All Activity
- Yesterday
- Last week
- Earlier
-
Pozdrav,
ne bi trebao puno pisati pa te molim za diskreciju, ali s obzirom da mi djeluješ ok i da si bio u sustavu i znaš kako to ide.. Problem je sa svima i svim. Uglavnom, radovi što se tiče SS-a nisu odrađeni baš najbolje (najveći problem je između APB-a i prijelaza zbog čega se forsira MO). S obzirom da vremena nisu kao nekad, ljudi ne žele staviti svoj potpis na nešto što ne radi kako treba pa su u igri razni pritisci samo da se stvar "odradi". Uz sve to, tu je i prometni sindikat koji štiti prometnike i njihove interese...
-
Kume, stariji si od mene 7 godina....pozdrav
Ak dobijem na lotu selim se tebi na Floridu....budeš mi našao neku kuću...?
-
Bok.
Znam Pongija....on je još kao strojovođa otvorio štand na Dolcu sa nekim sjemenkama, brašnom itd. Sad njegov sin to drži i često ga vidim. Obično subotom idem na Dolac ali biciklom. Kad je hladno onda ne idem, ha, ha.
On je bio strojovođa Francuza a to je onda bila velika privilegija.
VLAKOVI KAO SUDBINA
-
Ma gle , ti si previše puta potpuno fulao fudbal. Načitao sam se tvojih besmislica i potpunog nepoznavanja željeznice u YU i HR.....davno si ti radio taj posao....i tada si ga radio sa opskurnim znanjem..... a u Yugi su se svakavi tipovi ala ti mogli naći u prometnoj službi....jer boljih nije bilo moguće pronaći.
Prvo pitanje za tebe....koju si srednju školu završio u Yugi i koje si zvanje stekao...?
Onda ćemo dalje......
-
Dobar dan kolega. S obzirom da je tema bila: "Zagorski cug" te popraćen vašim zadnjim komentarom o niskopodnim vlakovima, nisam htio dalje širiti temu van konteksta pa sam se odlučio ovako obratiti. Moram priznat da se slažem sa vašim komentarom vezano za niskopodne i nagibne vlakove, jer sam razgovarao sa nekim ljudima koji su te vlakove usporedili sa tramvajima a i sam volim klasični sastav. Kad su u pitanju nagibni vlakovi moram priznat da se u njima osjećan hermetički zatvoren no uspoređujući sa Bee klimatiziranim vagonima koji su skoro isti kao nagibni, ti vagoni barem imaju odjeljke i nemaju nagibnu tehniku. Upravo zato smatram da Republici Hrvatskoj trebaju hibridne lokomotive kako bi se kod nas sačuvao bar nekako klasični sastav. Možda dosta ljudi smatra da je vlak samo prijevozno sredstvo koje će te prevesti od točke A do točke B no ja se sa time ne slažem te s obzirom na ljepotu koju nudimo turistima smatram da vlakovi moraju biti atraktivni a to se može postići klasičnim sastavom. Nadam se da vam nisam bio naporan kolega. 🙂
-
Hvala na podršci.
Vidim da sam dobio u temi Zagorski Cug već protuodgovor i to od strojovođe kojem se živo fučka za željeznicu i vučna vozila, jer dobiva plaču od države i živi na državnoj sisi kako se to kaže sada je prešao iz HžCarga u Rccc pa pljuje po željeznici slično kao i Josip a prvi je kada se treba verati na dizele. Vidim da to sve polako ide kvragu. Mene su kao putnika u vlaku izgubili ne odnosi se na vožnju u Mašini to idem, a vjerujem da će izgubiti i druge putnike na taj način.
Npr. kada sam vidio da 2062 vuče putnički vlak ja sam odmah išao kupiti kartu i sjeo u prvi vagon prvi kupe da otvorim prozor da osjetim miris onog njenog dima itd. Toliko od mene za sada na poruke se neču niti osvrtat jer vidim da neki provociraju.
Pišem preko moba došao sa posla pa se čujemo. Pozdrav.😊
-
Ja bih tako želio kad bi , kao mi se opet pred očima ukazala JŽ serija 32 u Rijeci onako "Friška" iz radionice u Zagrebu pred jedno 65 godina i patim i patim i patit ću i u znak protesta odlučio sam se ne voziti se više Hž serijom 1141 od 2012. godine. Budite malo fleksibilniji, no svatko ima svoj pogled pa tako i ovaj moj kratki i nevažni prilog promjeni sistema vuče južno od Zaboka
LP
-
-
Danas sam razgovarao sa konstruktorom zagorskih pruga i pruge do Dobove. Pitam ga jel znaš kad ide kakav svečani vlak, radiš li možda kakav VR? Rekao mi je da hže ima neke primjedbe dok Austrijanci kažu da je sve u redu. Pokušat će to drugi tjedan da riješe? Nisam htio navoditi imena niti od kud informacija?