Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

inflameswetrust

Članovi
  • Content Count

    3317
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About inflameswetrust

  • Birthday 27.02.1990

Contact Methods

  • MSN
    followthefeeling@hotmail.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Požega
  • Interests
    Željeznica, zrakoplovstvo, hodanje, trčanje...
  1. inflameswetrust

    inflameswetrust

  2. Pa i Drempa je svojedobno ustanovio kako se od Zagreba prema Daruvaru ide preko Pleternice...toliko o ekspertnom poznavanju područja.
  3. Uz 3000 kilometara normalnotračnog kolosjeka bez ijedne parnjače bilo bi nakaradno osposobiti jednu malu parnjaču za vožnju i onda parsto metara kolosjeka da bi se provozali lijevo desno.. Jednog dana ako bude 10 parnjača u prometu, dapače! Ali sada bi te novce bilo bolje iskoristiti za nešto što će moći voziti na malo duljim relacijama. Lako za Sloveniju, vi imate parnjače u redovnom prometu, više nego pristojan željeznički muzej, izložbene parnjače u pristojnom stanju... što mi imamo ovdje? Gomilu nevoznog željeza i muzej kojemu sudbina praktički visi o koncu.
  4. Botovi indeksiraju stranicu radi kasnijeg pretraživanja.
  5. Pa unutar firme da (HŽ/JŽ), ili u pristojnim inoznemnim željezničkim upravama, ali što ako privatnik dođe s vlastitim vagonom?
  6. Nema tu baš guštera i vanzemaljaca. Vozi (i unajmljuje odnosno iznajmljuje) onaj koji ima ugovoren teret. Ostali očito imaju dovoljno lokomotiva da se pokriju. Da... Nisam siguran kako funkcionira, odnosno je li izvedivo uopče prikopčati si vagon na postojeći vlak, ali ideja je fantastična! Negdje sam uhvatio da je netko prije više godina htio uvesti takve "čarter" vagone, za sezonce prema moru ili štoveć, ali nakon 10 minuta u Mihanovićevoj...
  7. Onda sam nešto pobrkao. Ili se radilo o nečemu drugome. Nema veze.
  8. Koliko su meni pričali, problema ima više, prekidna sila kvačila ne smije biti veća od 150 ili 200 kilonjutna, a i nešto vezano uz kompresore, zračne kočnice...Tko će sve to popamtiti...
  9. A kako li je samo zaboravio tko je kopao nos dok se stoljetna linija ukidala...
  10. http://i292.photobucket.com/albums/mm14/Ivan_Petanjek/IMG_2782_zpsbe1bfosw.jpg Impresivno!
  11. Nenadmašiva sreća, veselje i slavlje, kao i uvijek kada se na ovom forumu zakrvi oko nečega. Ili osjećaj u tvom srcu kada misliš da imaš nešto pametno za reći, kao na primjer sada
  12. Ne. Puno priče a nitko ništa ne kaže... Thomcro je aludirao na to da sam parni kotao može prije vožnje pregledati i majstor za centralno grijanje (s čime se ne slažem no o tome naknadno), ne da je potreban majstor za samu vožnju. Na tragu onoga što sam započeo, jedna parnjača je mnogo više od parnog kotla s kotačima, tu je i kompletan pogonski mehanizam, lokomotivske kočnice, sustav zračnog kočenja, podmazivalice, a na kraju i sami cilindri nisu nešto s čime će se jedan majstor za centralno susretati na dnevnoj bazi. I zato smatram da je potrebno dovesti iskusne mehaničare s dugogodišnjim iskustvom na parnim lokomotivama. Nikako ložače centralnog Vožnja - strojovođa s položenim ispitom za određenu parnu lokomotivu i ložač koji bi trebao osim lopatanja znati bar kako zavesti kočenje i isključiti paru. To što tog kadra nema kod nas i nije neki problem. Ima ih u BiH.
  13. Ne bih znao. Parno grijanje je bilo dobrano na zalasku kad sam ja kročio u svijet. Moj senior kaže da je bilo ili pakleno vruće, ili sibirski ledeno.
×
×
  • Create New...