Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 19.02.2024 in all areas

  1. U Egiptu sam. Fotografiranje vlakova je, blago rečeno, otežano. Kolodvori su strateški objekti i po pravilu se ne smiju fotografirati. Unatoč tome na Google Mapsu ima stotina fotki o većim kolodvorima, bilo od lokalaca ili od turista. Doživio na vlastitoj koži što sve ovisi o policajcu u službi (svaki kolodvor ima policijsku stanicu i policajac prati svaki vlak). Ovaj put sam imao sreću i mogao slikati vlak Aleksandrija (Moharram Bek) - Marsa Matruh. (U drugim slučajevima sam morao isključiti kameru i plan obilaska je pao u vodu.) Rano jutro na početnom kolodvoru Moharram Bek (ti vlakovi ne polaze sa glavnog kolodvora Aleksandrija, ovo je predgrađe): Likovni signali su izgrađeni od Britanaca a sistem je još uvijek a funkciji: Uz prugu je veliko gradilište, gradi se nova brza pruga, došao sam upravo radi obilaska stare pruge: Pruga vodi kroz pustinju i nedaleko Sredozemnog mora: Križanje u kolodvoru Grawlla: Obožavam staru britansku tehniku i nevjerojatno je kako sve ovo još uvijek fukcionira unatoč skandaloznom stanju infre i održavanja. Tračnice su u toliko očajnom stanju da sam više puta bio siguran da ćemo iskočiti. Trenutno toliko vremena sam imao da vam pokažem ponešto iz Egipta. Ako ste zainteresirani, vjerojatno u 5. mjesecu ću imati dosta vremena da napravim putopis.
    15 points
  2. Pogled na novo uređeni drugi peron Duljina dovoljna da primi jednog 6112, ima nadstrešnicu, klupe koje treba odmotati i pokazivač kakvog znamo iz Križevaca npr. Sve u svemu vrlo jednostavno. Dokaz da je luka odmah pored Informacije možeš dobiti, ali ti treba povećalo🤣 Ako netko zna što znači ovaj "pk" nek me obogati za objašnjenje. Simbol herojstva 💪🏻 Već sam prije najavio jedan bombastični putopis; sada mogu reći da na put krećem za 30 minuta i da ako sve bude kako smo planirali, sutra navečer mogu objaviti prvih 1-2 dijela. Mislim da tako nešto još nije viđeno na forumu pa se nadam da će vam se svidjeti:-) Naravno da je opet ekstremno, jer samo to poznajem 😁 Pozdrav od pukovnika 1. tenkovske divizije 👋🏻
    11 points
  3. Pijana žnora: Natrag na prugu: Iz daljine dolazi Brenči na međunarodnom brzom vlaku. Vozi nepravilnim kolosijekom, a brkljačar maše zastavicom i valjda glumi ulazni signal: Ode on svojim putem: Za kraj još malo akcije - jedna TMD se ugurala u raspored vožnji:
    10 points
  4. Vrijeme je da se ubaci zadnji dio slagalice. U Banjaluci nas je dočekalo opako iznenađenje. Vagone na čišćenje vuče.... O da, ona, 661 276😍🤩 Prvi put da je vidim uživo, kako sam sretan bio🙈 A ovo je najbolje: nakon samo nekoliko izmijenjenih rečenica sam pozvan na lokomotivu. U Hrvatskoj moram boga i nebo izmišljati da uđem u upravljačnicu, na ŽRS to ide lakše. Ovdje nisu naučeni na ljubitelje željeznice i obraduje ih kad netko ne želi uništavati. Općenito mogu reći da su sve priče o tome kako je za Hrvate opasno u Republici Srpskoj i da su Srbi ostali na nekom starom mentalitetu mržnje bla bla...sve gluposti. Toliko su prisni ovdje, POGOTOVO kad im kažeš da si turist, da je to šokantno otkriće bilo. Kultura je druga stvar, ali međuljudska komunikacija i spremnost pomoći i slično je ovdje čak i bolje nego u Zagrebu. Slavonci se mogu usporediti s njima. Imao sam samo pozitivna iskustva. Ovdje ljudi otvoreno i vrlo brzo pitaju otkud si. Nikad nisam slagao i reakcije su uvijek bile prijateljske. Kad sam sišao s lokomotive je na prvi peron došao neki radnik i pitao tko me pustio na lokomotivu. "Mašinovođe". Aha dobro, samo nemojte paliti i uništavati okolo i sve može. "Mi smo ljubitelji željeznice". Lijepo, šef samo želi znati što se događa. Prijatno!
