Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 30.04.2024 in all areas

  1. Vlak kreće na vrijeme i opraštam se od pratnje. Dostojno bih rekao... Sretan put momci! Udah. Izdah. Okret i posvećuje se Talgo garnituri za Čapljinu. Putnika je bilo...jedno 40% vlaka je puno. Nešto sam se još bio muvao oko vlaka prije polaska. Strojovođe pristojno pozdravio, oni još pristojnije odzdravili...natrag na poziciji za snimanje. Kreće na vrijeme. Na drugom peronu ostajem još kratko da vidim i ponos ŽFBH. Uf čega će sve još biti...nisam imao dobru sliku još što će sve događati. Mislim, nitko normalan ne bi imao. Morao bih biti ili vidovnjak ili na teškim drogama. Vlak je bio KRCAT a čak je funkcionalna bila i lajsna s ciljem. To je to za nedjelju! Ostatak dana sam snimao tramvaje i gostio se u legendarnoj ćevabdžinici. Sutra me čeka aktivan dan pa nisam do jako kasno ostao u gradu, osim toga imam veliki deficit sna i samom sam sebi već idem na živce svojim postojanjem. Maštao sam o krevetu još pri ručku. Mekani jastuk, krevet, ležanje, odmor, san. A mogao bih uskoro u krevet i sada pa se opraštam od foruma za danas. Sutra idu nove pobjede!
    8 points
  2. Šetamo još dalje po vlaku... Gumbić sa strane naravno ne radi pa su vrata iskopčana da se ne zatvaraju U međuvremenu je u nos ušao i karakterizistični vonj na vlažno pomiješano s prašinom. Mađare ne peru uopće. Dakle evo nekoliko informacija. U ŽFBH se jedna do dvije osobe brinu za čistoću vlaka. Naglasak je pritom na prozorima lokomotiva i Talgo garniturama, koje moraju biti savršeno čiste. Nažalost nema onda vremena a ni volje za ostalo dobro očistiti. Druga zanimljivost je da je dok sam ja bio u Sarajevu, broj tužbi dosegao tolik broj da su maknuli Mađare iz prometa i krenuli ih prati. Ostanite na temi jer će sutra ili prekosutra još jedan Mađar doći ovdje...ovaj je još mila majka. Ova vožnja, koliko god da sam uživao cijelo vrijeme na prozoru je bila muka po pitanju prljavštine i ogavnog smrada. Ovdje izlazim van Evo kunem se da je bio 105, ne lažem kad vam kažem😅 Ganz Mavag, magyar minőség 😎 Ćao Zen'ca, vidimo se uskoro 🤙🏻🤙🏻
    7 points
  3. Samo nekoliko stotina metara dalje, kod kamenoloma, cesta prolazi ispod pruge te stajemo još jednom na lijepoj lokaciji za slikanje. Infrastruktura na ovom potezu je nekako apokaliptična ali zanimljiva, definitivno! Prvo pogled na Bosnu Pa jedno od brda... I evo nas na lokaciji. U Doboju nije bilo ŽFBH mašine, dakle opreznost usmjeravamo na smjer iz Zenice. Očekujemo da bi mogao doći neki teretni vlak, ali je vjerojatnost mala. Na ovoj slici se vidi taj prijelaz ispod pruge A brzo se mogu primijetiti i različiti stupovi kontaktne mreže. Krajolik postaje sve ljepši. To je to za danas u ovoj temi! Navečer još u drugoj temi slijedi iznenađenje:-)
    7 points
  4. Slijedeći je "Train de luxe" Vratimo se još jednomu epohu legendarnih Pullman vlakova, koji su prometovali između 2 rata. Još par starijih fotografija i plakata.
