Dragi forumaši, forum zeljeznice.net slavi veliki jubilej - 20 godina postojanja i molim vas da odvojite par minuta svog vremena i javite sa na ovu temu.

Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Yesterday
  2. Znači da je djelomično? Onda 'samo' na kupanje?
  3. Evo, riješen i 016 danas. Nakon prohladnog jutra na stajalištu Maksimir, čekajući 7121.103 na vlaku 931, vožnje s njim do Sesveta, pa pješačenja od Dupca do Sesveta tražeći jedan "nestali" autobus, vožnje do Glavnog kolodvora u društvu sa jednim od administratora foruma, pa povratka Plavcem natrag u Maksimir, obavljenih popravaka žarulja u servisu na Radničkoj, ustanovio sam da 015 stiže kao vlak 5004 iz SIska. Stigao sam autom do Buzina 3 minute prije dolaska vlaka, odvezao se jednu stanicu do Klare... ... vratio se busom u Buzin po auto, stigao kući na ručak i na popodnevni prijevoz unuka sa Srebrnjaka (vlakom preko Maksimira u Gajnice). Još sam u povratku preko Črnomerca uhvatio bus 233 na 146, pa onda vlakom natrag u Maksimir. Time je (privremeno) popunjena skoro cijela tablica 6112 (osim 201 i 301 koji su u KEVu) Od Plavaca su ostali još 003, 005, 011, 017, 107 (+ neaktivni)
  4. Last week
  5. Riješen jučer ujutro na vlaku 8022 od Maksimira do Glavnog. Išao sam zapravo i dalje, do Vrapča, ali je 114 ostao na Glavnom.
  6. Kolodvori Virje, Đurđevac i Kloštar imaju ulazne i izlazne svjetlosne signale. + dionica Virje-Đurđevac je osigurana uređajem međukolodvorske ovisnosti (MO).
  7. until
    Otvoreno od 9 do 14 sati, ulaz besplatan
  8. until
    Otvoreno od 9 do 14 sati, ulaz besplatan
  9. until
    Otvoreno od 9 do 14 sati, ulaz besplatan
  10. until
    Otvoreno od 9 do 19 sati, ulaz se plaća
  11. Išel je na terapiju?
  12. Danas sam nakon duljeg vremena bio u Sisku Capragu, pa sam hodajući od kolodvora prema sisačkoj tvrđavi vidio odvojak nekadašnje pruge prema Karlovcu i sjetio sam se ovog džunglopisa kojeg sam izveo prije 12 godina. Obnovio sam sad sve fotke u ovom džunglopisu, jer mi je PhotoBucket prošle godine ugasio account i pojeo sve fotke koje su bile linkane na njega. Moram priznati da sam se prilikom obnavljanja fotki s guštom prisjetio svog silnog granja, trnja, blata i vodurine koji su me obilato pratili na tom džunglopisu.
  13. Hvala na upoznavanju s dijelom Lijepe naše koji nisam još dotaknuo, na žalost. Poučno, zanimljivo i nadasve slikovito, s komentarima koji su poodavno dio šarma zbog kojeg je ovaj forum jedinstven.
  14. A ja moram šutjeti, zar ne ?
  15. Do Stubičkih toplica mi je društvo pravio netko koga sam tu najmanje očekivao: jedan od (nažalost, neaktivnih) forumaša. Smijete pogađati 😉
  16. Hvala na putopisu, čita se, kao i svi ostali, u jednom dahu. Inače, u Starom gradu postoji super restoran (doduše, bio sam samo jednom), pa eto preporuka za sljedeći put, možda se isplati pričekati i sljedeći vlak
  17. Krapinice. Rijeka Krapina dolazi iz smjera Budinšćine, a Krapinica nastaje spajanjem dva potoka u Đurmancu. Usput, čestitke na ideji i realizaciji. Ništa bez stare garde.
  18. Nije to krizanje,nema krizanja na dvokolosjecnoj pruzi,tose zove mimoilazenje.
  19. 01.02.2025 U subotu sam opet bio na zapadu, uglavnom zbog autobusa, ali dok čekam 2171 za povratak, snimam mimoilaženje lokomotive i teretnjaka u Gajnicama: Nastavak kad se opet skupi nešto više materijala.
  20. 31.01.2025 Mapper kaže da 6112.102 stiže kao 4057 iz Ogulina pa imam dosta vremena da stignem ujutro najprije u Sesvete, uhvatim neke autobuse oko Dupca i do 11 dođem do Remetinca. Uskoro se pali zeleno na signalu i stiže 102 I ovaj, kao i većina drugih vlakova posebno na Sisačkoj pruzi, je prilično popunjen.
