Jump to content
zeljeznice.net

josip

Članovi
  • Content Count

    5,740
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About josip

  • Birthday 05/04/1995

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Velika Gorica

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Opet te pitam, što je tu čudno?? Lokomotive se na dnevnoj bazi sele s jednog kraja države na drugi pa to nitko ne piše, jer nije ni bitno. Sreća pa je mapper zatvoren inače bi tema divljala od tvojih postova gdje je koja lokomotiva.
  2. Ma nikakav tramvaj, uz sve ovo gore što si naveo, dakle zaustavljanje na pojedinim stanicama itd, treba računati da su tramvaji podređeni cestovnoj signalizaciji tako da bespotrebno gubi vrijeme na raskrižjima. Vlak je jedino i najbolje rješenje, time više što pruga postoji na 3 km (Mičevec) odnosno 4 km (Gorica) zračne linije.
  3. Već neko vrijeme idu Dacie Dusteri i Fordovi Kuge iz Rumunjska kroz Hrvatsku, jedno vrijeme su išli i C3...
  4. Radi se o načinu montiranja gornjeg reflektora. 012 nema plohu kao što imaju 106 i 109, dok se kod 106 i 109 razlikuje širina tih ploha.
  5. Pored svih ostalih detalja koji se fušaju ti zapneš na pločicu iz KT4... Također, krše se puno bitniji propisi od ovoga pa nikome ništa.. Nisam rekao da mi smeta, nego stvarno, je li takve stvari potrebno navoditi? Hoćemo sad analizirati svaki TMK 201 pa tražiti razlike i ovakve sitnice? Ovo je krajnost...
  6. A stvarno je važno je li pločica iz KT4 unutra? To je svima koji se voze u Bikovima od značajne važnosti.. Daj molim te.
  7. RCC će prevlačiti sa svojim dizelima, PPD sa svojima, Cargo sa svojima, HŽ PP može iznajmiti 2 dizela sigurno.. Snaći će se, ne brini.
  8. Je, ali je znalo biti problema.. Recimo, pojavio se novi post u nekoj temi i naravno, odeš pregledati taj post, a forum te dovede na post od prije par mjeseci ili godina..
  9. Pozdravljam novu verziju, definitivno je bilo potrebno osvježenje, posebno za smartphone uređaje!
  10. josip

    josip

  11. Zato što radovi i dalje traju, nigdje se brzina nije dizala dok radovi nisu završeni i dok mjerni vlak nije prošao. Elektrifikacija ide tempom kojim ide, nikako se svi radovi ne može sve izvoditi paralelno... Osim toga, u građevini je kroničan nedostatak radnika, zbog toga su i radovi kasnili mjesec dana.
×
×
  • Create New...