    7 points
  5. Stanje vandaliziranja je za sada umjereno: Stupić (nov novcat) u stanju nepotrebnosti(?): Brzina preko ŽCPR je još uvijek ograničena: Predsignal kolodvora Savski Marof je još uvijek u žutom stanju. Neće dugo... ... jer dolazi moj Som za Harmicu: U vlaku nas je bilo tek troje-četvoro. Nije čudo jer danas putuje samo luđak, ili onaj tko mora. A ja sam morao jer je trebalo platiti košnju trave na gruntu:
    6 points
  6. Prostor za posluživanje toplih napitaka i ostalih vrsti hladnih pića. Jedan od 3 odjeljka sa različitim uzorcima tkanina na sjedalima i zidovima. Detalji rasvjetnih zidnih i stolnih tijela. Povijesne fotografije vagona "Dvorskog vlakai i detalji unutrašnjeg uređenja. Fotografija Carice Elizabete također dodaje dašak nostalgije.
    6 points
  7. Rijeka 1. svibnja 2024. godine u 8:45 sati. Treći kolosijek "Majestic Imperator" spreman za polazak prema Beču. Došao sam na vrijeme. WS salon Elisabeth. Pogledajmo kako izgleda unutrašnjost ovoga vagona. Stijenke jednog od 3 odjeljka Fotografije Carice i Carske obitelji. Dobavljači stilskog namještaja. Zaslužni za obnovu vagona. nastavlja se
    6 points
  8. Nakon punih 13 godina danas je ponovno provozao Iverica exp, doduše sada je malo na drugu strani pruge L203, a uputni kolodvor je ovaj puta Dobova, Slo, za razliku od prijašnjih kada je uglavnom išlo za Vranje, Srb., raspitam se kroz koji dan točno kuda putuje. Pa s obzirom da se prvi pamte evo prvih fotki dotičnog vlaka. Dolazak vlaka 45786 u kolodvor Sveti Ivan Žabno, 29.05.2024., 20:33h!😎 U dolasku u kolodvor Sveti Ivan Žabno ga je vukao đuran 2041-107, nakon što je 106 izdahnuo u Dugom Selu, 23.05.2024. 14.30h!😎
    5 points
  9. Evo i prvog današnjeg posta. Krenuli smo na vrijeme u 4:54. Tik uz rijeku Bosnu smo vozili po mrklom mraku pa ne mogu ovog puta napraviti "reportažu" od stanice do stanice jer se ništa ne vidi. Ali na putu do Sarajeva se već razdanilo pa ima nekoliko lijepih sličica s puta. Modrinje + modro nebo Dobrinje. Ovdje se zenički mašinovođa prebacio na jutarnji lokal za Zenicu. Sarajlija vozi dalje, tj natrag. Odnosno vuča Rajlovac je to. Ilijaš Reljevo Donja Vogošća U međuvremenu smo se u Semizovcu križali sa jutarnjim lokalom za Visoko. Ugođaj vožnje je nevjerojatan...planine, oblaci, sunce. Baš sam uživao. Za Visoko voze Talgo garniture, ova je bila kompletno prazna. Ovo je bio prvi put da sam uslikao bijelu Aseu i Talgo garnituru pa sam bio baš sretan! Inače kolodvor Semizovac je i početni kolodvor mog video-iznenađenja iz druge teme pa će mi svakako ostati u lijepom sjećanju.
    5 points
  10. Sveti Kuzam (ex Vitoševo i rasputnica Kojonac). Gredelj 2132-504 nastavlja prema Škrljevu. Slijedi je vlak 4605 u prostornom razmaku.
    4 points
  11. U međuvremenu je otišla po vagone, iz Sušice je došla bijela Asea s Talgo garniturom za Čapljinu. Face to face I jedna s Avazom Može i još jedna Dečki sjede u vlaku dok ja ovo slikam. No valja se vratiti malo vremenom unatrag i prije polaska pogledati interijer vagona. Divota jedna! U kupeu do su 2 cure koje definitivno spadaju među najljepše koje sam vidio u životu. Sigurno bih se vozio s njima da sam išao ovim vlakom...čak sam došao u napast kupiti kartu 🙈 No vratimo se u realnost i obavimo posao slikanje i snimanja.
