Jump to content
zeljeznice.net

inflameswetrust

Članovi
  • Content Count

    3,317
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About inflameswetrust

  • Birthday 02/27/1990

Contact Methods

  • MSN
    followthefeeling@hotmail.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Požega
  • Interests
    Željeznica, zrakoplovstvo, hodanje, trčanje...
  1. inflameswetrust

    inflameswetrust

  2. Pa i Drempa je svojedobno ustanovio kako se od Zagreba prema Daruvaru ide preko Pleternice...toliko o ekspertnom poznavanju područja.
  3. Uz 3000 kilometara normalnotračnog kolosjeka bez ijedne parnjače bilo bi nakaradno osposobiti jednu malu parnjaču za vožnju i onda parsto metara kolosjeka da bi se provozali lijevo desno.. Jednog dana ako bude 10 parnjača u prometu, dapače! Ali sada bi te novce bilo bolje iskoristiti za nešto što će moći voziti na malo duljim relacijama. Lako za Sloveniju, vi imate parnjače u redovnom prometu, više nego pristojan željeznički muzej, izložbene parnjače u pristojnom stanju... što mi imamo ovdje? Gomilu nevoznog željeza i muzej kojemu sudbina praktički visi o koncu.
  4. Morat ću još jednom pročitati, no na prvu je i više nego dobro! Trude se ljudi napraviti stabilni fuzijski reaktor! Ha, za više od 30 godina to se zna i ubrzati! Ovaj netipični kvazinasljednik Emila bio mi je na popisu za zrakoplovovlakove, no eto.. Potpisujem u potpunosti!
  5. Svaka čast na volji za putovanjem i tome što si ovo objavio, ali ne bih rekao da su ovo najbolje fotografije za nekakav putopis. Manje više sve su slike iz istog kuta, "za osobnu", te se ne vidi ni komadić infrastrukture, pejzaža, niti onoga što se nalazi oko vozila. Nije mi namjera diktirati kako bi putopis trebao izgledati, niti što i kako bi trebao slikati, ali čini mi se da si ovo popisivanje slobodno mogao staviti i u neku drugu temu.
  6. Ali Ivan Vilibor će te stavit na listu za odstrel skupa samnom nastaviš li s takvim motivima!
  7. Botovi indeksiraju stranicu radi kasnijeg pretraživanja.
  8. Cessna nije bacala pamflete ni tako što, dakle nije moja..no pročitao sam! Bravo! Naročito jer je dio iz zoološkog fantastičan! Kada sam bio manji od metra redovito su me vodili tamo (em je blizu, em ne dosađujem, em gledam ili životinje ili tramvaje preko plota). I mnogo više su mi se sviđale nekadašnje ulaznice, a znao se zalomiti i poneki okrugli samoljepljivi sticker s motivom geparda...naročito s time jer je to sve više manje trajno i bar je nekakva uspomena, dok ovi prokleti računi izblijede kroz tjedan dana. No, dosta gunđanja
  9. Pa unutar firme da (HŽ/JŽ), ili u pristojnim inoznemnim željezničkim upravama, ali što ako privatnik dođe s vlastitim vagonom?
  10. Nema tu baš guštera i vanzemaljaca. Vozi (i unajmljuje odnosno iznajmljuje) onaj koji ima ugovoren teret. Ostali očito imaju dovoljno lokomotiva da se pokriju. Da... Nisam siguran kako funkcionira, odnosno je li izvedivo uopče prikopčati si vagon na postojeći vlak, ali ideja je fantastična! Negdje sam uhvatio da je netko prije više godina htio uvesti takve "čarter" vagone, za sezonce prema moru ili štoveć, ali nakon 10 minuta u Mihanovićevoj...
  11. Tako to uvijek ide, naročito ovdje. Nažalost. Čim određena nekolicina napravi problem saspe se drvlje i kamenje po cijeloj grupaciji, i to s velikim blagoslovom šireg pučanstva uključujući i one zadužene za red.
  12. Onda sam nešto pobrkao. Ili se radilo o nečemu drugome. Nema veze.
  13. Koliko su meni pričali, problema ima više, prekidna sila kvačila ne smije biti veća od 150 ili 200 kilonjutna, a i nešto vezano uz kompresore, zračne kočnice...Tko će sve to popamtiti...
×
×
  • Create New...