-
Posts
19481 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
66
DB last won the day on November 4 2024
DB had the most liked content!
About DB
- Birthday 23.04.1959
About Me
-
Sex
Male
-
Location
Sveta Nedelja
Recent Profile Visitors
34804 profile views
DB's Achievements
9,9k
Reputation
-
Znači da je djelomično? Onda 'samo' na kupanje?
- 68 replies
-
Išel je na terapiju?
- 68 replies
-
DB started following Prugama Lijepe Naše ili mali željeznički vremeplov and Carpe Diem: Đurđevac, 31. siječnja 2025.
-
Nadzornik pruge. Odnosno "voditelj nadzorne grupe" (ak se ne varam kak se sad naziva). 'Sporedne' skretnice mora pregledati i izmjeriti 4 puta godišnje, pa ak nije prebacivana vrlo nedavno, sigurno je bar 3-4 mjeseca unatrag.
-
Most nije ni blizu pojma derutan, a u kojim razdobljima je održavan - očito tako da ne bude derutam Njeguje se lak na automobilima, a ne po željezničkim mostovima. Da, i kaj s tom hrđom? Površinska hrđa se nahvata već oko 3 godine nakon ličenja. Pruga "nije dirana" od zadnjeg remonta, koji je, čini mi se, odrađen zajedno s popravcima mosta i tunela "Viktorovac" prije nekih 10-15 godina. A vlakovi se ne "vucaraju" bezveze, nego zbog ograničenja koje je uvedeno nakon privremene sanacije nepokretnih ležajeva na sisačkoj strani, nakon potresa 29. prosinca 2020.
- 39 replies
-
- 4
-
-
-
Izgleda da to uopće nije bilo ukrižje, nego još jedno tovarište? Za žito?
-
Mda, taj kolodvor je odavno povijest, pa sam u prvi mah i zaboravil na njega. Meni se čini da nije bil iza Vuke, nego malo dalje, iza ŽCP-a "Pačetin". Ne postoje nikakvi tragovi koji ukazuju na tu arheologiju. Bršadin, Vukovarsko-srijemska županija – Google karte
-
Bršadin-Lipovača je stajalište: - a Đergaj transportno otpremništvo, odnosno kolodvor:
-
Opet ti s prijelaznim napravama. Niti je podvožnjak vijadukt, niti ima prijelazne naprave / dilatacijske sprave.
- 68 replies
-
- 1
-
-
Ovo "dječje" pitanje mi je razvedrilo dan. OK, priznam da sam zabuni i sam doprinio šturim odgovorom, misleći da sami izrazi objašnjavaju bit, no ... Špricevi ne služe i skroz-naskroz su nepoželjni. 🙂 Uzrokuju ih najčešće, kao u ovom slučaju, niski varovi, zbog kojih nastaju udarci prolazom kotača preko njih. Udarci uzrokuju drobljenje tucanika u kameno brašno, koje navlači vlagu, stvara mulj koji pogoduje slabljenju trenja među kamenjem i time daljnjem napredovanju oštećenja po dubini i duljini, tako da pod tim mjestom nastaje doslovno vreća zaobljenog tucanika izmiješana s muljem, koji onda prolaskom vlakova zbog brzog rada pragova gore i udaranja o zbijenu podlogu doslovno prska (šprica) uvis i naokolo.
-
Špric, zastorna vreća.
-
Hm, kolko vidim po naslovu, tema nema namjeru prijeći u susjednu Bosnu., al se je ipak ugnijezdila među bivše republike?
-
Ovo samo čeka da netko pod tim pogine.
-
Služio je kao izvlačnjak. 😎 Nije. Ima još jedan u Luci: Google karte
-
Graba za čišćenje vatre?