Jump to content

STIB

Moderatori
  • Posts

    17134
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

STIB last won the day on June 1 2023

STIB had the most liked content!

1 Follower

About STIB

  • Birthday 10.05.1950

About Me

  • Sex
    Male
  • Location
    Zagreb, HR
  • Interests
    Tramvaji, gradske i prigradske željeznice, pa onda i velike željeznice

Recent Profile Visitors

23726 profile views

STIB's Achievements

2,7k

Reputation

  1. U međuvremenu je isporučen 310 i već nekoliko dana vozi, a i ja sam se prošli vikend vratio u Zagreb, pa se ovaj tjedan bacio "u lov" na preostale. I, začudo, ispalo je relativno jednostavno i brzo, opet uglavnom zahvaljujući mapperu. 06.05.2024 ponedjeljak Već ujutro sam vidio da je u Zagreb stigao 005, pa sam pretpostavio da će u 8:59 krenuti natrag. Malo sam bio kratak s vremenom jer sam usput još morao taksirati člana obitelji, ali stigao sam na vrijeme. 6112.005 (5105) Zagreb GK > Buzin Vratio sam se u grad autobusima (241, 242, 234) do Glavnog kolodvora i onda s još dosta drugih autobusa do kuće. 07.05.2024 utorak Za promjenu sam danas više koristio auto jer je trebalo prevoziti djecu zbog izvanrednog događaja u obitelji. Ali, dok je unuk bio na treningu nogometa (u NK Ponikve), odradio sam samo dvije kratke vožnje (bilo bi ih 4, ali jedan vlak se nije pojavio). 6112.202 (8071) Gajnice>Vrapče 6112.206 (3072) Vrapče>Gajnice 09.05.2024 četvrtak Krenuo sam tramvajem na Glavni kolodvor, ali sam usput vidio da iz Dugog Sela stiže 110, pa sam brzo promijenio smjer i uz dosta sreće s tramvajima stigao na vrijeme na stajalište Maksimir: 6112.110 (8022) Maksimir > Zagreb GK Na trećem peronu, 4.kolosijeku stoji i sjaji se najnoviji 310, ali kreće tek u 11:31 pa imam dosta vremena za dvije vožnje autobusima (242 i 234) i za još jednu vožnju: 6112.105 (2172) Zagreb GK > Zagreb ZK Zanimljivo je da u mapperu za taj vlak cijelo vrijeme piše da vozi 117. Pretpostavljam da je to zbog zatvora pruge i autobusnog prijevoza negdje između Ivanić grada i Dugog Sela. Na Glavni sam se sa Zapadnog vratio tramvajem, taman na vrijeme: 6112.310 (5003) Zagreb GK > Buzin Uspio sam ga uslikati kad je krenuo dalje: Time sam ispunio cijelu tablicu u dijelu koji označava kojim sam se od Končarevih vlakova ikada vozio. I opet sam se autobusom (268) vratio na Glavni i krenuo na istok: 6112.105 (8037) Zagreb GK > Sesvetska Sopnica - (u mapperu i dalje piše da vozi 117) Tu sam izgubio skoro 1 sat čekajući neke autobuse koji se jednostavno nisu pojavili, pa sam prilično umoran otišao doma na ručak, računajući da sam za danas gotov. No, pokazalo se da se oko 16h 201 kreće prema Dugom Selu (pa će se svakako vratiti natrag) i tako sam sjeo u auto, parkirao u Koloniji i stigao na stajalište Maksimir. Kad sam vidio da će 201 krenuti tek u 17:28 iz Dugog Sela, sjeo sam na prvi vlak prema istoku: 6112.112 (8059) Maksimir > Trnava i onda natrag: 6112.201 (8058) Trnava > Maksimir Tako sam u jednom danu riješio (skoro) sve koji su preostali. Ostao je samo 6112.004 s kojim se jedinim nisam vozio u 2024, ali jesam zadnji put 30.1.2020. Taj već nekoliko tjedana ne vozi. Preostaje mi dakle čekati da se ponovno pokrene, ali se u međuvremenu mogu opet posvetiti pravim (dužim) vožnjama i posjetama nekima od mjesta u bližoj i daljoj okolici ne razmišljajući o garnituri u kojoj se vozim (iako ću i dalje voditi detaljnu evidenciju) U planu su: Zaprešić, Zabok, Jastrebarsko, Ogulin, Kutina, Novska, Vrbovec, Koprivnica. Konkretni datumi ovise o vremenskim prilikama, radovima na pruzi i boravku na moru (što u ljetnim mjesecima naravno ima prednost). Nastavak kad bude novosti...
