Jump to content

ICE-3M

Članovi
  • Posts

    1796
  • Joined

  • Last visited

About ICE-3M

  • Birthday 03.06.1983

About Me

  • Sex
    Male
  • Location
    Zagreb

Recent Profile Visitors

10651 profile views

ICE-3M's Achievements

1

Reputation

  1. Ako se pogledaju ove dvije fotke vidi se da to nije taj most, nego neki drugi. Na drugoj fotki se vide i ostatki stupova starog mosta pokraj novog, tako da je moguče da je snimljeno 1869.
  2. Ja sam najbliži ovom djelu gdje prestaje bit pokriven, pa valjda zato tu još ima života iako pitanje kaj se sve ispušta u potok tamo gdje je pokriven. Također potok je u donjem toku veči dio ljeta suh, pa valjda ni to ne pomaže životu u njemu. Onaj kome je ovo najbliža bolnica nek slobodno produži odmah prema Mirogoju, jer tamo bude ionako nakon boravka u ovom horor objektu završio.
  3. Nisam mislio više pisat po forumu, ali me je ovaj putopis natjero na komentar. Kao prvo, jako zanimljivo kao i uvijek, samo kaj je ovaj puta s meni ajmo reč domačeg terena. Jedna stvar ipa nije točna. Potok Bliznec nije bez tragova života, ima u njemu žaba i dosta se glasno čuju, a neki dan sam vidio i ribiča kako peca u tom potoku iako ne vjerujem da je nekaj ulovio. Ne znam dal si primijetio, ali prešao si Bliznec još jednom. Onaj potok koji se ulijeva u drugo jezero je također jedan odvojak Blizneca koji puni drugo i prvo jezero. Prije je pisalo na mostu Bliznec, ali most je ovo prolječe promijenjn, pa ne znam dal su i natpis vratili. Imam ipak jednu zamjerku u ovom putopisu. Kaj si baš morao stavit fotku od KB Dubrava? Baš jako kvari putopis. E da, još jedna sitnica u vezi Blizneca. Jedan natkriveni dio je pretvoren u šetnicu koja je nedavno dobila i ime, pa se tako natkriveni dio Blizneca na Borongaju zove Šetelište Vesne Parun, a na Volovčici Šetalište Ranka Markoviča.
  4. Lijepo i zanimljivo. Nadam se da nije problem ako ubacim par ispravaka. Ona zvjezdarnica nije na Popovom tornju, nego na Međubiskupijskom sjemeništu (srednja škola za svečenike), a oni gornjogradski zvonici zapravo su kaptolski, donji je Crkva svete Marije, a gornji svetog Franje, a na vrhu fotke se vide i mirogojske arkade. Vagon restoran je zapravo za Osijek i to je jedan jako zanimljiv vlak jer ima 10 vagona, petkom i koji više, od kojih su samo prvih 6 za Varaždin. Zanimljivo imao sam u planu i ja taj vlak negdje usput pofotkat taj dan, ali se nisam dovoljno rano probudio da stignem, pa mi je propao taj naum.
  5. Može i to, samo da nekaj naprave korisno s njima, jer ovo stajanje koje se najčešče odulji nema smisla.
  6. Odličan i zanimljiv putopis. One lokomotive su u Okučanima jer je Selcef radio remont pruge Okulani - Novska, a do kada budu tamo, tko zna. Zanimljivi su ti Vinkovci, nekad veliko čvorište, danas to kaj jesu. Jedino me smeta kaj se ti vagoni ne pošalju u CIOS nego tu trule. Kaj se ne bi moglo nekaj zaradit na njima prodajom u staro željezo? S obzirom da si pokazao priličan napredak, nestrpljivo očekujem tvoj sljedeči putopis.
  7. Lijepo, uvijek mi je zanimljivo pogledati tvoje šetnje po meni nepoznatom dijelu grada. Vlak nije Lisinski, on ima samo tri vagona, nego 415 iz Zürich-a za Zagreb, a prvi vagoni idu iz Villach-a za Beograd.
  8. Da točno. Kaj je najbolje i pročitao sam tamo tu 1989 i nije mi baš bilo jasno odkud ta godina. Kaj onda zapravo predstavlja taj stup? Repliku istog stupa koji je postojao prije negdje na obali Save ili jednostavno spomenik tome da je ovdje nekad bila granica.
