Jump to content
zeljeznice.net
seabral

Tragovima Guce (zagrebačko-slavonska ekipa u potrazi)

Recommended Posts

Svaka čast na putopisu! Toliko mi je žao bilo što nisam mogao s vama ali tada sam bio zatrpan poslom u Kopačkom ritu pa nikako nisam mogao taj dan u expediciju :(

 

U buduće count me in!

 

Odlične fotke! Pozdrav svima!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napokon stavljam zajed.fotku iz Belišća

 

img0027te6.jpg

 

S lljeva na desno Anton, Stanley, Dnovkaovic, Portos, Seabral, Stib, Jura; ali tko je ovaj ispred svih :?: :?: Ma ja naravno :mrgreen: :mrgreen:


Samo 1.razred !

1.'st class only !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Morali smo ponovno doći u Osijek da dogovorimo postavljanje ove zajedničke fotke. :wink: :lol:

Bogme vas je onda ta fotka skupo koštala :mrgreen: .


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš

Share this post


Link to post
Share on other sites
Morali smo ponovno doći u Osijek da dogovorimo postavljanje ove zajedničke fotke. :wink: :lol:

Primorci bi rekli: Svaka škuža najde muža!

 

Neka, neka, glavno da se našao mudar razlog za druženje i fotografiranje. Još da mi netko objasni kakva nas je to luna pogodila da se u najmrzlije dane u godini skićemo okolo umjesto da u miru i toplini čitamo kakvu željezničku monografiju dok družica kuha čajić i slaže sendviče :lol:


"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Morali smo ponovno doći u Osijek da dogovorimo postavljanje ove zajedničke fotke. :wink: :lol:

Bogme vas je onda ta fotka skupo koštala :mrgreen: .

je, ali su usput bili na otovrenju pruge VK-OS. da nisu došli zbog dogovora oko postavljanja fotke, propustili bi ovaj događaj od krucijalnog značaja, kao bih rekao g.Fazlinović. :mrgreen: :mrgreen: :kul :kul


Samo 1.razred !

1.'st class only !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Morali smo ponovno doći u Osijek da dogovorimo postavljanje ove zajedničke fotke. :wink: :lol:

Bogme vas je onda ta fotka skupo koštala :mrgreen: .

je, ali su usput bili na otovrenju pruge VK-OS. da nisu došli zbog dogovora oko postavljanja fotke, propustili bi ovaj događaj od krucijalnog značaja, kao bih rekao g.Fazlinović. :mrgreen: :mrgreen: :kul :kul

Na sreću, ja sam jako dobro obaviješten kuda se railfanovi kreću ovih dana :mrgreen: . Neki imaju i GSM lokator pa ih mogu i od doma locirati gdje su826882.gif.


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš

Share this post


Link to post
Share on other sites
je, ali su usput bili na otovrenju pruge VK-OS.

Točno. U saznanju smo da su se jake forumaške snage uprispodobile svojim likom & izjavama u podnevnom dnevniku nacionalne dalekovidnice.

Još uvijek čekam odgovor na pitanje da li je kolega Forumaš koji je ovjekovječen u upravljačnici dobio akreditaciju za taj položaj zahvaljujući članskoj iskaznici KLJŽ-a ili neke slične udruge...


"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Morali smo ponovno doći u Osijek da dogovorimo postavljanje ove zajedničke fotke. :wink: :lol:

Bogme vas je onda ta fotka skupo koštala :mrgreen: .

je, ali su usput bili na otovrenju pruge VK-OS. da nisu došli zbog dogovora oko postavljanja fotke, propustili bi ovaj događaj od krucijalnog značaja, kao bih rekao g.Fazlinović. :mrgreen: :mrgreen: :kul :kul

Na sreću, ja sam jako dobro obaviješten kuda se railfanovi kreću ovih dana :mrgreen: . Neki imaju i GSM lokator pa ih mogu i od doma locirati gdje su826882.gif.

 

Misliš na GPS lokator ?


Samo 1.razred !

1.'st class only !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Misliš na GPS lokator ?

GPS ... GSM ... ABC ... Ehosonder ... whatever :mrgreen: . Bit je da znam gdje se tko kreće :kul .


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadam se da se Z-S ekipa neće ljutiti što im ovaj putopis dižem iz ropotarnice povijesti :-)

Za vikend sam bio u Orahovici i slikao njihovu parnjaču pred ex-kolodvorom. Ovaj putopis mi se činio najlogičnijim za postaviti te slike, kako to izgleda skoro 4 godine poslije.

 

Da ne dužim ...

 

 

13358673939203.jpg

 

13358673752032.jpg

 

13358673590841.jpg

 

13358672094010.jpg

 

Toliko od mene.

 

Pozdrav,


Hladni Kalašnjikov izmisliše topli ljudi!

http://nedorecensam.blogspot.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala ti nbucic što si oživio ovu staru temu !

Šestoosovinska ljepotica u Orahovici se još uvijek dobro drži što mi je posebno drago.

