All Activity
- Today
-
Danas 29. ozujka evo me skoro na kucnom pragu U brdima, osim vlaka 4604 hvala bogu, nam svakako kamenja ne nedostaje Vlak 4604 kasni oko 60 minuta i odlazi prema Susak - Pecine.
- Yesterday
-
pantich joined the community
-
Most preko Rjecine u centru grada. Snimljeno kod INA pumpe "Skoljic. Zbog zamjenskog autobusnog prometa Ogulin-Moravice radnim danima vlak 4000 kasni redovno oko 45 minuta. Evo ga u 12:35 sati. i nastavlja nasipom prema gornjem portalu tunela "Kalvarija".
-
Rijeka 27. ozujka 2023. Ovo nisu vrece cementa nista se ne bude gradilo, tako izgleda zaliha kvarcnog pijeska na brdskoj prugi u zimskoj sezoni. Kako je odmah u prvom mjesecu predviđeno zitarice se prevoze stalno i tu zbilja ne treba biti posebno pametan. Ocit je porast kolicine ovog tereta, nije to vise sezonski prijevoz domacih kolicina ili tranzit iz Mađarske Na 5. kolosijeku "centrale" u Rijeci 11 Tagnpps vagona ceka odlazak u luku pod silos. Ima tu svakakvih pripadnosti, evo jedan iz Nizozemske. Plocica proizvođaca. Isti proizvođac Oznaka pripadnosti DE DB broj:80 Oprostajna fotografija bloka 2 i teretnog dijela kolodvora.
- Last week
-
Remiza el. lokomotiva "Mlaka" 27. ozujka. Zimski raspored jos uvijek vrijedi, ostale su na terenu. HZ Cargo se odmaraju po krovom. HZPP 6112-109 spusta se iz Permani na 4. peron. Skladista "Metropolis u pozadini,istocni kraj grupe kolosijeka "park" pogled na blok 2 na lijevoj strani sa kolosijeka pruge iz Pivke. Pogled na zapadnu stranu prema staroj petrolejskoj luci i kolosijecima novog terminala. Pruga prema kolodvoru Opatija-Matulji.
-
flyer26 changed their profile photo
- Earlier
-
U međunarodnom prometu svaki tovareni vagon mora imati listicu, izuzeće su samo skupine vagona i maršutni vlakovi koji se otpravljaju sa 1 Tovarnim listom gdje su olistani prvi i zadnji vagon skupine - maršute. Za unutrašnji promet ne znam kako HŽ to ima riješeno (vjerovatno kao i međunarodni).
-
Vagon je tovaren što se i vidi i po T graničniku i po mjenjaču sile kočenja, tako da se ne radi o praznini. Listice se sve manje koriste, u principu najviše za olistavanje neispravnih vagona.
-
Luka Međeši Railfan changed their profile photo
-
Ovo su isijesci koje rado gledam - fantasticno!
-
Zadovoljstvu ljepotama dosao je kraj. Prekinula ga je zvonjava te bljesak i zvuk mehanizma uređaja branika. Vlak 4000 iz Zagreba. koji samo subotom i nedeljom prometuje bez zamjenskih autobusa Ogulin-Moravice, ostale dane redovito kasni 45 minuta najmanje.
-
ZCP lokalnog naziva Vitlo nesto vise od 1 km udaljen od Meje prema Plasu. Nekadasnja odjavnica ceka svoj kraj. Pogled sa malog vidikovca. Od Mosta preko Kvarnera do Ucke (bijela mrlja portal druge cijevi tunela) A7 cvor Hreljin nastava u zeljeznickoj tematici sutra......
