seabral Posted February 21, 2011 Author Share Posted February 21, 2011 Usput i jedan prijedlog...Svi koji planiraju obaviti neki ekšn da u posebnu temu ubace prethodno obavijest da se možda još i susretnu s nekim od ostalih članova ako ih put tamo nanese. Admini, moderatori, kaj mislite? Slažem se .... možemo otvoriti jednu temu, npr. s naslovom "Predstojeći ekšni" ili nešto tome slično. Možemo to staviti u Putopise ili u Razno i nalijepiti oznaku "Obavijest", tako da uvijek bude na vrhu podforuma. Ove Tvoje iskazane sposobnosti u sukobljavanju s florom & faunom će tamo doći do punog izražaja Znao sam da će se pročuti glas i da neću samo tako lako proći .... Hvala na svim nadopunama i komentarima .... od poezije, pa do povijesnih podataka. Dok sam se autobusom vraćao iz Zagorskih Sela prema Kumrovcu, vozač i kondukter su mi pričali kako je linija do Zagorskih Sela potpuno nerentalbilna, jer se do krajnjeg stajališta vozi po dvoje - troje ljudi. Do prije par godina je bus vozio samo do Kumrovca, a onda je na inicijativu predstavnika Zagorskih Sela i peticije koju je potpisalo 50-tak mještana upućen dopis u HŽ sa zahtjevom da se linija produži od Kumrovca do Zagorskih Sela. Osim krajnjeg stajališta za koje smo vidjeli da se nalazi 1-2 km nizbrdo od centra mjesta, uređeno je i stajalište u sâmom centru tog mjesta. vozač i kondukter nisu zvučali previše optimistično u pogledu ponovnog oživljavanja prometa na toj pruzi ... jednostavno je ostalo previše otvorenih pitanja koja godinama nitko ne rješava. Ali zato mi je kondukter dao vrlo lijepih prijedloga kamo ići obilaziti i fotkati stare uskotračne pruge. Predložio je lokacije iz svojeg kraja - stare ribnjačke željeznice u Pakračkoj poljani i okolici. Naravno da ćemo to uvrstiti u jedan od budućih ekšna 3S+P+ostali. Da, bilo bi lijepo da zadnju fotku iz ovog kumrovečkog putopisa mogu zamijeniti s jednom gdje ne sjedim tako besciljno na rubu perona, nego na tom istom peronu upravo dočekujem Šveda, Macosu ili neki novi DMU iz Zagreba. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
egérke Posted February 21, 2011 Share Posted February 21, 2011 By the way, zadnji vlak je ovuda prošao u kolovozu 2001., i to klasika s dva Baat vagona. Ček, kaj nije bilo da su ti zadnji vlakovi vozili samo do Kumrovca, a da je promet do Zagorskih sela obustavljen još i prije, možda čak odmah 1991.? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeus Posted February 21, 2011 Share Posted February 21, 2011 Ček, kaj nije bilo da su ti zadnji vlakovi vozili samo do Kumrovca, a da je promet do Zagorskih sela obustavljen još i prije, možda čak odmah 1991.? U pravu si. Ja sam u svojem postu mislil općenito na kumrovečku prugu, a ne isključivo na dionicu Kumrovec-Zagorska Sela. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted February 21, 2011 Share Posted February 21, 2011 Ček, kaj nije bilo da su ti zadnji vlakovi vozili samo do Kumrovca, a da je promet do Zagorskih sela obustavljen još i prije, možda čak odmah 1991.? Izravni vlak Zagreb - Zagorska Sela nikada nije ni postojao, već se moralo presjedati u Kumrovcu na vlak Kumrovec - Celje. Zagorska Sela su bila stajalište, pa lokomotiva na klasičnoj garnituri ne bi ni mogla prijeći s jednog na drugi kraj vlaka. Iznimka je bio direktni vlak Zagreb - Kumrovec - Stranje - Celje in obratno (slovenski motornjak), koji je prometovao negdje od sredine sedamdesetih godina. Šezdesetih godina popodnevni vlak iz Zagreba vozio je do kolodvora Imeno, a navečer se vraćao. U jednom takvom vlaku sam se vozio. Lokomotiva je bila JŽ 01 iz VV Zagreb, a od Imenog do Zagreba je vozila ''u rikverc''. Evo voznog reda 1978./1979.: Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted February 21, 2011 Share Posted February 21, 2011 Slažem se .... možemo otvoriti jednu temu, npr. s naslovom "Predstojeći ekšni" ili nešto tome slično. Možemo to staviti u Putopise ili u Razno i nalijepiti oznaku "Obavijest", tako da uvijek bude na vrhu podforuma Dobra ideja. Odmah predlažem: podforum Putopisi i naslov Putopisi u pripremi. Naslov ''Predstojeći ekšni'' nekako je neprikladan, jer bi ispalo da krademo terminologiju od kolega iz riječkog foruma. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hadzibane Posted February 22, 2011 Share Posted February 22, 2011 Dobra ideja. Odmah predlažem: podforum Putopisi i naslov Putopisi u pripremi. Naslov ''Predstojeći ekšni'' nekako je neprikladan, jer bi ispalo da krademo terminologiju od kolega iz riječkog foruma. Putopisi "u najavi" ili nešto slično. Nadam se samo da će vaša starlenkost i ove godine pohoditi moju Vojvodinu u društvu sa nezaobilaznim Portosom(a možda se i Seabral odvaži sa Vama doći,što bi bilo zaista predivno!).SiPUV 5 je već u planovima,barem što se mene tiče,a mi se pre toga vidimo u 4. mesecu(ako budete imali volje),jer ja desantujem u Zagreb na koncert Roger Watersa. Quote Druže Stari,skrenuo sam s' puta... Sad me jaše i Kurta i Murta....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medo Posted February 22, 2011 Share Posted February 22, 2011 Bravo seabral. Zapravo nisam ništa manje ni očekivao o tebe Bez obzira što drugi misle, vjerujem da ti je slijedeći dugi vikend rezerviran za Karlovac - Petrinja - Sisak. Sa ovim iskustvom neće ti trebati odmor u Glini. Medo Quote ---- The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levente Posted February 22, 2011 Share Posted February 22, 2011 Odličan i vrlo zanimljiv putopis! Odnosno džunglopis. Stvarno bi bilo dobro otvaranje ove pruge, kad Hrvatska bude članica EU-a. Prije nekoliko dana sam čuo u vijesti da je završetak pregovora vrlo blizu…razmišljam, možda ću otvoriti novu temu pod naslovom „Mogući razvoj hrvatskih željeznica u EU-članstvu” ili nešto slično. Nedavno sam bio u Sloveniji gdje sam putovao umalo na svakoj pruzi. Među njima ja bila zagorska pruga od Stranja do Imena. Pruga je u dobrom stanju, barem među pobočnim prugama. Subotom vozi izravni vlak iz Ljubljane do Atomskih Toplica, vjetovatno zbog zdravstvenog turizma jer su tamo termalna vrela i ogromne toplice. Evo nekoliko fotaka iz Imena: https://picasaweb.google.com/lh/photo/Z5WuNldE4yJsRUphXCO18A?feat=directlink https://picasaweb.google.com/lh/photo/mRqOVLF3a5BXWbHCHNCX2g?feat=directlink https://picasaweb.google.com/lh/photo/lmyL0QRYBi8Q4Q4pSU2RqA?feat=directlink https://picasaweb.google.com/lh/photo/pY8Mo34ylH6aNZmJc3gEcQ?feat=directlink https://picasaweb.google.com/lh/photo/hZ_UjDA5Nj4Ico8PLMSEkw?feat=directlink Ne znam koliko bi koštalo čišćenje trase i kolodvora, a sigurno je jeftinije od otvaranja nove pruge. Rado bih stavio ovakvu tablicu na kolodvorima: „Ljubitelji hrvatskih željeznica, pazite: uzmimo pilu, kosilicu ili ikakav pribor za očišćenje zanemarenih pruga! Dobrovoljni rad za sve tko voli svoju željeznicu!” Ovdje je jedanput bila ovakva akcija (očišćenje dionice zanemarene pruge Székesfehérvár-Bicske), a radilo je! Ne znam da li možemo skupljati toliko ljudi, a zašto ne? Pruga Karlovac-Sisak? Hmmm, dobro zvuči. Ljetos planiram da ću cijelom prugom propješaćiti. Lani sam išao pješice iz Zrmanje do Knina. Nema džungla, ali svaki trenutak se bojiš da češ hodati na minu… Quote Levente -- pozdrav iz Mađarske Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted February 22, 2011 Author Share Posted February 22, 2011 Bez obzira što drugi misle, vjerujem da ti je slijedeći dugi vikend rezerviran za Karlovac - Petrinja - Sisak. Sa ovim iskustvom neće ti trebati odmor u Glini. Da sam znao da ćeš mi to predložiti, mogao sam se u Kumrovcu već početi pripremati za preplivavanje Kupe ... Sutla mi je bila pod nosom Nedavno sam bio u Sloveniji gdje sam putovao umalo na svakoj pruzi. Među njima ja bila zagorska pruga od Stranja do Imena. Pruga je u dobrom stanju, barem među pobočnim prugama. Hvala ti da si dopunio putopis. Dopunit ću ga i ja još malo ovih dana, također s fotkama iz Slovenije. To će biti sa slovenskog dijela dionice Zelenjak - Kumrovec. A razlika između stanja pruge s tvojih fotki i onog na mojim fotkama bit će očita. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
