn da u posebnu temu ubace prethodno obavijest da se možda još i susretnu s nekim od ostalih članova ako ih put tamo nanese. Admini, moderatori, kaj mislite? Quote Danijel Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZlayoZg Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 Navikli smo seabrala viđati u svakojakim uvjetima i doživljajima,ali ovaj je zbilja poseban i svaka čast na trudu. Na ovoj pruzi sam bio samo jednom u životu i to kada smo sa srednjom školom išli u Klanjec na kolodvor negdje 1999./2000.Vozila je klasika sa Bt-ejcima i dizelkom.Brzine su tada bile mizerne(15-20 km/h).Lijepo se prisjetiti tih dana kada je pruga bila aktivna... I mali doprinos(sva sreća pa imam sve vozne od 1996 do danas ):ovo je vozni red 2000./2001.,tj. zadnje godine prometovanja vlakova,za voznog reda 2001./2002. je već bila zatvorena. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 Bilo je to u prvoj polovici osamdesetih godina, mjesec svibanj. Poslan sam na zamjenu u kolodvor Kumrovec. U proljeće su masovno išle exkurzije u Kumrovec. Što posebni vlakovi, što dodati vagoni na redovitim vlakovima, što u redovitim vlakovima. Najviše ih je bilo u svibnju, pogotovo oko 25. Iz Zagreba je došao poseban vlak sa desetak vagona. Lokomotiva je bila serije 664. Jedan strojovođa je bio Idžan (instruktor vuče), dok za drugog se ne sjećam. Pol vagona tog vlaka je bilo iz Titovog Užica a pol iz Šapca. U Rumi su spojili te vagone i došle su kao jedan vlak. Od te dvije skupine jedna je imala uplaćen aranžman u Podčetrtku (Atomske toplice). Nakon posjeta Kumrovcu selu i rodnoj kući Josipa Broza svi su se vratili na kolodvor. Ovi za Podčetrtek su sjeli u vlak. Po predviđenom voznom redu za polazak vlaka, vidim da ljudi ne ulaze u vlak. Kažem strojovođi da zasvira sa sirenom. Nitko ne trza. Ja vlaku dam polazak. Kada su vidjeli da vlak kreće , nastade strka. "Pobeže nam voz", nastala je vika. Ja nisam znao da samo jedna skupina ide dalje a ni druga skupina nije znala za aranžman prve skupine. I dobro što je tu je. Čekat će vlak predvečer u povratku. Po izlazu putnika u Podčetrtku garnitura je produžila u Stranje. Tamo je bila deponirana do povratka predvečer istog dana. Ovi što su ostali, nisu znali od dosade što će. Ja sam u međuvremenu poslije podne krenuo prema Klanjcu na BLOK I na pregled skretnica. I negdje malo priije mosta, na ulaznoj strani čujem žamor i pomjeranje šikare. Mislim u sebi: 'Ko je sad? Kad izlaze iz šikare dvojica, trojica. Jedan se samo češe po cijelom tijelu. Bilo im je dosadno pa su sišli na Sutlu. Toplo je bilo pa se jedan od njih kupao. Što ste radili dolje, priupitam? Oni meni protupitanjem: Jel' bre! Pa kakva je to voda ovdje? Moje protupitanje:Zašto, što ste radili? Kupali se? Da! Pa što niste pitali da li je voda za kupanje? Naime tvornica kristala u Rogatecu i tvornica stakla Straža sa nše strane su znali ispuštati staklenu vodu u Sutlu. I to sam doznao od jednog doroca, koji se kupao prije u Sutli. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 Jedne godine (prva polovica osamdesetih) je bio nekakava skup omladinski u Kumrovcu. Vozilo je 6-8 (ne sjećam se više) posebnih vlakova. Po izlazu putnika neki su vlakovi išli u Stranje i Imeno na depo. Neki su išli u Klanjec a jedan je bio deponiran i u tovarštu Prosinec. Lokomotive za vuču ovih vlakova su bile serije 664 i 645. Dosta dugo su Varaždinci i Zabočani obavljali vuču prema Kumrovcu. Ispočetka sa šinobusima, kasnije sa lokomotivama serije 642. Dolaskom serije 645, one su preuzele vuču. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sali Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 Bravo seabral........pod Tvojim slikovnim utjecajem ja dodajem svoje dojmove...... Tko sa slikama svoju povist piše, Tom ne može nitko prošlost da izbriše, Pod slikama o tom slova pišu, "Od stoljeća sedmog tu Hrvati dišu".... Djeca roda povist neće znati, Potom svoj na svome neće bit Hrvati Lehko je vu vremenu gda nam dobro ide,alpak vu ove krizne dene,mesecev,leta,živlenja,ni zgorega spomenuti se na duh Horvatov i Horvatic teri se ne da sam tak zlomiti. Krleža je davno napisal "nigdar ni tak bilo da nam nekak nebu".Z krizom ili prez nje,nigdar ni bilo da ni bilo - grdo.Nut,Krleža je "grdo" optimistično spremenil v "nekak"pak i danes horvatska bokčija vidi da je kupica na pol puna,a ne na pol prazna. Al doklam gospoda doktori nisu zrihtali novi rat,doklam vam mati po celi den ne sluša cedej velečasnog Sudca i Thompsona,a Jaca jošće ni zmislila novega harača i doklam jošče od Kumrovca do Zagorskih Sela seabral jasno cipelcugom stigne u jenemu komadu - morti i ni tako grdo. Srdačan pozdrav ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted February 21, 2011 Share Posted February 21, 2011 (edited) Odlično! Sve čestitke (No, kao obično) Pretekao si me za konjski nokat, ali negdje krajem ožujka se spremam ponovno pohoditi Gračac prije nego zaraste u svježu vegetaciju pa Te vodim sobom Ove Tvoje iskazane sposobnosti u sukobljavanju s florom & faunom će tamo doći do punog izražaja Edited February 21, 2011 by Pfaff Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeus Posted February 21, 2011 Share Posted February 21, 2011 Hvala ti na uistinu detaljnom prikazu ovog jada i bijede, kao i na velikom trudu koji si uložio u ovoj hodopis. Stanje je takvo kakvo je, nažalost. Nadam se da će nakon ulaska Hrvatske u EU ova pruga oživjeti. By the way, zadnji vlak je ovuda prošao u kolovozu 2001., i to klasika s dva Baat vagona. Vukle su ih varaždinske 2 043 i 2 044. Zadnja lokomotiva koju sam ja vidio na kumrovečkoj pruzi bila je 2 043 003 i to negdje mjesec dana prije zatvaranja pruge. U to vrijeme na kumrovečkom kolodvoru mogla se pročitati obavijest da će pruga zbog radova biti zatvorena do sredine prosinca, dakle do novog voznog reda, ali svi znamo kako je to završilo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted February 21, 2011 Share Posted February 21, 2011 Na ovoj pruzi sam bio samo jednom u životu i to kada smo sa srednjom školom išli u Klanjec na kolodvor negdje 1999./2000.Vozila je klasika sa Bt-ejcima i dizelkom.Brzine su tada bile mizerne(15-20 km/h).Lijepo se prisjetiti tih dana kada je pruga bila aktivna Mali ispravak: mizerna brzina bila je na dijelu Savski Marof - Vukovo Selo. Od Vukovog Sela do Kumrovca osamdesetih godina je obavljen remont, pa se vozilo 80 km/h. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted February 21, 2011 Share Posted February 21, 2011 U ono vrijeme 2043 nisu još bile varaždinke.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.