Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Yesterday
  2. Last week
  3. ŽCP Plase 24. veljače; 13 sati je prošlo pred petnaestak minuta. Kiša je prestala i sunce se probija kroz oblake. "Šoići Express" na čelu sa HŽPP 1141-308. bez zadržavanja. Na fotografiji izgleda zlosutnije nego na "terenu".
  4. Ta sigurno već godinama tu stoji, čudi me da nije izrezana. S obzirom da su to već stare cisterne u dobi 40-tak ili više godina, mic po mic nestaju i sa Francuskih pruga. Kako Francuski iznajmljivač vagona NACCO ne postoji, kupio ih je VTG AG, a neke je bivše NACCO vagone preuzeo Tankwagon SP Zoo iz Szczezina i poneke Wascosa.
  5. Auti razmaknuti (osim Mazde) kao da pruga još ide... Iza kružnog toka Prema silosu Tu još postoje pragovi Kod silosa još jedino postoje šine Unutra ništa Prema kružnom toku Novije. Mislio sam da je '98 pa sam slučajno slikao naopačke Samo odrezano Kraj. Još se privikavam na bolju kameru pa ću probati ubuduće slikati ravnije. Pozdrav iz Karlovca!
  6. "Crveni tunel" Pogled unatrag Pogled odozgo Vjerujem da netko tko nikad nije čuo da je pruga išla ovdje, rekao da da je ovo isušeno riječno korito Kroz ogradu Nastavite će se...
  7. Ja sam za taj kolosijek saznao preko Google Mapama proučavajući zelene linije i zavoje. Danas sam se zaputio u Bjelovar i obišao ga. Teretni dio Samo je ovo ostalo od vagona Taj Francuske (SNCF) nebu više vidio Promjena: bik je odšetao unatrag Od ajmoreći signalizacije ostalo je samo ovo S druge strane Nastavak slijedi...
  8. Nema veze sa željeznicom, ali spada u moju kuruzu pa nek' se nađe. Nadam se da moderator STIB neće dobiti ospice ako opet skrenemo sa pruge. Dakle, danas sam u kasliću našao ''Godišnjak općine Brdovec''. Zove se ''Cajt'' i tiskan je na kunstdrucku pa djeluje luksuzno. Ima se, može se jer Brdovec spada među najrazvijenije općine u Hrvatskoj. Unatoč diskretnom predizbornom vonju moram napomenuti da je sadržaj (48 stranica) zanimljiv, informativan i profesionalno uređen. Izdvajam tek nekoliko stranica za ilustraciju. Naslovnica: Predstavljanje: Kako se živi, što se radi: Brinemo i o podmlatku: Dio izvještaja o trošenju sredstava iz općinskog proračuna:
  9. Earlier
  10. U 9:30 kreće MV za Budimpeštu. U 9:20 još nema vagona na kolodvoru. Miriše na probleme zbog temperature koja je i dalje na nevjerojatnih -14°. 5 minuta kasnije dolazi otpremnik i obavještava nas da će se vlak pokrenuti s 6. kolosijeka. Dolazimo na 6. kolosijek i vlaka nema. 3 minute kasnije pomiče se Desiro, koji je prema svemu sudeći došao iz smjera Kopra. Desiro staje i otvara vrata, on nas vozi dalje. Krećemo na vrijeme i nabijamo 120km/h do Zaloga ako se dobro sjećam, gdje odjednom stajemo. Usput vidim da su im svi vagoni kompletno zatrpani snijegom. Stojimo najmanje 15 minuta kad kondukterka obavještava da je pruga zatvorena jer je palo drvo. Ipak, svega nekoliko minuta kasnije se pruga otvorila pa su prvo pušteni vlakovi iz suprotnog smjera (radovi na obnovi kolodvora Litija zahtjevaju naizmjenično puštanje. Sa preko 30 minuta kašnjenja krećemo dalje i ubrzo vidim to palo drvo. Jedno 20 momaka je ogromno drvo izrezalo na komade i dio koji je pao na prugu poslagao na povišen zid pored, dok se na klizištu vidi ostatak ogromnog drveta. Do odredišta smo uspjeli nadoknaditi nekoliko minuta a ja sam preko 1h spavao. Podsjećam, to je još subota ujutro a zadnji put sam krevet vidio u petak u 11h prijepodne. Bio sam mrtav... stvarno mrtav. Naše odredište je bilo Laško (je košarkaško). Po dolasku u Laško prvo odlazimo do Spara preko puta kolodvora i kupujemo brdo hrane i ja 3l Laškog. Tek poslije toga sam u stanju dalje slikati. Prizori su i ovdje prelijepi. Ova dobro očuvana parnjača ukrašava nedavno obnovljeni kolodvor. S druge strane čeka Desiro, no ne odlazi nikuda. Kasnije mijenja natpis u "ne vstopaj" i ostaje tamo i kad mi odlazimo. U 12:15 dolazi drugi Desiro za Dobovu. 20 minuta poslije prolijeće Brižita i diže snježnu prašinu. Nakon toga je zatišje, koje koristim za razgledavanje kolodvora. "Dalje nema puta, sve je bijelo zima je" Mi čekamo EC koji će nas direktno voziti na drugi kraj zemlje. Zbog kaosa oko Ljubljane nema baš nešto puno prometa, dolazi samo još jedna Brižita. Sa 5 minuta kašnjenja dolazi EC i počinje 4h30 min putovanja. Laško je bilo razočaravajuće i jedva sam čekao vlak da mogu zaspati. Trenutno sam u sličnom stanju nakon dugog izleta u Stuttgart i Karlsruhe pa ću iskoristiti slijedeća 2h vožnje za spavanje i slijedeći nastavak objaviti sutra.