-
Iza onih pragova naslaganih do kolosijeka parkirao sam auto; do njega nalivadici sunca se ovaj bijeli komadic. Temperatura je 13C stupnja. Nakon voznje bez nekih velikih uspona i padova i djelomice i po trasi plinovoda jedno 1,5 kilometra od pruge livada Satnicko na kojoj su i danas proslave svakog 22. lipnja, ali bez posebnih vlakova . Desno vidimo rub bunara, a put do prvog partizanskog logora, koji je posluzio kao osnovna potka TV serije "Kapelski krijesovi", vodi na fotograviji ravno kroz sumu u brdo Tuhobic. Lijeva strana livade pozornica u primorskom kamenom suhozid stilu u pozadini uska cestica, koja zavrsava u centru Hrelina malo je strma i uska ali ima i pogled na zapad
-
1,206 tone je granicna masa, koju moze podnijeti kvacilo na nagibu od 29/ooo prema tablici 7C uputstva 52. Mogu biti i 4 Vectrona ali vise nesmije a ne nemoze.
-
Maurycy Kosewski changed their profile photo
-
Teško, po bačvi je cca. 75-78t, što znači da je bruto masa ovih 15 vagona 1170t. 1206t je max. koji ASEA+Vectron mogu podići.
-
Ako je 90 t po bačvi onda bi bruto bilo čak i 1350 t?
-
Vlak Rijeka-Ogulin broj 4605, a ne kako je prije pogresno napisano 4606 odlazi prema Zlobinu. Evo uspeo sam se na skoro vrh usjeka pogled na bivsi privremeni slavljenicki peron sa pragovima za proljetnu zamjenu. Nema vjetra huka se cuje sa mora. EVo krov zaprege HZ Cargo 1141. i visesistemske vozne Teski vlak iz Soica moglo bi biti Q=1,200 tona po slobodnoj procjeni Nastavak sutra Lijepi pozdrav svima!
-
Danas za razliku od 3 metra nadmorske visine malo lutam na oko 700 metara nad morem po padinama Tuhobica. Bivse privremeno sluzbeno mjesto u km 623,673, koje je u davna vremena koristeno samo svakog 27. srpnja u godini prilikom iskrcavanja putnika posebnog vlaka prilikom proslave "Dana ustanka naroda Hrvatske", Ponedeljak 13. ozujka 2023. 12:25 sati Pogled na prugu u usjeku prema kolodvoru Plase. Pruga na nasipu zasticena od udara bure prema Driveniku. Idemo preko kolosijeka na drugu stranu. i onda jedno 30-ak metara prema Zlobinu do pocetka nasipa Spremao sam se uspeti padinom o u ovoj pustosi se vlkovi dobro cuju, evo 4606 za Ogulin redovit. nastavit ce se....
-
Dobar ti lijepi dan!
Tvoja ranija priča o Švici na altemodellbahn još traje jer nastavke stavljam u prosjeku
1 do 2 x tjedno. Mogu li kada završi nastaviti i sa novom slikovnicom, odaziv što se
tiče zahvala je velik. Kad bi svaki donio 1 euro obogatio bi se ha ha i podijelio sa tobom.
LP
-
Rekao bih kako nema listica na vagon(u)ima da je to sve praznina. U grubo to bi bilo otprilike oko 600t.
-
Formalno pravno za sve se ispostavi račun ali se nikad ili skoro pa nikad stvarno ne plaća. Sve se to prebija. Kako već 10 godina ne radim ne mogu ti precizno i točno odgovoriti. Oni nama troškove struje i vuče za taj ficlek mi njima za to što oni vuku do Čakovca, Đurmanca Šapjana itd. Troškovi dizela se tačunaju nešto više ali sve skupa je to otprilike tu. Prometnik u Dobovi ima direktnu vezu sa našim CDU-om (Centar daljinskog upravljanja) i nema potreba za posrednikom.
-
Par impresija po dolasku vlaka 481 u Rijeku dana 11. ozujka 2023. 11:30 - 11:35 sati. "Glavna glumica" HZPP 1141-301. U pozadini desno na 4. peronu odmara se EMV HZPP Koncar 6112. HZ Cargo na celu praznih vagona oznake "S..." odlazi spojnom obalnom prugom prema terminalu u kolodvoru Rijeka Brajdica. Medijska se halabuka utisala no broj se nije smanjio sad ce od Lupoglava dobiti jos i "Niskopodni".
