-
Posts
12479 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
108
Portos last won the day on March 29
Portos had the most liked content!
About Portos
- Birthday 18.03.1971
About Me
-
Sex
Male
-
Location
Zaprešić, Hrvatska
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
Portos's Achievements
8,8k
Reputation
-
Portos started following S Rolbama u snijegom zametenom Gorskom Kotaru
-
Je, kod nas je na KP4, brzo će van
- 24 replies
-
- 1
-
Prugom se još mogu do mjesta istovara dogurati cisterne s melasom, ali se sve prevozi cestom. Dio kolosijeka je uklonjen, manevarke kasirane, tko zna do kada će taj kolosijek uopće postojati.
-
Diesel-generator ili powerpack je izvor napajanja diesel-električnog vlaka. Diesel motor vrti generator koji proizvodi struju za pogon vlaka ali i za sve druge električne potrošaće u vlaku. Da, toplina diesel motora odnovno njegov sustav za grijanje/hlađenje često se koristi kao izvor topline za grijanje putničkog prostora, a ukoliko to nije dovoljno postoje sustavi grijanja pogonjeni električnom energijom. Dakle Stadlerov diesel-električni vlak Slovenskih železnica pogonjen je diesel-generatorima smještenima u posebnom vagonu u sastavu kompozicije, u taj vagon po potrebi mogu stati 4 diesel-generatora, ali u Slovenskom DMV ih je samo 2.
-
Powerpack ili diesel-generator
-
-
Mislim da je ispravan, uz njega ima dosta starih i novih pragova, pa pretpostavljam da je u funkciji. Možda su ih i okretali, ali kako sada do Novske voze elektro garniture, nije više podesan za okretanje.
-
Ovaj pult je najočuvaniji. Natpisi na Albanskom. Kroz ova vrata neću van, nego tamo gdje sam i ušao. Evo gdje se što nalazi Po povratku na kolodvor pruga je osposobljena pa sam mogao obaviti i službenu dužnost. @ Laurus daj u dogovoru s adminima ponovo ubaci fotke u temu, šteta je da nema tih starijih fotki dok je depo bio prohodniji.
- 43 replies
-
- 12
-
Do druge dvije olupine Macosa bilo se još teže probiti, a i nisam ih mogao zaobići okolo nego samo hodati kroz jednu od njih (onu južniju).
-
Jučer dok smo čekali otklanjanje kvara na infrastrukturi u kolodvoru Novska, prošetao sam se do napuštenog depoa Novska. Da nisam imao gojzerice i dugu radnu odjeću ne bih se probio do tamo davno ostavljenih Šinobusa i 3 garniture Macosa koje su nekada vozile na Kosovu. Ulaz u depo. Vidi se olupina prve Macose. Prva Macosa Šinobusi. 2 motorna kola i 2 prikolice. Sve devastirano. Hala sa kanalom
-
Nije. Ova cesta je naknadno sagrađena, uopće nije postojala kad je građen nasip. Cesta je prelazila prugu malo istočnije, ali taj je ŽCPR uklonjen kad su sagradili podvožnjak, a tada su i izgradili i ovu cestu sa tvoje fotografije.
-
Dobar ti lijepi dan!
Tvoja ranija priča o Švici na altemodellbahn još traje jer nastavke stavljam u prosjeku
1 do 2 x tjedno. Mogu li kada završi nastaviti i sa novom slikovnicom, odaziv što se
tiče zahvala je velik. Kad bi svaki donio 1 euro obogatio bi se ha ha i podijelio sa tobom.
LP
-
Iako je Rail Ride od Brdovca do Ključa (Šenkovca) isključivo biciklistička staza, izgrađena EU novcima dobivenima za gradnju BICIKLISTIČKE staze, to ne sprječava šetaće, rolere i ostale ne-bicikliste da ju koriste. Dođe mi da svakom tamo tko nije biciklist u prolazu zveknem jednu preko uha...
-
Ne postoji. TSI vlakovi su građeni drugačijom tehnologijom, a i ispod ljuski upravljačnica nalaze se sigurnosne deformacijske zone koje nije moguće naknadno ugraditi na starija A i B kola.
-
Bravo, Penzić! Imaš li koju hladnu 🍺 u frižideru ili da ponesem sa sobom 2 🐻 kad budem prolazio na 🚲?
-
Sada je biciklistička staza jasno označena kao biciklistička, dakle na njoj ne bi trebalo biti pješaka, mama s kolicima, rolera ničega osim bicikala. Vidjet ćemo...