Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

josip

Članovi
  • Content Count

    5803
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

josip last won the day on December 4

josip had the most liked content!

Community Reputation

47 Excellent

About josip

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Velika Gorica

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zadnje što sam vidio da je jedna lokomotiva bila obojana u crvenu boju.
  2. Tako je, sve srezati treba, ne treba ostat nikakva tehnička baština u Hrvatskoj, puj.
  3. Ako se ne varam, Ante je član ekipe koja je radila stručnu studiju na tu temu gdje su predložene 2 varijante. Prva varijanta je, ako se dobro sjećam, predviđena trenutnim prostornim planom i uključuje 4 tunela, dva od 1 km duljine, jedan uključuje tunel od 8 km i jedan od 3 km.
  4. Argumentiraj to malo, zbog čega nije racionalno? Zatrpavati dvokolosiječnu prugu s APB-om za 160 km/h? Propusna moć će biti puno veća nego što je sada, tako da se ne bih složio s tvojom konstatacijom. Da se razumijemo, ja jesam za izgradnju lepoglavske spojnice, jer ne treba gledati na tu prugu gledati isključivo kao direktnu poveznicu Zagreba i Varaždina, nego kao dio kvalitetne željezničke mreže, zašto bi ta 2 pravca trebala biti konkurentni jedan drugom? Zagorje definitivno zaslužuje kvalitetne pravce s metropolom prvenstveno zbog velikog broja putnika koji gravitiraju Zagrebu. Pikoc piše kako ta pruga neće generirati dovoljno prometa ali nekad prvo moraš napraviti ponudu da bi se javila potražnja. Što se tiče tereta, ne bih rekao da problem leži u pravcu kao takvom nego u prijevoznicima koji isključivo voze samo maršrutne vlakove. No opet i tu se da urigirati sistemom bonus-malus kao što su recimo Austrijanci napravili, pa se najednom svima isplati voziti sabirne vlakove i kupiti vagonske pošiljke.
  5. Interesantno je vidjeti jako veliki peak za istovar u 2005. godini, imaš li možda podatak što se te godine tako masovno iskrcavalo u luci?
  6. Koliko je bila potrebna izgradnja bypassa - otom potom, ali ajde financiralo se iz EU fondova.
  7. josip

    HZ PP 7023

    Lijepo ih je vidjeti jedan kraj drugoga.
  8. Definitivno je, na google mapsu se jasno vidi kuda je trasa išla.
  9. Zapravo, to se dogodilo s prugom Bizovac - Belišće.
  10. Na željezničkoj mreži u RH nigdje ne postoje betonski stupovi. Rešetkasti stupovi nalaze se jedino na dionici Sunja - Volinja koliko ja znam.
  11. Pa sad, u Lendavi su Petrolova skladišta nafte, ne znam kako posluju i ima li prometa, ali prije par godina znalo je biti tereta.
×
×
  • Create New...