Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

Pera_Govedo

Članovi
  • Content Count

    84
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Location
    Rijeka
  1. Pera_Govedo

    Pera_Govedo

  2. Što se tiče brisanja posta, ako nisam smio postaviti link mogao se samo obrisati taj link a ne cijeli post. Što se tiče Rukavca, Brguda i Permana ta stajališta su ukinuta time što su se ukinuli lokalni vlakovi do Šapjana a ostali samo brzi. Ne može se baš reći da ne postoje jer zgrade (mislim čak i kolodvorski natpisi) su i dalje tamo. Mogu se sutra aktivirati ako bi nekim čudom bili puni vlakovi prema Rijeci. Ali mislim da je zasada jedini smisleni način stvoriti od kolodvora Matulji neki hub gdje bi ljudi dolazili iz okolnih mjesta i ostavljali auto pa išli u grad. 16 minuta Rijeka - Matulji nije loše. Ali kao prvo fali reklame jer nitko i ne zna za tu mogućnost. I još eventualno otvoriti stajališta gdje vlak prolazi blizu naselja (Marčeljeva draga, Zamet)
  3. Pa nije da si do sada baš mogao nešto odraditi u Ljubljani u tom intervalu polazak iz Rijeke 11:55 i povratak 15:15. Uglavnom se vlakovima u Sloveniju nije išlo u 1 dan nešto obaviti, osim ako si možda išao do Ilirske Bistrice. Ja sam tu postao ovaj isti članak iz Novog Lista već neki dan i sad ga nema kao ni posta. Objašnjenje?
  4. Imam jednu kupovinu-pitanje, treba mi za Lima set pogonski dio tračnice , to jest onaj koji se spaja na struju jer se šina odvojila od postolja i tračnica pa da nešto ne ljepim sam. Pitanje je da li se to može samo tako zamijeniti s bilo kojim drugim komadom. Ako netko to ima bi kupio.
  5. Malo sam čitao ovu temu pa vidim da se komentira koliko se vlak čuje ranije prilikom hodanja uz prugu. A što ako uopće ne dolazi vlak nego samo recimo manevarska lokomotiva ili nekakvo radno vozilo koje je gabaritima kao kombi? Dovoljno za nesretan završetak hodanja.
  6. Rijeka ove godine ima manje vožnji, prošle godine su bile još nakon 17.12. jedna ili dvije čini mi se. Valjda zato što subote baš padaju na Badnjak i Staru godinu pa ne bi bilo uspješno. Ali očito smo najpopunjeniji jer ide 6-7 vagona, ne EMV kao drugdje. Barem je bilo tako do sada.
  7. A naravno sve će to riješiti zapadni kontejnerski terminal jednom kad bude
  8. Može li se negdje vidjeti vozni red za Rijeku. Već su počele reklame za 26.11. ali nigdje nisam našao ostale ponuđene datume. Pretpostavljam da su subote kao i prošle godine, ali obično je trebalo kupiti karte 2-3 tjedna ranije pa niej loše znati.
  9. Nevjerojatno mi je da bi netko planirao povećanje željezničkog prometa kroz centar grada a ne preko tunela sa Brajdice na Pećine pa samo promjenom smjera u Rijeku. Jedino ako bi vozili kroz grad po noći.
  10. Mislim da nema opravdanosti za velike investicije u Ri gradsku željeznicu iz više razloga. Rijeka gubi stanovništvo, a rastu općine koje i nisu uz željezničku prugu. Kao što se i unutar same Rijeke smanjuje potreba za putovanjem u centar grada zadnjih desetljeća. Naprimjer sada je gust promet prema Škurinju zbog niza trgovačkih centara , što u vrijeme kada su se radile ove studije nije bilo. Jedino što bi bilo smisleno je da se na postojeću infrastrukturu uvede dodatni vlak za gradsku željeznicu pa se vidi koliko ima potencijala. Tko brani sad ići iz Matulja ili Škrljeva ili Pećina u Rijeku vlakom pa nije baš neka gužva na tim stanicama? Možda sklepati stajalište u Dragi, još jedno odmah pokraj Towera i kod Zagrada, ali to bi trebalo biti nešto jeftino samo da služi svrsi. Ostale stanice kao Jurdani, Permani nisu ni vrijedne spomena za neki promet.
  11. Pruga ispočetka nije bila pokrivena kad je otvoren lukobran, ali su to napravili nakon što je jedan biciklist zapeo kotačem između šina i pao.
  12. Zar nije Holcim vlasnik cementare Koromačno?
  13. Ne znam baš da se poslovi u toj branši dobiju tek tako u jednoj posjeti.
  14. Danas gledam kretanje ove Train Hungary iz Pećina sa kontejnerskim vlakom. Na početku se vratila nekoliko metara unazad što se ne viđa često. Općenito vrlo sporo ubrzava, a na kraju vlaka je plava manevarka za koju ne znam da li gura ili je samo zakačena jer guranje se baš ne viđa ovdje, a pogotovo ne s manevarkom.
  15. U pravu je Dodo za cement i neisplativ prijevoz na dulje relacije. Pa ako se cement kupi u trgovini za 1kn po kg znači da veleprodajna cijena u cementari nije iznad 0,50 kn po kg. Onda 1 šleper nosivosti 25 000 kg može povesti vrijednost cementa u vrećama od 10000-15000 kn robe, a cijena šlepera za Italiju, Njemačku je minimalno 1500 eura , za Španjolsku ili Englesku ili Skandinaviju ide i do 3000 eura. Kako onda može biti konkurentan ako mu troškovi povećavaju cijenu proizvoda 100% ili 200% Ovo što su išle neke isporuke na dalje relacije pripisao bi marketinškim potezima koji su odrađeni bez zarade ili onome kad tvornica pristaje na bilo koju cijenu samo da radi.
×
×
  • Create New...