  11. Kolodvor Škrljevo 15. veljače 2024. između 11:30 i 11:45 sati. Podnevna "siesta" na 15 C. u hladu. Malo na sjevernu stranu...... Depo Pula. Depo Rijeka. Povratak na "polaznu točku. Vlak 4605 na drugom kolosijeku
  12. 2131 je citava, zakljucana, ali ne na kolodvoru Sisak
  13. Čitao sam nedavno planove Plive i ostaje željeznica kao i dovoz i odvoz robe po novom. EU im je nešto dao novca pa bi to trebali realizirati.
  14. Ja znam da su 2015. i 2016. išle u Plivu, sad do kad to neznam… Budem probao potražiti i koju fotografiju iz tih vremena…
  15. 2 minute nakon što smo došli na kolodvor dolazi i naš LP vlak iz Jesenica. Samo prvi vlak je bio otključan i prilično prazan na ledeno subotnje jutro. Došli smo u Ljubljanu sa 8 minuta zamude i imali oko 25 minuta za presjedanje na MV (Mednarodni vlak) za Budimpeštu. Pošto su vagoni bili kompletno smrznuti i zasnježeni, dobili smo električnog Desira koji je posve poslužio svrsi brzog vlaka. U međuvremenu sam još uspio slikati Flirta i Kissa Na zaslonu piše Budapest Deli, ali vlak je pokrenut sa tira 6.
  16. Kao što sam spomenuo u drugim temama, pripremam 12 velikih projekata i pokrenuo sam nove teme... uglavnom ovu malo zaboravio. No bliži se slijedeće veliko putovanje i slijedeći putopis je već osmišljen tako da je vrijeme da se nastavi i završi ovaj. Putopis koji slijedi će vas ostaviti "buff", to vam obećajem. Dakle nalazimo se u Škofji Loki i dočekali smo noćni vlak. U kolodvoru se križao sa D214 koji je čekao da može poći za Villach. Flirt je očekivan, kao što je spomenuto. Nešto je tu čudno... Iz magle je izronio Taurus sa 2 SŽ vagona i jednim HŽovim Iza njega ostaje zimska pustoš Ovako nešto stvarno još nisam vidio. Išao sam u Sloveniju zbog vlakova, na kraju su me više zanimale priroda i infrastruktura u snijegu 😅 Sunce je ugrijalo na -18° i bliži se 8:22 kad vlak iz Škofje Loke treba krenuti prema Ljubljani pa se i mi vraćamo na kolodvor.
  17. ....koje su i one ošle u Bugarsku.... Vidio sam te Gošine bivše mazutare par puta 2014 godine, prve friške izašle u rujnu iz Bjelovara, predpostavljam 2015 zadnji put da su išle u Plivu i od tada trunule kad su izgubile posao. Znam jedna od takvih da je vjerovatno početkom ili polovicom 2000-tih bila prerađena za prehrambene tvari, ostalih par brojeva neznam jel su u isto vrijeme ili 2014 godine došle na red.
  18. Sa tima je išlo jestivo ulje is Srbije za Resnik za zvijezdu. U Plivu su pod zadnje išle smeđe Zaes cisterne…
  19. Premjestio sam temu na ispravno mjesto i popravio naslov, ubacio razmake među slikama. U tekst neću intervenirati (za sada)
  20. Putopis je interesantan, samo su naslov i sadržaj prepun gramatičkih i pravopisnih pogrešaka. Osim toga, ovaj putopis se nalazi i u pogrešnom podforumu. Kad bi se to ispravilo, bilo bi sve to još i puno bolje.
  21. Sjajan putopis, šteta što se samo još par industrijskih kolosijeka koristi još u Hrvatskoj, s obzirom da je sve prešlo na kamione.... Austrija, Mađarska, Njemačka imaju jako puno industrijskih kolosijeka. Ako se dobro sjećam, ove srebrne cisterne su išle? Ako sam negdje pročitao, mislim da su bile u zakupu uljare Zvijezde? na cisterni se vidi ispod HŽ loga crna ploča na koji su većinom bili natpisi za zakup / najam te podaci o firmama koje su preuzeli.
  22. Prugom se još mogu do mjesta istovara dogurati cisterne s melasom, ali se sve prevozi cestom. Dio kolosijeka je uklonjen, manevarke kasirane, tko zna do kada će taj kolosijek uopće postojati.
  23. Prije nekih 2 mjeseca sam malo obišao ovu prugu do jednog djela,kao što se može vidjeti nije baš u dobro stanju i sve mi se čini da je pliva odustala od nje. Ako neko zna više o ovom kolosjeku ili ima vise slika ili snimaka bilo bi mi draga da podjeli samnom i ostalima. Također ovom prugom vlak nije prošao godina i nigde se ne može nac koja joj je sudbina.
  24. Južina te probudila previše rano!
  25. Malo sam prespavao ovu veljaču kao "Lički medvjed":
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...