  2. Zbog izbora sam se nakratko vratio u Zagreb, pa je ispalo da sam u 3 dana riješio čak tri vlaka (svaki dan po jedan). 18.04.2024 četvrtak Najprije kratki boravak u Dupcu i vožnje sa (neuobičajenim) plinašima na 212 i 279, a onda: 6112.111 (8028) Čulinec > Zagreb GK 6112.105 (8037) Zagreb Gk > Čulinec 19.04.2024 petak Neplanirano sam morao s autom na servis, ali sam prije toga uspio otići tramvajem do Zapadnog kolodvora i uloviti: 6112.107 (8031) Zagreb ZK > Zagreb GK 20.04.2024 subota Najprije sam mislio krenuti odmah ujutro natrag na more, ali sam vidio da 003 vozi prema Sisku (i da će se vjerojatno uskoro vratiti) pa sam ostavio auto kod Lisinskog, i otišao busom 268 do Buzina. I opet sam bio jedini putnik na praznom i zapuštenom stajalištu, ali vlak je bio točan i polupun, pa sam odradio: 6112.003 (5104) Buzin > Zagreb GK Vlak je označen crveno jer se jedino s njim još nisam uopće vozio (krajem ožujka je još bio na KP4 u Končaru), a ujedno je to i prva vožnja s njime u ovoj godini. I ovaj je bio točan pa sam tako već prije 9 krenuo i (preko Vratnika i Senja) stigao u Selce prije podneva. Ostali su dakle još samo: 004, 005, 110, 201 (i 310 kad bude isporučen) Nastavak opet nakon povratka u Zagreb...
  3. Za vrijeme Uskršnjih blagdana sam još jednom pregledao i prekontrolirao svoju tablicu vožnji i ustanovio da bih si slijedećih nekoliko dana mogao zadati još jedan cilj, a to je da se ove, 2024. godine, vozim s onim vlakovima s kojima sam se vozio prije (do uključivo 31.12.2023) tako da mogu reći (kad se isporuči i 310) da sam se u ovoj godini vozio sa svim Končarevim vlakovima. Neću ovdje opisivati detaljnije sve vožnje, pogotovo što nemam nikakvih slika, pa ću ih samo navesti po datumima i relacijama. Plavo označava da se s tim vlakom vozim prvi put u 2024 (iako sam se već vozio ranije). Dakle: 02.04.2024. 6112.103 (8027) Zagreb GK > Sesv.Sopnica 02.04.2024. 6112.007 (2012) Sesvete > Zagreb 03.04.2024. 6112.103 (8020) Trnava > Maksimir 03.04.2024. 6112.109 (8023) Maksimir > Trnava 03.04.2024. 6112.105 (8022) Trnava > Kustošija 03.04.2024. 6112.116 (2172) Zagreb ZK > Kustošija 03.04.2024. 6112.114 (3061) Kustošija > Zagreb GK 04.04.2024. 6112.011 (5003) Zagreb GK > Sisak (izlet s unukom školarcem) 04.04.2024. 6112.303 (5110) Sisak > Zagreb GK (i povratak) 05.04.2024. 6112.209 (8018) Zagreb GK > Gajnice 05.04.2024. 6112.105 (8019) Gajnice > Zagreb GK 05.04.2024. 6112.209 (8027) Zagreb GK > Dugo Selo (izlet na igralište u DS s mlađim unucima) 05.04.2024. 6112.113 (8030) Dugo Selo > Gajnice (i povratak) 06.04.2024. 6112.009 (2012) Čulinec > Zagreb GK 06.04.2024. 6112.104 (8037) Zagreb GK > Maksimir 07.04.2024. 6112.010 (2012) Sesvete > Sesv.Sopnica Ne trebam posebno spominjati, ali i sada mi mapper jako pomaže, posebno kod vlaka 2012 jer već ujutro vidim koja garnitura je na njemu, pa si mogu do tada organizirati jutro i prije podne za kombinacije s tramvajima i autobusima, a u 11:18 se nađem u Dugom Selu pa se vratim prema gradu. I što je najvažnije, skoro uvijek je točan. Od ponedjeljka, 08.04. sam opet u Selcu, pa će biti kratka pauza. Da bih popunio i ovu dodatnu tablicu, trebam još samo vožnje sa: 003, 004, 005, 107, 110, 111, 201 (i 310 kad bude isporučen) Nastavak nakon povratka u Zagreb...
