Od danas je aktivan https://mapper.zeljeznice.net zahvaljujući forumašu DWProski.

 

Jump to content

inflameswetrust

Članovi
  • Posts

    3355
  • Joined

  • Days Won

    2

inflameswetrust last won the day on July 7 2020

inflameswetrust had the most liked content!

About inflameswetrust

  • Birthday 27.02.1990

About Me

  • Sex
    Male
  • Location
    Požega

Recent Profile Visitors

12958 profile views

inflameswetrust's Achievements

93

Reputation

  1. Zgodno! Nažalost, otkad smo Fox i ja onomad hodali tom trasom, usudio bih se reći da je otišlo nizbrdo! U nekadašnju šibicaru! Unutar kompleksa još su vidljivi ostaci kolosjeka. Uz tu prugu sve što djeluje starije od 50 godina mahom su željeznički objekti, bilo stambene, bilo službene zgrade, ove ili one namjene. Cijeli kraj je efektivno procvao zahvaljujući Gutmannu i pruzi.
  2. Svaka čast na volji za putovanjem i tome što si ovo objavio, ali ne bih rekao da su ovo najbolje fotografije za nekakav putopis. Manje više sve su slike iz istog kuta, "za osobnu", te se ne vidi ni komadić infrastrukture, pejzaža, niti onoga što se nalazi oko vozila. Nije mi namjera diktirati kako bi putopis trebao izgledati, niti što i kako bi trebao slikati, ali čini mi se da si ovo popisivanje slobodno mogao staviti i u neku drugu temu.
  3. Ali Ivan Vilibor će te stavit na listu za odstrel skupa samnom nastaviš li s takvim motivima!
  4. Cessna nije bacala pamflete ni tako što, dakle nije moja..no pročitao sam! Bravo! Naročito jer je dio iz zoološkog fantastičan! Kada sam bio manji od metra redovito su me vodili tamo (em je blizu, em ne dosađujem, em gledam ili životinje ili tramvaje preko plota). I mnogo više su mi se sviđale nekadašnje ulaznice, a znao se zalomiti i poneki okrugli samoljepljivi sticker s motivom geparda...naročito s time jer je to sve više manje trajno i bar je nekakva uspomena, dok ovi prokleti računi izblijede kroz tjedan dana. No, dosta gunđanja
  5. Tako to uvijek ide, naročito ovdje. Nažalost. Čim određena nekolicina napravi problem saspe se drvlje i kamenje po cijeloj grupaciji, i to s velikim blagoslovom šireg pučanstva uključujući i one zadužene za red.
  6. Zadovoljan! Možda si mogao potegnuti još koji kilometar istočnije, no neka. Čari Mihaljevaca i Ratkov'ce će drugi put! Iz tvog smjera Ježevo pa Križ. Rekonstrukcija.... prije trajno zatvaranje. Prvo sljedeće odmorište s kafićem su Lipovljani. A u drugom smjeru Stari hrastovi. I nadam se da se nisi pogubio tamo negdje na pleterničkoj strani.
  7. Zadovoljan! Bravo! Govoriš kao što misli glavni tajnik koordinacije ureda za očuvanje nepokretne baštine!
  8. I da, zdesna nalijevo - Našice/Zagreb, Đakovo/Strizivojna-Vrpolje, Vinkovci, Prazno (izvlačnjak). Lagano, ne?
  9. Bila mi je čast i zadovoljstvo ugostiti Te (bar dobrim društvom, nadam se!), nažalost sve je to bilo onako na knap pa se nije stiglo dohvatiti ponešto suhomesnato s tavana...Drugi put! Zadovoljan sam društvom, zadovoljan izvještajem, te ću samo kratko prokomentirati.. I osječka tvrđa nekad je bila tako zvjezdasta. Do početka 20. stoljeća kada je urbanizam uzeo maha. Vrlo teško u ovim poznim godinama! Jest, jest. Na drugom kraju te ulice nalazi se ulaz u osječku ložionu. A negdje na pola puta u jednoj garsonjerici živio sam i ja. U pravilu radi, krepavanje ovog lifta je drugačije prirode. Ne znam 100%, ali kažu da je razlog uriniranje nekulturnih pojedinaca, pranje unutrašnjosti mosta i neispravno rukovanje (!?) Koristi se to redovito! U remizu tramvaj mora zguza jer se nema gdje okrenuti, a ovo je dobar način da tramvaje iz smjera Višnjevca vrate nazad i onda izmanevriraju u remizu. Ili pošalju tramvaje iz