seabral Posted April 26, 2008 Share Posted April 26, 2008 UVOD (by Stanley) Zagrebačka ekipa 3S+P već dulje vrijeme pripremala se za obilazak ostataka trase i objekata na bivšoj uskotračnoj željeznici u Slavoniji (kolosijek 1,00 m), popularno zvanoj Guco. Napokon smo odredili termin koji svima odgovara - subota 26. travnja 2008. - i krenuli na put. Sastav: Portos, seabral, Stanley i STIB. U Čačincima su nam se po dogovoru pridružili Anton, dnovakovic i 1142-007, a u Belišću i Jura. Raspored obilaska predložio je STIB, koji se naoružao zemljovidima, precizno proračunao itinerer i vodio nas kao ''navigator''. S obzirom na duljinu putovanja i potrebu ekonomiziranja vremenom morali smo se ograničiti samo na manji dio nekada vrlo razgranate mreže Gucinih pruga. Bili smo unaprijed svjesni da naše istraživanje neće donijeti spektakularne rezultate. Ipak je riječ o prugama koje su ukinute za promet prije više od četrdeset godina. U međuvremenu se puno toga promijenilo, a i sve manje je ljudi koji se sjećaju Gutmannove željeznice. Stoga je svaka pronađena relikvija ujedno i dragocjena dopuna svjedočanstvu o davno prohujalom vremenu. Našli smo poneki trag nekadašnje Gutmannove pruge (infrastruktura i vozila), pa neka o tome govore slike i popratni komentari. Javljanje s terena - drugi put Susret istoka i zapada, slavonski susret bratstva i jedinstva, sraz generacija ... Ekskluzivno javljanje s terena iz Pizzerije Gutmann: Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted April 26, 2008 Share Posted April 26, 2008 Prolog (malo povijesti): Prije nego počnemo objavljivati slike i tekst putopisa, svi moraju pročitati ovaj tekst: Moraju je naravno šala, ali korisno može biti svima Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted April 26, 2008 Share Posted April 26, 2008 ZG ekipa (3S+P) sretno stigla kućama nakon uspješno obavljene expedicije po Slavonskoj ravnici. Molimo da se strpite dok ne objavimo cijeli putopis, treba napisati text (Stanley), te probrati, obraditi i dići slike na net, doraditi karte terena... Ipak smo mi putopisci-profesionalci i ne želimo zbrda-zdola samo nabacati fotke. Hvala na domačinstvu Slavonskoj ekipi! Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted April 26, 2008 Author Share Posted April 26, 2008 Hvala domaćinima i u moje ime. Bilo je sjajno .... može opet !!! Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted April 26, 2008 Share Posted April 26, 2008 Iščekujem s velikim nestrpljenjem Ako je suditi po prvoj slici, čeka nas prava poslastica Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dnovakovic Posted April 26, 2008 Share Posted April 26, 2008 Sažetak: Zagrebačko-slavonska ekipa na slici slijeva na desno : Stanley, dnovakovic, Portos, Seabral, 1142007, Anton, i STIB koja je pošla u nepoznato : Tragovima Guce. Za one koji ne znaju Guco je naziv za tzv. Gutmanovu uskotračnu željeznicu (širina kolosjeka 1 m) ili službeno Slavonsko-podravsku željeznicu. Mreža ovih pruga se prostirala od Osijeka preko Belišća, Donjeg Miholjca do Slatine i drugim krakom do Voćina, Slatinskog Drenovca odnosno Orahovice. Pored ovoga postojalo još mnogo tzv.šumskih pruga. Kompletna ova mreža, služilo je prvenstveno radi prijevoza drveta, iz šumom bogatog brdskog dijela Slavonije do Belišća na Dravi gdje bila velika tvornica za preradu drveta. Sve ovo, bilo je u vlasništvu baruna Gutmanna, po kome je željeznica u narodu i prozvana Gutmannova željeznica. Od 1966 pa do 1970 ove pruge su sukcesivno ukidane. Kolosjeci povađeni, vagoni i lokomotive izrezani u staro željezo tako da danas jedva da još postoje bilo kakvi tragovi o postojanju ove nadasve interesantne željeznice. Slavonski dio ekipe u sastavu dnovakovic, Anton i