Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

Jura

Članovi
  • Content Count

    2959
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Jura

  • Birthday May 14

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Osijek
  • Interests
    Željeznica, fotografija, željezničko modelarstvo...
  1. Jura

    Jura

  2. - Narrow gauge trains did not used the tram network, they had their own narrow track from Osijek to Višnjevac, Josipovac, etc. - New planned tram line to Josipovac will have different route, just extension straight through Višnjevac main street. - End station of narrow gauge trains is right to the main train station, it still exists there. - There are not tram tracks on this map, but you can see the route of former narrow gauge line, I can not find the better map right now. http://imageshack.us/a/img33/3460/gzsp1ch5.jpg
  3. Evo nekoliko fotografija sredstava javnog prijevoza iz ovog predivnog grada. Budimska uspinjača: Linija 49 kod Mosta slobode: Najpoznatija tramvajska linija 2 uz Dunav: Metro stanica Vorosmarty ter i povijesna M1 linija: Metro vlak linije M1: Pozdrav, Jura.
  4. Jura

    Unska pruga

    Kada već nisi upućen u problematiku autoceste do Osijeka, a pogotovo nastavka iste prema Mađarskoj bolje nemoj pričati gluposti.
  5. Černobil umjetno izazvana katastrofa, Bože dragi, pa o čemu ti pričaš, nije mi jasno kako samo možeš izvaliti takvu glupost i biti uvjeren u sebe, nemam riječi. Što se tiče elektrifikacije Transsibirske željeznice, ona je trajala od 1929. do 2002., o kojem ti razdoblju najcrnjeg komunizma pričaš? Da se koristila, kako ti kažeš, robovska radna snaga, elektrifikacija sigurno ne bi trajala 73 godine, također i 11 godina nakon pada komunizma, već bi završila puno ranije. Ne želim zalaziti u OT kao ti, ali jednostavno ne mogu ne reagirati na ovakvu hrpu gluposti, a admini neka odluče treba li ovo ostati u temi ili ne.
  6. Usporedba Bosne i Hercegovine s Nizozemskom ili Švedskom je u najmanju ruku totalno glupa i nepotrebna, toliko o tome. A što se tiče razloga zašto Osijek nije dobio elektrificiranu vezu s X koridorom, on leži u tome da se većina željezničkog prometa odvijala na podravskom pravcu, odnosno na pruzi Osijek - Virovitica - Koprivnica. Pruge Osijek - Đakovo - Strizivojna-Vrpolje i Osijek - Vinkovci (čija je iskoristivost inače bila 98%) su bile i tada, a i danas su, samo lokalne pruge, samo što je do rata promet na njima bio puno veći. Dakle, u to vrijeme bilo bi najlogičnije elektrificirati podravski pravac, do čega bi zasigurno i došlo da nije bilo rata, itd. Eventualno bi se isplatila elektrifikacija pruge Osijek - Vinkovci, međutim danas je to upitno, pošto trenutno nema smisla dovesti struju u Osijek, ako se elektrifikacija ne bi nastavila do Belog Manastira, odnosno mađarske granice i naknadno spojila s Pečuhom (u slučaju da je mađarski dio od Pečuha do granice također elektrificiran). Prometni pravci u BiH koji su elektrificirani tada su bili od puno većeg značaja i sasvim je razumno da su upravo oni i elektrificirani, ako zbog ničeg drugog, barem je BiH zemlja u kojoj bi se mogla ostvariti velika proizvodnja električne energije, naročito zbog hidropotencijala, tako da politički razlozi koje navodiš ne stoje. Ukoliko te baš zanima, komunistička partija u Osijeku je u to vrijeme bila jedna od snažnijih u SFRJ te bi se elektrifikacija vrlo lako izborila, ali to je OT koji ovdje ne pripada, iako ti u njega često zalaziš, valjda u potrazi za argumentima ili što već, nije ni bitno. Što se tiče elektrifikacije Osijeka u današnje vrijeme, ona se, nažalost, ne bi isplatila, najviše zbog količine prometa. Od rata Osijek je postao slijepo crijevo (ne samo Osijek, već cijela Slavonija i Baranja) koje se kontinuirano zapostavlja u svakom pogledu, što je sramota ove države i lokalnih vlasti koje drže Osijek i regiju. To je posebno sramotno zato što je Osijek i dalje najvažniji i najveći grad istočne Hrvatske, što god tko rekao, a razlozi smanjenja populacije leže upravo u sustavnom zapostavljanju cijele regije, u koju su ljudi nekad, ne tako davno, dolazili trbuhom za kruhom, a danas bježe u potrazi za boljim životom. No to je također OT te ne bih volio dužiti po tom pitanju, samo se nadam da će jednoga dana ipak biti bolje u svakom pogledu, pa tako i u željezničkom prometu, a nadam se da će bolje razdoblje započeti dolaskom stranih željezničkih operatera na ovo područje, jer očito je da HŽ nije sposoban niti održati ovo što ima. Toliko od mene.
  7. OT: Kada je Sebilj podignut na kameni podest na kakvome se danas nalazi, je li to bilo pred Olimpijadu?
  8. Svakako se slažem da je kvaliteta važnija od vizualnog izgleda, samo me čudi kako to da cijela Europa uspješno "preživljava" bez američkih i inih lokomotiva, dok se ovdje te njihove lokomotive nazivaju smećem, itd. Zato smo uvijek prvi kada treba izmisliti toplu vodu. Istina je kako je ljepota subjektivna, a moj avatar o mojem viđenju iste ništa ne govori.
  9. A na kakav bi se izgled trebao "furati"? Američki možda?
  10. Ne mogu izdržati da ne reagiram, ali čitajući tvoje postove zapitam se u kojem svijetu snova ti živiš...
  11. Jura

    Čudni tereti

    Ja sam napisao samo ono što mi je strojovođa u pratnji ASEA-e rekao, ništa više. Je li to zaista tako ili ne, tko zna.
  12. Jura

    Čudni tereti

    Pa bilo je prilično uzbudljivo i zanimljivo, kratko ali veoma efektno odstupanje od željezničke svakodnevnice u Osijeku. Primjetio sam da je mamila dosta pogleda, kako željezničara tako i putnika koji su se zatekli na kolodvoru.
×
×
  • Create New...