  4. I bi tako. I ne samo to... 30.03.2024. subota Jutarnji pogled na mapper pokazao je da će zaista 303 stići kao 2012, ali prije njega kao 2010 stiže i 013 i već je u 08:20 u Sesvetama. Nije mi preostalo ništa drugo nego rano ustajanje, pa busom 269 s Borongaja do Sesveta. Dok sam čekao, stigao je 2011 za Vinkovce i pokupio dosta ljudi koji su očito išli na produženi vikend u Moslavinu, Posavinu, Slavoniju. Moj 2012 (6112.303) skoro sasvim prazan, opet točan u minutu i s njim do Glavnog kolodvora. Jedna vožnja busom 218 i onda brzo na Mihaljevac jer bi se tamo, s lijepim vremenom, mogao naći neki 2200 na 15ici. I bio je 2217 (drugi je bio 2301 s novim unutarnjim displejem, ali još nije ništa pokazivao). I na 233 je bio novi bus, ali sam ipak sve obavio relativno brzo tako da sam (tramvajem) stigao do Dupca, busom dvije stanice i onda pješke južnom stranom pruge prema Sesvetskoj Sopnici. Ustanovio sam da radi i treći lift. Po običaju je dosta zašaran, ali u odnosu na one u Buzinu je nebo i zemlja: Najprije je projurio 580 s Brenom i 4-5 vagona, nisam uopće stigao pripremiti fotić, a ubrzo stiže i 2012 (6112.303) pa s njim do Maksimira: Šetnja do okretišta Borongaj kroz Željeznički koloniju u kojoj ima lijepo obnovljenih kuća_ Sve skupa sam napravio skoro 50 km: Ali, to još nije sve. Prije ručka sam opet pogledao mapper i ustanovio da na 2016 stiže i najnoviji (309). Takva prilika (da riješim 3 nedostajuća u istom danu) se naravno ne propušta, pa sam se oko 17 opet našao u Maksimiru i sa 2016 (6112.309) stigao na 6.peron Glavnog kolodvora. Vlak iznutra još ima miris novoga... Ali, ni to nije bilo sve za danas. Na povratku kući se ukazao tramvaj 2253 na 13 (jedan od samo tri koji mi na trinaestici još fale), Od EMVa je tako ostao još samo 6112.003. Čini mi se da je na popravku/servisu u Končaru. @Portos?
  5. 28.03.2024 četvrtak Taman sam razmišljao kako uloviti neki od vlakova na Sisačkoj pruzi (a pri tome ne izgubiti previše vremena). kad se u četvrtak ujutro na mapperu ukazao 308 na vlaku 5106 iz Siska. Kad me još kćer zamolila da ju odvezem autom na posao (na Kampus Borongaj) brzo je nastao plan. Sjetio sam se naime da je stajalište Buzin odmah uz cestu kojom prolaze autobusi (268 i drugi) i još je u prvoj zoni, pa mogu u jednom smjeru vlakom, a u drugom busom. Za prvi put sam ipak produžio autom, parkirao na relativno velikom P+R području uz stajalište i pričekao vlak. Stajalište je inače u katastrofalnom stanju, ploče neravne, izgrafitirano, liftovi ne samo da nisu u funkciji nego izgledaju potpuno uništeni. Još je i puhao jaki vjetar pa nije bilo ugodno. No, točno na vrijeme pojavio se 5106 (6112.308) prilično popunjen i s njim na vrijeme stigao na Glavni. Imao sam namjeru uhvatiti i neki od prigradskih do Kustošije ili Vrapča, ali su svi previše kasnili pa sam rađe sjeo na tramvaj, došao do Črnomerca, odvozio nekoliko autobusnih vožnji (121, 120, 136, 146) i istim putem se vratio natrag na Kolodvor, pričekao prvi 268, sišao u Buzinu, pokupio auto i vratio se doma. 29.03.2024 petak I danas sam na mapperu vidio da je na vlaku 2012 jedan od nedostajućih (002). Kako on stiže u Sesvete tek iza 11, imao sam dosta vremena za obaviti ponešto vlastitih obaveza po gradu, odvoziti