-
reakt0r changed their profile photo
-
until
-
Svezigledno granici oziroma meji imam par pitanja koja ne znam gdje bih drugdje postavio, a tiču se, pa... granice: 1. Kod prelaska pruge preko granice u slučajevima napajanja 25 kV 50 Hz u druge željezničke uprave pod istim naponom sekcioner je praktički na samoj graničnoj crti +/- 100 metara tako da EVP iz druge države jako malo i kratko napaja KM, ovisno na čijoj je strani sekcioner. Toga imamo na potezima Tovarnik-Šid, Volinja-Dobrljin, Botovo-Gyékényes, Metković-Čapljina i Slavonski Šamac-Šamac. Valjda nisam ništa propustio. Pitanje glasi: 25 kV 50 Hz se lomi na 3 kV=tek u Dobovi, sekcionera na graničnoj crti nema. Logično, hrvatski EVP napaja sve uključivo i dio kolodvora. Jel' Slovenci tu uslugu plaćaju neke novčiće, a to pitam zato jer bi mi to ustvari bilo dosta nelogično obzirom da naši SV vuku do/od Dobove (neovisno o operateru)? I je li održavanje KM-a u njihovoj ili našoj ingerenciji, obzirom da održavaju prugu od mosta prema Dobovi unatoč tome što je granična crta kojih 500-njak metara dalje, pa malo održavaju i s naše strane meje? 2. Dok nije bilo loma vuče u Šapjanama, gdje je bio sekcioner koji je odvajao stari EVP Matulji od slovenskog EVP-a? Ako se ne varam, izmjena vuče tad nije bila u Šapjanama nego su riječki SV vukli do Ilirske Bistrice. 3. Slijedom prethodnog, logično pretpostavljam da je onda u slučaju Ilirska Bistrica-Šapjane trenutna situacija da 3 kV= napaja slovenski EVP skroz do kolodvora Šapjane gdje preuzima novi EVP Matulji na 25 kV. Plaćamo li sad mi neke novčiće Slovencima što nam napajaju prugu na kojoj oni sad vuku (prije, dakle, nisu)? Prugu koliko znam od tunela na granici do Šapjana mi održavamo, je li isto slučaj i s KM ili, obzirom da je sad napajana iz Slovenije i na 3 kV=, to rade Slovenci? 4. Koja je procedura hitnog isključenja KM-a u slučajevima kad napajanje dolazi s područja druge željezničke uprave? Primjer - neki cirkus se događa u Dobovi ili na njihovom dijelu pruge, treba hitno gasiti struju. Jel' se gubi vrijeme na to da Dobova zove Savski Marof ili ima svoju krušku koju može stisnuti da se sve zgasi, pa lako se onda objašnjava zašto? Ista stvar se odnosi i u suprotnom smjeru na situaciju Šapjane. Mogu li Šapjane zgasiti samostalno 3 kV= ili moraju zvati Ilirsku Bistricu? 5. Izmjena strojnog osoblja, odnosno ulazak našeg pilota na istarskoj pruzi je u Rakitovcu ili u Buzetu? Pretpostavit ću da je Buzet, ali čisto pitam.
-
Jučer sam na kratko boravio u Zagrebu. Zapanjile su me ove reklame na tramvajima, to je zaista ''putovanje s pogledom''. Dobro je da nisu prelijepili i vozačko staklo: Stari drugar: Na peronu je bila oveća skupina školske dječice u pratnji dvoje učitelja. Stjecajem okolnosti imao sam priliku čuti učitelja kako objašnjava djeci pojedinosti o željeznici. Očekujmo i ponekog budućeg railfana: Neki klinci su se odvojili od skupine i divili se Stričeku Vegeti:
-
Znači Asea Rb1 221 stigla u Škrljevo. Zbilja velika razlika u krajoliku.
-
Vrijueme se pomalo smiruje, snijeg ne pada, sunce se pojavilo ali bura jos uvijek ne popusta previse. Koloodvor Skrljevo 28. veljace 11:08 - 11:10 sati.