Tomislav krenuo je sa osječkog kolodvora. Prije polaska ja sam napravio nekoliko snimaka. Pogled na osječki kolodvor u rano jutro : Dolazi putnički vlak iz Dalja sa jednin vagonom, vrijedi zabilježiti : Pogled na prostor bivšeg Gutmanovog kolodvora prekriven travom : Slika iz prošlosti da dočara kako je sve to izgledalo : Slika snimljena na istom mjestu danas, zgrada označena strijelicom je ista zgrada koja se vidi iza lokomotive : Današnji izgled kolodvora : Tužno i zapušteno : Još jedan pogled na kolodvor : Stižemo u Čačince i tu se sastajemo sa zagrebačkim dijelom ekipe. Otkriven je prvi materijalni dokaz. Ostaci starog vagona : Oznake na vagonu : Dok slikamo vagon u stanicu ulazi Macosa iz pravca Slatine : Ovdje je nekada bila pruga izlaz iz Čačinaca u pravcu Orahovice : Orahovica, iznenađujuće dobro očuvana lokomotiva : Iz ove ploče možemo saznati tko je zaslužan za to : Današnji izgled kolodvora Orahovica koji poslije ukidanja pruge postao autobusni : Prolazimo preko pruge Osijek-Koprivnica i zastajemo u stanici Zdenci-Orahovica : Ostaci željezničkog mosta preko rijeke Karašice : Stanica Moslavina-Crnac dans je stambena kuća : Ulaz u stanicu Moslavina-Crnac iz pravca D.Miholjca : Ovdje nekada bila pruga prema Donjem Miholjcu : Kolodvor Donji Miholjac : Željeznički most u Črnkovcima, pretvoren u cestovni : Ovdje je prolazila pruga pored Črnkovaca : Kolodvor Črnkovci : Kolodvor Belišće pretvoren u autobusni : Pizzeria Gutmann u Belišće. Tu smo prekinuli ekspediciju, ručali i nastavili ugodno druženje. Ovdje nam se iz Osijeka pridružio i Jura. Slike sa novog kolodvora u Belišću : Ekspedicija je završila na tramvajskoj okretnici u Osijeku (Višnjevac) odakle je zagrebački dio ekipe krenuo za Zagreb. Tragova ove pruge je zaista malo ostalo, ali vrijedlio je pokušati. Navodno u Belišću postoji lokomotiva i nekoliko vagona ali su sklonjeni zbog vanadalskog uništavanja u krug tvornice. U tvornicu nismo mogli bez dozvole. I što reći na kraju. iako nismo otkrili mnogo, bilo je to jedno nadasve prijatno druženje zaljubljenika u željeznice. Quote Pozdrav iz Osijeka ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin Anton Posted April 27, 2008 Admin Share Posted April 27, 2008 Što reći, kada je skoro sve napisano. Bilo je odlično i nadam se da ćemo uskoro ponoviti ovakvu ekspediciju, još jednom pozdrav cijeloj zagrebačkoj ekipi, kao i slavonskoj. Evo i mog skromnog doprinosa u slikama: Početak ekspedicije je bio obećavajući, s obzirom da smo našli jedan vagon u Čačincima, doduše bez podvozja. Adekvatno zaštićena parnjača u Orahovici. Rijedak prizor, šest vezanih osovina, i k tome još na uskotračnoj željeznici. Kolodvor u Orahovici, danas pretvoren u autobusni kolodvor. Ostaci mosta, malo prije ulaska u nekadašnji kolodvor Moslavina-Crnac. Magazin ( skladište ) u tadašnjem kolodvoru Moslavina-Crnac.Ovaj kolodvor je bio pravo malo čvorište, i možda je jedini i dan-danas gdje se poprilično jasno vide ostaci nekadašnje pruge, ponjaviše zbog pratećih objekata, ali i same trase koja se može relativno dobro razaznati na livadi gdje su nekada bili kolosijeci. Skretnička kućica u Moslavini-Crnac. Pogled na mjesto gdje su nekada prolazili kolosijeci kao i na trasu pruge. Kolodvorska zgrada, danas malo dorađena. Malo bolji uvid u arhitekturu kolodvorske zgrade. Kolodvorska zgrada u Donjem Miholjcu. Kolodvorska zgrada u Črnkovcima. Kolodvorska zgrada u Belišću, gdje je i trebala biti kulminacija naše ekspedecije, koja se nažalost nije ostvarila bzgo nemogućnosti ulaska u kombinat, gdje se nalazila kompozicija Guce, lokomotiva i vagoni. