Jump to content
zeljeznice.net

Portos

Moderatori
  • Content Count

    10,658
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Portos

  • Birthday 03/18/1971

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zaprešić, Hrvatska

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nažalost kratki su dani a na probi ima puno ispitivanja pa ovaj put neću.
  2. Da, ali ima naokolo lijepih biciklističkih staza, a 002 prostor za bicikle 😄 Zasad nema naznaka. Čekamo još neke vitalne dijelove vanjskih dobavljača bez kojih nema sastava vlaka pa niti podešavanja i ispitivanja.
  3. Probna vožnja 002 na dionici Podsused tvornica-Karlovac-Zvečaj biti će u utorak 19.11.2019. Sutra će biti obavljena probna vožnja vlaka 6112-008 na kojem smo zamijenili kotače. Idući vlak na zamjeni kotača je 6112-009.
  4. Ne možeš uspoređivati kruške i jabuke. Dok su na Riječkoj pruzi vozile Žutke nije se znalo kako će se jednog dana ponašati 1141 i 1142 lokomotive. S druge strane dionica Bradina Konjic je odmah po izgradnji elektrificirana, po njoj od prvog dana voze 1141 lokomotive i strojovođe su stekle tamo veliko iskustvo na njima. Riječka pruga je puno starija, građena je sa manjim radijusima zavoja i zapravo su se na njoj od dana izgradnje mijenjala 3 sistema vuče sa potpuno različitim vozilima (parnjače pa 3000V= sada je 25kV izmjenično). Budući je građena za parnu vuču a ne za ono što po njoj vozi sada, ne može se očekivati da će isto funkcionirati. Lokomotive Carga se rotiraju sa Riječke pruge na druge pruge iz razloga što se na Riječkoj pruzi ipak pojačano troše vijenci kotača, pa se kad se vijenac približi minimalnoj dozvoljenoj vrijednosti lokomotiva se pošalje na ravničarsku prugu da malo potroši i gaznu površinu, malo bi bilo nerazumno i skupo za Cargo da svako malo reprofilira kotače na lokomotivama.
  5. Portos

    Mađari

    004 i 011 je 2005 revizirao Kev 012,019,022 Gredelj Svi su ili istrčali ili samo što nisu.
  6. Jedna bi za agenciju za sigurnost željezničkog prometa i za PP trebala biti sasvim dovoljna.
  7. Portos

    HZ PP 7023

    Objaviti ću na vrijeme kad budem saznao.
  8. Portos

    Portos

  9. Imali su problema sa jednim dizel motorom i jednim osovinskim ležajem, čim to riješe provozati će.
  10. Ljevaonica obojenih metala
  11. Josipe nisi u pravu. Končar je samo jedan od korisnika tog industrijskog kolosijeka, osim nas postoje odvojci za TRZ (bivše Jedinstvo), Zagrebtrans, CIOS i produžetak prema carinarnici Jankomir te novi kolosijek između Feroimpexa i CIOS-a gdje se istovaruje pijesak i šljunak. Horex ima mali odvojak unutar kruga na kojega stanu dva vagona, tako da istovar vrši sa glavne pruge koja prolazi kroz njihov krug prema KEV-ovom ispitnom kolosijeku koji je elektrificiran. Mi smo relativno mala firma i kolosijek koristimo uglavnom 2x tjedno, obično nam ponedjeljkom ili utorkom dostave vlak na jedan od 6-mjesečnih pregleda koji traje 3÷4 dana, tada traktor dovuče vlak u KEV i vrati ga u četvrtak ili petak. Horex prugu koristi možda svega dan-dva u mjesecu, dostave im čelik na plato vagonima te im za istovar treba obično dva dana. S njima moramo koordinirati u vezi kolosijeka jer dok je istovar ništa ne može proći do KEV-a. Najviše prugu koristi CIOS, oni imaju svoju manevru ali ta manevra nema dozvolu za vožnju do Podsused tvornice nego samo po krugu CIOS-a. Vagone im iz Podsuseda dostavlja HŽCargo. Kolosijek za pijesak/šljunak se koristi također rijetko, a vagonima također manipulira HŽ Cargo. Za tako male potrebe KEV-a elektrifikacija se ne isplati, a žica bi definitivno smetala cestovnim vozilima koji trasu kolosijeka prelaze na mnogo mjesta, za tako male potrebe ne isplati se niti držati uključen napon, i mi ga na ispitnom kolosijeku palimo samo povremeno po potrebi. Cijeli industrijski kolosijek je inače jako dugačak, treba ga i redovito održavati ali i rezati šiblje i korov uz njega koji ne smetaju teretnim vagonima ali baš i nisu poželjni na laku EMV, DMV i ostalih vozila koja dolaze u KEV. Eventualna elektrifikacija bi ionako služila samo KEV-u i nikome drugome, a za to nemamo uopće potrebe. Ja sam svojevremeno navijao da se kupi električno manevarsko vozilo poput Gredeljevog, ali jeftinije nam je i jednostavnije bilo urediti postojeći Torpedo traktor i kupiti još jedan jači. Za sada vuča dobro funkcionira. I naravno da za svaki izlazak na prugu moramo dobiti dozvolu od prometnika Podsused tvornice, a tokom vuče osim vozača traktora uz vlak hodaju i dva obučena manevriste, zaposlenici KEV-a.
  12. I ja išao na Miroševac redovitom linijom 230 prema Granešinskim Novakima, koja je bila neznatno pojačana, u busu smo bili kao sardine. Iako je dijelom trase zabranjen promet osim za stanovnike i bus ZET-a pojedinci su parkirali uz ogradu groblja pa je bus jedva prolazio. U povratku posebnom linijom do Dubrave, vozilo je dvanaestak MB Citaro G, od toga nekoliko starijih trovratih, gužve nije bilo.
  13. Ah besposleni jadnici koji svoje frustracije liječe na internet portalima Traktor je jeftino i jednostavno rješenje jer motor pali bez predgrijavanja (za razliku od manevarske lokomotive), upališ traktor, zakopčaš vlak ili lokomotivu i odvučeš ili dovučeš. Brzina na industrijskom kolosijeku ionako nije bitna. Ponekad ima poteškoća kada je mokra tračnica, ili kada padne snijeg ali to su doista izvanredne okolnosti, tada ide malo teže ili naručimo manevru od PP, THM a ponekad uskoči i Herkules od RCCC. Imamo odnedavno još jedan traktor, isto Torpedov ali jači od prvoga, još ga nismo 100% kopletirali za vuču vlakova ali kada budu oba u pogonu više neće biti problema uopće.
×
×
  • Create New...