decec Posted May 24, 2016 Share Posted May 24, 2016 Prekrasna galerija fotografija lijepe Rijeke. Hvala ti na trudu! Skoro da bih na desktop stavio pokoju slikicu. Imam pitanjce: Je li prošlo nešto vlakova dok si pješačio i je li bilo išta putnika, posebno na cijeloj dionici RI-ZG? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Politikolog Posted May 24, 2016 Share Posted May 24, 2016 Veoma zanimljiv jednodnevni putopis Rijeka me svaki put prijatno iznenadi, bas lep grad! Pozdrav Quote https://www.flickr.com/photos/milosjovic/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
crhav Posted May 24, 2016 Share Posted May 24, 2016 Pa dali se moze ovako bez ikakvog problema ici uz prugu....???....znam da je to na tvoj riziko.........ali opet....... Onaj ogranak pruge u Susak Pecine zasto sluzi, dali je to jos napravljeno u vrijeme "pare"??? Velimir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hyperion Posted May 24, 2016 Share Posted May 24, 2016 Nekakav fikus na privatnom izasku na pruge i privatnom ŽCPR-u Mislim da je riječ o agavi. Dobar putopis, budi uspomene na 18.3.2015 kad sam prvi put bio u Rijeci (stari dio donekle liči na Pragu i Banja Luku). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted May 24, 2016 Author Share Posted May 24, 2016 Hvala vam puno na komentarima ! Pravi gušt uz jutarnju kavu. Bravo! Drago mi je ako ti je kava jutros bila bolja nego inače Mogao si se i javiti pa bi imao "stručnog" vodiča... Znam da bi bilo lakše s vodičem, ali obzirom na sve privatne okolnosti koje me prate zadnjih godinu-dvije a i dulje, ovo sam jednostavno morao odraditi sâm. Ali lijepo je Šilo i doći ću ja ponovno tamo. Čekam te ! Imam pitanjce: Je li prošlo nešto vlakova dok si pješačio i je li bilo išta putnika, posebno na cijeloj dionici RI-ZG? Nisam putem sreo nijedan vlak. Obzirom na vrlo rijedak vozni red na riječkom kolodvoru, nisam ih baš ni očekivao. A putnika je bilo, ali ne baš previše. Uglavnom sam čitavo putovanje u oba smjera proveo sâm u kupeu, jedino su mi u povratku u Moravicama u kupe banula trojica pijanih željezničkih pružnih radnika, pa su frfljali, nadglasavali se i zaudarali u kupeu do Ogulina. Nakon toga je opet nastao blaženi mir. Rijeka me svaki put prijatno iznenadi, bas lep grad! Slažem se s tobom, zaista je lijep grad ! Pa dali se moze ovako bez ikakvog problema ici uz prugu....???....znam da je to na tvoj riziko.........ali opet....... Može se ako paziš. Ja sam čitavo vrijeme bio na oprezu, a imao sam i fluorescentni prsluk na sebi. Na mostu su svako malo postojale niše za sklanjanje, a brzine vlakova po toj pruzi i nisu neke. Inače si u pravu, to je moj rizik, ali ne mogu si pomoći .... gušt hodanja po tračnicama mi je ponekad jači od glasa razuma :ne zna:BTW ... ovo mi je dvadesetdeveti (29.) cipelcug kojeg sam opisao na ovom forumu (bez uključenih "običnih" putopisa). U prvom postu ove teme se nalazi čitav popis. Onaj ogranak pruge u Susak Pecine zasto sluzi, dali je to jos napravljeno u vrijeme "pare"??? To bih i ja volio znati ... vjerujem da nam netko iz Rijeke ili okolice bude to malo pojasnio. Mislim da je riječ o agavi. Moguće je i to. Ja ih baš i ne raspoznajem ... :ne zna: Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
tramvajac 92 Posted May 24, 2016 Share Posted May 24, 2016 Da dodam ponešto o Autotroleju: naranče su dizelaši, plavi sa zelenom reklamom su CNG. Nekako Rijeka djeluje pusto s tvojih slika. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Posted May 24, 2016 Share Posted May 24, 2016 Onaj ogranak pruge u Susak Pecine zasto sluzi, dali je to jos napravljeno u vrijeme "pare"??? Vodi u tunel (spiralni) i izlazi na kolodvor Rijeka Brajdica. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted May 24, 2016 Share Posted May 24, 2016 Ljut sam na tebe! Kada ja pozivam na vožnju parnjačom nemaš vremena. I to ne dalko. Isto tako jednodnevni ili čak poludnevni izlet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted May 25, 2016 Author Share Posted May 25, 2016 Vodi u tunel (spiralni) i izlazi na kolodvor Rijeka Brajdica. Hvala ti ! Nekako sam si i mislio da bi to mogla biti pruga za Brajdicu, ali nisam htio bubnuti bez provjere. Ljut sam na tebe! Kada ja pozivam na vožnju parnjačom nemaš vremena. I to ne dalko. Isto tako jednodnevni ili čak poludnevni izlet. Ne znam zašto bi se ljutio. :ne zna: Prošlu subotu mi se ukazala prilika uzeti jedan slobodni dan za sebe, a druge vikende to nisam mogao napraviti. Kad se budemo čuli telefonom, moći ću ti sve bolje pojasniti. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
darko06 Posted May 25, 2016 Share Posted May 25, 2016 Hvala Seabralu na odličnom putopisu, naročito na slikama arhitekture u Rijeci. Rijeka je do 1918. godine imala za jedan do dva kata više zgrade nego Zagreb, a neke od armirano betonskih konstrukcija upotrijebljenih za skladišta prije Prvog Svjetskog rata su upravo pionirske. Posebno bih istaknuo monumentalnu stambenu zgradu u postu 21, koja je izvorno mogla biti višenamjenska. Quote EMD je moja strast /EMD is my passion Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ante-vž Posted May 25, 2016 Share Posted May 25, 2016 Zanimljive osobne impresije i lijepe fotke koje sve to dočaravaju. Mislim da si lijepo proveo subotu. Meni je to bilo pravi gušt pogledati ovdje na oblačnom sjeveru Bavarske gdje sam trenutno smješten. Bok! Ante Quote Moja galerija na Photrain.net - https://www.photrain.net/photos/member/ante.klecina Link to comment Share on other sites More sharing options...