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted April 27, 2008 Share Posted April 27, 2008 Što reći, kada je skoro sve napisano. Bez brige, ima još toga sasvim dosta.Kao što je Stanley napisao u uvodu, ja sam predložio redoslijed i proračunao koliko nam treba vremena za pojedini segment. Na kraju se pokazalo da je računica bila najvećim dijelom točna, iako smo povremeno odstupali i više od dva sata od planiranog vremena. Taj plan je izgledao ovako: Kao što ćete vidjeti, opisi i slike su podijeljeni u cjeline, uglavnom prema (sadašnjim ili bivšim) kolodvorima ili drugim objektima. Koncentrirali smo se na tzv. "glavnu prugu" Voćin-Čačinci-Moslavina/Crnac-D.Miholjac-Belišće, na odvojak u Orahovici i na prugu Belišće-Osijek. Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted April 27, 2008 Share Posted April 27, 2008 Za početak kratki pregled mreže koju je trebalo obići I etapa - Slatina i pruga prema Noskovcima Pruga Barcs-Noskovci-Slatina je, kako smo već utvrdili tu na forumu isprva sagrađena s kolosijekom 1435mm. Tokom I svj. rata srušen je most preko Drave prema Mađarskoj te je ostao crvuljak pruge koji je prerađen na kolosijek 1000mm, kao takva pruga je postojala do ukidanja. Krajem 80-ih godina XX stoljeća na trasi ukinute pruge sagrađen je odvojak 1435mm pruge za potrebe Slatinskog silosa. Niti taj dio više se ne koristi. Prema karti, ovdje je bio početak pruge prema Noskovcima, izvidnica kreće: i nailazimo na tragove (relativno nove, normalni kolosijek): ista skretnica s druge strane: izvlačni kolosijek završava bikom: Ulazak u silos: Pragovi ex pruge u novoj namjeni: i bandera je tu: Trasa prema Noskovcima Dalje je nasip prekriven gustim žbunjem. Usprkos intenzivnom traženju, nismo našli nikakav ostatak pa krećemo dalje. Pogled natrag prema Slatini: Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted April 27, 2008 Share Posted April 27, 2008 II dio - triangl kod Humljana Kako je dogovor bio da se sa Slavonskom ekipom nađemo u Čačincima iza 10h imali smo vremena obići južni odvojak pruge odnosno pokušati pronaći triangl iza mjesta Vojlovica (na nekim kartama označen kao Humljani) gdje su se odvajale pruge prema Slatinskom Drenovcu i Voćinu Vrlo brzo smo pronašli nasip bivše pruge na ulazu u Vojlovicu (pogled prema jugozapadu) (pogled prema istoku): Vozili smo se i sa ceste pratili nasip: Na kraju Vojlovice skrenuli smo sa ceste i pronašli trasu na kojoj je sada cesta. Pogled prema Čačincima Ravno trasa prema Slatinskom Drenovcu njome kreću Seabral i STIB: pogled unatrag - s lijeve strane dolazi krak triangla kojim se moglo doći direktno iz Voćina u Slat. Drenovac: Ne vidi se baš dobro na slici, ali ovdje postoje udubine na razmaku pragova: Portos i Stanley su išli desno (oba ljevičari ) i došli do zapadnog vrha triangla (spoj Voćin-Slatinski Drenovac) lijevo Čačinci desno Slatinski Drenovac Stanley na mostu za kojeg još ne znamo da li je ex željeznički Sada smo 100% sigurni da je to ex željeznički most Zahvaljujući ovom fotografu: U blizini je i pola praga Idemo dalje... (prema Čačincima) Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted April 27, 2008 Share Posted April 27, 2008 III dio -Čačinci Prilazimo Čačincima, nasip ex Guce je sa lijeve strane ceste: pogled prema Vojlovici pogled prema istoku (danas je tu asfalt umjesto tračnica): Ex kolodvor u Čaćincima i pomoćne zgrade kolodvora Anton slika vagon ("viđen fotograf" ): Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted April 27, 2008 Share Posted April 27, 2008 IIIa - Čačinci danas Malo se iz prošlosti prebacujemo u današnjicu. Na današnjem kolodvoru Čačinci (normalno, normalnog kolosijeka) ima svašta za vidjeti: Čujemo zvuk rampe koja se spušta - nešto dolazi: Macosa u pokretu: Ipak idemo dalje (prema istoku, tražeći tragove iz prošlosti) Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted April 27, 2008 Share Posted April 27, 2008 IV dio - "izgubljeni" kolodvor Mislavac Dakle, u proširenom sastavu krećemo pokušati pronaći mjesto gdje je trasa Guce sijekla/prelazila preko 1435mm pruge Os-Koprivnica, u blizini je bio i triangl/spoj pruge sa trasom prema Orahovici Na istočnom kraju Čačinaca vidi se trasa pruge: ali nismo sigurni da ovaj put nije prekinut nekim vodotokom, pa idemo malo okolo. Nasip sa lijeve strane: Autima dolazimo na trasu, neprohodan nasip je lijevo: i vozimo po trasi: Nažalost mjesto na kojem su se pruge križale nismo našli, moguća lokacija tog mjesta je uvodna slika sa nas 7 na pruzi. Tu smo se pitali "A gdje smo to zapravo?": Izgleda da je jedan dio nasipa, pa onda i sve što je nekada bilo kolodvor Mislavac danas ovaj skup oranica: U svakom slučaju, ovaj komad će trebati detaljnije istražiti još jednom - možda tako da se dođe sa sjeverne strane pruge (zapadno od Bara Slavonskih). Ostaje za neku drugu prigodu. Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted April 27, 2008 Share Posted April 27, 2008 V dio - Orahovica Ex kolodvor u Orahovici: i s druge strane: Slike lokomotive su stavili i dnovaković i Anton, ali evo još par detalja: U parku se još dobro vidi kud je išla pruga - danas je šetalište: Nakon slikanja obnovljene i zaštićene lokomotive 80-81 i kolodvora, napravili smo krug oko grada bezuspješno tragajući za trasom prema kamenolomu, te produžili dalje na sjever prema kolodvoru Moslavina- Crnac. Usput smo na kolodvoru Zdenci-Orahovica prešli današnju prugu i napravili još par slika. Jedna je skupna: a slijedeće dvije pokazuju da je i ovdje vrtna ograda napravljena od tračnica Gutmanovih pruga: Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted April 27, 2008 Share Posted April 27, 2008 VI dio - kolodvor Moslavina-Crnac Kolodvori s dvostrukim imenima su u ovim krajevima vrlo česti. Nalazili su se obično na pola puta između dva mjesta čija imena nose. U ovom slučaju, između Podravske Moslavine i Crnca. Kolodvor je bio mjesto gdje se, dolazeći od Belišća, prema jugu odvajala pruga prema Čačincima, Orahovici, Voćinu, Slatinskom Drenovcu, a ravno nastavljala prema Čađavici, Noskovcima (i Slatini). No, prije kolodvora, pruga je prelazila Karašicu. Danas se vide samo stupovi relativno velikog mosta: Pogled prema jugu: i prema sjeveru - kroz šumu. Vidi se samo puno korova, potpuno neprohodno: Kad smo stigli do kolodvora, spustio se i pljusak pa su slike malo mračne... Trasa prema Noskovcima, Slatini, lijevo skreće trasa prema Orahovici, Čačincima... Iza ove kućice je skoro pod pravim kutem skretala pruga prema Čačincima: Trasa prema Viljevu-Kapelni i Donjem Miholjcu ispred bijele zgrade nekada je bila lokomotivska okretaljka, pokraj nje i vagonska vaga Kućica nadzornika pruge i ex kolodvorska birtija U bivšoj kolodvorskoj zgradi i u okolnim kućama još ima ljudi koji se dobro sjećaju Guce i posebno njegovog ukidanja. Nitko danas zbog tog ukidanja nije sretan (nešto slika ima i u ranijim postovima od Antona i dnovakovića) Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted April 27, 2008 Share Posted April 27, 2008 Tu smo se pitali "A gdje smo to zapravo?" Samo za informaciju znatiželjnima: ova fotka snimljena je (kao i ona skupna u uvodu topica) na ŽCPR stotinjak metara od predsignala kolodvora Zdenci-Orahovica u smjeru Čačinaca. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted April 27, 2008 Share Posted April 27, 2008 VII dio - D. Miholjac - Belišće Ja sam u izvidničkom pohodu tjedan dana ranije otkrio lokaciju bivšeg kolodvora u D. Miholjcu što nam je ovaj puta dobro došlo - nismo morali puno tražiti. Vrijeme je i dalje bilo nestabilno, s povremenim pljuskovima. Vozači su bili zahvalni jer su auti bar malo oprani. Donji Miholjac: Ovdje je pruga išla prema Belišću: Što nam je još preostalo? (Črnkovci, Belišće, Osijek) Črnkovci trasa prema Moslavini-Crncu Most ima originalne upornike, ali novu betonsku ploču: i ovdje pragovi i tračnice imaju novu namjenu Vahtarnica i kućica čuvara prijelaza u Črnkovcima zgrada skladišta pokraj ex kolodvora Črnkovci Ulaz u Belišće - današnja cesta je bivša pruga prema Normancima/Prandauovcima, desno je nasip pruge prema D. Miholjcu: Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted April 27, 2008 Share Posted April 27, 2008 VIII dio - Belišće, pa još do Osijeka Ex objekti Gutmann-ove željeznice Kolodvor, danas autobusni: Tu smo se okrijepili i dočekali JURU Slika "krivca" za cijeli ovaj pohod - grofa Salomona Gutmana: Današnji kolodvor Belišće služi uglavnom za potrebe kombinata, ali ima i putničkog prometa (do Bizovca): Kao što je netko već napisao, nismo uspjeli vidjeti glavnu atrakciju - jedinu sačuvanu kompoziciju Na putu prema Osijeku, još ima nekoliko ostataka. Iza Petrijevaca, nasip s desne (južne) strane ceste: U Josipovcu, most koji je možda ostatak pruge, ali nismo sasvim sigurni: Ali zato ovaj u Višnjevcu, usprkos naknadnim dodacima (ogradi) definitivno jest pravi: Slavonski dio i zagrebački dio, oprostili su se jedni od drugih na ulazu u Osijek - a gdje drugdje nego na okretištu tramvaja: Toliko za sada. Uživajte u čitanju, slobodno komentirajte i pitajte. Slika sigurno ima još... Opaska: Najveći dio postova je nastao u suradnji 3S+P (autore slika možete prepoznati po photobucket adresi, moje su na imageshacku). Ja ću kasnije pokušati staviti još neke karte iz pedesetih godina (koje svojedobno na forum stavio vor118 i na njima označiti točne lokacije pojedinih slika. Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jura Posted April 27, 2008 Share Posted April 27, 2008 Kao što ste pročitali,ekipi sam se nažalost pridružio tek u Belišću...pa evo što sam tamo zabilježio... Macosa u Belišću,inače u Belišće dnevno stignu samo dva putnička i dva teretna vlaka,prugom se vozi 30 i 20 km/h,a putnika je toliko da sam od Ladimirevaca do Belišća bio sam u vlaku,a u polasku iz Belišća nitko nije ušao u vlak,znači Macosa je prazna išla do Osijeka jer ne staje nigdje do Osijeka osim ako netko nije ušao u Bizovcu gdje mijenja smjer...zaista tužno... Macosa odlazi sa dvoje ljudi u vlaku-strojovođom i kondukterom No,tereta ima jer se u Belišću nalazi ogromni kombinat. Ovo je brzina od Belišća do Bizovca... (šala,to je maksimalna brzina preko vage) Kolodvorska zgrada,ako se tako može nazvati... ...i još jedan pogled na kolodvor Zatim sam otišao naći se s ostatkom ekipe u restoranu Guttman,gdje smo se ugodno družili i razgovarali... Zatim smo se svi uputili na kolodvor(predvođeni velikim maršalom,generalissimusom i vođom-menom ) Na ovoj slici možemo zapaziti razmišljanje te međusobni dogovor i plan ekipe kako najbolje i najefikasnije zauzeti i opsadirati kolodvor... I to bi bilo to...od mene. Druženje je bilo ugodno i lijepo,našlo se mnogo zanimljivih tema i razgovora,sve je uglavnom već opisano a sa svima dijelim isto mišljenje. Drago mi je što je zagrebačka ekipa poharala i naše krajeve,uz želju da još koji put zalutaju u slavonske ravnice! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted April 27, 2008 Share Posted April 27, 2008 Prošli put, na Crnoj Mlaci, ja sam zadnji dorađivao postove pa je bilo najviše mojih slika Sada je Seabral svoje slike poslao STIB-u ali ja sam prvi pisao postove i ubacio opet najviše svojih slika. Ali STIB je objavio sve postove pa je tu profitirao Zato eto i mog posta i nekoliko mojih, neviđenih slika most kod Viljevine dok sam se pokušavao spustiti u korito rječice Guttmanov kolodvor u Čaćincima slikan sa sjeverne strane 1 macosa ali 6 fotografa vagončić iz drugog kuta Macosa iz Osijeka prema Križevcima (optički + digitalni zoom) vjerojatni ostaci nasipa i triangla plizu Čaćinaca stražnji kraj 80-81 na 1000mm pruzi jedna od Guttmanovih zgrada u Belišću u kojoj je pizzerija u kojoj smo ručali i most u Višnjevcu iz drugog kuta Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tram4 Posted April 27, 2008 Share Posted April 27, 2008 Svaka čast, ja vam se divim, nemogu vjerovati da ste na nepoznatom neprohodnom području toliko toga našli. Nevjerojatno koliko ste truda uložilii i benzina , al isplatilo se. Jako interesantan i dobar putopis, pretpostavljam da je to jedna od prvih aktivnosti KLJŽ-a i svaka čast. Neznam dal ste probali pomoću Google Eartha pogledati iz zraka neka područja koja niste istražili. Svaka čast, još da ste i imali kameru bi mogli i national geographic kontaktirat. Quote Moje fotografije: http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/14887-tramvaji-od-trama4-galerija/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted April 27, 2008 Share Posted April 27, 2008 Ja ću kasnije pokušati staviti još neke karte iz pedesetih godina (koje svojedobno na forum stavio vor118 i na njima označiti točne lokacije pojedinih slika.Evo i tih karata - redoslijed je od zapada prema istoku (kako smo se i mi kretali).Na svakoj karti je: žuto - ono što smo snimili i što je jasno plavo - ono što nismo uspjeli naći ili nije jasno kako je izgledalo ljubičasto - ono što bi još trebalo obići Konkretno: 1. vrijedilo bi otići do Slatinskog Drenovca, a vjerojatno i drugim krakom do Voćina: 2. Pokušati doći od Slavonskih bara do stanice Mislavac: 3. Most na Karašici i kolodvor Moslavina-Crnac: 4. U kolodvoru Moslavina-Crnac su nam mještani rekli da više ne postoji nikakav objekt u Viljevo-Kapelna pa nismo skretali s ceste. No, možda bi to ipak trebalo provjeriti, kao i cijelu mrežu pruga jugozapadno od Miholjca: 5. Žureći prema Črnkovcima, zaboravili smo provjeriti ima li kakvih tragova kolodvora Sv. Đurađ: 6. Žuto je označen ulaz u Belišće. Pruga prema Bocanjevcima je jedna od najstarijih, moguće je da ima najmanje tragova, ali i to bi vrijedilo pokušati. Drugi ljubičasti krug je kombinat Belišće - u njemu je kompozicija vlaka. 7. Ljubičasti krug na lokaciji "Provala" označava mjesto jednog mosta koji nismo uspjeli snimiti bez zaustavljanja na dosta prometnoj cesti. Pješački most u Josipovcu treba također još provjeriti, kao i točno mjesto gdje je pruga prelazila preko ceste. I u samom Osijeku bi se vjerojatno našao još kakav trag na potezu Višnjevac-Retfala-Kolodvor Materijala za dodatak, nastavak ove ili neku sasvim drugu ekspedišn u svakom slučaju ima dovoljno. Želim svima "ugodan" novi radni tjedan (srećom s jednom pauzom u četvrtak, a možda i u petak ) Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted April 28, 2008 Share Posted April 28, 2008 heheeh... ko vas sastavi tako lijepe... ljubi vas mama u čelo... http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/skupna.jpg nego ima duplih slika različitih autora a jedno te isto, de barem to malko presortirajte i dopunite podatke, kad ulovite vremena... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted April 28, 2008 Share Posted April 28, 2008 Sve pohvale za ekipu, jako lijepom ste to odradili. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bubimir_1 Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 Pohvale ekipi za sjajnu organiziranost... A reportaža zaslužuje svakako svoju pohvalu Quote Jedino me zora, ko najvjernija žena, svako jutro čeka raširenih ruku... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.