Od danas je aktivan https://mapper.zeljeznice.net zahvaljujući forumašu DWProski.

 

Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Yesterday
  2. Last week
  3. Earlier
  4. Jučer oko 12:20 ovaj se lijepo vidio sa malog rotora na kraju Hreljina , kako gore u brdima polako ulazi u postaju Meja. Bio sam "za volanom"te nije bilo prilike snimiti ga. No kad te sreća prati snimio ga je nešto kasnije nakon križanja sa 4605 autor ove fotografije Evald Robić. Izvor:FB Podsjećam da se u "Putopisima" postavljaju isključivo vlastite slike!
  5. dođi nakon velike kiše, to su kanali za oborinske vode...
  6. a da, krivo sam se izrazio u biti.. dok sam čekao svoj vlak jedan prigradski je naišao za Harmicu, i malo za njim brzi za Zurich po svom pravom desnom kolosijeku
  7. Prigradski vlakovi od S.Marofa ne voze nili po lijevom niti desnom kolosijeku nego po svojoj pruzi a to je prema Kumrovcu!
  8. podsjetilo me, jedna moja mala anegdota s Vašeg područja ako se mogu ubaciti.. nedavno sam vlakom prvi put išao do Sutle na mali izlet, obišao dvorac Vranyczany i imao u planu u Laduču sjesti na vlak na Zagreb Nisam imao pojma da prigradski vlak cijelo vrijeme od Savskog Marofa prema Harmici i od Harmice vozi isključivo desnim kolosijekom, došao do Laduča, i nisam nikako mogao skužiti gdje bi bilo stajalište za povratak prema Zagrebu koliko god sam daleko mogao vidjeti i odlučio da bi bilo najsigurnije vratiti se do Sutle jer sam nekako mislio u glavi da sam tamo vidio neko stajalište osim onoga gdje sam sišao.. priuštio si 10 min brzog hoda od Laduča do Sutle, vlak na koji sam planirao sjesti mi pobjegao pred nosom i skontao da uopće nema stajališta s desne strane od granice skroz do Savskog Marofa.. malo sam sam sebi ispao glup al dobro 😄 Pogled prema granici i odvajanje za Harmicu i pogled prema Zagrebu
  9. Sedam dana kasnije vlak 4000 na prisojnoj strani Dinarida u kolodvoru Plase još uvijek uz lišće šarenih jesenskih boja. Osim dosade, glavni razlog moga sušenja na buri bilo je čekanje drugog Tin Expressa, koji se nije niti pojavio zbog malog interesa.
  10. Mala šetnja uz prugu, 27. studenog 2022. Danas je nakon dugo vremena osvanuo lijep jesenji dan, kao stvoren za protezanje penzićkih nogu. Prošetao sam oko sat vremena po novoj biciklističkoj stazi i zabilježio nekoliko impresija. Stajalište Sutla drijema na suncu: Bilo je statistički vjerojatno da će se pojaviti bar jedan vlak i evo ga - Som iz Harmice na vlaku 8037: HŽ Infra i kumulus u daljini: HŽ Infra i Šenkovec: Pšenica: I konac djelo krasi - teretnjak iz Dobove s vagonima za žito na cca 100 km/h:
  11. Ako dobro pamtim za 12 sati (! smjena) najviše je prošlo nekih 57 vlakova. Samo tada su tamo bili i ulazni signali kao i potiskivalica u Volinji. Vlakovi su se potiskivali uglavnom sqa nezakvačenom lokomotivom do Kostajnice. Sada se vlakovi MORAJU voziti sa zapregom do Majura. Potom skidanje lokomotive i gubljenje vremena. Znalo se dogovoriti sa kolodvorom B.Novi (ako je bio strojovođa koji je to htio raditi) da će biti prolaz bez zaustavljanja. I danas su neki strojovođe znale vratiti se malo sa vlakom prema Bosni i onda sa zaletom uz brdo sa lokomotivom. Obično bi poslali skretničara na prvi prijelaz prema Kostajnici radi osiguranja istog. Po KVR tamo je predviđeno zaustavljane. Nekad bi i strojovođa iz ŽRS-a znao pogurati vlak do izlaznih skretnica. Uglavnom to je sve bilo "ilegalno". Čak nam je znala policija znala zabraniti potiskivanje. O tome kasnije ću napisati.
  12. Govorimo u najbolje vrijeme HŽa… Sad je to slijepo crijevo, i to će najvjerovatnije ostati, jer glavnina tereta za Bosnu ide na Šamac….
  13. Prije petnast godina vjerovatno jest, a ipak, u najbolja vremena tamo je znalo biti i 100 (ako ne i više) vlakova u 24 sata, a to je bilo puno prije😜
  14. U najbolje vrijeme tam cca 2006.-2008. Su se znala dizati po 4 rudara dnevno za Mađarsku, plus jos 45160 i 45162 za Zagreb RK. I kako su polako nestali rudari, tako su i ova dva nestala 45160 ide po potrebi sada. Ostalo mrtvo.