    7 points
  5. jako lijepe fotografije, medjutim smeta mi ovakvo spominjanje susjeda u 2024. godini, kada vise od 1/3 za vrijeme rata nije bila ni rodjena, a jos veci postotak nije bio dovoljno star da bi uopce bio svjestan sto se dogadjalo. ako se ikome treba zahvaliti za stanje kolodvorske zgrade, onda iskljucivo idiotima-pojedincima koji su je bombardirali.
    7 points
  6. Igralište NK Sloga, nekada Elektrostroja gdje je karijeru započeo legendarni Dinamov vratar Zlatko Škorić: Fallerovo šetalište, pogled prema sjeveru: Dok sam šetao putevima svojih uspomena u mislima mi se vrtjela legendarna pjesma: Siđete na jednoj od šest tramvajskih stanica obavite posao i vratite se i nećete saznati ništa Jer život se ipak ne živi iz publike on živi u srcu te čudne republike od krpenih pajaca, streljane iza placa do tresnjevačkog kina i njegovih fakina Od sindikata ZET-a i gigantskih turbina do besposlenih suza od rakije i vina od uličnih pjevača do krovopokrivača u hiljadama priča je hiljade sudbina Ali treba doći u proljeće kada ožive mali vrtovi i kad se okite dvorišta a potok pojuri prema jutarnjoj smjeni Treba doći u proljeće kad Pongračevo zazeleni kad sve to ne košta ništa u ovom kvartu bez groblja i bez rodilišta I treba biti ispod podvožnjaka kad prođu svjetla jutarnjeg vlaka sa jednom željom ostavljenom za nas da bude bolje, nego što je danas I treba biti sa cvijetom na reveru u neku zoru pred trešnjevačkom NAM-om i reći zdravo prvom što se budi kad već nikog nema nazdraviti sebi samom I treba poći, bez planova i para s nekim starim drugom samoborskom prugom ili otići u prvu gostionu na gospon doktor namignuti lampionu Treba biti blizu kada prvi tramvaji napuštaju remizu na početku dana kada periferija izgleda kao ikebana od dimnjaka i cvijeca (Zvonko Špišić & Drago Britvić, ''Trešnjevačka balada'') Zvonko Špišić (1937.-2017.): Drago Britvić (1935.-2005.): Vrijeme je da se vratim na stajalište Kustošija. Onaj Đuran stoji na istom mjestu već mjesecima i nije mi jasno što tu uopće radi ni kome pripada. Žute linije na rubovima odgovaraju bojanju lokomotive na SNCF, a proizvođač bi mogla biti kompanija Brissonneau et Lotz. U svakom slučaju zagonetno, možda netko zna nešto više?: Pardoniška zbog loše kvalitete, bila je točno ispod sunca: Nekadašnji Črnomerec T.K. (teretni kolodvor), danas dio Zapadnog:
    6 points