    4 points
  12. Spuštam se natrag do tramvaja, no jako mi se šeće. Pješice idem do kolodvora i uživam u lijepom starom gradu. Usput i prva Tatra K2YU dana! Na kolodvoru se sprema akcija! Naš Mađarinjo stoji spreman za povratak u Zenicu. Koristim priliku iz svih kutova ga poslikati Polazaaaaak!!! Blic, truba, zvuk kotača i motora i bye bye Na peronu 1 stoji turkinja i čeka manevristu da može u Sušicu po 2 vagona za brzog Maglajca. Neki možda misle da ne volim Končar, no to nije istina. Ne volim moderni Končar koji nije u stanju ništa suvislo napraviti, ali kako ovo možeš ne voljeti? Ali ovo je samo uvod...spremite se za nešto predivno kroz nekoliko dana. I nikako da ode...
    4 points
  13. Prvi cilj u rano nedjeljno jutro je bio izvidjeti Rajlovački depo. Sam depo izgleda malo drugačije nego što sam očekivao, odnosno nije baš kao rk s pružne strane, možda je s one druge. No svejedno smo pokušali nešto slikati preko ograde s ceste. Čuo sam s više strana da ne bi smjelo biti problema jer su zaštitari dobri. Kasnije sam od strojovođe saznao da je taj na kojeg sam nabasao budaletina i da ga nitko u firmi ne voli jer je kreten nad kretenima. Nama je napravio šou iako smo bili na javnoj površini i prijetio svime i svačime i spominjao dalju i širu obitelj. Baš idiot teški. Ovako izgleda Rajlovac. Primarno sam ovo došao slikati. Bezvrijedno smeće u stvari a budala je izvrijeđala i mene i majku i oca i baku...molim se da ga Alah kazni nekom teškom mukom, jer takva svinja od čovjeka ne zaslužuje ništa lijepo. Naš Mađar je s otvorenim vratima (ona spigana) otišao iz Rajlovca te se niti jedno krilo nije zatvorilo...ovdje su se odjednom oba otvorila. To su neki hirovi... Uglavnom atmosfera je loša kao što je tekst gore ružan. Prvi pravi dojam ŽFBH je katastrofa te od sad s rezervom radim sve radnje oko željeznice, no ubrzo se pokazalo da je samo taj jedan problematičan. 1h poslije Mađara dolazi lokal iz Visokog i s njime besplatno idemo u Sarajevo, jer kondukter uopće nije shvatio da smo ušli u vlak. Cirkus od firme. Ispred kolodvora smo stali i čekali. Kog vraga čekamo u nedjelju?! BAM! Som ide za Pazarić... znači vozi on i bez carine🙈 Evo nas napokon u Sarajevu. Od sad baš sve kreće na bolje i ide do fantazije! Na kolodvoru nema ništa, budući da sam godinama želio u Sarajevo, odmah idemo u grad. Ali nikuda prije jutarnje kave na kolodvoru. Sad treba na glavnu ulicu i tramvajem u centar. Sa Baščaršije dolazi Satra II, jedna od 2 ispravne taj tjedan. S Ilidže dolazi ono čemu sam se nadao😏 Vozimo do katedrale, no pošto do mise, koja se ne propušta, ima još vremena, idemo na kahvu. Prvo slikom ispraćam tramvaj A onda kahva😋 U međuvremenu sam i zaboravio što se dogodilo u Rajlovcu...
    4 points
  14. Prljavo, smrdljivo i otrovno. Zenica je mjesto s divnim ljudima iz kojeg želiš prije van. Da grad ne ovisi o ovome, želio bih da je državne sa zemljom. Odite dolje pa onda sudite... S mosta gdje sam stao se odlično vidi Zenica Teretna. Baš su se lijepo posložile po bojama...ali sve mrtvoooooo jao Bože. Sa sjevera grada selimo na jug, gdje čekamo čak 2 vlaka. Prvo lokal s Mađaronom 105 za Zenicu Pola sata kasnije dolazi i brzi Maglajac To je bilo to za subotu. Otišli smo na odlične ćevape i u stan spavati. Još ću danas najmanje 2 posta objaviti da bude malo akcije. A općenito bi bilo jako lijepo da bude i koja reakcija više. Dosta truda ulažem u ovo, pa čak i ako nije uvijek super zanimljivo bi bilo lijepo da znam da netko uopće pročita.