gogić Posted May 26, 2016 Share Posted May 26, 2016 Putopis za 5, do sada još nisam tako upoznao Rijeku . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted May 26, 2016 Share Posted May 26, 2016 Dobro si odlučil šta nisi išal kroz tunel nego preko grada na drugu stranu jer je kroz tunel dosta riskantno (nije nemoguće proć jer je dosta širok ali može iznenadit nailazak vlaka {pogotovo ako naiđe teretni!} i kad se uđe stalno treba osluškivat ... ako se ide prema Sušaku treba hodat po lijevoj strani {po TK kanalicama} jer po toj strani ima mrvu više mjesta kad naiđe vlak {znam iz osobnog iskustva } ali čak i mi domaći izbjegavamo prolaske kroz tunel ako ima bar malo prometa). Šteta što se nisi javil da ćeš do Rijeke ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
josip Posted May 26, 2016 Share Posted May 26, 2016 Lijep putopis, fino si nam dočarao Rijeku! Ispast ću pica*zla, ali fotke su ti malo pijane! Quote Flickr account Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted May 26, 2016 Author Share Posted May 26, 2016 Posebno bih istaknuo monumentalnu stambenu zgradu u postu 21, koja je izvorno mogla biti višenamjenska. Ova zgrada me je posebno iznenadila, jer ju uopće nisam očekivao na tom mjestu. A pogotovo jednu toliko lijepu zgradu ... mogu si samo pretpostavljati koliko je to bila atraktivna zgrada za mjerila onog perioda u kojemu se ta zgrada gradila. Meni je to bilo pravi gušt pogledati ovdje na oblačnom sjeveru Bavarske gdje sam trenutno smješten. Drago mi je ako sam ti uljepšao vrijeme u Bavarskoj. Iako sam siguran da ćeš pri povratku i ti nama uljepšati vrijeme kroz lijepi set fotki iz Bavarske Putopis za 5, do sada još nisam tako upoznao Rijeku . Hvala ti ! Moram priznati da je i meni ovo bio malo drukčiji način obilaženja RIjeke Dobro si odlučil šta nisi išal kroz tunel nego preko grada na drugu stranu jer je kroz tunel dosta riskantno (nije nemoguće proć jer je dosta širok ali može iznenadit nailazak vlaka {pogotovo ako naiđe teretni!} i kad se uđe stalno treba osluškivat ... ako se ide prema Sušaku treba hodat po lijevoj strani {po TK kanalicama} jer po toj strani ima mrvu više mjesta kad naiđe vlak {znam iz osobnog iskustva } ali čak i mi domaći izbjegavamo prolaske kroz tunel ako ima bar malo prometa). Znači, nisam ništa propustio time što sam zabišao tunel. To sam zapravi i htio čuti iz usta (tj. iz tipkovnice) nekoga s domaćeg terena Ispast ću pica*zla, ali fotke su ti malo pijane! Znam da jesu, ali iz tog razloga ih nisam stavljao u podforum Fotografije ... a u ovom podforumu je to dozvoljeno Iskreno, nije mi se dalo izravnavati 200 fotki. Onda bi na ovaj putopis čekali dulje nego na onaj iz Perua. BTW ...fotografije u ovom putopisu sam napravio s dva fotkala: fotke u formatu 4:3 su s mojeg Olympusa E520, a fotke u formatu 16:9 su napravljene mobitelom Microsoft Lumia 950. Lumiu imam sad već nekoliko mjeseci na testiranju i vrlo me je ugodno iznenadila s vrlo dobrom kvalitetom fotki, kako po dobrim, tako i po slabijim svjetlosnim uvjetima. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
inflameswetrust Posted May 27, 2016 Share Posted May 27, 2016 Odlično! Quote Moje fotografije. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toni SK Posted May 27, 2016 Share Posted May 27, 2016 Odlično kralju cipelcugova! uff 29 do sada, treba bome imati volju i želju za toliko cipelcuga, svaka čast! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted May 27, 2016 Share Posted May 27, 2016 ... Zgrada za trošenje novaca ... Hm - tek sam ovom prilikom skužil da prednja fasada uopće nije ravna, nego stepenasto-udubljena! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted May 27, 2016 Share Posted May 27, 2016 ... Još jedna okrugla građevina Vidim da te aboridžini pretežno ignoriraju, pa da se malo ja delam pametan - ovo je katedrala Svetog Vida - zaštitnika grada: U našim krajevima Sv. Vid bio je zaštitnik očiju, odnosno ljudskog vida, a to je bilo moguće samo u južnoslavenskim jezicima, gdje sveti Vid "vidi" gdje njegovo ime glasi Vid, a ne Vit, Veit, Vito, Guido ili Guy. Ikonografija ga prikazuje kao mladića s palmom, u kotlu , katkad s gavranom i lavom. Mladenački lik sv. Vida u kotlu najučestaliji je njegov ikonografski motiv, on je postao i heraldički motiv najstarijeg riječkog gradskog grba. Sv. Vid postao je zaštitnikom Grada Rijeke, a srednjovjekovna Rijeka zvala se po njemu hrvatski "Rika svetoga Vida", latinski "Terra Fluminis sancti Viti". Grad Rijeka je u znaku Sv. Vida - zaštitnika Grada živio vijekovima. Sv. Vid je bio utisnut i u pečate Grada i u ljudska srca. Brodovi su plovili pod njegovom zastavom, kućna vrata su se ukrašavala njegovim likom. Srednjovjekovna crkva Sv. Vid bila je malena, jednobrodna, romanička crkva s polukružnom apsidom iza oltara i s natkritim trijemom pred pročeljem. Dolaskom Isusovaca u Rijeku ona je postala njihovom crkvom. Godine 1925. Rijeka je postala sijelo biskupije, a godine 1969. i sijelo nadbiskupije i metropolije. Svečana reprezentativna isusovačka crkva sv. Vida postala je riječka katedrala. http://www.rijeka.hr/SvetiVidZastitnik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted May 27, 2016 Share Posted May 27, 2016 Nešto ... Nekakav miljokaz na cesti ... 1) Kućica releja uređaja PP-a. 2) Kraj Karoline. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted May 27, 2016 Share Posted May 27, 2016 ... Nekakav fikus na privatnom izasku na pruge i privatnom ŽCPR-u ... Nisam siguran, al prema arhitektonskim elementima, rekel bi da je iza agave bivša vahtarna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted May 27, 2016 Share Posted May 27, 2016 ... Ovaj smjer isto tako nekamo vodi, a po stanju tračnica se vidi da se i koristi ... To je pruga M603: "Sušak-Pećine – Rijeka Brajdica". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted May 27, 2016 Share Posted May 27, 2016 ... Nekakva industrija ... Hartera - bivša tvornica cigaretnog papira (vulgo: rizli). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted May 27, 2016 Share Posted May 27, 2016 Dalje me je put vodio kroz još jedno industrijsko zdanje ... ... Interesantno, kolko put sam prošel kroz taj prolaz, al nikad nisam uočil ove lože! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted May 29, 2016 Author Share Posted May 29, 2016 Odlično! Nisam ni slutio koliko si taj dan bio blizu mene Odlično kralju cipelcugova! uff 29 do sada, treba bome imati volju i želju za toliko cipelcuga, svaka čast! Hvala ti. Volju i želju uvijek imam, ali u zadnje vrijeme mi je teško naći slobodnog vremena. Ali nadam se da ipak neću morati jako dugo čekati i na trideseti ... Vidim da te aboridžini pretežno ignoriraju, pa da se malo ja delam pametan ... Odlično ! Ja sam bio prvi put u tom dijelu Rijeke, a nisam se unaprijed posebno pripremao, pa me dosta toga tamo iznenadilo. Ugodno, naravno ... 2) Kraj Karoline. Ovo sam očito piknuo kao kad ćorava kokoš kljucne zrnce. Karolinu sam prije tri godine počeo detaljnije istraživati s karlovačke strane i u stigao sam do Bosiljeva. Još uvijek nisam stigao krenuti dalje, ali ovo mi je odličan podatak za varijantu ako ove godine odlučim malo krenuti i u suprotnom smjeru. Nisam siguran, al prema arhitektonskim elementima, rekel bi da je iza agave bivša vahtarna. Moguće je da je neko službeno zdanje. Jer to bi onda opravdalo postojanje onog "privatnog" prijelaza preko pruge. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.