Jump to content
zeljeznice.net

drempa- tzv-v7

Članovi
  • Content Count

    7,860
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About drempa- tzv-v7

  • Birthday 01/11/1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.youtube.com/user/hzloco575
  • Skype
    krunoslav.bilic

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Tarazije 42

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. i od macnja bana ste me stvaili da mora moderatori odobrit čije je to zahtjevanje od Vipa-a Končara ili strojvođa il idispečaera ppd a uredno prolazi kad pikac podjebava , josip a i ostali i vam je smješno kad vam kažem za sve potrebne informacije se obratit u Gredelj arhivu gdje ima sve crno na bjelo koje voziloi kad je bilo i na kojem popravku sve se arhivira a uz njih su svi nacrti za sva vozila koja je gredelj radio i to nacerti za sve o vozilu od frema do struje gdje se i kaj spaja u kojem elktro orlamru ili na uprvljačkom pultu sve u detalj šeme su tamo i kaoi šeme za TMK 2100 i TMK 2200 jer gredelj je radio 90 % posla na oba vozila tako ako kome nije janso zvoite arhivu u gredelj al ida bi u opče došli do arhive morate dobit odbrenje od šefa pogona ili šefa cjelog gredelja znači Dauti ili Šegović
  2. i od macnja bana ste me stvaili da mora moderatori odobrit čije je to zahtjevanje od Vipa-a Končara ili strojvođa il idispečaera ppd a uredno prolazi kad pikac podjebava , josip a i ostali i vam je smješno kad vam kažem za sve potrebne informacije se obratit u Gredelj arhivu gdje ima sve crno na bjelo koje voziloi kad je bilo i na kojem popravku sve se arhivira a uz njih su svi nacrti za sva vozila koja je gredelj radio i to nacerti za sve o vozilu od frema do struje gdje se i kaj spaja u kojem elktro orlamru ili na uprvljačkom pultu sve u detalj šeme su tamo i kaoi šeme za TMK 2100 i TMK 2200 jer gredelj je radio 90 % posla na oba vozila tako ako kome nije janso zvoite arhivu u gredelj al ida bi u opče došli do arhive morate dobit odbrenje od šefa pogona ili šefa cjelog gredelja znači Dauti ili Šegović
  3. Jel to dobro vdio ili hercegovačka vijmaovka udara stigao A modul za 7023-002
  4. Dali se kaj maknulo sa mrtve točke zadnji radovi su bili prije mjsec dana , hotel je HRKLJUŽ obeštetio za stare i pohabane traćnice sa novim tračnicma , nova skretnica , šljunak za podbit , ukratko hotel je investirao 4000 eura a sve stoji da i ja da sam na njihvom mjestu pitao bi koji se vrag događa sa uloženom investicijom koju je trebao muzej dobit kao obeštečenje za zauausto skladište koje je pretvoreno u parkiralište
  5. To po brojevima ide preuzimanje , po numerčkim znakovima prvo to provjeravaju pa onda tek vozilo
  6. naravno za Vinodar im treba jer je vlak najvljen za to ide i Žilić rođeni Daruvračan
  7. to plačeno od strane turističke zajednice grada zagreba da nije to nema telke
  8. Ljudi moji bilo kakavo medisko oglašvanje košta bilo televzija ili novine a Modelari nemaju love za to zato nema glasa ,nemaju čak ni rklmani pano ili ako iamju taj je stari i zato koriste forume i društene mreže jer su besplatni
  9. Dali je istina mada sam to čuo od bivšeg zaposlenika KEV da za gradnju 22 vlaka u KEV je dolazila neispravne komponete kao naprimejr 5 novih kineskih WC- a mad asu svi kineski ali 5 novih odmah po dolasku su bili neispravi , naručivanje krivih alumniksih panela plafona te najvažnije zaposšljvanje studenata tkom prizvodnje tih 22 vlaka jer sve to objašnjva puno toga u vezi vlakova zašto sve krepava odmah po izlasku vozila , pucanje raznih kompneti na postoljim nešto preteška i to isto objašnjva stalno popuštanje vijka koji drže vijenac i lagere kotača
  10. Ja ga lupetam pričamo o intrijeru i taj isti nosač bi ZET prizveo , lakirao ga i ugradio ga u koj si ti bajci , Nosači imaju vleike veze jer tad bi morao bušit nove rupe u podu za novi tip nosača + računja za trakva tramvaj bar 500 vijaka , podloški i matica ,one kaj se vide izvana te matice su čista ukras nemaju namjenu pravi vijci su skriveni iza poklopca na nosaču sjedala , tako da tko ond alupeta ili ti imaš više iskustva od mene u montiranju nosača sjedala na rzanim vozilima i razne vrste
  11. Opet če Končar lobirati kod Premiejra i kod Prjecednice taj posao je več dogvoren a zove se da Končar ima kaj delat naredene 2 godine i nadam se da im neče u startu dolazit glanc nove neispravne kompinete za vlak kao naprimejr Kinesk iWc koji je novi dolazio neispravan
  12. stare stolice su najviše propale zbog tako zvanog nosača sjedala koji je jendoatvnao istrunio na starim 2100 i to najviše zbog soli donešenim od putnika a to se mgolo sprječit kvlaitetnim unutranjim praljem poda vozila ne da dolsovno pliva u soli zimi tad niti jedan nosač sjedišta neče preživivit sve ostalo je filozofija to ti je kao da ne operaš auto podnim pranjem poslje zime i ne skineš sol sa donjeg postoroja auta i normaln oda sol pojede sve
  13. Da i sebrale ja zanm za slično kolega iz gredelja je za trazajnu ozljedu ono kad se zagorac zabio u bika dobio 150 000 tisuča kuna zbog pretpljevne duševne boli i boli vrata a ovratnik jedva da je nosio i isto se tužio sa HŽ
  14. kaj je tu čudno Direktori HŽ-a su oduvjek imali menađersku plaču od 20 000 kuna
  15. Loš izgvor punjenje plinom se radi kad i redovni servis ili to nema Poduseed graža i servis i kad taj plin kupuješ na vleliko dolazi u vlekim čeličnim sprmenicma uz to ti trebaju 2 regulatora i preczni mjerni instrument za to i narano sposban majtor koji ima isksutva sa tim
×
×
  • Create New...