Jump to content
zeljeznice.net

mali.paja

Članovi
  • Content Count

    8,858
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zagreb

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ti ćeš na ovaj vlak ukrcati svoju kolekciju 🚴‍♂️ i na probu?
  2. mali.paja

    YouTube

    Ovi prilozi bi prije trebali biti na modelarsku temu. Tamo ima ima dosta priloga na ovu temu. Naši Željko i Dražen su postavljali slike izgradnje koje su oni radili.
  3. Zagro je u pravu da je to neki proizvod Plamena iz Požege. I ja imam pumpu za vodu na dvorištu sa tim znakom. Plamen iz Požege nije se nikad bavio proizvodnjom parnih pištaljki za lokomotive. Ovo bi bio kao neki "ventil" za ispuštanje vode iz "bazena".
  4. Od priloženih 6 slika na 4 se pojavljuje 1 gospodin kojeg ja poznajem
  5. mali.paja

    mali.paja

  6. Danas sam se vozio u njemu i strojovođa ga je defektirao. Rekao mi je da je od ovih mađara koji voze ovaj najgori.
  7. Prema informacijama koje sam danas saznao prva ovogodišnja vožnja vlaka TIN planira se 30.11.2019. Sljedeći tjedan možda doznam konkretnije podatke.
  8. Zato što je i planirano da sljedeće godine sve bude kompletirano.
  9. Od 23.11.2019 do 29.11.2019. zatvara se pruga Dugo Selo-Križevci za kompletan promet. Pretpostavljam da će umjesto vlakova za prijevoz putnika iste obavljati BUS. Kompletan teretni promet seli na prugu Zaprešić-Varaždin. Teretni vlakovi bi trebali voziti sa brzinom od 30km/h radi manjeg osovinskog pritiska ove pruge u odnosu na koprivničku. Svi vlakovi se tretiraju kao izvanredni prijevozi i trebali bi voziti sa 2 dizla. Kako su na ovoj pruzi kolodvori dosta kraći planira se organizacija prometa tako da bi jedan dan teretni vlakovi vozili pravac jug/sjever a drugi sjever/jug. Fotografi pripremite fotiće.
  10. Nije to bila ljevaonica obojenih metala. Tamo su dolazili ingoti željeza iz bivšeg SSSr-a. Nešto je dolazilo direktno vlakom a nešto se prevozilo šlepovima do Vukovara a potom vlakom u Kumrovec. Od toga se kasnije radilo betonsko željezo. Kolutovi te žice su potom otpremani kamionima po čitavoj bivšoj državi. Ne sjećam se da je koji vagon tog željeza otpremljen. Ako me dobro služi sjećanje dolazilo je i željezo iz Skoplja a onda je žica otpremana natrag u Makedoniju kamionom.
  11. Da ne odemo u preveliki OT. Na Glavnom su nekad bili bravari koji su takve sitne opravke vršili odmah. Imali su i nekakvo priručno skladište. Pa je netko rekao da nam to ne treba. U Francuskoj svaki pregledač vagona ima svog bravara. Kod nas su bila možda 2-3. Ti si bio puno u Švicarskoj i vozio se tamošnjim vlakovima. Ja sam ove godine bio prvi put i vozio se uskotračnim željeznicama. Tamo željeznica ima svoje hidrocentrale za svoje vlakove. Višak struje prodaju na tržištu. Što bi rekli da HŽ napravi sebi kakvu centralu?
  12. Zagreb GK nema previše prostora. Zašto nema tehničkog kolodvora ili djela? Vagoni se čiste kako je bilo i kad je pruga tek napravljena. Zašto nema prije postave garnitura predgrijavanja ili hlađenja? Pa se dogodi ljeti postavljanje garniture koji se grijala cijeli dan na suncu. Lokomotiva dolazi dvadesetak minuta prije polaska vlaka. I tko to može rashladiti? Onda se pojavi jedan od glavešina i ne dozvoli otpremu nerashlađenog vlaka a on sjedne u drugi i ode. Neću navoditi ime i na kojoj kratkoj relaciji i pruzi taj čovjek putuje. Putnici u vlaku hoće poluditi. Dok sam ja još dežurao spominjao se tehničkoputnički kolodvor Borongaj Sada na Glavnom nema nikakvog održavanja niti bravara pa za najmanju sitnicu koja se može otkloniti za par minuta vagoni se izvrštavaju iz vlaka i šalju u Resnik drugi dan. Dok sam bio šef zastupstva u Dobovi imali smo bravara koji je na vagonima otklanjao sitne nedostatke. Čak smo i odbojnike mjenjali. Sad svaki takav vagon vraćamu u RK ili Glavni. Svaki takav povratk dođe preko 100€. Bravar (dvojica) su i više nego li opravdali svoje plaće. Isto tako dok sam dežurao u Zapadnom razglabalo se o pothodniku ispod kolodvora i poslovnom prostoru gdje su magazinski kolosijeci. Po jednom planu je pothodnik trebao biti odmah nakon samog okretišta tramvaja a po drugom na mjestu gdje je sisačka rampa. I od tog natezanja na kraju ništa. Nešto slično kao cesta ispod pruge u Zaprešiću. Cesta je trebala ići kako i sada ide i biti otvorena 1987. za Univerzijadu. Onda se jave nadobudni da to nije dobro nego da treba nadvožnjak preko pruge napraviti. Inflacija pojede jedan dio novca a ostatak oni koji su to zakuhali daju Inkeru. Samo fale još stambene zgrade na Zapadnom. Dogodit će se ono što u ČR TK i Zaprešić. Bunili su se stanari u ČR TK da im manevriranje stvara buku. U Zaprešiću se jedna doseljenica južno ispod pruge tuži da joj dizel lokomotive stvaraju buku. Iako ljudi u ČR TK nisu u pravu kao i u Zaprešiću mudrijaši iz uprave zabrane manevarski rad. U Zaprešiću izdaju naredbu da prometnik mora narediti strojovođi da gasi lokomotivu ako malo duže stoji.
