Schneider Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 U nastavku prelazimo most gdje je željeznica isla prekorijeke Vučice … Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schneider Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Nadalje vidimo još nekoliko zgrada koje su služile za raznepotrebe željeznice, a danas su to stambeni objekti … Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schneider Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Nastavljamo prema Orahovačkom jezeru… I dolazimo do jos jednog mostića … Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schneider Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 U nastavku pruga vodi kraj jezera i prema kamenolomuRadlovac. Do kamenoloma nisam išao, ali evo imam dvije stare fotke… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Fantastične slike iz Orahovice. Hvala ti što si ih podijelio s nama. Ekipa forumaša koja je obilazila trasu Guce nije imala dovoljno vremena za obići sve lokacije a teško da bi se i snašli samo po dostupnim kartama tih krajeva. Navodno je nakon ukidanja pruge ostalo nešto teretnih vagona na kolosijecima kamenoloma Orahovica. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 10, 2013 Author Share Posted March 10, 2013 Schneider, pridružujem se Portosovim čestitkama ... hvala ti i u moje ime na interesatnim novim i starim detaljima i na odličnim usporedbama sa starim fotkama. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schneider Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Nazalost sve je manje tragova nekadašnje pruge... Meni osobno nije poznato. U selu Duzluk kraj jezera je donedavno bio vagon slican onom sto je ekipa slikala u Cacincima, sjecam se da sam ga viđao jos kao klinac. Sada sam obisao da ga uslikam, ali nista, nema ga... pretpostavljam da se raspao pod utjecajem vremena. Hodajući prema jezeru moglo se doslovno potepsti na šliper iako je većina šlipera i šinja završilo kao stup za ogradu. Danas je kiša nanela sloj pjeska i pruzi više nema traga... prošlo ljeto sam slučajno našao i iščeprkao jedan stari klinčić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dnovakovic Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Hvala ti Schneider, od još jednog učesnika ove davne ekspedicije, na ovako detaljnom prikazu nekadašnjeg kolodvora Orahovica a posebno na starim i novim fotkama sa istog mjesta što je najbolji način za usporedbu iliti željezničku arheologiju. Šteta što onda nisi bio sa nama u Orahovici iz razloga što nam je baš nedostajao neko domaći ili po 'rvatski aboridžin. U svakom slučaju ovo je karika koja je nedostajala! Quote Pozdrav iz Osijeka ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 29, 2016 Share Posted March 29, 2016 GPS Koordinate: 45°35'06.1"N 17°54'09.1"E Skoro 8 godina nakon ekspedicije Portos je bio i pronašao... ...opeke sa inicijalima CG i godinom 1902 kojima je bio sazidan bivši nadvožnjak Guttmanove pruge preko pruge Čaćinci-Orahovica. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 29, 2016 Share Posted March 29, 2016 GPS Koordinate: 45°35'06.1"N 17°54'09.1"E Skoro 8 godina nakon ekspedicije Portos je bio i pronašao... ...opeke sa inicijalima CG i godinom 1902 kojima je bio sazidan bivši nadvožnjak Guttmanove pruge preko pruge Čaćinci-Orahovica. Otišao sam (virtualno) na navedene koordinate, ali tamo nema cigli??? Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 29, 2016 Share Posted March 29, 2016 Otišao sam (virtualno) na navedene koordinate, ali tamo nema cigli??? U gepeku Medomobila su. Dvije. No na Earthu se vide tragovi nasipa pruge i trasa. S posla ne mogu to dignuti na Photobucket ali čekali smo 8 godina možemo još 8 sati. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 29, 2016 Share Posted March 29, 2016 Strpljen - spašen! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 29, 2016 Author Share Posted March 29, 2016 GPS Koordinate: 45°35'06.1"N 17°54'09.1"E Skoro 8 godina nakon ekspedicije Portos je bio i pronašao... ...opeke sa inicijalima CG i godinom 1902 kojima je bio sazidan bivši nadvožnjak Guttmanove pruge preko pruge Čaćinci-Orahovica. Sad mi je jasna ona tvoja pogađalica od prekjučer i fotke one hrpe kamenja u travi Super da si našao nadvožnjak .... strpljivo čekam nastavak naše priče ... Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 29, 2016 Share Posted March 29, 2016 U gepeku Medomobila su. Dvije. ... Ne'š njima kuću delat, jel (bit će onako za na policu za knjige držat)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 29, 2016 Share Posted March 29, 2016 U gepeku Medomobila su. Dvije. No na Earthu se vide tragovi nasipa pruge i trasa. S posla ne mogu to dignuti na Photobucket ali čekali smo 8 godina možemo još 8 sati. Putopis je ovdje: http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/15047-biciklom-i-medomobilom-tragovima-guce/&do=findComment&comment=537444 Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.