  7. U Banjaluci je teško naći parking. A tamo gdje ga ima ljudi parkiraju svakako. Nakon stresa oko parkinga i razgleda grada kreće prava željeznička akcija. Nažalost Google me više od 10 puta zeznuo pa je bilo odustajanja od planova. Već smo svi bili pomalo umorni, iako je tek podne bilo. Ja sam na dan početka putovanja prije odlaska zaspao na 2-3h i dulje sam spavao ujutro pa je mene najmanje mučio umor. Osim toga ja sam imao plan, ja sam bio navigacija i morao sam se brinuti da sve ide kako treba da dan bude što produktivniji. Tako oko 12:15 dolazimo u jugoistočno-banjalučki Incel. Stajalište podijeljeno cestom na 2 dijela. I da, čini mi se da je bilo nekih koji su mislili da je to izlet samo u Bosanski Novi ili samo do BL, no ovo je bilo puno više od toga. Trenutno se nalazimo na kilometru 2 pruge Banja Luka - Doboj. U pohod slikanja Zagorac nije izašao jer je zaspao. To je bitna informacija. Pogled prema Doboju. Pogled prema BL. Vidim svijetli signal žuto i imam neki osjećaj kao da bi moglo nešto doći, no vlaka sigurno nema. To je ŽRS...šanse su male. Ime stajališta se ne vidi potpuno ni na latinici niti na ćirilici🙈 I tako se vozač i ja vraćamo ka autu i čujemo zvučni signal na prijelazu. Pogledali smo se i trk natrag i traži lokaciju. Pa što sad ide ovuda?! Od Dobrljina do Banjaluke nismo vidjeli niti jedan teretni vlak da je bio sastavljen ili spreman za vožnju. A svejedno iz smjera BL dolazi 441 808 sa teretnim vlakom. Zagorac ga je propustio, točnije prespavao, što je šteta jer radi odlične slike. U svakom slučaju zadovoljni idemo dalje. Slijedeće lokacije su trebala biti 2 žcp-a do kojih je bilo teže doći nego očekivano pa je to propalo.
    5 points
  8. Nekadašnja trasa pruge Samoborčeka danas služi pješacima i biciklistima: Ovdje je bio prijelaz pruge preko Zagorske ulice, a kod prolaska vlaka cestovni promet je zaustavljao službenik GŽZ zastavicom: Nije uvijek bilo sigurno: Krajnji cilj današnjeg posjeta Zagrebu: Zanimljivo, trebao sam zagaziti već u stare dane da bi me zaintrigiralo po kome je šetalište dobilo ime. Riječ je o skladatelju i dirigentu Nikoli Falleru. Nikola Faller (1862.-1938.): Potok Črnomerec razdvaja dva područja sjeverne Trešnjevka, Pongračevo na zapadu i Ciglenicu na istoku. Pongračevo je dobilo je ime po veleposjedniku Pongracu, vlasniku velikog imanja koje se nalazilo na dijelu današnjeg Pongračeva. Na imanju je bila velika plantaža trešanja koje se zbog toga zvalo Črešnjevka, a po čemu je kasnije i cijela Trešnjevka dobila ime. Ciglenica je pak dobila ime po malim ciglanama koje su se na tom području nekada nalazile. Ovuda sam se našetao nebrojeno puta dok sam živio u nedalekoj Zorkovačkoj ulici... ... a i često sam vozio u kolicima svoju, tada malenu, kćerkicu. Ovdje smo u nešto drugačijem položaju i lokaciji 1982. godine:
    5 points
  9. I prijelaz koji je oko 1km daleko od stanice Pogled prema BL Ako ste mislili da je to to s vlakom za Banja luku, varate se. Uhvaćen je na prijelazu u Banjaluci, nešto prije kolodvora.
