Jump to content
zeljeznice.net

Martin

Članovi
  • Content Count

    170
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Location
    Ogulin
  1. Martin

    Martin

  2. Pozdrav, jedno pitanje nikako ne mogu razriješiti; mogu li u vlaku Zagreb - Split i obratno ući i izaći u Ogulinu, ali u spavaći vagon? I, koja se onda cijena primjenjuje?
  3. Ovo gornje (crtež) bi bio Ogulin, mostić prema naselju i groblju Sv. Petar. Jedino, Klek nije baš točan, nije jasno je li to vrh prekrivaju oblaci......a Klečica uopče nema....hm....
  4. Ima li ikoja dionica koja se redovito održava?
  5. Koliko se sjećam, to je kolosijek koji je naknadno produljivan, vjerojatno ad hoc, pa je zato tako grbav.....
  6. Hm, ovo na slikama je željeznički tunel.....kroz koji bi trebali ići vlakovi? Na stranu što nema oplate ni portala, sumnjiva mi je veličina, profil, ovo mi se više čini kao nekakav propust....osim toga, hm, ovo je više pogodno za usjek...….
  7. Odgledah čarobni RTL-ov prilog; rekao bih (za prilog), nadasve površno, nepovezano, skroz populistički....baš RTL-ovski.... Ali, dobar dojam ostavljaju zaposlenici Končara. Također i prikazana tehnologija i radno okružje. Nadam se da će ovo uspjeti. Samo naprijed, šest komada - šest komada......u globalnom okruženju to je više od ovih 140+2......
  8. Sve rasprave ovdje, trebalo bi projecirati na pretpostavku da se radi o privatnom društvu.....kako bi to onda bilo?
  9. Kakve boje bi trebao biti? Ova zelena, par postova iznad, je odlična...……...
  10. Dakle, malko više od 30% prihoda ostvareno neposredno iz poslovne aktivnosti. Impresivno...…... Po čovjeku, oko 135.000,00 kn godišnje...…..nedovoljno samo za plaće. Još impresivnije...……….
  11. Uh, "da nam ukinu".....to djeluje egzogeno i oktroirano......bolje bi bilo reći; "da si ukinemo"...………...
  12. Hm, u Karlovcu sam bio dva puta, i dva puta dizalo nije radilo. Nadam se da bar u Gospiću, gdje je frekvencija putnika ogromna, uredno radi...………..
×
×
  • Create New...