 

Usput sam pogledao i stare sličice da vidim koliko smo svi bili mlađi, forumske legende predvođene gazda Antonom.

Zamislite da je sve to bilo prije 4 godine !!!!


Pozdrav iz Osijeka !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadnjih par vikenda sam obišao i po Orahovici uslikao jos neke detalje vezane uz gutmanovu prugu, krenuvši od kolodvora gdje je stala vaša ekipa, pa prema kamenolomu Radlovac. Danas ili sutra cu staviti na forum, pa se nadam da ce vam nesto biti zanimljivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadnjih par vikenda sam obišao i po Orahovici uslikao jos neke detalje vezane uz gutmanovu prugu, krenuvši od kolodvora gdje je stala vaša ekipa, pa prema kamenolomu Radlovac. Danas ili sutra cu staviti na forum, pa se nadam da ce vam nesto biti zanimljivo.

Samo sipaj sve što imaš!

Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites


Kako sam i rekao evo nabacit cu neke fotke vezane uz
Gutmanovu željeznicu u Orahovici. Krenimo
od doma zdravlja i idemo prema kolodvoru, gdje je bila i vaša
ekipa. Dakle vidimo stazu koja je nekada
bila pruga.





001800x600q.jpg




Share this post


Link to post
Share on other sites


U nastavku most koji je srušen prije nekoliko godina …



004800x600h.jpg



003800x600d.jpg



 



Danas to izgleda ovako





005800x600a.jpg




Share this post


Link to post
Share on other sites


Ovo je slikala vaša ekipa …



006800x600o.jpg



 



ja sam s istog mjesta
slikao nekidan… vidljivo je da je sve manje podsjetnika na nekadašnju prugu.
Ovdje je potpuno promjenjen smjer staze, odnosno pruge nekada.





007774x600.jpg




Share this post


Link to post
Share on other sites


U nastavku pogled na autobusni, nekad željeznički kolodvor …



013800x600r.jpg



014800x600n.jpg



 



Ovako je to nekada davno bilo …



018796x600.jpg



019800x495.jpg



020800x537.jpg



 



Pogled na kolodvor sa druge strane…



021800x600a.jpg



022800x600x.jpg



 



Isto mjesto 1910. godine …





023800x525.jpg




Share this post


Link to post
Share on other sites


U nastavku nas nekadašnja pruga vodi do zgrade koju ovdje
zovu „Ložiona“. Koliko mi je poznato služila je za razne popravke lokomotiva …



026800x600b.jpg



027800x600o.jpg



028800x600v.jpg



029800x600.jpg



030800x600.jpg



 



Ovdje vidimo beton koji je, pretpostavljem, služio kao
graničnik za vagone i lokomotive …





031800x600.jpg




Share this post


Link to post
Share on other sites


Ako stojimo gledajući prema vratima „Ložione“, sa desne
strane je prema pričama starijih generacija bila okretaljka za lokomotivu.
Gledajući udesno sa istog mjesta bila je smještena zgrada koja je navodno
služila kao spremište za ugljen. Srušena je prije nekih 5 godina… Nažalost imam
samo ovu, ne tako kvalitetnu fotku…



032800x600w.jpg



 



I sliku prozora na desnoj strani iste zgrade





034800x600.jpg




Share this post


Link to post
Share on other sites


Na temi „Gutmanova željeznica“, SDZ 362 je objavio slijedecu
fotku …



033800x519.jpg



 



U nastavku je SDZ 361 pojasno o čemu se radi… citiram: „Lokomotiva
čiju je sliku stavio moj skoro im imenjak nije stvarno pripadala Gutmanovim
železnicama ali je vrlo interesantna i predstavlja pravi primer kako smo na
ovim prostorima imali interesantnu istoriju železnica. Naime ovde se radi o
petoosovinskoj lokomotivi koju je fabrika Orenstein & Kopel proizvela 1918.
godine za potrebe nemačkih (tačnije pruskih) vojnih železnica u I svetskom ratu.
Ove lokomotive su trebale da budu jača verzija čuvenih brigade lokomotiva (JŽ
99.4) ali su počele da se proizvode pred sam kraj rata i nisu mnogo učestvovale
u njemu. Konstrukcija im je zanimljiva jer zbog sposobnosti prolaska kroz
krivine malog prečnika imaju Luetermollerove osovine tj. prva i zadnja osovina
nisu spojene motkama (štanglama) već zupčanicima preko osovina. Lokomotiva je
naravno napravljena za kolosek 0,60
m. Posle prvog svetskog rata ju je sa stokova nemačke
vojske kupilo neko šumsko preduzeće iz Hrvatske. Zna se da je radila na pruzi
Vočin - Trešnjevica. Negde 60-tih godina kad je ta pruga najverovatnije ukinuta
ova lokomotiva je prepravljena za kolosek 1,00 m!!! Tada je prebačena
u Orahovac gde je radila na industriskoj pruzi tamošnjeg kamenoloma.“



 

Sve se poklapa da je to slikano u Orahovici baš na ovom mjestu.




Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...