    5 points
  10. Vlak u Novom ima zadržavanje od 10 minuta pa je dogovoreno da tu čekamo Zagorca. Naravno da još slikamo po danu malo. I naravno 441 092 Sad preskačemo i Blagaj i Svodnu i Dragotinu donju i Prijedor i i i...vozimo u nekih 40km udaljenu Donju Lamovitu. Odmah kod Omarske. No tu plan polazi po zlu jer je Google pokazao slabe strane. Satelitske slike su stare i loše kvalitete te nema Street view-a. Cesta kojom nas on vodi nije uopće za aute. Bez interneta uspijevam pronaći neku jadnu alternativu i naša prednost od 10 minuta pred vlakom se topi. Brzine su dobre, nema laganih vožnji puno i vlak je uvijek na minutu točan. Na kraju postaje izvjesno da ga sigurno nećemo uloviti jer ga vidimo na kolodvoru Kozarac, kojeg od Lamovite dijeli stajalište Petrov Gaj. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Izletio sam iz auta i u posljednjoj sekundi pokrenuo snimanje. Sad možemo opuštenije voziti do Lamovite. A ja sad vozim ravno u krevet jer me sutra čeka još jedan opak dan:-)
    5 points
  11. Pruga pokazuje znakove da se povremeno koristi, no ovaj peron stajališta je čini se dugo izvan pogona. Nema nikakvih tabli, ničega. Pogled na ravnicu u smjeru Erduta. Peron nekadašnjeg stajališta i zavoj Signali rade, vlakova nema. U idućem nastavku se posvećujem problematičnom pružnom prijelazu. Cijeli projekt je za oko promatrača u stvari gotov. Pruga je obnovljena, žica visi, skretnice, signali i svi ostali uređaji su u funkciji barem prividno i sva stajališta su gotova. Kolodvor Borovo naselje kompletno otvoreno, čak i pothodnik, a kolodvor Vukovar ćemo pogledati kasnije.
    5 points
  12. Sljedeća lokacija je trebala biti ispod mosta preko Vrbanje iza kojeg odmah počinje tunel. Ja bih se probao popeti na most i prijeći preko njega u tunel ali je makadam bio no-go pa smo ostali na žcp-u "Bjelopotočkih žrtava", odmah pored Vrbanje. Zaželio sam se vratolomije ali neće me🙊 Pogled prema BL I prema Doboju. Odlična lokacija, samo kada bi neki vlak naletio... Ali od vlaka ni v. Srpski STRAIL HAHAHA Teče teče u Vrbanji mali slap, Što u njem znači moja mala kap? Tu sam pojeo sendvič i navalio da krenemo dalje, jer se još nismo maknuli s mjesta skoro. Tek smo u km 8. Dečki su htjeli ostati još 5 minuta ali su popustili. Zašto čekati bezveze na praznoj pruzi? Drezina prošla, 2 teretna prošla...nema ničeg više. Osim toga već je 13h. I taman kad smo otišli, prešli preko Vrbanje i vozili se uz prugu s druge strane rijeke, vidimo teretni vlak. A kako sam ljut bio...2 minute strpljenja bi bilo dovoljno da ga ulovimo.
    4 points
  13. Bio sam na Zapadnom i zabilježio sljedeće: JŽ Vectron se pojavio u međuvremenu Datum revizije 20.6.2019. Slovenac je, no ne i rođeni Pozdrav iz Karlovca!
    4 points
  14. Slažem se da lijepa riječ mnoga vrata otvara ali ne znam jesi li pomislio da i ja govorim iz iskustva? Ne moraju iskustva nužno biti ista. Poznajem ponešto strojovođa u Hrvatskoj i kod njih se povremeno može ući ali ovako da negdje dođem prvi put i da me za 5 minuta već pusti je gotovo nemoguće ovdje. Jednom samo na Švedu za Golubovec sam uspio. No kako bilo da bilo, treba završiti Banja Luku. Kratko prvo povratak na dolazak: stižemo na parkirang i čujemo dizel mašinu kako ubrzava. Stigao sam samo do ograde nažalost... Iza nje Asea koja je dovukla vlak Onda se događa sve iz prošlih postova pa dolazimo do momenta kad se spuštam sa lokomotive i ona kreće. Kolodvor ostaje prazan Budući da se nalazimo u Republici Srpskoj i BiH, neka prva misao je bila da će sada do 15h biti prazno uz malu mogućnost da baš u Banja Luku dođe teret. Odlazimo na WC i taman dogovorimo mjesto sastanka nakon razgleda grada kad čujemo škripanje odozgo. Izlazimo van i vidimo ovo Teretni vlak s rivalicom, ČD vagoni. Vjerojatno na putu iz smjera Doboja prema Volinji, pošto nema druge pruge. Otkud je vlak ću spomenuti kasnije. Baš sam bio ljut pošto bi to bio super-ulov a od njega me dijelilo