Jump to content

josip

Članovi
  • Posts

    7112
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    24

josip last won the day on April 4

josip had the most liked content!

2 Followers

About josip

  • Birthday 04.05.1995

About Me

  • Sex
    Male
  • Location
    Velika Gorica

Recent Profile Visitors

17810 profile views

josip's Achievements

2,8k

Reputation

  1. Vagon je tovaren što se i vidi i po T graničniku i po mjenjaču sile kočenja, tako da se ne radi o praznini. Listice se sve manje koriste, u principu najviše za olistavanje neispravnih vagona.
  2. PPL - početak prijelaznog luka (ili krivine) čija je 150 metara s nadvišenje vanjske tračnice 110 mm. Prijelazni lukovi ugrađuju se između kružnog luka (krivine) i pravca, kad prijelaznog luka ne bi bilo polumjer kružnog luka (krivine) bi se naglo mijenjao što bi dovodilo do naglog udara kotača u vanjsku tračnicu (trzanje vlaka). Prijelazni luk postupno mijenja svoj polumjer. @DB bu to još bolje razjasnil od mene, to je njegovo područje.
  3. Pretpostavljam da su to ostatci razno raznih letećih objekti u vidu mušica i ostalih pripadnika člankonožaca. A moguće je i da se radi o oštećenju laka prilikom pranja i skidanja istih.
  4. Nema smisla o ovome pisati dok je rekonstrukcija u tijeku... Situacija se ne smatra redovnom, kolodvor nije zaposjednut itd.
  5. Koliko znam tamo ZOP deponira tračnice, pragove i pričvrsni pribor..
  6. R&S je uz Kapelu išao s prazninom iz Oštarija tako da mu nije bio neki problem..
  7. Jedna mala ispravka - ovaj most odnosno današnji tok Sutle nije granica, granica je most preko starog toka Sutle nekih 300 metara dalje prema Dobovi.
  8. Sljedeći put se slobodno najavi, pa ćemo zajedno obići lokaciju novog poštanskog centra!
  9. Nije, veća je lova od ležarine izgleda.
  10. Treba dovest glavonje iz udobnih fotelja da vide na što im vozni park liči. Sramota, bolje da to prodaju ili izrežu nego da ovdje propadaju. Ne. Došla je na modernizaciju, trebala je biti zadnja iz kontigenta lokomotiva kojima se spuštao nos, izbacivao generator parnog grijanja i ugrađivao onaj električnog. Ostala je i Gredelja nikad nije vidjela zbog ratne situacije.
  11. Ovisno o masi vlaka. 700 tona ja maksimalna masa vlaka za jednu lokomotivu, za sve iznad toga idu dvije, maksimalna težina vlakova na ličkoj pruzi je do 1300-1400 tona za ove lokomotive.
  12. Lijep putopis! Ja budem samo nadodao da se onaj zeleni silos u Ogulinu još koristi, u njenu stoji kvarcni pjesak kojim se pune pjeskare na lokomotivama. Dvije dizelske lokomotive na onom vlaku su jer je masa vlaka prevelika za jednu na ličkoj pruzi. I moram te ispraviti, na željeznici ne postoje semafori nego signali (ulazni, izlazni, prostorni, zaštitni...).
  13. Lijepo si nam to prikazao, eto nadam se da će ova pruga nakon remonta ponovno zaživjeti i da će, ako već PP neće vidjeti interes, doći neki od stranih putničkih operatera.
×
×
  • Create New...