Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

Adam

Članovi
  • Content Count

    2896
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Varaždin / Zagreb
  1. Adam

    Adam

  2. Ma kolko put moram ponotviti da je kilometarska razlika unske i ličke pruge za relaciju Zagreb - Split zanemariva, kakvih 30-ak kilometara. Zbog toga vlak sigurno neće biti brži. A infrastrukturno gledano, obje pruge imaju prvo jedan kratak brzinski dio (do Karlovca, odnosno Siska) otprilike iste duljine, a dalje nakon toga zavojite dionice gdje se uz nagibnu tehnologiju može izvući kakvih 80-110 km/h. S time da lička pruga ima i jednu ne baš kratku ispeglanu dionicu za 160 km/h. što unska nema. I lička pruga je mahom obnovljena građevinski gledano. Unska pruga je možda ljepša, ali kako sad stvari stoje zasigurno nije brža (ni da su obje pruge top-sređene).
  3. Etogac... trebalo je s mobilnog prebaciti na standardni pogled. - See more at: http://www.istranews.in/article/3558.html#article3558
  4. A gle stvarno, postoji mreža. Tako je prozirna u odnosu na rendere da ju nisam ni primjetil Otkud ti to da je trebal biti pleksiglas? Svi renderi koje sam ja videl imali su tu mrežu.
  5. Da, i ja se pitam di je opna koja je bila predviđena preko ovih prstenova...
  6. Tehnički gledano, to je samo link na sliku pa dozvola ni ne treba.
  7. Pa sad, može se HŽ reklamirati bez da da i jednu kunu nekom drugome. Zašto se ne promovirati farbanjem lokomotiva? Ili korištenjem plakata na objektima u vlasništvu HŽPP ili željezničkim nadvožnjacima (ok, oni su u nadležnosti HŽ Infre pa to valjda ne bi išlo...)? Ali u svakom slučaju takva odredba je teška glupost.
  8. Nizinska pruga za realizaciju punog potencijala riječke pruge, a riječka luka trenutačno prekrcava zamalo peterostruko manje tereta nego koperska (koja isto to radi preko jednog kolosijeka). Riječka luka trenutačno ne raste, ona nažalost stagnira ili čak pada. I pruga nema veze s tim, ona je čak podiskorištena (koliko točno, to je za debatu). U svakom slučaju, dobro je planirati nizinsku prugu, ali realizacija treba pričekati prometnu potrebu. I ta pruga se ipak prvenstveno gradi zbog ostalog tereta, a ne transporta homo sapiensa.
  9. Nema više nadoplate za nagibni. Razlika u cijeni je nadoplata za IC rang i obavezna rezervacija. To je nekih 20-ak kuna.
  10. Eh, jednom se izgradio, sad je ukinut. Od prije koji tjedan triangl više službeno ne postoji.
  11. Adam

    Unska pruga

    Nek prvo BiH uđe u EU, pa ćemo se lako dogovoriti za budućnost unske pruge.
  12. Adam

    Unska pruga

    Od Zagreba do Splita nije puno kraće, a nije ni brže.
  13. To i je jedna od varijanta za dalju budućnost. A to da je Sisak jedan od najvećih industrijskih gradova u Hrvatskoj... nekad bio, sad je samo sjena. BTW, misliš na Sunju, ne na Gunju (selo u Slavoniji na Savi preko puta Brčkog).
  14. Dvije friške, od Marcusa sa Skyscrapercity
  15. Zato jer ne dolaze svi na planinarenje/skijanje iz Zagreba pa da mogu direktno javnim prijevozom doći. Kad ne bi bilo garaže, morali bi dva-tri put presjedati. U ljetu još kak-tak, ali aj ti nateži skijašku opremu po tramvajima, i još k tome u maloj petnaestici.
×
×
  • Create New...