možda 2 minute... izašli bismo van i pogledali još malo kolodvor. Strojovođa je vidio da slikamo pa je mahao i trubio. Netom poslije dolazi i ovo čudo Naravno isto maše i trubi. Dojam ŽRS-a zasad je slijedeći: - lijepe stare lokomotive (da su čiste bi bilo super) - Vrlo razumni i uljudni radnici (prije svega ovaj kolodvorski) - Strojovođe rijetko vide kameru pa si daju oduška trubiti, blicati i mahati čak i kad ih nekoliko puta snimaš i koji te vrlo brzo puste na mašinu ako vide da si normalan i da voliš željeznicu - prilično brzo vlakovi, pošto smo imali poteškoća loviti ih. Nije bilo baš opušteno kako sam očekivao 😅 Banja Luka je vrlo ugodan grad. Bio je dan žena i gotovo sve žene, a pogotovo mlađe djevojke su nosile cvijeće koje su dobile od muških. Bilo je puno zaljubljenih, zagrljenih a organiziran je i mali festival na glavnom trgu. Na radiju su nekoliko puta čestitali a Milorad Dodik je održao i govor o važnosti žena u društvu i daljnjim koracima da budu posve jednake muškarcima. Uglavnom vrlo ugodna atmosfera! S ove dvije slike pozdravljam Banja Luku i iz Banja luke. Ovaj hram iznutra je jako jako lijep🤩
    4 points
  15. Pogled prema KT Vrapče: Jedan usputni Somulj-aga: Stajalište Kustošija sa guzne strane: Mali odmak od pruge 1.435 mm. Ovdje je nekada bilo Samoborčekovo stajalište koje se zvalo Kustošija: Posljednji ostaci industrijskog kolosijeka za Končar i vojarnu Prečko: Vjerovali ili ne, ovdje je (bio) nastavak kolosijeka prema jugu: A ovdje je bila ložiona Črnomerec: Nekadašnji most pruge Samoborčeka preko potoka Črnomerec:
    4 points
  16. Komadić moje Trešnjevke, 13. ožujka 2024. Da moju penzićku iskaznicu s privilegijom besplatne vožnje ne bi zahvatila hrđa iskoristio sam jučerašnji lijep proljetni dan da se zakotrljam prugom i protegnem noge. Nisam išao daleko, samo do stajališta Kustošija kako bi malo prošetao starim trešnjevačkim stazama. Vectron na teretnom vlaku s košarama za žito u kolodvoru Savski Marof: Zanimmljiva parafraza Descartesa - Cogito ergo moveo znači ''Mislim dakle pomičem'': Tvrtka (vlasnik, korisnik?): Prvi put na obnovljenom stajalištu Kustošija: Dugo je trebalo da se unakazi: Kustošak se napunio vodom od nedavnih kiša: Betonski upornjaci, ostatak legendarnog Samoborčeka: Pruga za Kontejnerski terminal Vrapče, pogled prema Zapadnom kolodvoru::
    4 points
  17. Ajoj glup sam. Toliko sam umoran da sam zaboravio voz pokazat. Snimali smo cijeli obrt lokse koji je puno brži nego na HŽu. Lokomotiva ne stane pravo još i već ide u rikverc na postavljene skretnice. Bili su brže gotovi nego što smo mi tog postali svjesni. Ove Asee su mi toliko lijepe, da ja to sam sebi ne mogu objasniti. Nikad nisam bio pre veliki fan Asea jer su ih hrvatske željeznice unakazile. Ali u ovo sam se zaljubio odmah. Poslije ove slike sam prolazio pored vlaka da u njega uđem i potvrdim dogovor sa Zagorcem. Strojovođa mi je mahnuo i digao prst gore. Iz Dobrljina vlak kreće sa nekoliko ljudi samo, u Novi stiže prekrcan školarcima koji tamo idu u školu. Sad odlazimo iz Dobrljina, no samo cca 1km
    4 points
  18. @.Laurus. vidjeti ćeš sve. Željeznička akcija kreće već u 4h. Dok smo gledali čekaonicu s civilne strane, tiho zujanje se čulo s željezničke strane pa smo brže bolje otišli slikati, prije nego što počnu dolaziti ljudi na vlak. Tek je kasnije postalo izvjesno da samo 1 čovjek ide iz Novog grada u 4:32 za Banja luku. Prvo kratki razgled terena, tj kolodvora u kojem je vrijeme stalo. Pogled prema Banjaluci Pogled prema Dobrljinu Malo kolodvora I napokon sastav vlaka 6421 Mašina je spojena na mrežu i tiho zuji, no nema nigdje žive duše. S kolodvora odlazimo na 2 lokacije koje sam odredio za noćno snimanje ovog vlaka, i povratnog iz Banja luke za Dobrljin. Dan se počinje buditi oko 5:50 kada u Blagaju lovimo vlak za Dobrljin po drugi put. U slijedećem nastavku se javljam iz Poljavnica, kad se jutro već probudilo i kad se vlak pošteno vidi.
