Od danas je aktivan https://mapper.zeljeznice.net zahvaljujući forumašu DWProski.

 

Jump to content

Martin

Članovi
  • Posts

    282
  • Joined

  • Last visited

About Me

  • Location
    Ogulin

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Martin's Achievements

92

Reputation

  1. Ma, ima......cijelih mojih 50 i kusur godina je tamo......jedino ako nije uklonjena u najskorije vrijeme.......
  2. A, zar ne radi slavina na rijeckoj strani zgrade?
  3. Hu, huh......predlazem da se onda za to stvori posebna tema. Iako je sadrzaj, s aspekta teme zeljeznica, debelo OT, mislim da bi informacije koje bi dosle, i vjerojatno fotografije iz objektiva zapovjednika takvog plovila na takvom putovanju, bile jako zanimljive. Barem meni..... Svakako antologijska prigoda koju ne bih zelio propustiti. Iako me prvenstveno zanima zeljeznica, ovakva prica, iako skroz OT, mi je neusporedivo atraktivnija od, npr. prigodnih zeljeznickih tema o grafitima, reklamama, starim autima, Rimcevim dostignucima i sl.......
  4. Cestitke gospodinu zapovjedniku, i, takodjer, autoru teksta. I, mirno more!
  5. Koliko se sjećam, to je kolosijek koji je naknadno produljivan, vjerojatno ad hoc, pa je zato tako grbav.....
  6. Hm, ovo na slikama je željeznički tunel.....kroz koji bi trebali ići vlakovi? Na stranu što nema oplate ni portala, sumnjiva mi je veličina, profil, ovo mi se više čini kao nekakav propust....osim toga, hm, ovo je više pogodno za usjek...….
  7. Hm, ja sam imao želju to i sam ovdje postaviti, ali mi copy/paste nije išao..... Fotografije su takve kakve jesu, s filma 110.....probao sam ih što bolje skenirati, ali, ovo je maksimum......
  8. Gospodine Crha, govorite o ložionici u Ogulinu? Nju ste obilazili?
  9. Koliko sam iz priča starih ljudi (u mojem djetinjstvu - jedan od njih je i moj djed, koji je bio najprije ložač, potom strojovođa) doznavao, Talijani su za gradnju koristili gotove kalupe (šalung), i mobilne mješalice. Bunker je, navodno, bio saliven za pola dana. Ne znam je li to istina, jer suvremenici su davno umrli....ali, eto, ima logike. Vidljivo je kako ima nekoliko tipova, posebno ovih okruglih, s konveksnim krovom.......
  10. Tabla "Zabranjeno snimanje" na Globornici gotovo 100% ne datira iz vremena Jugoslavije. Mislim da je postavljena iza 1995. godine, u vrijeme dok most još nije bio saniran (sanacija se više odnosila na prilazna klizišta, nego na sam most). Na tom mjestu nema nikakvih vojnih objekata - najbliži su bili objekti u Oštarijama, ali, to je već jako daleko s vojnog aspekta. Bila je i sanacija za vrijeme Jugoslavije, ali manje opsežna. Valja znati da na tom dijelu ima više klizišta; jedno od aktivnijih je na samom ulazu u stanicu Gornje Dubrave. Inače, radi potpune informacije (molim da mi se ne zamjeri; nemam ambicije za politički aspekt, samo želim pojasniti), most je tijekom domovinskog rata prilično strogo čuvan (još postoji kučica u dobrom stanju), jer se nalazi na području između dva srpska naselja; Gornje i Donje Dubrave (ali, građani tih naselja, koliko znam, nisu pravili nikakve probleme). Čuvan je i nakon rata, još dugo vremena, ali, koliko znam, više radi nadzora klizišta. Nemam informaciju da je itko išta pokušao, u smislu subverzije, diverzije ili čega sličnog, ali u vrijeme rata, znate i sami..... Molim, ne zamjeriti, ponavljam, nemam intenciju podizanja tenzija, samo pojašnjavam......
  11. Kao i obično, odlično! Samo jedna, meni, nejasna stvar.....400 mnm ??? puuuuno puta sam išao biciklom iz Ogulina (323 mnm), u Lešće - ne mogu vjerovati da je Generalski na većoj nadmorskoj visini od Ogulina.......
  12. OK, vidio sam da postoje kalupi, slični su se, ako se na varam, koristili i za slaganje kamena. A, pitanje nastanka nije vezano za početak korištenja betona, nego, je li beton korišten već kod izgradnje, ili je to modifikacija nakon diverzije. No, razumjeli smo se. Suština je jasna; ipak to nije viadukt samo od kamena i morta.............
  13. Jesam li nešto fulao ili propustio....lukovi na viaduktu su od betona? Izvorno, ili nakon partizanskog preuređenja u II SR?
  14. Vodi u tunel (spiralni) i izlazi na kolodvor Rijeka Brajdica.
  15. Pozdrav, asfalt 1975. sigurno nije prestao kod D. rese, nego tek iza Jospidola, prema Modrušu.....Onda je počinjao opet u Jezeranama. Preko Kapele je asfaltirano 1980., ako se ne varam.........
×
×
  • Create New...