Jump to content
zeljeznice.net

Pfaff

Članovi
  • Content Count

    16,588
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Pfaff

  • Birthday 09/02/1948

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Rijeka
  • Interests
    ferroequinologist, gourmet

Recent Profile Visitors

20,704 profile views
  1. Pfaff

    Pfaff

  2. Pfaff

    Malo zabave ... II

    To nije Tvoje - Ti si to odnekud prepisao!
  3. Pfaff

    Malo zabave ... II

    Možda smo već imali, ali nije zgoreg ponoviti...
  4. Ne kužim ("... da je vozač krenuo sekundu kasnije..."). Da je krenuo sekundu kasnije, ostao bi bez nosa, a ne guj'ce. A da je krenuo dvije sekunde kasnije, ugledao bi pred sobom nešto veliko plavo i stao bi (nadam se) na vrijeme
  5. Morao bi malo diverzificirati kostime. Ta nije sve u Božiću i Uskrsu. Za npr. Dan antifašističke borbe mogao bi imati trorogu kapu sa zvijezdom i bombe za pojasom (a la Nikolet'na Bursać) ili meknimo za 1. maj bi mogao obući nekakav trliš i nositi golemi francuski ključ, a kolegica koja inače glumi krampusicu bi mogla nositi klasje žita... Dobra ideja, ha?
  6. Pfaff

    Malo zabave ... II

    Danas u Zagrebu uhapsilo frizera B.M. (44 g.) jer je dilao drogu.. Jebote... ja sam mu mušterija već tri godine!!! A nisam imao pojma da je frizer....
  7. Pfaff

    Okokolodvorske mehane

    Ima već neko vrijeme da ovo hoću priopćiti pa mi stalno izmiče... Daklem: otprije nekih pola godine, kultna kolodvorska mehana "Cres" u zgradi riječkog kolodvora je zatvorena. Navodno je vlasnik objekta prema unajmitelju krenuo s nerealnim zahtjevima glede najamnine pa je dotični ugostitelj pokupio krpice i lončiće i preselio se parsto metara na zapad... Time je na Riječkoj pruzi zatvoren i posljednji (ukoliko se "Kondor" u Moravicama nije u međuvremenu povampirio) ugostiteljski objekt smješten u željezničkom objektu. Žalosno. Zanimljivo kako u susjednoj nam Deželi svako službeno mjesto na pruzi ima i službenu krčmu, a u nas to baš nikako ne ide...
  8. Da još malo nadopunim poštovanog pretpisnika nekim komentarima na objekte Današnja slika zgrade. Ono što većina ljudi ne zna jest da je originalni Pfaffov projekt nadograđen u smislu produženja krila. Ulazne nadstrešnice s obje strane izvorne zgrade zamijenjene su čvrstim objektima koji završavaju masivnijim krajnjim dijelovima iako nešto manjih dimenzija. Cijelo dokrpavanje je izvedeno prilično uredno i zgrada nije izgubila na ljepoti. Ulaz u kolodvorsku restauraciju probijen je naknadno! BTW, crni jajoliki objektić koji visi na žičici na desnoj strani slike nije ptica-na-žici već jedan od posljednjih ostataka nekoć slavne riječke troljebusne KM! Još jedna slika iz doba talijanske okupacije Rijeke. Vidi se i jedan masivni tramvaj Današnji izgled raskršća s lijepo obnovljenim fasadama obiju uglovnica
  9. Ne moram. Imam ga na struji i telefonu
  10. Pfaff

    Malo zabave ... II

    Sinoć mi se javila prilično zgodna tridesetogodišnja žena i ponudila mi seks ali za uzvrat moram po Facebooku reklamirati nekakve deterdžente... Odbio sam ju i rekao da ne pristajem na takve ucjene, jer moja moralna načela su jaka kao Dux... - superjaki deterdžent za suđe, odnedavno dostupan s mirisom vanilije i limuna, a možete ga kupiti u svim bolje opremljenim trgovinama!
  11. Ove su rasprave vrlo zanimljive, ali se bojim da u zemlji 'Rvata na brdovitom Balkanu nema mjesta takvim rješenjima. Prvi je problem vlasništvo nad infrastrukturom (kad su u pitanju tramvaji iako i kod cestovnih linija ima mjesta razmišljanju). Drugi je problem naš blesavi sustav javnog nadmetanja gdje je temeljna kvaliteta niska cijena, a kod ostalog se otvaraju prostori za nevjerovatne muljaže. Zamislimo slučaj da Pero koji ima tvrtku s tri autobusa, nabavljena polovna iz Njemačke, dobrih robnih marki i sa svim atestima & certifikatima, izlicitira kao supernajpovoljniji jednu liniju. I sve je divno prvo vrijeme, busevi voze, taktni vozni red se održava... I onda jednog dana krepa jedan autobus. Pero je u ponudbenoj dokumentaciji zaboravio napomenuti da su njegovi autobusi iz specijalne mini-serije za Tadžikistan i da se treći zupčanik na II. pomoćnoj brzini može nabaviti samo kao posebna narudžba izravno iz tvornice! S dva autobusa to ne ide, jasno. Onda Pero moli davatelja koncesije da odobri prorjeđivanje takta dok ne stigne zupčanik. "Može, dva tjedna!". Korisnici usluge kipe, a Pero nakon dva tjedna čekanja nabavi od prijatelja Štefa nekakvu šklopociju da popuni rupu u voznom redu. Korisnici usluge su iskipili jer je zamjensko vozilo broj manje od potrebnog, a i klima ne šljaka. I onda davatelj koncesije raspali po nesretnom Peri penalima iz ugovora o koncesiji (srećom postoji klauzula o solemniziranoj naplati). I Pero ode u bankrot. Korisnici su već svi kupili vlastite automobile, preselili djecu u đački dom ili sebe u ludnicu nakon što su dobili otkaz zbog kašnjenja. Općinskom načelniku se klima stolica bez obzira što je stari HDZ-ovac... Sad treba raspisati novi natječaj za koncesiju. Oćeš, da! Prema pozitivnim zakonskim propisima ugovor o koncesiji se ne može otkazati prije isteka roka na koji je potpisan! Možda, ako su obje strane suglasne. A Pero je duboko uvrijeđen... Ma, hajte, molim vas... Jedini kojima u ovakvom scenariju super ide su fiškali
  12. Ma, vidimo mi moj očin, ali znamo di je, a drugih onda nije bilo. Sve je stvar dedukcije
  13. I crkvu sv. Nikole i gradilište ZTC-a Sad kužim di su oni u Beogradu dobili ideju za sušački kolodvor... Stari, dobri, "Kalamar". Neuništiv na teškom moru. Jedino vele da je bil težak za koštat aš ni imal servo na motorima
×
×
  • Create New...