    4 points
  19. @mgalic2slažem se da mnogo ljudi vozi nemarno, da to pristojno kažem, ali nekad se stvarno dogodi da se zaboraviš...a u stvari mi je žao auta😄 Evo i zadnjeg dijela iz Vukovara! Nakon obilaska znamenitosti grada (prehodao sam 20km u gradu u rekordnom roku) mi je ostalo čitavih 5 minuta prije polaska da poslikam i obnovljeni lučki kolodvor, (samo) Vukovar. Netom prije nadvožnjaka preko pruge je zgrada starog kolodvora. Odnosno to što su naši susjedi ostavili od nje pa im ovim putem zahvaljujem na tome. Ovo je dio iza kolodvora koji zapravo ne vodi nikamo. Elektrifikacija staje ispod mosta. Pogled na kolodvor Posve funkcionalna zgrada, kao podsjetnik s kime graničimo. Tu je prvi peron (no ne za putnike čini se) i kolodvorski parking, gdje trenutno nekoliko puta dnevno dođe minibus koji glumi svog kolegu sa željeznim kotačima.
    4 points
  20. Pružni prijelaz iz članka uopće nije tako kaotičan kao što to novinari vide. Fali beton za pješake, ali ima one štange da ne izjuriš direktno pod vlak. Svjetlosna signalizacija je postavljena ali još ne radi i čekaju se rampe. To će biti posve moderan i normalan prijelaz. Trenutno za tih nekoliko vlakova mjesečno nema smisla tamo sve dovršavati prije reda. Pogled prema ulazu u kolodvor Vukovar (luka) Pogled prema kolodvoru Vukovar Borovo naselje. Ovo nije kritika, ali zamjećujem da je prijelaz prilično nagnut što bi trošenjem (ili neodržavanjem) moglo u nekom trenutku postati problematično za niska vozila. Ima automobila koji su dosta niski i ako su rampe dignute i vozač ne uspori na 10-15km/h će vrlo vjerojatno zapeti. Uživo je još malo nagnutiji. Kad se prijeđe pruga, pogled puca na alatnicu Borovo. Ovo je bilo jedno od posljednjih skrovišta branitelja prije pada grada. Naježio sam se. Od prijelaza prema kolodvoru Borovo ima jedan napušteni industrijski kolosijek. Čak je dio u cesti čitav. Zbog kroničnog nedostatka vremena nisam stigao slikati kolodvor Borovo naselje koje se već vidi u zadnjoj slici. Za lučki kolodvor je bilo 5 minuta vremena pa je slijedeći post od tamo.
    4 points
  21. Nakon dolaska Švedova smo imali 20 minuta za prošetati kolodvorom. Parna lokomotiva ispred kolodvora je bila glavni fotomotiv. 100 godina poslije prolaska prvog vlaka prugom Brod - Vinkovci - Dalj postavljaju ovu mašinu. I malo kolodvora... Točno u 11:57 kreće naš minibus. Bilo je 7 ljudi sveukupno i svi smo sišli u Borovom naselju.
