Jump to content

Portos

Moderatori
  • Posts

    12437
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    106

Portos last won the day on February 19

Portos had the most liked content!

2 Followers

About Portos

  • Birthday 18.03.1971

About Me

  • Sex
    Male
  • Location
    Zaprešić, Hrvatska

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Portos's Achievements

8,5k

Reputation

  1. Prugom se još mogu do mjesta istovara dogurati cisterne s melasom, ali se sve prevozi cestom. Dio kolosijeka je uklonjen, manevarke kasirane, tko zna do kada će taj kolosijek uopće postojati.
  2. Diesel-generator ili powerpack je izvor napajanja diesel-električnog vlaka. Diesel motor vrti generator koji proizvodi struju za pogon vlaka ali i za sve druge električne potrošaće u vlaku. Da, toplina diesel motora odnovno njegov sustav za grijanje/hlađenje često se koristi kao izvor topline za grijanje putničkog prostora, a ukoliko to nije dovoljno postoje sustavi grijanja pogonjeni električnom energijom. Dakle Stadlerov diesel-električni vlak Slovenskih železnica pogonjen je diesel-generatorima smještenima u posebnom vagonu u sastavu kompozicije, u taj vagon po potrebi mogu stati 4 diesel-generatora, ali u Slovenskom DMV ih je samo 2.
  3. Mislim da je ispravan, uz njega ima dosta starih i novih pragova, pa pretpostavljam da je u funkciji. Možda su ih i okretali, ali kako sada do Novske voze elektro garniture, nije više podesan za okretanje.
  4. Ovaj pult je najočuvaniji. Natpisi na Albanskom. Kroz ova vrata neću van, nego tamo gdje sam i ušao. Evo gdje se što nalazi Po povratku na kolodvor pruga je osposobljena pa sam mogao obaviti i službenu dužnost. @ Laurus daj u dogovoru s adminima ponovo ubaci fotke u temu, šteta je da nema tih starijih fotki dok je depo bio prohodniji.
  5. Do druge dvije olupine Macosa bilo se još teže probiti, a i nisam ih mogao zaobići okolo nego samo hodati kroz jednu od njih (onu južniju).
  6. Jučer dok smo čekali otklanjanje kvara na infrastrukturi u kolodvoru Novska, prošetao sam se do napuštenog depoa Novska. Da nisam imao gojzerice i dugu radnu odjeću ne bih se probio do tamo davno ostavljenih Šinobusa i 3 garniture Macosa koje su nekada vozile na Kosovu. Ulaz u depo. Vidi se olupina prve Macose. Prva Macosa Šinobusi. 2 motorna kola i 2 prikolice. Sve devastirano. Hala sa kanalom
  7. Nije. Ova cesta je naknadno sagrađena, uopće nije postojala kad je građen nasip. Cesta je prelazila prugu malo istočnije, ali taj je ŽCPR uklonjen kad su sagradili podvožnjak, a tada su i izgradili i ovu cestu sa tvoje fotografije.
  8. Dobar ti lijepi dan!

    Tvoja ranija priča o Švici na altemodellbahn još traje jer nastavke stavljam u prosjeku 

    1 do 2 x tjedno. Mogu li kada završi nastaviti i sa novom slikovnicom, odaziv što se

    tiče zahvala je velik. Kad bi svaki donio 1 euro obogatio bi se ha ha i podijelio sa tobom.

    LP

  9. Iako je Rail Ride od Brdovca do Ključa (Šenkovca) isključivo biciklistička staza, izgrađena EU novcima dobivenima za gradnju BICIKLISTIČKE staze, to ne sprječava šetaće, rolere i ostale ne-bicikliste da ju koriste. Dođe mi da svakom tamo tko nije biciklist u prolazu zveknem jednu preko uha...
  10. Ne postoji. TSI vlakovi su građeni drugačijom tehnologijom, a i ispod ljuski upravljačnica nalaze se sigurnosne deformacijske zone koje nije moguće naknadno ugraditi na starija A i B kola.
  11. Bravo, Penzić! Imaš li koju hladnu 🍺 u frižideru ili da ponesem sa sobom 2 🐻 kad budem prolazio na 🚲?
  12. Sada je biciklistička staza jasno označena kao biciklistička, dakle na njoj ne bi trebalo biti pješaka, mama s kolicima, rolera ničega osim bicikala. Vidjet ćemo...
×
×
  • Create New...