  15. Nakon oluje kada je pruga otvorena prošao bi jedan ili nijedan vlak dnevno. Volinja je radila samo do 18 sati Kasnije je to prešlo na otprilike 2 para vlakova dnevno. Kada je krenuo brzi noćni vlak za Sarajevo Volinja je počela raditi 24 sata dnevno. Tada bi u 24 sata prošlo nekih 4-4,5 pari vlakova. Ovo pol vlak nije bilo samo pola nego primljen je vlak iz BiH a nije predat tamo nijedan. Uglavnom bi tada mi vlak izvukli u Majur ili Sunju i tamo vlak jednostavno ostavili a lokomotivu vratili u Volinju. To je bilo iz razloga toga što smo iz Volinje skoro pa sve vlakove morali izvlačiti sa 2 lokomotive. 1 lokomotiva je bila na teretnom vlaku a drugu smo koristili od brzog vlaka za ispomoć i morali smo je vraćati u volinju bo brzog. Onda bi izvukli vlak u Majur ili Sunju i lokomotive vratili po drugi teretni vlak. Taj teretni bi u Majuru ostavio lokomotivu od brzog vlaka koja se MORALA vratiti u Volinju a teretni je onda produžavao sa lokomotivom dalje. Problem je na toj pruzi bio i taj što su na teretnim vlakovima morala biti po dvojica jer nije bilo pokriveno sa RDV-om. Brzi vlak nije imao taj problem jer se kondukter u vlaku bio vlakopratioc. Po noći smo znali uzeti iz zagrebačkog čvora Veliku kružnu lokomotivu i poslati u Volinju. Velika (tako se zvala pa pišem velikim slovom) najčešće je bila lokomotiva serije 2o63 (preko 99%). Ona nije imala problem sa drugim čovjekom jer je bila dvoposjed.
  16. Sad si mi dao ideju za putovanje pri slijedećem posjetu obitelji u RH:-) Hvala ti. A ujedno me i rastužio link na google maps jer onuda prošao i gledao u tu kućicu i razmišljao što je to. No nisam ulazio da me netko ne vidi tamo i zovne policiju. Da, ja zaista nemam sreće s policijom. Proteklih godinu dana sam jako puno putovao vlakom cijeloj RH i svako malo me policija legitimirala jer sam zalazio u manje naseljena područja. U NK Batrini je bilo zadnji put; došlo ih je nekoliko jer je neki seljak zvao da sam migrant koji slika vlakove... I još jedno pitanje ako slučajno znaš: Kako mogu shareati slike na forum a da ne nestanu za 10-tak godina? Privatno ih pohranjujem na Synology ali ih ne mogu dijeliti ovdje s njega:-( Piše na tabli na kolodvoru "policija" i "carina" tako da vjerojatno sigurno dođu i danas kada dođe teretni vlak. Znaš li možda koliko je vlakova prolazilo kroz Volinju pred 15 godina? Koliko pred više od 15? Čisto me zanima kako se situacija razvijala. Hvala unaprijed:-)
  17. Što se tiče policije oni tamo imaju najvjerovatnije svoje prostorije. Pretpostavljam da bi možda tamo trebala imati nešto i carina? policija dolazi po potrebi. Dok su vozili vlakovi za Sarajevo ili kakav izvanredni dolazili su sa cestovnog prijelaza u Kostajnici. Iz početka dok je krenuo teretni promet policija je bila kod svakog teretnog vlaka. A to svakog teretnog vlaka je moglo biti najviše 2-3 u sati. Uglavnom su bili kod dolaza ili odlaza vlak za i iz BiH. Ukoliko je vlak došao iz BiH pa tamo čeka recimo lokomotivu od nas policija je bila samo kod samog dolaska. Ne bih znapo kavo je stanje sada tamo. Kontakte sa Volinjom nemam više od 10 godina a tamo sam zadnji put bio možda prije petnestak godina a najvjerovatnije i više.
  18. Sjećam se da sam nešto pisao na forumu o tome... Evo ovdje! pozdrav toma
  19. E vidiš nisam imao pojma da je u Volinji bilo tako nečeg 😳. Znaš li je li to bilo i na pravu prugu spojeno? Je li se tovarilo drvo na vlak pa prema Zg ili Bosni? Koliko dugo je neaktivno?