smjera remize prema Z polju. Mobilija, tvornica namještaja. Paromlin je na drugoj strani (vidi ga se iz Radićeve). Vječito pun tereta, ne pretjerano neugodan, tamo nisam imao problema s osobljem, ali i.... ... Kad se prijeđe ovaj most odozgo se vide kojekakvi vagonski servisi i praone, a s druge strane je ĐĐ, ispred kojega su jedna 51inica, 83ka , zagrebački 101 i parni valjak!! Navodno iz drugog rata, endehazijski. Ehhh..tu sam prvi put u životu sjeo u miga 21 (a i posljednji)... Marsonija je uz Savu, ovo je stadion Slavonca iz Perkovaca (neka druga županijska liga ili tako što). A sve ostalo – nemam primjedbi!
  10. Jučer ponovno krenuo promet požeškom prugom. Ipak je bilo po predviđanjima.
  11. Hvala na komentarima! Epilog... Orljava se spustila i sada je opet moguće pse puštati s uzice. I uopće ići na nasip. Doduše, mjestimično je blatno, no posušit će se. Oko pola metra je nedostajalo na ovom dijelu. Tragovi traktora. Poljoprivrednici su se brzo sjurili spasiti što se spasiti može. Usjevi su počeli rasti, no korov još i više. A eventualna obrada tla mora krenuti odmah, jer jednom kada krenu ove vrućine, površina zemlje postat će keramika, a 10 cm ispod blato u koje traktor lagano upadne. Prostor gdje nasipa nema vrlo brzo je poplavljen. U jarugama su goleme količine vode, i komarci već naveliko napadaju. Šikara... Osim smeća, granja i propalih poljoprivrednih proizvoda, rijeka je naplavila i pokoje deblo. Rubom je opasno hodati zbog ovih urušavanja. Dabar-pas ne mari previše za to. Opet smije u vodu, no onda ne smije na krevet. Voda je bila dobrih metar i 80 viša od staze. A beton kod brane prilično je stradao. Za svaki slučaj nismo išli dalje. Tu su se u zadnjih 20 godina utopila 3 čovjeka i 2 psa. A i blatnjavo je još uvijek. Na kraju dana, možemo biti sretni. Koliko god su ova brda oko Požeške kotline problem, toliko su i sreća. Svaki dan gledam prizore iz Posavine i grozim se nad prizorima. Vidio sam kakvo je stanje u mom starom selu, gdje su ljudi zbog manje od metra vode ostali bez mnogo toga..kako izgleda na licu mjesta u Gunji i okolici, strah me i zamisliti. Zato ovim putem apeliram svima koji mogu da pomognu unesrećenima koliko mogu, na bilo koji način. Hvala svima na pozornosti! P.S. Da ne bi bio potpuni OT, što se željeznice tiče, sanacija će ipak potrajati duže od 7 dana. Promet bi po svim očekivanjima trebao krenuti u ponedjeljak. Nasipava se metar po metar koliko je moguće, a navodno je teže ili lakše oštećeno nešto oko 5 km pruge. Usto, treba provjeriti i mostove, čisto zlu ne trebalo.
  12. Hvala Zeuse! Nemam pouzdanih novosti što se tiče stanja željeznice, no obnova je u tijeku. Makar pretpostavljam da će trebati tjedan dana za popravak dijelova pruge, od par željezničara sam čuo da to može biti rješeno u dva do tri dana (ovisno o tome kojom brzinom tucanik bude dolazio). Oštećenja na drugom željezničkom mostu navodno nema oštećenja. Ali cestovni most koji sam ranije spomenuo žešće je stradao. Posuđujem sliku s 034 portala. (Aleksandar Grlić, 034 portal, link:http://www.034portal.hr/clanak.php?id=13470&naslov=most-na-obilaznici-ostecen-poplavom--promet-jos-uvijek-nije-moguc )
  13. Hvala svima! Dobrih vijesti koliko čujem još nema...rijeka se značajno spustila, no dvorišta su još uvijek pod vodom. Bit će tu posla. A voda po nogama...Fox najbolje zna koliko to ne volim. Odgađali smo put u Pečuh tjednima zbog kiše da bi odabrali najkišniji dan te jeseni. Umjesto da se veselim putu bio sam ljut dobar dio vremena. Za ubuduće tu su gumene čizme.
  14. 10 kila čiste energije. Služi lajanju na poštara, traženju krpelja i zauzimanju mog kreveta. Ali volimo ga svi.
×
×
  • Create New...