    4 points
  22. Škrljevo 27. veljače 2024. godine. Drugi put "drugi čin", a onaj jutarnji je trebao biti "prvi čin" no zbog južine. Još jedan duo ASEA/Vectron na petom kolosijeku. Vlak iz Šoića, vlak za Šoiće. Sve zajedno u par minuta......
    4 points
  23. Škrljevo 27. veljače 2024. godine. Drugi čin nastavlja se nakon nekoliko desetaka sekundi:"Šoići express" prolazi četvrtim kolosijekom. I polako nestaje prema tunelu Baudine..... Slijedi:"Treći čin."...
    4 points
  24. Auti razmaknuti (osim Mazde) kao da pruga još ide... Iza kružnog toka Prema silosu Tu još postoje pragovi Kod silosa još jedino postoje šine Unutra ništa Prema kružnom toku Novije. Mislio sam da je '98 pa sam slučajno slikao naopačke Samo odrezano Kraj. Još se privikavam na bolju kameru pa ću probati ubuduće slikati ravnije. Pozdrav iz Karlovca!
    4 points
  25. Ja sam za taj kolosijek saznao preko Google Mapama proučavajući zelene linije i zavoje. Danas sam se zaputio u Bjelovar i obišao ga. Teretni dio Samo je ovo ostalo od vagona Taj Francuske (SNCF) nebu više vidio Promjena: bik je odšetao unatrag Od ajmoreći signalizacije ostalo je samo ovo S druge strane Nastavak slijedi...
    4 points
  26. Ispričavam se na čekanju, idemo dalje. Dan svanuo, čekamo vlak iz Banja luke u Poljavnicama na samoj granici (preko Une je odmah RH). Prijelaz izgleda ovako jer put ne vodi nigdje posebno Pogled prema Bosanskom novom pa prema Dobrljinu I isti redoslijed Nažalost još nema dovoljno svjetla da screenshotovi ispadnu dobro pa ću vlak pokazati kasnije. Vlak prolazi i sjedamo u auto i ganjamo ga do Dobrljina, jer on ide 60. Navodno... Kad ono ne možemo ga dostići, ide najmanje 80. S tim jednim vagonom koji ima tako brzo navuče brzinu da nam je cijelo vrijeme bio na guzici. Kratko ću se osvrnuti na @2200 -ovu indirektnu "optužbu" da širim neku netrpeljivost prema Srbima. Bože sačuvaj. Teški nesporazum. A i na pitanje o problemima sa slikanjem (kao zabranjeno slikanje i bla bla)... na ŽRS nema nikakvih problema. Strojovođa nam je mahao, trubio, blicao, kondus nas je samo pogledao i kimnuo glavom, manevrista mi je rekao kad vlak polazi ali nitko nije imao apsolutno ništa protiv toga da smo nas trojica slikali taj vlak u pograničnom kolodvoru Dobrljin. No tada je još bila "mlada noć" i bio je strah od toga da bi moglo biti problema sa Srbima jer smo Hrvati. Idemo u Dobrljin. Pogled na RH stranu Pogled na stranu B. Novog Zgrada kolodvora I mali detalj. U ovom trenutku Zagorca (koji šizi na PP što su mu vagone makli) moli mene da se provoza u vlaku do Novog. Ja sam radio cijeli plan i vrlo detaljno sve mjerio, planirao i smišljao što će se pokazati kao najbolji plan koji sam dosad za takvo putovanje napravio. Uspio sam ubaciti i njegovu vožnju u taj plan bez da smo išta žrtvovali. Odlazimo iz Dobrljina prije vlaka
    3 points
  27. ŽCP Plase 24. veljače; 13 sati je prošlo pred petnaestak minuta. Kiša je prestala i sunce se probija kroz oblake. "Šoići Express" na čelu sa HŽPP 1141-308. bez zadržavanja. Na fotografiji izgleda zlosutnije nego na "terenu".
    3 points
This leaderboard is set to Zagreb/GMT+01:00
×
×
  • Create New...