Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

Politikolog

Moderatori
  • Content Count

    2546
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Politikolog

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Politikolog

    Politikolog

  2. Koliko sam ja skontao Svedi dolaze u RZV Cakovec
  3. Stiglo je prvih 8, ostatak ce tamo pred kraj godine... Svecanosti nije bilo, ali je probne voznje bilo, kao i obuke osoblja. Trebalo bi na barsku prugu uskoro da ide da odradi testove kocenja, potezanja na uzbrdici itd. i onda da ih uvedu u redovni saobracaj... Pozdrav
  4. Kad smo kod toga pre par godina (mada ima vec podosta godina od tad) sam gledao seriju Bitange i princeze, ne secam se ko je u Srbiji davao, ali bila je tv sa nacionalnom frekvencijom (mislim da je B92) i logicno mi je bilo da je bez titla! Iako u pocetku logicno nisam razumeo neke lokalne izraze (sleng ulice), ali opet meni bi nalepljivanje titla bila debilnost - iako kazem nesto nisam kontao... Vremenom skonta se sta je sta, jedino glup covek ili covek koji ne zeli nece nauciti! Serije iz bivse Yu, recimo Kuda idu divlje svinje u pocetku meni ide malo teze, posle covek nauci, navikne se! Danas kad cujem hrvatski prepoznam ga, ali mi nije stran (ok dalmatinski je malo meni problematican sa dosta italijanskih i lokalnih izraza, ali ucim). Prosto razumem sve i sad zasto komplikovati nalepljivanjem titla mada dobro ja serije kad gledam i stavljam titl ne gledam dal je Srb ili Hr - meni svejedno! Ali ima ljudi kojima smeta... I sad kako ugoditi svima ono sto je neko iznad predlagao mi je najbolje resenje, mogucnost ukljucivanja/iskljucivanja titla, pa sta kome odgovara... Mada verovatno postoje ljudi kojima smeta i izgovor pa je sinkronizacija najbolja varijanta! Eto sad sam skontao da sam nesvesno napisao sinkroznizacija, a ne sinhronizacija kako je na srpskom prosto onaj ko zeli moze sve da razume, a onaj koji je prizeman i prost nece ni hteti da razume ili da se potrudi da razume... Pozdrav
  5. Jesu, vazeci su pravilnici ali videcemo po logici bi trebalo 541... Pozdrav
  6. Sve ovo je za sad samo nagadjanje (mada mi deluje logicno). Elem jos nisu homogenizovane za SRB (jedino za AT jesu i isle su sopstvenim pogodonom do Madjarske) i dok se to ne obavi ostaju sa D registracijom i 193 serijom... Tako bar kazu Pozdrav
  7. Stigli jos popodne na putu su ka Beogradu... Foto: Goran S. Pozdrav
  8. Da, ipak preko Subotice idu kako je prvobitno bilo planirano - sad sam i ja saznao... Pozdrav
  9. Prva 2 Vectrona za SKG krecu sutra iz Nemacke i kazu da ce ici preko HR, pa da zna neko ako bude hteo da ih fotka Pozdrav
  10. SKG ima izgleda neki dogovor sa RCA, tako da me i ne cudi da oni preuzimaju u Sidu... Za potrebe RCA se recimo prevlace vozovi do Kelebije od strane SKG, tako da verujem da RCA odgovara da ide preko Srbije (krace i brze) i da su dobili neke garancije (oko carine, brzeg transporta) od strane SKG i da ce tu biti jos neceg... Pozdrav
  11. Za medjunarodne vozove ce biti organizovan prevoz na relaciji Beograd - Novi Sad, a za ostale tesko... Pozdrav
  12. To je tako zadnjih par godina MAV ima taktni red voznje i subvenciju lokalnog saobracaja od drzave, pa su se dosetili i te vozove ubacili u takt tih lokala i zajedno sa njima teraju do Budimpeste - win win situacija, pare dobijaju iako ti vozovi idu prazni, jedino treba da pokriju Subotica - Kelebija (da ne bude zabune, ne idu prazni! Cesto sam isao Avalom i Beogradom). Avala je recimo tek posle Budimpeste bila pravi EC voz. A Beograd verovatno ne staje svuda jer ide rano (u 6h je u Budimpesti). A i ide samo do februara/veljace, posle toga je kompletan zatvor kod nas zbog izgradnje pruge do Novog Sada, pa ce dnevne vozove odatle pokretati, a nocni ukidaju... Pozdrav
  13. Ma logicno da nisu DB lokse, nego sta ih sprecava da nosi SRB Kargo UIC broj za testiranja i LZB? Pozdrav
  14. Pa to bi imalo logike (pogotovu sto grade novu prugu za 160 ili 200 km/h ka Subotici), ali taj kredit je podrazumevao opremanje i izgradnju TPS Zemuna i nove lokse (ukupno je cini mi se bilo u igri 80 miliona eura). Drzava ga je podelila na oba preduzeca posto je predhodni kredit isao komplet Srbija Vozu, koji je dobio za 100 mil. nove EMV od Stadlera. A i ono sto kaze josip, svako je iskoristio svoj deo kredita, a Kargo dobija lokse od 6.4 MW s kojim ce moci odredjene ustede da napravi, a i eventualno nesto se prica da ce sa RCH (tj. OBB-om) da teraju zajedno vozove pa je zato oznaka 193 tj. dobice verovatno i nasu, ali da bi vozili po Nemackoj (i Austriji) ostace D oznaka. Sto jeste malo konfuzno, ne mogu 2 UIC broja, a i kad jednom loksa dobije UIC broj valjda je to to, a opet nase oznacavanje ne poznaje nista sem onog ex yu oznacavanja vozila pa ne moze biti 193. Videcemo sta ce biti.... Pozdrav
  15. Nisu, stari je kredit u pitanju koji je konacno relaizovan! Jos dok su bili zajedno ZS je hteo visesistemske, pa nakon podele (podelio se i kredit) Srbija Kargu je pripalo to sa novim loksama, a Srbija Voz ostatak koristi za sredjivanje TPS Zemun... Pozdrav
×
×
  • Create New...