Od danas je aktivan https://mapper.zeljeznice.net zahvaljujući forumašu DWProski.

 

Jump to content

Stanley

Moderatori
  • Posts

    18567
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    33

Stanley last won the day on January 2

Stanley had the most liked content!

2 Followers

About Stanley

  • Birthday 21.06.1949

About Me

  • Sex
    Male
  • Location
    Šenkovec, Zagrebačka županija

Recent Profile Visitors

29998 profile views

Stanley's Achievements

3,8k

Reputation

  1. Jučer sam na kratko boravio u Zagrebu. Zapanjile su me ove reklame na tramvajima, to je zaista ''putovanje s pogledom''. Dobro je da nisu prelijepili i vozačko staklo: Stari drugar: Na peronu je bila oveća skupina školske dječice u pratnji dvoje učitelja. Stjecajem okolnosti imao sam priliku čuti učitelja kako objašnjava djeci pojedinosti o željeznici. Očekujmo i ponekog budućeg railfana: Neki klinci su se odvojili od skupine i divili se Stričeku Vegeti:
  2. @1borna Ima nogostup skroz od Ključa/Šenkovca (zapravo sve od Harmice) do Zaprešića tako da nema opasnosti za pješake.
  3. Ja imam biciklo (točnije ima moja kćer, ali ja ga koristim) i prema tome spadam u kategoriju pješaka/biciklista. Čekam da prođe ovaj najavljeni trzaj zime pa da uzjašem prometalo od 0,05 ks. Kad nabijem kondu slijedi tura do Zaprešića pa s prikom Portosom na pivčugu.
  4. Znam nešto o prometnim propisima jer sam više desetljeća bio vozač, tako da znam i što znači staza za bicikliste. Prekjučer sam u sat vremena i na cca 3,5-4 km dionice vidio na stazi 2 (dva) biciklista i 5-6 pješaka. Kada su biciklisti naišli ja sam se sklonio. Hehe, nađite mi na slikama jednog biciklista koji bi me, da je Portos , zveknuo po tintari. A propos biciklista, ima ih svakakvih. U naseljima Špansko i Malešnica, gdje sam nekada živio, postoje staze za bicikliste ali one u ulici Ivane Brlić Mažuranić nitko ne koristi - svi se voze pješačkim nogostupom. I mnogi voze kao luđaci. Jedan me okrznuo nakon što mi je dojurio s leđa, a jedan je zamalo srušio moju unučicu dok sam je vodio iz vrtića. U svakom slučaju ja ću i dalje koristiti biciklističku stazu za šetnje uz/niz prugu. Biciklistima ću se uredno ukloniti, a prometna policija neka mi odrapi kaznu.
  5. Nedostaje samo svjetlosni signal: A ne bi bilo loše staviti i polubrklju, jer kada ovdje prozuji EuroCity sa 140 km/h...:: Još jedan pogled prema kolodvoru, Somu i bačvama: Staza se nastavlja prema Brdovcu (točnije Javorju), ali tamo ću drugi put: Nešto zuji iz daljine: Lijevo 8030 za Harmicu, desno 8041 za Zagreb Glavni kolodvor: Za povratak do Sutle zapao me novi Som 203, nemam primjedbi:
  6. ... i (da prostite) zguza: Iza njega 17 bačvi sa 68 osovina, tonažu ne znam: Biciklistička staza se nastavlja iza kolodvorske zgrade: Moju općinu sve više cijenim. Vidi se da na vlasti nije KraDeZe Ups! Što je sad ovo?:
  7. Da se nisi usudio uspraviti se: Nakon cca 4 km neprekidnog pješačenja ovdje ćemo odmoriti stare kosti na par minuta: Viđe s'tuacije: Teretnjak s Vectronom i Som u mirovanju, nije loše: Vraća se i Som iz Harmice na vlaku 8039: Moćan stroj sprijeda...:
  8. ... i jedan prema naprijed: Zaštitna ograda, točnije nedovršeni ficlek: Opomenica ili signalna oznaka ''Pazi, željezničko-cestovni prijelaz'': Ovdje je zaštitna ograda neprekinuta: Ovo je puno bolje nego na pruzi za Krapinu: Ulazni signali kolodvora Savski Marof: ŽCPR Prudnice: Još malo do cilja:
  9. Ostao je i ovaj zahrđali i nahereni jadničak: Kud dvije tu i treća: Jedna usputna: Predsignali ulaznih signala kolodvora Savski Marof (ovo sam točno rekao, ha?): Do ovdje sam stigao zadnji put, a sada ćemo dalje: I biciklisti imaju rasputnicu: Ova staza vodi u smjeru ''Plive'': Jedan pogled unatrag...
  10. Šetnja niz prugu do Savskog Marofa, 22. veljače 2023. Pješačenje je dokazano najzdraviji (i najjeftiniji) sport, a kako je jučer bio pravi proljetni dan valjalo ga je iskoristiti da se malo protegnu noge. Hvala općini Brdovec što je izgradila biciklističku stazu koja je ujedno i idealno šetalište, tim prije što neprekidno prati željezničku prugu. Živog prometa nije manjkalo, a ovo je Som na vlaku 8037 na stajalištu Sutla: Ode on, a ja ću polako za njim: ''Pliva'' iza polja mlade pšenice: Brklja na ŽCPR Drenje je spuštena: Evo još jednog Soma, ovaj put na 8026 za Harmicu: Prvi put vidim objavnice predsignala na konzoli kontaktne mreže:
  11. Astronomski da. No klimatološki proljeće počinje 1. ožujka ili za tjedan dana. Što ne znači da ne može zapasti snijeg.
  12. Pogled unatrag na sada nepotreban objekt: Granična voda: Od Slovenije za sada samo ovo: U međuvremenu se dokotrljao i on pa mu dođe kao prikladan motiv za Valentinovo:
  13. Šengenska šetnja preko crte, 14. veljače 2023. Od prvog siječnja ove godine Hrvatska je u Schengenskoj zoni i preuzela je ulogu Antemurale Unionis Europaeae, predziđa Europske Unije, što znači da granice (čuvane) sa Slovenijom više ne bi trebalo biti. Pa iskoristimo ovaj lijep predproljetni dan za očevid u stanje stvari. Na suncu i okoliš djeluje vedrije: Poznati putevi: Željezničko stajalište Harmica je pusto, ali ne za dugo: Ovuda vlakovi već dugo ne prometuju, a ka'će ne znamo: Nekada se nije moglo bez isprava, a danas ni živa čovjeka: Svinuta granična brklja kao znak novih vremena:
  14. Udobnost Baata-a ovisila je o stanju pruge. Ja nemam loših iskustava s Baat-ovima jer sam bio navikao i na drvene klupe. A propos drvenih klupa... Početkom pedesetih godina igrači Hajduka su se dovezli trećim razredom (dakle drvenjacima) iz Splita u Beograd, smazali Zvezdu 3:0 i vratili se u Split kao prvaci. No svako vrijeme nosi svoje, vulgo danas su guzice razmaženije...
×
×
  • Create New...