  9. Ja ti sigurno ne budem zamjeril. Tko god ima nekaj fotki i za napisat na ovu temu slobodan je ubacit se, tako da samo naprijed s ovakvim dopunama putopisa. Meni je ovo danas bilo zanimljivo za pročitat.
  10. Tornjevi Katedrale u daljini Ostatak starog mosta Nasukani brod Za kraj sam još pričekao prolazak vlaka 5003 za Novsku preko Siska Pogledam vozni red i vidim da je prije pola sata trebao proči i 4057. Hm, da je prošao vidio bi ga, a kako kasni nije mi ga se dalo čekati pa sam otišao i dobro sam napravio jer je vlak kasnio nekih 113 minuta. To je to za sad. Pozdrav
  11. I mostu je zima Sad sam več na južnoj obali Save i tamo nalazim na ovaj granični stup iz vremena Napoleona Zeleni most s južne obale Ostatak starog mosta izbliza Pogled na sjevernu obalu Slijeva nadesno: NSB, neboder na Strojarskoj, kockica i HRT Vjesnik i zagrebčanka Most u svojoj punoj veličini Nastavak slijedi
  12. U isto vrijeme se pojavljuje i ličanka s teretnim Evo ih skupa na sredini mosta Nisam znao da još voze mješoviti putničko teretni vlakovi Ode 703 Teretnjak je još uvijek ovdje Zeleni čeh u daljini Stigao ja korakom do pol mosta, a teretnjak je još uvijek ovdje Strojovođa nekaj pokušava napravit... ...i uspjeva jer je vlak krenuo. Ovdje se bolje vidi gdje su bili stupovi starog mosta Nastavak slijedi
  13. Ovo ispod lokomotive je ostatak starog mosta Detalji mosta Daans sam saznao nekaj novo. Nisam znao da nasipi imaju imena. Južni je Ivana Supeka Most s istočne strane Ovdje je neki park nekakvih skulptura, a u pozadini je kockica u kojoj je mislim i ministarstvo prometa Sama odala je prilično zarasla, pa se most slobode jedva nazire kroz granje Neboderi u Veslačkoj. Ima jedna zanimljiva priča o njima. Naime, arhitekt se bunio da mu ovi koji zatvaraju balkone s PVC-om nagrđuju njegovo djelo Rekao sam maloprije da sam se žurio uhvatit 703, ali sam mislio da sam zakasnio, ali evo njega s prilično večim kašnjenjem od onih 12 minuta Nastavak slijedi
  14. Savski most je i autobusni terminal Arena Zagreb u daljini Čeh na liniji 7 pri kraju svog puta iz daleke Dubrave Ne voze samo čehi prek ovog mosta, nađe se tu i koji tramvaj S ovim sam došao do Savskog mosta Detalj mosta Ovdje su nekad stajali stupovi starog mosta Rekao sam da sam se vozio čehom zato kaj mi se žurilo, a žurilo mi se stič vlak 703 iz Rijeke za koji sam vidio doma da kasni nekih 12 minuta. Otprilike u to vrijeme sam i došao ovdje, ali vlaka nije bilo pa sam dočekao vlak 4052 za Ogulin Na mostu je ograničenje mislim 20 km/h, pa imam više fotki vlaka na mostu Nastavak slijedi
  15. Ma da naravno po zimi. Ne znam kaj mi je bilo da am napisao po ljeti. Danas sam se čak morao i vozit u njemu i to dosta dugo. Evo nastavka. Za početak kao i u skoro svakom nastavku ovog putopisa lovim neki vlak u blizini stajališta Maksimir. Ovo je zakašnjeli vlak 2010 iz Vinkovaca Onda je prošao i jedan prigradski Prošao je i 984 iz Virovitice Ovdje sam malo krivo zumirao I ode prema Dugom Selu Glavno da je autobusna stanica jako lijepo očiščena Onda sam išao vidjet dal je onaj pas još uvijek tamo, ali nije i onda sam se vozio čehom (kaj mogu žirio sam se) do ovdje Na drugoj obali Save se vidi bus na liniji 234 Glavni kolodvor - Kajzerica - Lanište Nastavak slijedi
×
×
  • Create New...