Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

ICE-3M

Članovi
  • Content Count

    1796
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About ICE-3M

  • Birthday 03.06.1983

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zagreb
  1. ICE-3M

    ICE-3M

  2. Divno, samo zato kaj ne svršavam od sreče kaj mi se teroristi motaju po zemlji sam prozvan fašitom. E, pa onda ti želim da kad krenu s svojim akcijama jedna od prvih žrtava bude tebi netko jako blizak, pa onda nazivaj ti okolo ljude koji nisu htjeli takve u svoje dvorište fašistima.
  3. Velika večina izbjeglica iz rata 90-tih u Hrvatskoj nije napuštala Hrvatsku. Dosta ih je bilo smješteno po hotelima, neki kod rodbine, a dosta njih nije ni pobjeglo, nego je protjerano nakon zauzeča njihovog mjesta. Večina onih koji su otišli za Njemačku su otišli svojoj rodbini s obzirom da dosta Hrvata ima tamo, a neki su bili usput i ekonomski imigranti. Uglavnom, ovdje se radi o tome da ti ljudi ne žele ni u Austriju, nego samo Njemačku. Iz toga se može zaključit da u Austriji traje krvavi rat. Ja vam velim, nisu to nikakvi jadni izmučeni ljudi nego teroristi i to treba pod hitno poslat natrag. Uostalom pruža bolji život i Katar, UAE... pa nitko tamo ne ide.
  4. Ma je da. Mužjak u 20-tim je izbjeglica? To je dezerter. Uostalom te "izbjeglice" bježe od rata iz Austrije u Njemačku. Očito baš i nisam dobro informiran, pa ako mi netko može reč kakav je to rat trenutno u Austriji? Pa jednom je predsjednik te islamske države najavio da bude poslao 5 miliona ljudi u Europu. Evo to je to. Sve to treba poslat od kud je došlo jer inače budu oni nas poslali dva metra pod zemlju.
  5. Teško. Iz tog je razdoblja opčenito jako malo fotki. Šteta, jer to je bilo prilično zanimljivo razdoblje na našim prugama. I to je ako se ne varam batič s kupeima. Jednog takvog sam jednom vidio u Budinščini 90-tih. Jel netko zna dal je koji takav vagon sačuvan ili su sve izrezali?
  6. Ovo je očito nekaj novo. Ja sam gledao projekt iz 2007. i tamo je peron predviđen kod današnjeg pješačkog prijelaza preko pruge, a odovojak za Bjelovar sjeverno o kolodvorske zgrade. Ako su to išli mjenjat, znači da se može očelivat i presjedanje u Gradecu, kaj narno ne znači da ne bude i izravnih vlakova. Projekt iz 2007. je predvidio pomicanje perona južno gdje bi bio bliže mjestu i uštedio bi nekih 200 m pješačenja. Nije puno, ali nije ni zanemarivo.
  7. Aha, znači ovo je isplatljivije nego Plavac pod žicom. Ajd dobro. Zaniomljivo kako se isplati vozit Plavac na vlakovima 2350/2353 između Koprivnice i Križevaca, a tek vlak 2351 s 2044 i jednim vagonom, to je tek isplativo. Glavno da je največi problem (direktni vlakovi Zagreb - Bjelovar pod žicom) maknut, pa bude sad PP financijski procvjetao. Taj krnji kolosijek završava nekih 300 metara od perona tako da nikaj od toga. Kolodvor Gradec bude obično stajalište s otočnim peronom i to je to.
  8. Dakle, problem je ako garnitura iz Koprivnice čeka na garnituru iz Bjelovara jer to blokira promet, a nije problem da Gradec bude zadnja stanica vlaka za Bjelovar i to uopče ne blokira promet. Zanimljivo.
  9. Meni taj vagon iza lokomotive izgleda kao ruski vagon, tako da bi to trebala bit "Drava". Vlak s batičima bi trebao bit današnji 3006, a na kolodvoru bi negdje trebali bit i plavci za Stubicu i Đurmanec, a njih nema, a ima dosta ljudi nekaj čeka na kolodvoru.
  10. Ako broje putnike prema prodanim kartama, onda jako malo, jer dosta se putnika vozi bez karte.
  11. ICE-3M

    Unska pruga

    Išao je, kao i svi vlakovi iz pravca Beograda za Split, ovako: Vinkovci - Slavonski Brod - Novska - triangl kod Sunje - Kostajnica - Bihač.
  12. Do sad je organizator svih roštilja bio drstoka, a također je pokrenuo i ovu temu. Međutim, nema ga na forumu več mjesec dana, a dogovarat roštilj bez glavnog organizatora je meni malo basmisleno. Jel netko može stupit u kontakt s njim tako da vidimo i s te strane na čemu smo?
  13. Dobro i u čemu je onda problem? Jedan je sačuvan i to je dosta. Kaj bi trebali s ostalima? Pa ti vlakovi ne voze jedno 10 godina, stoje na nekom zapuštenom kolosijeku i propadju i polako postaju ruglo. To i treba izrezat, isto kao sa svim vozilima na koje se više ne računa. Naravno da treba sačuvat po par primjeraka svakog vozila, a ovdje je sučuvan jedan, tako da mi nije jasno u čemu je problem ako izrežu ostale. Također i ovaj manometar zakaj ne bi završio na nečijoj viksi, naravno ako taj plati taj manometar. Ima na tim starim vlakovima, vagonima korisnih stvari koje bi se mogle prodat, a ne ih ostavit da propadaju, da se kradu...
  14. To nije nikaj neshvatljivo i neobično. Pa upravo se novi proizvod češče kvari nego stari. To su tkz. dječje bolesti. Pa i neki renomirani proizvođači s preko 1000 isporučenih vlakova imaju takve probleme kad izbace novi vlak koji se prvih mjeseci stalno kvari, a poslije postane pojam pouzdanosti. Nije to slučaj samo kod vlakova nego opčenito s bilo kojim novim vozilom. Tako da dajte malo vremena da se otklone svi ti nedostaci i da se onaj tko ga održava nauči održavat ovaj vlak, pa onda dajte ocjenu dal je to dobar vlak ili ne jel ovo fakat nema smisla,
  15. Jel to misle izrezat i onaj u Požegi ili samo ove ostale?
×
×
  • Create New...