Jump to content
zeljeznice.net

crhav

Članovi
  • Content Count

    713
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

Contact Methods

  • Website URL
    http://sites.google.com/site/velimirlocos1

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Rovinj
  • Interests
    Izrada i sastavljanje modela parnih lokomotiva
  1. Dobro, izgled je dobar ali mislim da tamo gdje pise datum treba biti "BROJ" a ne opis kao srijeda ili petak. Jos drugi prigovor je da kada sljete ili dajete odgovor nema stavke "PREVIEW"! MOzda se sve moze podesiti ali ja jos nisam to nasao. POzdrav
  2. Mozda bih ga mogao upotrijebiti negdje ali sam se toliko kod novog naradio da sam ga bacio u smece!
  3. ....polako i zadnji radovi.....ali zato i najkomplicionirani.....treba strpljenja i mira....................
  4. crhav

    crhav

  5. A sto da kazemo o nasim susjedima (talijanima) koji placu od dugova ali vlakovi jure skoro svakog "svetka", kao i ovaj na filmu. Lokomotiva je stara kkStB 270, FS Gr.728, slicna nasoj JZ 25000. Bila je renovirana prije nekih 6-7 godina u Ljubljani. https://youtu.be/_qYHvjsM2I8
  6. Imas koju sliku od nje ali ako je novije izdanje!
  7. Evo malo konkurencije iz "parnih dana", model je od Rivarossija koji je izasao u kutiji za montazu za lokomotivu serije 42 od DB, 1967 god. Ja sam ju malo prepravil u JZ.
  8. Nastavak radova............. evo staro i novo postolje...................
  9. Radovi se nastavljaju, tu su vec umetnuti lezajevi i jedna od stranica postolja lokomotive je spremna za spajanje. I evo je kompletirana..............
  10. Zivot ide dalje a tako i mi modelari ne zaustavljamo se kad se dogodi jedan "peh". Jel' tako........ Poceo sam sa demontazom sasije te da pokupim sve djelove sto se mogu ponovno upotrijebiti. Na primijer mesingani lezajevi, naravno tu su i kotaci zajedno sa motorice i poluge. Zasto sam naglasio mesingane lezajeve, njih teba odlemiti sa saije a to nije bas jednostavno. Evo slike o tome Od novih lezajeva sto imam u "skladistu" jesu samo tri..........zato ih treba skidati............... tu sam vec skinuo cetri i treba nastaviti dalje............... Tu vidite kako to ide, sad ce ih trebati rektificirati.....................
  11. Zasto, zato jer kad ste potrosili za to truda, vremena, mucenja za rijest male problemcice i kad bi sve poslali koji put u p...m..., polako model je bio zavrsen!! Evo i slike gotovog modela koji funkcionira, te ga treba samo ofarbati................. Medjutim, jos uvijek neki detalj za montirati, kao na primjer zastitne cijevi od klipova na prednjoj strani (tz kolbenstangenschutzrohr) koji se zaljipe sa ljeplom ali dovoljno je malo vise to cyanokrilicnog ljepila da ti upropasti zivot!!! Lijepo klipna osovina u cilinderu se zablokirala!! Automatski se je citav vozni sistem zablokirao. Uglavnom najbrze rijesenje je poceti iznova, materijal je vec spreman samo fali neki siti detalji kao zakovice.
  12. Zalosno.............jel ima bar jedna za Muzej??????
  13. Sa ovim lijepim slikopisom si me potsjetio na moje djecacke uspomene. Ostarije su bile glavna tocka prije Ogulina kada sam isao tetki na feije. Sijecam se da kada smo isli u Ogulin vise puta smo uzimali i splitski vlak te u Ostarijama cekali "pendl" za Ogulin. Jednom tako smo stigli sa splitskim u Ostarije i kada je dosao "pendl", sastavljen od jednog vagona (mozda i Baat) i parulje, mislim 52 ili 62, uspio sam nagovoriti tetku da me pusti do lokomotive. U taj moment i parovodja je bio blizu tako da iskoristivsi moment te mi ponudio da se vozim sa njim do Ogulina. To je bio vrhunac moje srece............voziti se u parulji............sve je bilo lijepo ali kad sam dosao u Ogulin, prosla me zelja da se ikada vozim u parulji. Na putu od Ostarija do Ogulina "smrznuo sam se ko cucak".............. Velimir
  14. Mozda ste ih sve vec vidijeli ali sa ovim malim filmom cu vas podsjetiti na njih................. https://youtu.be/4_4XCixiFJ0
×
×
  • Create New...