  21. 30.01.2025 Ujutro idem do Sesveta, da bih se vratio sa 7121.105/106 (932) do Maksimira onda opet do Sesveta pa natrag do Trnave. Dok čekam 016 stiže šareni Mađar: Ranije sam napisao kako u 016 ipak nisam ušao. 😞
  22. 29.01.2025 Lijep dan, ne prehladno, sunčano i odlučujem se otputiti do Zaboka sa 3056 (6112.308) i tamo pronaći bar dva (nova) Plavca. Kako ove godine više ne moram unaprijed nabaviti kartu, ne razmišljam puno kuda ću nego čekam da vidim što me čeka u Zaboku. Prema Varaždinu stoji spreman dupli Šved, ali oni me trenutno ne zanimaju (možda se jednog dana odlučim i njih "prikupljati", ali to je već puno zahtijevniji pothvat) pa idem najprije prema Krapini. Vlak 3124 vozi Plavac 7121.008, dosta se trese kad doda malo više gasa, ali nema posebnih problema. Izlazim u Krapini i hodam uz prugu... ... pored Hušnjakova i Muzeja praljudi sve do stajališta Doliće. Tu nakon desetak minuta dolazi isti Plavac, kao vlak 3125 i s njime idem natrag u Zabok. U povratku se puno manje osjeća trešnja. vjerojatno i zato jer je pruga više-manje u padu slijedeći tok rijeke Krapine. Plavac će nastaviti prema Varaždinu, a ja prelazim u 7121.012 (3220) pa s njime do Gornje Stubice Vlak stoji ovdje pedesetak minuta, taman toliko koliko mi treba pješke po cesti do Donje Stubice. Usput nailazim na ovu lijepu malu kućicu: Povratak vlakom 3223 do Zaboka i 3065 (opet 308) u Zagreb. Cijeli put je izgledao ovako: Jednom (kad budem imao cijeli dan na raspolaganju) planiram napraviti vožnje u sva 3 smjera od Zaboka (osim Krapine i Stubice još i do Konjšćine)
  23. 22.01.2025 Dok čekam vlak u Gajnicama, dolazi Đuran s dugačkim (praznim) vlakom i zaustavlja se na samom stajalištu: Nakon kratkog stajanja, kreće natrag i prebacuje cijeli vlak na 4(?) kolosijek: A za to vrijeme vlak 8039 koji ionako kasni zbog lagane vožnje kroz Podsused Tvornicu skuplja još koju minutu kašnjenja. 🙄
  24. 15.01.2025 Opet sam u vlaku prema SIsku (5003 - 6112.306), dok čekam slikam signal, žice i dizalicu 16.01.2025 Stigao sa 3058 (6112.109) u Vrapče, dok ćekam neki bus prea Črnmercu, prolazi ovaj duži teretnjak: 20.01.2005 Na 5105 se jutros pojavio časni starina (6112.001). Vukao je i 004, pa sam si izračunao da se vozim do Buzina, tamo prijeđem u drugu garnituru i onda do Velike Gorice pa natrag. Tako sam i napravio, poslikao praznu unutrašnjost 004... ...ali mi je onda došao strojovođa, pitao do kuda idem i rekao da zapravo nisam trebao/smio ući, ali će mi u Velikoj Gorici ipak otvoriti vrata da mogu izaći. Tako je i bilo, ali sam morao iskočiti jer se vlak zaustavio izvan perona. Zapravo mi je nelogično da i na drugoj garnituri (kad su spojene) piše isto odredište čak i kad nije predviđeno da vozi putnike. Zašto se ne upotrijebi natpis "NE ULAZITI"? Vratio sam se iz Gorice sa 8182 (6112.115) ali samo do Klare, pa onda busom još jednom u Buzin pa sa 5106 (6112.310) natrag ma Glavni. Ako se netko pita zašto se vozim samo do Buzina za kombinaciju s busevima (a ne skroz do Velike Gorice) dva su razloga: 1. Velika Gorica je u drugoj zoni pa moja besplatna ZETova karta ne vrijedi. 2. Kolodvor Velika Gorica je daleko izvan grada, a stajalište Buzin je odmah uz ZETovo stajalište Odra (treba samo prijeći cestu kad se vraćam busom).
  25. 10.01.2025 Dva puta do Buzina. Najprije sa 6112.008 na vlaku 5003 od Glavnog do Buzina, natrag busom 268 do Glavnog i onda opet 6112.307 u vlaku 5107 Natrag busom 241 do Dugava, pa jednim od novih/rabljenih (513) linijom 109 do Avenue Malla i dalje do GK. Nakon toga još i 7121.022/023 (985) do Maksimira, pa još 6112.009 (2103) do Trnave.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...