    4 points
  15. I još 2 sličice Poslije slikanja smo još nekoliko minuta ostali da mali odmorimo. Bili smo već dosta umorni. Ja razmišljam hoću li sada piti ili kasnije. Odlučio sam piti kasnije, tako da sjedamo u auto. Taman smo se dovezli na vrh male cestice koja od glavne ceste vodi do stajališta. Pogledali smo još jednom dolje i vidjeli teretnjak u smjeru Maglaja. Ovdje su ceste, za razliku od republike srpske takve da vlak nismo ni nakon 10 minuta uspjeli prestići. Do Maglaja nije imalo smisla ići. Vraćamo se istim putem i iza Bradića preskačemo neka stajališta. Dolazimo u Dolinu. I napokon malo veće mjesto, ali svejedno totalno mrtvilo. Ulaz u kolodvor Zavidovići Dalje idemo do kolodvorske zgrade.
    4 points
  16. Kako sam naslov kaže i kolodvor Rijeka ulazi u okvir teme "Sličice Riječke pruge i........", jer je od Gorskog Kotara udaljen tridesetak vijugavih kilometara prugom. Nije za povjerovati slijedeće godine ovaj EMV imati će desetogodišnji staž u HŽPP. Na Riječkoj se prugi mogu vidjet različite kombinacije vozne i zaprežne lokomotive, a i strojnih vlakova. Slijedeće snimke prikazuju jednu od kombinacija u režiji HŽ Carga. Iako je državni praznik netko mora stalno piti u pogonu pa tako i željeznica. Ovaj par odlazi po svoj vlak.
    4 points
  17. Pogled sa lučke ograde. Opet lutam po kolodvoru evo sad je manevra na mjestu gdje sam prije par minuta fotografirao. Sve potrebno vidi se na fotografiji. "Majestic Imperator" odlazi prema Beču. Ovaj stroj, koji vidimo na kraju vlaka imat će puno posla gurati i vuči naše i Slovenske elektre po kolodvoru Šapjane.
    4 points
  18. Asea 304 polako odlazi dalje... a s druge strane kolodvora se čuje dizel. ŽFBH 664 316 je uvukla vlak u Doboj, otkačila se i već je pri kraju okretanja. Prilično brzo... Sa sredine mosta se vidi i Asein cilj A i dizelaš se vraća i kači se na novu kompoziciju. Dakle vraća se u Tuzlu. A vratila se i Asea. Tu će se izvršiti smjena.
    4 points
  19. Poslije mise se vraćamo prema kolodvoru, no ne idemo na kolodvor. Penjemo se tu. Za 1€ neograničeno liftom gore dolje...tog ima samo u BiH. Pošto je ovo željeznički kolodvor neću sad dijeliti prekrasne poglede odozgo, svakako preporučam da posjetite Sarajevo i odete na Avaz. BiH je toliko jeftina da si svatko može priuštiti dan-dva Sarajeva. Koncentracija će ostati na željeznici... Gledamo depo na otvorenom Sušicu. Naš Mađar koji čeka da pokrene popodnevni lokal i Talgo garniture te Goše i Šveđani. I pogled na infru. Osim ovih par željezničkih slika, napravio sam jedno 80 drugih. Rijetko koji grad se može pohvaliti ovakvim vidicima. Sad je već negdje oko podne i vraćamo se u grad. Dečki idu jesti, a ja imam dogovor u 13 ući u apartman. Treba naći autobusnu postaju, što nije problem. Bus je odmah došao i pošto je zglobni plinaš (novi MAN) se pošteno pomučio da se uspne uz vrlo strmo brdo iznad Sarajeva. Pozdrav sa Kobilje Glave, mjesto prekasnoih vidika. Sarajevo sam zavolio odmah. Odmah od početka je bilo sjajno... Spuštam se natrag u grad i idem na kolodvor. Dečki odlaze za Zenicu, gdje je ostao auto, i vraćaju se u RH. Ja ostajem. Ali nipošto sam, jer je u BiH vrlo lako naći prijatelje.