se na liniji 106 s Dubravskim autobusom (da, liniju je preuzeo APD od ovog ponedjeljka), doći do Dubrave, pa kombinacijom 213, tramvaj, 212, 267 stigao u Sesvete. Danas je kasnio 6-7 minuta, ali to mi nije smetalo. Dakle, 2012 (6112.002) od Sesveta do Glavnog kolodvora, pa još kratko sa busom 242 do Lisinskog. Slika zastava ispred dvorane bi trebala pokazati jačinu današnjeg vjetra: Nakon toga sam još posjetio urara i obavio dugoodgađanu zamjenu baterije u satu i doma. Kako je u međuvremenu isporučen 309, popis nedostajućih je trenutno 4: 003-013-303-309 (310) P.S. Ako dobro pratim mapper popodne, moguće je da će se sutra ujutro na 2012 pojaviti 303 što bi bilo izvrsno. Trenutno vozi (2017) prema Vinkovcima.
  6. 27.03.2024. srijeda Danas sam se odlučio malo posvetiti (u zadnje vrijeme malo zanemarenima) auobusima na zapadu. Tramvajem do Črnomerca, pa sa 136 i onda 134 do Tomislavove (podvožnjakom kod Plive). Tek kad sam bio tamo, shvatio sam da mi je stajalište Kustošija zapravo jako blizu, a mapper je pokazao do 8031 kasni 6 minuta pa ću komotno stići. Ovih dana se radi na južnom kolosijeku pa me ljubazna teta na blagajni uputila na sjeverni peron. Kašnjenje se još odužilo, ali konačno je stigao 8031 (6112.209) i sve do Glavnog vozio po nepravilnom kolosijeku. Očito je da radovi na južnom kolosijeku izazivaju veća kašnjenja nego oni na sjevernom. Nisam posebno gledao što bi me moglo dočekati za dalje i onda sam se našao u dilemi: Sa 308 do Velike Gorice i natrag ili sa 014 prema Sesvetama: U ovakvim slučajevima (po iskustvu s tramvajima i autobusima) obično biram starije vozilo, a dodatni argument mi je bilo i vrijeme koje bih potrošio pa sam se odlučio za 2205 (6112.014). Nažalost, zaboravio sam pogledati mapper pa nisam vidio da stiže još i 013 s istoka. Da sam pogledao, išao bih samo do Čulinca pa natrag, ovako sam otišao do Sesvetske Sopnice pa busom 224 do Dupca, tramvajem do Dubrave, busom 205 do Bolnice Dubrava, pa pješke kroz Maksimir i doma. Usput, WiFi u vlakovima serije 0xx i 1xx uglavnom ne radi (tj. radi ali nema veze s internetom). U novima uglavnom radi.
  7. 26.ožujak, utorak Jutarnji pogled na mapper pokazao mi je da se 001 nalazi na putničkom 2012 iz Tovarnika, pa će biti oko 11:00 u Dugom Selu. To mi je baš uljepšalo jutro. A onda se pokazalo da se i 101 vozika između Harmice i Dugog sela na prigradskima. Pa sam se oko 9 spustio do Maksimira, pričekao 8022 (6112.101) i s njim do Glavnog kolodvora. Čim se uđe unutra vidi se da je prototip i različit od ostalih serije 1xx i 2xx., najviše po dvostrukim sjedalima. Tu sam obavio još dvije vožnje autobusima prema jugu, a onda krenuo ususret "predvodniku". Novom mjestu moram spomenuti nešto što sam već nekoliko puta doživio na Glavnom kolodvoru, a danas je bilo prilično drastično. Na displejima piše da "vlak iz Harmice..." (8031, broj ne piše ali ga stavljam radi pojašnjenja) dolazi na 3 peron, 4. kolosijek i da kasni 10 minuta. Ništa neobično, radi se kod Zapadnog kolodvora, ali problem nastane u trenutku kad prođe redovito vrijeme dolaska pa se na displeju već pokaže da na isti peron dolazi vlak iz Dugog Sela (2172) pa su ljudi već zbunjeni i pitaju se gdje je vlak koji čekaju. A da zbrka bude skoro potpuna i taj se prikaz uskoro gasi i na istom kolosijeku već piše najava odlaska slijedećeg vlaka (8033). Zbrku je donekle uspjela ispraviti najavljivačica kad je najavljivala dolazak zakašnjelog 8031 na "treći peron, 4. kolosijek" i nakon toga (2172) "na treć...." i tu je shvatila da nešto ne štima pa se odmah ispravila i rekla stiže na "...prvi peron". Mislim da većina ljudi nije shvatila poantu pa su masovno krenuli u pothodnik.