  20. Hvala na ovom prikazu Volinje. Nekih 200 metara sjeverno od kolodvorske zgrade ima ostataka uskotračne šumske zeljeznice, i ostataka pilane. https://goo.gl/maps/vTHqu1pgHVpA7yRn8 Par mojih fotki iz svibnja 2021. pozdrav toma
  21. Po dolasku na kolodvor odlazim na stražnju stranu kolodvora da pogledam bolje u kakvom je stanju. Tragova potresa ima, manje rupe i pukotine u fasadi, ali ništa ozbiljno. Inače u zgradi je i policija koju dakako nisam vidio. Povratak na peron, pogled na izlaz prema Zagrebu i oproštaj od Volinje sa sljedećim slikom:( Kolodvor s prednje okupan posljednjim zrakama sunca. Tu je kraj avanture na državnoj granici. Iako je vrijeme bilo lijepo, priroda još ljepša a zrak još čišći, kući odlazim razočaran. Stanje dolje je zaista tužno i to se osjeti kad se dođe tamo. Kuće u očajnom stanju, dijelom i napuštene. Uz cestu kontejner u kojem živi netko tko je izgubio kuću. Na pruzi ništa - teret tuda zađe rijetko, prema priči dežurnog prometnika. Budući da sam netom prije putovanja pročitao komentar kojeg je ostavio @mali.paja i u kojem se prisjetio vremena kada je ta pruga imala znatno više prometa, ovo što sam vidio ne ostavlja dojam da će ikada biti bolje već ono suprotno. Pruga je u jako lošem stanju: lomovi brzine, škripa...a putnika iza Sunje jako jako malo. Pozdrav do slijedećeg putovanja!
  22. Pomalo razočaran viđenim (htio sam više) vraćam se na kolodvor s nadom da možda još nešto slučajno naleti prije polaska za Zagreb. Žcp s "bosanskog" ulaza u kolodvor. Napuštena kućica za skretničara, nahereni stupovi "STOP" i Andrijin križ, početak zavoja...i ništa više. Pustoš. Na kolodvoru također. Vagoni desno stoje već danima tamo a 6112 je došao iz Zagreba nedavno. Prema kolodvoru hodam uz prugu te zoomiram vlak. Niskopodni tramvaj prototip - nema interneta, utičnice ne rade, prozori zamagljeni iz bogtepitaj kojeg razloga. Ali je klima ohladila na 18 tako da je čak bilo i hladno u vlaku! U tom duhu polako dolazimo do kraja putovanja.
  23. Na samom prijelazu se nalazi napuštena policijska kućica te nekakva trafostanica. Kućicu nisam slikao, trafostanicu i zavoj jesam pa u tom duhu krećemo dalje proučavajući ulaz na taj famozni most. (Pogled ka Volinji) Žcp i trafostanica su u zavoju koji završava na mostu, tako da ga se na ovoj slici ne vidi. No nakon par koraka... Najbolji pogled na most koji se može dobiti...
  24. Na točki na koji sam ovo slikao se već dakako opet približavamo drugom kraju sela. Ali da ne mislite da sam besciljno lutao vamo-tamo, na ovu stranu idem sa jasnim ciljem. Cilj se vidi već na ovoj slici te nažalost djeluje razočaravajuće. Oni koji su ovdje uspjeli uočiti most su bili brži od mene vjerojatno. Meni je trebalo jedno pola minute da ga uočim - poziciju, dužinu, kuda se proteže... S obje strane je zarastao, tako da je u stvari sakriven. Zoomirana slika otkriva nešto malo od konstrukcije te koliko je zaista zelenilo zakrilo pogled na most. Dolaskom na žcp netom prije mosta, bacam pogled na cestu koja vodi u daljnja sela i dakako lijepa zelena brdašća. Koliko god selo izgleda apokaliptično, priroda je prelijepa!
  25. Bacamo pogled na brda koja stoje u zaleđu Volinje. Tu već polako razmišljam o povratku, no još malo nastavljam dalje. Lijevo se vide stupovi km-a a u blizini je ulaz u kolodvor (skretnice) I evo rijeke Une. Svega nekoliko metara od granice, signal slab i iz Rep. Srp. Dakle u stvari detox. Ovo je ujedno i najdalje što sam bio voljan ići te se okrećem put sela.
  26. Volinja i lov na ŽRS Aseu (pon. 25.7.22.) U poslijepodnevnim satima vlakom stižem na kolodvor Volinja (Sisačko-moslavačka županija) na samoj granici s Republikom Srpskom. Želja - kao što naslov kaže, uloviti Aseu ŽRS-a. Pošto na kolodvoru u trenutku dolaska nema ničega, krećem istraživati okolicu. Izlazim na glavnu i jedinu cestu u Volinji te se okrećem ulijevo i lagano zoomiram cestu da snimim stanje. Nogostupa nema ali je cesta dovoljno široka da mogu uz sam rub hodati. (Da sam hodao jedno 50tak minuta, došao bih do GP Hrvatska Kostajnica). Vozači su uredno mogli ostaviti razmak pošto prometa i nema, osim policije svakih nekoliko minuta. Napravivši nekoliko koraka shvatio sam da je ovo zaista zadnja kuća u Volinji. Okret prema selu. Desno je prilaz kolodvoru. Par minuta hoda i već smo udaljeni od Volinje te bliže rijeci Uni. Brdo je dakako Rep. Srp. Pogled na cestu i hodam još dalje...
  27. Pozdravljam vas u još jednoj temi🙋‍♂️ Pošto sam stalno negdje na putu ću u ovu temu pisati putopise sa svojih avantura - moje dojmove, želje, stajališta itd. Sve popraćeno s mnogo slika!
  28. Sjeverna strana kolodvora djeluje gotovo idilično. jedino ove cisterne, koje je dizalica složila na prvi kolosijek podsjećaju na nedavni događaj.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...