    3 points
  20. Tema ima preko 13.600 (trinaest tisuća i šest stotina) pregleda i ti se pitaš da li ovo uopće netko čita? Šteta jer što niste stigli obići još neke lokacije poput kolodvora Begov Han, Nemila i Jelina. Ovaj posljednji je dobio ime po djevojci imenom Jelena, sudionici radne akcije na izgradnji pruge Šamac - Sarajevo, koja se utopila u rijeci Bosni. A propustili ste i tunel Vranduk, najdulji na ovoj pruzi. Samo ti nastavi, biti će komentara koliko hoćeš kada završiš turneju po Sjedinjeno-razjedinjenim Bosanskim Državama.
    3 points
  21. Suprotno očekivanjima, ovdje nema apsolutno ništa. U međuvremenu nam se i auto pokvario pa smo morali na servis. Nastavljamo za Žepče Cijeli ovaj potez je kompletno mrtav. Idući put ću radnim danom ići pa ćemo vidjeti jeli nešto drugačije. Iza Žepča smo vozili još komad puta i stigli već blizu Zenice. Vlak je krenuo iz Zenice i očekujemo ga kroz 10 minuta. Vlak dolazi iz ovoga smjera.
    3 points
  22. U blizini je i slijedeće stajalište Ona broji dnevno samo 2 vlaka Dulje stajanje imamo u stajalištu Bradići. Pogled prema Maglaju Pogled na Zenicu Nekad je bilo više od ruševine... Ovdje su nekad bili signali, sad nema ničega više.
    3 points
  23. Zoom na obje strane kolodvora. Stariji forumaši će znati bolje pa neka slobodno napišu... Moj je dojam da je ovaj kolodvor za prošle države bio puno prometniji teretom i putnicima... Odmah iza Maglajskog kolodvora u smjeru Zenice su 2 tunela, za 2 kolosijeka. Cesta ih prati pa je bilo relativno jednostavno doći do mjesta za slikanje. Tunel na desnom kolosijeku u smjeru Zenice (tako oni gledaju) je dug 198m... A ovaj drugi je ponešto kraći. Samo 108. Razlog tomu je zavoj, pa je unutarnji dulje ispod brda. Kad se okrenemo vidimo da su kolosijeci dosta udaljeni jedan od drugoga. A sa malo zooma vidimo stajalište radničko Natron, za istoimenu tvornicu papira Natron-Hayat. Kako to smrdi bože sačuvaj. Nisam uspio otkriti doći na stajalište.
    3 points
  24. Slijedeće zaustavljanje je bilo na bivšem stajalištu Rječica. Pogled prema Doboju Pogled prema Maglaju Čuvar stajališta I sa drugog kraja stajališta Dalje idemo do Maglaja. Praznih vagona ima u nekoliko kompozicija, ali ni putnika ni lokomotive nema. Inače, iz Maglaja kreće ujutro putnički za Zenicu i brzi za Sarajevo nešto kasnije. U 16:30 kreće iz Sarajeva brzi natrag i putnički oko 15:40 iz Zenice. To je sve što Maglaj vidi od vlakova dnevno uz možda 1-2 teretna. Sve izgleda prilično napušteno
    3 points
  25. Na zidu ulazne platforme WS "Majestic" lijepo uokvirena zemljopisna karta Dvojne Monarhije. Zadnji vagon prtljažni nisam niti fotografirao, jer je neki lik bio ozlojeđen zašto baš njega nisam pitao je li smijem stupiti nogom u vlak, a umjesto toga sam za dozvolu pitao prvog na koga sam naletio. Nisam želio raspiriti vatru u sukobu pa sam se pokupio nakon što sam mu objasnio da sam pred više od 30 godina već bio u vlaku koji je dovezao prvi vagon. Uglavnom uspio sam fotografirati sva 3 WS vagona. Završni signal je neke moderne proizvodnje. Vagoni su restaurirani tijekom više godina, velika većina radova tražila je prave za natlije, a ne serijsku proizvodnju "po traki". nastavit će se.....
    3 points
This leaderboard is set to Zagreb/GMT+02:00
×
×
  • Create New...