josip Posted February 23, 2011 Share Posted February 23, 2011 Hvala ti Seabrale što si nam ukazao pravi izgled ove pruge, od tolikog nemara u samo par godina flora je sve preuzela, ovo je sramota za obadvije države, bojim se da vlak tuda više nikada neće proć... Quote Flickr account Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted February 23, 2011 Share Posted February 23, 2011 Hvala ti Seabrale što si nam ukazao pravi izgled ove pruge, od tolikog nemara u samo par godina flora je sve preuzela, ovo je sramota za obadvije države, bojim se da vlak tuda više nikada neće proć... Oće, al' da bude hemiski Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted February 23, 2011 Share Posted February 23, 2011 (edited) Oće, al' da bude hemiski A što će ubogi kemijski vlak kad naiđe na prvo stablo koje raste izravno iz pruge (a ima ih k'o u Amazoni) - stati i zatrubiti: - Predaj se!? Ja bih na prugu najprije poslao sirotinju da si nasiječe drva za ogrjev, a zatim ekipu iz Remetinca (političare, direktore i ostale lopine) da povade panjeve i korijenje. A nakon fizike kemija. Edited February 23, 2011 by Stanley Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted February 23, 2011 Author Share Posted February 23, 2011 Da ne bi stvorili dojam da je s druge strane trava zelenija, dopunit ću ovaj ovaj putopis fotkama s druge strane granice. Nakon obilaska štreke Kumrovec - Zagorska Sela, prešao sam u Sloveniju i što je moguće bolje slijedio trasu pruge. Gledano u smjeru Klanjca, neposredno iza kumrovečkog kolodvora pruga prelazi preko Sutle i ulazi u Sloveniju. Po Sloveniji pruga ide nekih 4 kilometara, kad se opet preko Sutle vraća u Hrvatsku. Dok sam vozio usporednom cestom, tražio sam lokalne puteve s ŽCPR-ovima gdje se mogu približiti pruzi. Jedan od njih je u mjestu Polje pri Bistrici. Pogled u pravcu Kumrovca I prema Klanjcu Granični prijelaz Razvor Sljedeći ŽCPR - pogled prema Kumrovcu I prema Klanjcu Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted February 23, 2011 Author Share Posted February 23, 2011 ŽCPR preko kojeg već godinama ne vozi vlak Ali pruga ima betonske pragove Kome ovo danas uopće nešto znači ? Pogled na ŽCPR iz daljine I na drugu stranu Cesta dalje na distanci slijedu prugu, uz interesantan krajolik. U daljini preko pruge se vidi Kumrovec Još jedan od brojnih propusta Pejzaži Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted February 23, 2011 Author Share Posted February 23, 2011 Sljedeći ŽCPR, kojeg ću sigurno dobro zapamtiti. Ne po ovom golu na pruzi, za kojeg nemam ni najmanju ideju kako se može koristiti u neku svrhu Niti po ovoj šikari ... toga sam se tog jutra dovoljno nagledao Sve ima veze s ovim graničnim prijelazom ... ... kojeg nitko ne čuva Baš nitko ? : Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted February 23, 2011 Author Share Posted February 23, 2011 Upravo kad sam se vraćao prema autu, prema meni se sjurila siva civilna Škoda Octavia s dva granična policajca i jednom graničnom policajkom unutra. Na brzinu su izašli iz auta i onda je krenuo otprilike ovakav dijalog na slovenskom (oni) i hrvatskom (ja) jeziku: - Dobar dan ! Šta se događa ovdje ? - Slikam staru prugu, upravo sam stigao iz Zagorskih Sela - Prugu ? Tu već dugo ne vozi vlak. Dokumente molim ... - Znam da ne vozi, zato ju i obilazim. Dokumenti su u autu. Jesam nešto zgriješio ? - Uobičajena granična kontrola, jako ste blizu granice. (Sve se to odigravalo na manje od 100 m od onog mostića s rampama. Naravno da moraju paziti na šengensku granicu, ali meni zaista nije padalo na pamet bježati iz EU u Hrvatsku). - Aha, znači, vi ste austrijski državljanin ? Gdje ste ušli u Sloveniju ? - Tu u susjedstvu (pokazujem prema Razvoru) - Provjerit ćemo vas. Gdje živite i šta radite ? (Policajka provjerava putovnicu i hoće još znati