  13. Evo i ovdje iz medija. http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/7323-zeljeznice-u-medijima/page-172
  14. E vovi su stvarno naporni više! Kreće modernizacija: željeznica se premješta iz Bibinja, a spajat će Gaženicu i Zračnu luku Piše: Majda Mikulandra/PD 01. studenoga 2019. u 08:01 Na sastanku je rečeno da će se obnova pruge odvijati u pet faza U Bibinjama je predstavljen projekt rekonstrukcije pruge na temelju kojeg će se u pet faza modernizirati željeznički promet u Zadarskoj županiji. Dekan Građevinskog fakulteta u Zagrebu Stjepan Lakušić i državni tajnik u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture Josip Bilaver predstavili su rezultate Studije izvedivosti projekta kojim bi se tehnološki zastarjela pruga izmjestila iznad Bibinja i Sukošana, a ujedno bi se luka Gaženica povezala s poslovnom zonom Crno i Zračnom lukom Zadar. Domino efekt – Rezultati studije pokazali su da je od šest mogućih varijanti najbolje rješenje ono koje je izrađeno dok je Ministarstvo prometa vodio Božidar Kalmeta. Rješenje uključuje izmještanje sadašnje pruge iz naselja Bibinje te gradnju tunela kojim bi se Zadar povezao s ostatkom pruge koja ide prema Kninu. Ovo je financijski i ekološki najbolja varijanta, koja je stala 2011., ali će ponovno krenuti od iduće godine, kada HŽ infrastruktura raspiše natječaj za izradu projektne dokumentacije – najavio je Bilaver. Dekan Lakušić prezentirao je rješenje koje bi, osim izmještanja željezničkog prometa iz Bibinja i Sukošana, donijelo povezivanje Gaženice sa ZL Zadar. Okvirna procjena troškova prve faze s izmještanjem pruge je 553 milijuna, a druge 105 milijuna kuna. – U Bibinjama nastupa novo doba jer se predstavlja rješenje za problem koji je dijelio mjesto i gotovo uništio naš turizam. Ako bi se pruga iz našeg mjesta izmjestila za tri do pet godina, to bi za nas bilo kao da će se sutra dogoditi – rekao je zadovoljno načelnik Općine Bibinje Bruno Bugarija pohvalivši sadašnje napore Ministarstva, ali i bivšeg ministra Božidara Kalmete. – Veseli me da se nakon 2011., kada je projekt stao, s njim nastavlja u širem obliku. U naš projekt izmještanja pruge sada je uključena šira studija. Predviđena je i opcija da putnički kolodvor u Zadru ostane na istom mjestu ili da se izmjesti u Gaženicu gdje će biti teretni terminal. Važno je i to što su s projektom suglasni i konzultanti Europske komisije iz JASPERS-a. Svi segmenti prometa u zadarskom kraju vrhunski su riješeni, osim željezničkog koji sada dolazi na red – kazao je Kalmeta. Župan Božidar Longin istaknuo je da je modernizacija željeznice dobra prilika da dodatno učvrsti poziciju Zadra kao važnog prometnog središta. – Ovo je povijesna prekretnica za Bibinje, ali i cijelu županiju koja će uzrokovati domino-efekt. Kao što je autocesta omogućila razvoj Gaženice, a luka Gaženica je potencirala projekt proširenja Zračne luke, tako bi se ovim projektom omogućilo prometno rasterećenje obalnog pojasa i razvijanje županije kao intermodalnog čvorišta – ustvrdio je Longin. Perspektivan grad I gradonačelnik Zadra Branko Dukić je zadovoljan. – Zadar je na neki način bio kažnjen izostavljanjem željezničkog prometa. Vjerujem da ćemo u idućim godinama postati perspektivan grad za življenje – rekao je Dukić. Pročitajte više na: https://lokalni.vecernji.hr/zupanije/krece-modernizacija-zeljeznica-se-premjesta-iz-bibinja-a-spajat-ce-gazenicu-i-zracnu-luku-17266 - lokalni.vecernji.hr
  15. Tvornica SGP u Grazu koja je bila veći proizvođač lokomotiva od KEV-a nije nikad imala elektrificiran svoj industrijski kolosijek. Tko bi prometniku u Podsusedu javio da u zoni KM-a nema nikoga niti kakvih radova da može isključiti struju? Pa dok je postojao prijelaz industrijskog kolosijeka preko samoborske pruge manevra nije išla temo/vamo samo tako!
×
×
  • Create New...