🙄 Ne znam što se kasnije događalo jer je 8031 (6112.112) nakon dolaska odmah krenuo dalje. Ja sam stigo do Sesveta i tu odlučio pričekati. Priznajem da sam ostao prilično iznenađen kad se 2012 (6112.001) pojavio točno u minutu (iako je krenuo još u zoru) i čak je na svim stajalištima stajao nešto duže (da ne krene prije vremena). I on je unutra naravno različit, čak bi mu dobro došlo i malo osvježenje (npr. na vratima WCa) Točnost voznog reda mi je pružila priliku da ga na Maksimiru u miru uslikam dok stoji I ode on do Glavnog, a ja doma Tako su u istom danu riješeni svi plavi i jedini "sivi" Ostali su samo "crveni" 002-003-013-014-303-308 (309-310)
  8. Danas samo dvije vožnje valkovima Najprije sa 8022 (6112.205) od Čulinca do Glavnog kolodvora u vlaku punom djece (rekao bih 3.ili 4. razred OŠ) koji su došli na izlet u Zagreb. Bilo je lijepo vidjeti učiteljicu koja im na prvom peronu objašnjava što sve piše na displejima s odlascima/dolascima vlakova. Na 3.peronu je stajao i 6112.014 koji će vjerojatno ići prema SIsku u 11:13* ali nisam imao vremena toliko čekati, pa sam se sa 8027 (6112.117) vratio u Čulinec i nastavio s autobusima po Trnovčici i Dankovečkoj. Time je od plavih ostao još samo 101. Stajao je na jednom od daljnjih kolosijeka, ali ne znam kamo je i kada otišao. ______________ * Provjerio sam kasnije, stvarno je bilo tako.
  9. U četvrtak, 14. ožujka sam otišao u Selce i tamo napisao najveći dio ovog teksta. Dakle, u 73 dana ove godine vozio sam se prvi put u 24 Končareva vlaka (od 55). U njih 20 sam se vozio i ranije, pa ih je ostalo još (samo) 11: 001, 002, 003, 013, 014 101 205 303, 308 (i 309 i 310 uskoro) (nastavit će se…)
  10. Subotom, pa tako i 9. ožujka, je izbor vlakova znatno manji, ali ipak se našlo ponešto. Najprije sa 2013 (subotom nije klasika nego je bio 6112.016) do Sesveta, malo šetnje uz laganu kišicu i povratak sa 2012 (6112.305) na Glavni kolodvor. Ponedjeljak, 11. ožujka sam kombinirao s busevima 269 i 231 pa su tako vožnje vlakom bile samo dvije: 8031 (6112.204) Čulinec – Sesvete i povratak s 8026 (6112.108) Sesvete-Maksimir Slično i u srijedu, 13. ožujka, ali na drugu stranu: 2206 (6112.304) Maksimir – Glavni kolodvor i povratak s 8031 (6112.210) do Čulinca, pa još malo buseva po Dankovečkoj i Čulinečkoj cesti.
  11. 4. ožujka – ponedjeljak, dosta dobar ulov: Sa 8027 (6112.202) do Dugog Sela, pa natrag sa 2230 (6112.008) do Sesveta. Tu sam mislio pričekati dok se ne pojavi neki bus za Dubec i dalje, ali sam onda vidio da stiže 206 prema Dugom Selu, a iza njega i 008. Na brzinu kupio kartu Sesvete-Dugo Selo-Sesvete i otišao sa 8033 (6112.206) do Sesvetskog Kraljevca, tamo izašao i za pet-šest minuta nastavio sa 2205 (6112.012) do Dugog Sela. Zgodno je što je većina stajališta na prigradskim relacijama na ravnom dijelu pruge pa se vlak u dolasku vidi već izdaleka. Vratio sam se na Glavni sa 8030 (6112.206) Slijedeći dan, 5.ožujka sam bio u potrazi za autobusima na 115 (od Ljubljanice do Prečkog) i onda sa 120 do Gajnica, da bih se vratio iz Gajnica sa 8041 (6112.102) na Glavni kolodvor
  12. Pozdrav, "

