15 godina foruma zeljeznice net, pokrenutog 31.01.2005. godine u 00:32 sati.

 

Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Yesterday
  2. Last week
  3. Earlier
  4. PUBG_bridge

    PUBG_bridge

  5. MAN SG

    MAN SG

  6. sase

    sase

  7. Kume....pa što je biloo???? U nedjelju??????

  8. Dobar da, stavio sam podataka da se složi mozaik, a prošlost željeznice lako se razbije kad nema podataka. Jedino moram reći da kad sam vas molio da se nađemo na kavi u Rijeci da si poslikam jedan stari JŽ red vožnje, samo ste rekli da nemate vremena. Pošto mi je to recimo i potrebno zbog pručavanja putničkog prometa, nekad je lakše "skoknuti" do SBB Chistrik arhiva blizu Zuricha, jer oni sve JŽ redove vožnje imaju!

    lp

  9. Rinte

    Rinte

  10. Pozdrav molio bih vas da obrišete post u temi Leon ČK reapint HŽ tads-z vagon i Trainz Dodaci španku.. Iako nisu moji converti molim vas da obrišete. Dečki su me sada upozorili da može biti problema sa autorskim pravima i molio bih da obrišete Hvala

  11. Pozdrav molio bih vas da obrišete post u temi Leon ČK reapint HŽ tads-z vagon i Trainz Dodaci španku.. Iako nisu moji converti molim vas da obrišete. Dečki su me sada upozorili da može biti problema sa autorskim pravima i molio bih da obrišete Hvala

  12. Jeanne d'Arc

    Jeanne d'Arc

  13. CanduRed

    CanduRed

  14. Leončk2044

    Leončk2044

  15. hz1142

    hz1142

  16. Nikola_Brisbane

    Nikola_Brisbane

  17. Pozdrav Thommo.

     

    Procitah da  te  zaj..koleno  i  vraski  boli.

    Zanimljiv , i  meni  jako  prepoznatljiv  detalj je  da  UNUTRA NESTO  DROBI ..

     

    Da  nemas  hondromalaciju kolena , t. j.  slabljenje  ligamentne  veze tako  da se  casica  nekontrolisano  pomera

    i  time  izaziva  bolove.

    Genetika  i  gradja...

     

    Ja  imam  taj  problem  na  levom  kolenu.

    Isao  na  Ortopediju, snimao, i  nas  vodeci  strucnak i  hirurg  kolena mi  je  dao  uputstvo  sto  ciniti.  

      Nema hemije  za to, nema  leka , jedino  kasnije  operacija, AKO BAS MORA!.

     

    Do  tada LED  ili   obloge  od  leda  ili  listova  kupusa  koje  ohladim  duboko, povijem  i  tako  spavam .

    Ujutro  bude mnogo,mnogo  bolje, a  nakon  neki  dan  grebanje i  bol  nestanu.

    Zglobovi se  HLADE  !

     

    I  nema  vise  cucnjeva, klecanja...To  zaboravi.. Postoji  vezba  za  jacanje  muskulature  i  ligamenata kolena.

    Meni pomaze, jer vec  12  leta  hodam normalno , sa  povremenim  ispadima. 

    Kako  rece  primarijus-bolje  tako  no  pod  noz.

     

    Izvini  sto  ti  se ovako  obracam NEPOZVAN....Ako  je  to to,  znam  kako  boli  i  kako  ume  oteci do  nemogucnosti  hodanja.

    Ostaj  mi  zdravo..

  18. El Ron de Cuba

    El Ron de Cuba

  19. Stojadin TMK101

    Stojadin TMK101

  20. RAIL-LOGISTIK

    RAIL-LOGISTIK

  21. until
    https://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/16276-aktivnosti-kluba-željezničkih-modelara-zagreb-u-2020-godini/&tab=comments#comment-632177
  22. benom1

    benom1

  23. trambus

    trambus

  24. barac

    barac

  25. Lokomotive JDŽ serija 201 proizvođač iz grada Tampere Finska (dvije tvornice lokmotiva) u gradu početkom 20-og stoljeća.Kratica CEH Chemins de fer dl Etat  Helenique Serija lokomotive 10.Doslovni prijevod kratice:"Željeznice države Helena" sa francuskog. Heleni su Grci.Toliko sm našao nadam se da je dovoljno za početak.Želim Vam sretno kopanje po bespućima interneta Lijepi pozdrav!

    1. up4014

      up4014

      Dobro jutro.Sinoć kasno oko 22 sata morao sam po stariju susjedu u KBC Rijeka na Sušaku:Kad mislim stariju mislim preko 80 jer sam  i ja vrlo blizu.Draga susjeda imala je po neznam koji put napad Angine pectoris pa ju, kad je na hitnoj vrate u normalu,supruga i ja vratimo autom doma.Da skratim zagonetka JDŽ serija  201Je riješena osim dijela kako su te lokomotive završile  u bivšoj državi.Crv mi nije dao mira  trag prema" Željeznicama Grčke izgubio se tako da si mi ostali podaci samo tri broja lokomotiva uprave VR tj.Finske i tvornički  brojevi bez imena tvornice i nepotpuno ime mjesta proizvođača.Kako mi starci još uvijek upotrebljavamo i mozak unatoč tome što ga je još malo ostalo a ne oslanjamo se isklučivo na digitalne aplikacije i gotova rješenje,trebalo je istražiti predpostavku je li navedene lokomotive proizvedene na drugom kraju kontinenta i to u zemlji koja uopće ne koristi normalnu širinu kolosijeka nego "rusku" širinu zbog povijesnih razloga, imaju kakve tj. bilo kakve veze sa  JDŽ-om.Uspoređujući redne brojeve uprave VR te tvorničke brojeve,koji sadrže pored broja i godinu proizvodnje evo rezultata:lokomotive VR 453 i 484 pripadaju seriji Hk 3/4/5 raspored osovina 4-6-0 predviđene su za vuču putničkih i teretnih vlakova, početak proizvodnje dosta  nejasan no prema tvorničkom broju  najranije 1906 g. dok lokomotiva broj 518 istog rasporeda osovina, predviđena za vuču samo putničkih vlakova.Prema izvorima serija navedene lokomotive je Hv 4 početak proizvodnje godina 1921.a prema tvorničkom broju godina proizvodnje je 1912.Nejasnoća može nastati jedino u slučaju da brojevi u nazivnicima tvorničkih borojeva označavaju mjesece,a ne godine kako sam predpostavio.Fotografije sam također našao te čekam susjedu da ih unese na forum.To je prvi dio zagonetke,a za drugi dio bilo bi dobro da provjere kolege iz Srbije.

      Pozdrav!

  26. until
    Detalji:
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...