da li se moje prezime piše s tvrdim č ili mekim ć) - U Zagrebu .... (velim im šta i gdje radim) i iz hobija obilazim pruge. Jesam možda prišao preblizu granici ? - Ma niste, ali rijetko tko ovdje dolazi s namjerama kao vi (to mu fakat vjerujem). Ispričavam se, moram još pregledati vaše vozilo (led se, znači, otopio ... ispričava se radi kontrole. Valjda je sad svima jasno da imaju posla s čudnom sortom ljudi - railfanom) Kad je vidio da je prtljažnik potpuno prazan, onda mi policajac počinje pričati o pruzi, njegovim iskustvima s vlakovima (porijeklom je iz Poljčana i vrlo je upućen u Konjičana), pomaže savjetima gdje se još mogu približiti autom pruzi i daje savjet kojim putem da se vratim natrag u Klanjec, novom cestom pored pruge. Kontrola je trajala nekih 5 minuta i onda su mi vratili putovnicu. Policajka i jedan od policajaca su se odvezli autom, a drugi policajac je krenuo pješke cestom uz granicu, u pravcu Klanjca. Ta cesta ide uz rub brda sa slovenske strane i slijedi Sutlu, prugu i granicu i s nje se pruža jako lijepi pogled na dolinu. Nažalost, cesta je na jednoj dionici poprilično zasuta krupnim odronjenim kamenjem. Krenuo sam tom cestom autom, a policajac pješice, najvjerojatnije radi kontrole granice. Nekoliko puta smo se još susreli, jer sam se zaustavljao radi fotkanja i kamenja. Na dva mjesta mi je policajac pomogao razmaknuti kamenje, tako da mogu dalje. U svakom slučaju, hvala slovenskom policajcu na susretljivosti, razumijevanju i na vrlo korisnoj logističkoj pomoći na ovom dijelu mog putovanja. Slijede fotke napravljene s te ceste i oko nje. Najprije još dvije fotke s mjesta susreta sa slovenskim policajcima. Nekih 1 km dalje se nalazi ovaj propust Ovo se vidi kad se kroz šikaru popne na prugu na tom propustu. Pogled je u pravcu Klanjca Ovo je pogled na drugu stranu Još malo dalje je jedan poljski ŽCPR Pogled prema hrvatskoj strani Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted February 23, 2011 Author Share Posted February 23, 2011 Odavde nadalje se cesta počinje penjati i dolazim do brojnih odrona kamenja. Zahvaljujući susretljivosti policajca koji je čitavo vrijeme bio tu negdje u blizini, mogao sam bez većih napora proći čitavu dionicu. Željeznički most na granici Cesta, pruga i Sutla Nažalost, šuma i granje su toliko gusti da je nemoguće bilo pronaći luknju za fotkanje bez grana. Tješim se da je stvar još puno gora kad se šuma razlista. Pogled na stajalište Zelenjak. Zumirano Spomenik Mihanoviću Još par desetaka nadmorskih metara više i bliže Klanjcu ... ponovno jedan granični most Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted February 23, 2011 Author Share Posted February 23, 2011 Stajalište Zelenjak, cesta, pruga i Sutla Most na granici Poznata cesta vijuga uz Sutlu. Vidi se parkiralište uz spomenik Mihanoviću Pruga prelazi mostić i granicu i neposredno nakon toga ulazi u tunel Mihanović i crkvica na brdu. Crkvica u punom sjaju Mihanović s pogledom iz Slovenije Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted February 23, 2011 Author Share Posted February 23, 2011 Još malo dalje ... kolodvor Klanjec Za one kojima smeta granje 500 metara dalje, iz malo drukčijeg ugla, ali također iz ptičje perspektive Granični prijelaz Mihanović Dol, pred Klanjcem ... tuda ću se vratiti u Hrvatsku. Za kraj .... dva pogleda na Klanjec i tipični pejzaž Hrvatskog Zagorja Oj Zagorje moje zelene, tak si mi lepo, tak si mi drago lepi su tvoji bregi zeleni sončecem obrobljeni a ta mala bela sela tak se sramežljivo skriveju v zelenem kraju .... (ovo sam sad pisao iz glave ... početak jedne pjesmice koju sam 197x godine naučio u školi i recitirao na nekoj priredbi ... ne znam više čija je, ali svakako je prikladna na ovom mjestu) Klanjec i okolica Ovo je bilo sve ... sad stvarno nema više, do idućeg ekšna. Hvala svima na strpljenju. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ćiro_bos Posted February 23, 2011 Share Posted February 23, 2011 Ovo je bilo sve ... sad stvarno nema više, do idućeg ekšna. Hvala svima na strpljenju. Hvala tebi sabral, na svemu... fotkama, tekstu. Prelijepo i pomalo tužno. Nadam se da će ovim prelijepim krajevima opet kloparati željeznički točak. pozdrav... Quote Posavina exspres Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted February 23, 2011 Share Posted February 23, 2011 Prekrasno i nadasve zanimljivo. Posebno iskustvo s mejnim policajcem, čovjek bi rekao da su Šengenci puno oštriji od naših, a u praksi se pokazuje suprotno. BTW, u potpunosti podržavam Stanleyev prijedlog glede čišćenja šiblja. Ako ostane viška dobrovoljaca, mogli bi očistiti i nekadašnju prugu Kandfanar - Rovinj - i tamo rastu panjevi posred pruge! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renato Posted February 23, 2011 Share Posted February 23, 2011 Prekrasno i nadasve zanimljivo. Posebno iskustvo s mejnim policajcem, čovjek bi rekao da su Šengenci puno oštriji od naših, a u praksi se pokazuje suprotno. Ma oni su ti svi dobri kad skuze da si ti u redu. Prvi nastup im je obicno "pretjeran", ali to me ni ne cudi s obzirom sa kakvim se sve pojavama susrecu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted February 23, 2011 Share Posted February 23, 2011 Cesta dalje na distanci slijedu prugu Zanimljivo. Ja se te ceste ne sjećam. Kad sam se zadnji put penjao na stari grad Kunšperk (to je istinabog bilo krajem šezdesetih) nije bilo nikakve ceste, tj. postojao je nekakav makadamski put iz Bistrice ob Sotli koji je završavao kod kuća u selu Kunšperk, onih ispod gradine. A kad smo išli autom iz Kumrovca preko Slovenije koristili smo cestu Bistrica ob Sotli - Bizeljsko, koja prolazi sa zapadne strane brda Kunšperk. Na googleu je ta cesta označena brojem 219. Zna li netko štogod više o toj cesti, s koje se tako lijepo (ne) vidi Zelenjak? Uglavnom, svako vrijeme nosi svoje. I ti i ja fotkali smo kolodvor Klanjec s visine. S time da si ti slikao s ceste za koju nisam siguran da je onda (1968.) postojala, a ja s planinarske staze za Cesargrad za koju sam siguran da više ne postoji jer ju je pojeo kamenolom. A da sam 1968. na kolodvoru uhvatio i vlak Klanjec - Celje (JŽ 53 + 3 Baat) bolje je ne podsjećati nakon ovako apokaliptičnih prizora. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted February 23, 2011 Author Share Posted February 23, 2011 Zna li netko štogod više o toj cesti, s koje se tako lijepo (ne) vidi Zelenjak? Uglavnom, svako vrijeme nosi svoje. I ti i ja fotkali smo kolodvor Klanjec s visine. S time da si ti slikao s ceste za koju nisam siguran da je onda (1968.) postojala, a ja s planinarske staze za Cesargrad za koju sam siguran da više ne postoji jer ju je pojeo kamenolom. Mogu ti odmah riješiti dilemu. I meni je bilo čudno otkud ta cesta, jer je nije bilo ni u kakvim kartama. Zato sam o toj cesti pitao slovenskog policajca koji mi je pomagao. On mi je rekao da je cesta napravljena prije nekoliko godina. Obzirom na to da se taj period poklapa s pristupom Slovenije Šengenu, moje osobno tumačenje je da je ta cesta napravljena upravo radi Šengena, tj. radi bolje kontrole granice. Cesta je širine jednog i pol auta i čitavim putem je asfaltirana. Ali očito je loše trasirana (ili loše zaštićena) jer se na nju neprekidno kotrlja kamenje sa stijena iznad te ceste. Nažalost, cestu nisam fotkao ... previše sam se koncentrirao na Sutlu i prugu. I da ... sjetio sam se i tvojih priča o Cesargradu i fotki vlaka u nizini ... to je iskustvo koje će, prema današnjoj situaciji, teško ovdje više biti ostvarivo. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
hadzibane Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 Još jednom sve čestitke Seabral na ovom prelepom tugopisu. Dok je pruge ia i nade da će je jednom obnoviti,ali gledano iz današnje perspektive,to će biti u utorak kad na vrbi rodi kivi... Quote Druže Stari,skrenuo sam s' puta... Sad me jaše i Kurta i Murta....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.