    Ista Macosa je išla natrag, ovaj put kao 981, dakle ubrzani, pa je put trajao dosta kraće. I ovdje je bilo dosta đaka iz Bjelovara do Žabna, ali dalje skoro nikoga.

    Izašao sam u Maksimiru jer mi je to bliže kući."

    Da, to je super ideja,  i ja sam svog sina vodio vlakom na kratki izlet u Bjelovar, na Advent 2019., kad je tamo vozio iza 17h puni nagibni, i onda se isti vraćao nazad istu večer. I moja 1. vožnja novom prugom, a sinu se jako svidjelo. Isto smo i sišli u Maksimiru😃

  13. Prvi dan ožujka počeo je kišno, pa sam do Čulinca došao autom, što inače ne radim, između ostalog i zato što se u takvom slučaju moram vratiti na isto mjesto s kojeg sam krenuo. Ali, vidio sam da bih mogao uloviti 106 pa mi je bilo dosta važno i vrijeme dolaska do tamo. Nisam tada još bio siguran kamo ću i kada dalje s Glavnog, pa sam si kupio tri karte. Jednu od Čulinca do Glavnog, drugu od Glavnog do Gajnica i treću natrag iz Gajnica do Čulinca. Kad smo već kod toga, i dalje ne znam kako je s prekidanjem putovanja kod ovih besplatnih karata? Recimo da želim doći iz Čulinca do Gajnica, ali ulazim u vlak koji ide samo do Glavnog i dalje idem s nekim drugim (npr. Zagorcem). Trebam li na Glavnom kolodvoru ovjeriti prekidanje putovanja? Na blagajni ili negdje drugdje? Koliko se uopće karata na HŽPP kartici vidi? Samo one koje još vrijede ili i starije? postoji li neki način da ih i ja (vlasnik kartice) vidim? Ako netko zna neke od ovih odgovora, slobodno ih napišite. Dakle, stiže 8022 u dvostrukom sastavu. Naprijed 6112.210, a otraga 6112.106. Naravno, ulazim u 106 (jer mi taj fali) i vozim se do Glavnog, izlazim i razmišljam kako ću dalje. No, ne nalazim ništa zanimljivo, pa ipak nastavljam s istim 8022 ali sada u 6112.210 (jer je 106 ostao u Zagrebu) i idem do Kustošije. U međuvremenu je kiša oslabila pa sam otišao do Ilice pogledati ima li koji zanimljiv autobus (čak je i bio jedan) i onda se vratio jer sam vidio da na 2172 stiže još jedan koji nedostaje (011). Dok sam ga čekao, prošla su dva teretnjaka. Najpije jedan od zapada koji je već čekao na signalu i onda još jednom stao pred rampom na Sokolskoj (koja je bila spuštena), a onda drugi prema zapadu iz (bivšeg) Črnomerca TK po južnom kolosijeku da bi odmah nakon stajališta Kustošija skrenuo na svoj pravi. Ubrzo se onda pojavio i 2172 (6112.011) pa sam s njim otišao do Vrapča i taman uhvatio onaj s kojim sam i došao do Kustošije (6112.210, sada kao 8033). A od Glavnog do Čulinca sam išao s 2205 (6112.302). I još sam na putu kući vidio tramvaj 2226 na liniji 1 pa sam naravno zakasnio na ručak.
