Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

mali.paja

Članovi
  • Content Count

    8893
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zagreb

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Gdje si ti nama? Dobro se ponovno vratio.
  2. Na željeznici su svaki mjesec bila obavezna školovanja. I tako je bila kriza sa naftom. Naš pokojni školski Franjo se smije i priča kako je došla preporuka (naredba) da se što više vlakova prevlači na struju. Iza toga '83 u odmaralištu ŽTP-a redukcija struje. Preporuka da se što više vlakova prevlači sa dizel vučom. Nema ugljena (o tome sam pisao)! Šaljemo iz Varaždina strojne parnjače na namirivanje Zagreb. Dobili su odobrenje da se koristi ugalj RR (ratna rezerva). Sav ugalj iz Bosne ide za izvoz. Ne možeš kupiti. Ali možeš taj isti ugalj kupiti od Austrijanca koji ga je jeftino kupio. Austrijanac sada kao vlasnik uglja radi izmjenu ugovora o prijevozu i sad nije uputni kolodvor u Austriji nego negdje kod nas. Nema kave, ulja, itd. Ima vani. Ali kako ići van kad moraš platiti depozit? Mogao bi nabrajati još toga previše ali odosmo u preveliki OT:
  3. Radi toga smo svadbu moje sestre morali prekinuti negdje oko 23 sata kako neki od svatova ne bi platili globe. Bilo je i situacija da čovjek ulazi u državu sa autom iz inozemstva pa uleti u zabranu. I što sad? Ljudi su se naplaćali globe.
  4. Ma koji aerosol sprejeva? Nije bilo kave, praška za rublje, toaletnog papira, ugljena i da ne nbrajm dalje. Sa sam za sina prije nego de rodio '81 išao u Trst po kozmetiku za bebe.
  5. Da li u gradu kada ne rade semafori smiju prometovati vozila? NE? Na željeznici i kad su svi signali u kvaru postoje protokoli za obavljanje sigurnog prometa. Tad se može voziti u kolodvorskom razmaku i pruga je tehnički ispravna ali se pojavljuju veća ili manja zakašnjenja. Ukoliko je pruga tehnički neispravna onda po njoj NE PROMETUJE NIŠTA osim vozila koja sudjeluju u otklanjanju kvarova! ZET neka osnuje svoju firmu za gradski željeznički problem i neće biti problema.
  6. A tko je rekao da je tehnički neispravna? Izlijetanje je iz sasvim drugog razloga!
  7. Ovdje sam u jednom postu pisao o troškovima pstne vuče uŠvicarskoj. Nema više niti bandaža za lokomotive. Ustvari ima jer se sve može napraviti ali po kojoj cijeni? I kotlovi se troše. Kada dođe na kritičnu debljinu gdje naći nove (stare za zamjenu)?
  8. Nešto me zanima? Kolodvor Luka ima novu skretnicu na lijevoj strani gledano prema Zaboku. To će biti kao neki izvlačnjak? Kolodvor V.Trgovišće isto ima ali na desnoj strani. Čini mi se da je u nastaku napravljen i novi propust?
  9. Gredelj je trebao odbačene službene vagone prepravljati za push-pul. Končar je htio kod remonta Srbima i Bosancima prodati to upravljanje ali oni nisu htjeli ni čuti za to.
  10. Ne kužim te? Pa vidiš da su na postojeće pragove postavili prugu?
  11. Ma ne vrijedi ti to. Tako smo imali putnika koji uđu u vlak a da niti gledaju niti pitaju kud idu. Pa tako umjesto u Zagorju završe u Harmici ili obratno. Isto tako smo imali putnika za Zagorje pa kad je bio nadomjesni vlak EMG do Zaprešića nisu htjeli ući jer na struju nemreju tamo ići. Nije masovna pojava ali ima toga. Najdivnije što sam imao iskustvo da su čak pojedinci bili željezničari i nisu vjerovali kud ide koji vlak.
  12. To sa razdvajanjem vlakova kod nas ne štima. Nije u pitanju željeznica nego putnici. Dok se vlak nekad razdvajao u Oštarijama/Ogulinu za Split/Rijeka onda smo imali situacija da ljudi odu na krive strane. Iako na vlakovima piše kud idu nitko ništa ne gleda. Iz prakse znam za takve slučajeve.
  13. "Kupiš" kod konduktera. Sad može se dogoditi i da na vlaku nema konduktera. Prigradski vlakovi mogu voziti bez konduktera. Sto je i sa kolodvorima iza 17 sati. I sa tom besplatnom kartom mi je malo čudno? Naprimjer idem u Zagreb i ne mislim se vratiti. Kupim povratnu kartu i mukte odem u grad.
  14. Bsplatne vožnje počinju dana 02.12.2019.. Vrijede samo na relacijama Harmica-ZGK i D.Selo-ZGK. Karte vrijede od ponedeljka do četvrtka u vremenu od 16.00 do 24.00 sata. Ista mora biti povratna a da bi vrijedila u povratku potrebno je potvrditi na mjestu događanja.
×
×
  • Create New...