  14. Uz pomoć mappera ustanovio sam da bih 26.veljače mogao popuniti tablicu čak s tri vlaka i to u relativno kratkom vremenu. Pa sam tako sa 8031 (6112.211) krenuo s Glavnog kolodvora u Sesvete, da bih tu dočekao najprije 2012 (6112.307) i s njim došao do Čulinca, a odmah zatim s 2230 (6112.017) natrag do Glavnog kolodvora. Po redu vožnje je 2230 trebao ići prije, ali je kasnio pa je ispalo obratno. U svakom slučaju, pokazalo se da je korisno biti oko 11 :00 u Sesvetama jer tada u relativno kratkom intervalu idu čak 4 vlaka (8026-2230-2012-8028) prema Glavnom kolodvoru. Slično sam napravio i slijedeći dan, 27. veljače. Opet sa 8031 (6112.115) do Čulinca, pa busevima 210 i 212 do Sesvetske Sopnice i onda natrag sa 2230 ili 2012 (6112.210) na Glavni. Ne znam s kojim vlakom sam išao jer u Sopnici nema nikakvog displeja (kao uostalom ni u Čulincu, ni u Trnavi ni u Maksimiru, ni Kustošiji, ni Gajnicama). U Sesvetama i Dugom Selu barem postoji usmena najava koja kaže odakle koji vlak dolazi pa se onda ipak može znati o kojem se vlaku radi. I u srijedu, 28. veljače slično, ali ovaj put sam bez prethodne provjere došao na Glavni, nadajući se da će se pojaviti neki od onih koji mi fale i imao sam sreće. Na 2171 (za Ivanić grad) čekao je 6112.203, s njim do Sesveta, i sa 8030 (6112.114) natrag.
  15. Zahvaljujući mapperu sad sam već počeo ujutro planirati kuda ću i s kojim vlakovima provesti prije podne. Tražio sam naravno one koji mi nedostaju, pokušavao predvidjeti gdje će koji biti kad stignem do najbližeg stajališta, a sve skupa kombinirao i s vožnjama ZETovim autobusima. Ustanovio sam tako da je novo stajalište Sesvetska Sopnica dosta blizu Ulici kaktusa na kojem stoje busevi iz Dubca prema Sesvetama i obratno. Tako sam 23. Veljače došao busom 210 do Čulinca, pa vlakom 8027 (6112.113) do Sesvetske Sopnice, pa vlakom 2172 (6112.202) do Gajnica. U Sesv.Sopnici nema blagajne pa sam od kondukterke u vlaku prvi put dobio papirnatu kartu. Uvijek inače kupujem povratnu, pa je tako bilo u ovaj put. Kako sam se iz Gajnica vraćao ZETom, povratak nisam iskoristio u vlaku, ali sam tek kod kuće uočio da karta vrijedi 3 dana. Nije mi baš jasno zašto, ali sam onda odlučio to iskoristiti, pa sam se slijedeći dan, u subotu 24. veljače, nakon vožnji s dva 2200 na liniji 15 i solo autobusima na 146, iz Gajnica vraćao s 8037 (6112.208). Na to je naravno utjecao i mapper koji mi je pokazao da je nedostajući 208 baš na tom vlaku.
×
×
  • Create New...