-
Posts
2242 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
3
Toni SK last won the day on February 26 2023
Toni SK had the most liked content!
About Toni SK
- Currently Viewing Forum: Putovanje Hrvatskim željeznicama
- Birthday March 16
About Me
-
Sex
Male
-
Location
Sunja/Sisak
Toni SK's Achievements
1,3k
Reputation
-
Ne. To je kolodvorski razmak koji je kao takav ovisan o čovjeku i najmanji u stupnju sigurnosti. Postoje za sada 4 tipa osiguranja između kolodvora: 1. Kolodvorski razmak - promet vlakova se vrši tako da prometnici između dva kolodvora moraju telefonski davati najave, dozvole i odjave za sve vlakove i između kolodvora smije prometovati samo jedan vlak. U najčešćem slučaju u kolodvorima radi skretničar koji okreće skretnice i postavlja put vožnje u/kroz kolodvor, što ne mora nužno značiti. Na prugama koje su opremljene APB ili MO, ukoliko se dogodi kakav kvar, promet vlakova se automatski svodi na kolodvorski razmak 2. Međukolodvorska ovisnost (MO) - između kolodvora isto smije prometovati samo jedan vlak, ali su kolodvori automatizirani, u međusobnoj su ovisnosti, imaju signale, te je ne moguće pustit vlak na vlak, barem što se tiče paljenja izlaza (što se teoretski može dogoditi ljudskom greškom u kolodvorskom razmaku, dok ovdje uređaj štiti na neki način). Imamo još APB i TK koje mislim da ne moram posebno objašnjavati. Od Siska Capraga do Novske trenutno funkcionira kolodvorski razmak, dok je planirana ugradnja MO i TK te bi se time riješili kolodvori koji su nezaposjednuti.
-
Može, bilježim se sa štovanjem! 😃
-
Odredišni kolodvor je Otiški Vrh.
-
Ovo je normalna stvar na izalsku iz većine depoa... služi za pokusno ispitivanje AS uređaja na vučnom vozilu, baliza je aktivna na 2000 Hz (kao da se ide kroz crveno) i strojovođe bi prilikom napuštanja depoa, trebali pustiti da ih ta baliza zakoči. Razrješi, raskoči i idemo dalje. A u slučaju da ne zakoči, a sve uključeno, onda se istim putem vratiti nazad u depo. 😃 Inače, lijep putopis! 😃
-
@Zugspotter Ingolstadt brzine vlakova od Dobrljina do Novog je 80km/h, a od Novog do Banja Luke je 70 km/h. Inače, krajem 2021. sam cijelu dionicu prošao na lokomotivi od Dobrljina do Banja Luke i nazad, tako je tada bilo. I da, bilo je dosta laganih vožnji na dionici Novi - Banja Luka. Lijep putopis, čekam(o) dalje. 👍
-
Nije skretnički signal nego manevarski signal za zaštitu voznog puta. ... Oznaka kilometraže via Novska, Sisak I da, još da nadodam, lijep kolodvoropis.
-
Lijep kolodvoropis. Koliko sam puta vidio te kadrove i opet sam s guštom popratio ovaj slikopis. Dvije ispravke, Sisak Caprag bi i danas trebao biti odvojni kolodvor jer pruga sluzbeno na papiru postoji do Petrinje, dalje prema Topuskom i Karlovcu ukinuta i na papiru. Najveća dopuštena brzina kroz kolodvor je 35 km/h u pravac kroz 3. kolosijek, te 20 km/h u skretanje za ostale kolosijeke. Do nedavno (prošlog voznog reda) je brzina u pravac bila 60 km/h.
-
Evo da se i ja javim ovdje na forumu. Stanleyu sam zahvalio preko fb na lijepom druženju, naravno nisam zaboravio ni egérkea, ni DB-a, ni STIB-a. Još jednom hvala na lijepom druženju, žao mi je što sam zbog obaveza morao otići, ali bit će prilike neki drugi put da se to popravi! p.s. Stanley, putopis za 5, kao i obično
-
Lijep putopis!!! Moram se nadovezati malo, Međurić je inače zadnje mjesto (što na pruzi, što na cesti) u Sisačko-moslavačkoj županiji. U Međuriću ima nogometni klub koji se zove NK Metalac Međurić koji igra u ligi gdje igra i moj klub iz Sunje (2.ŽNL). Definitivno je to bilo najdalje gostovanje za putovanje, a ovo stajalište i ovaj ŽCP me baš podsjetio na to naše gostovanje tu kada sam ujedino i prvi puta bio u Međuriću. Tada je pruga bila sva hrđava od "nekotrljanja" po njoj, no sada se vidim jako lijepo sjaji, 2062 i bruto su napravili lijep posao kaj se tiče sjaja tračnica hehe
-
Nažalost, nikakvo iznenađenje što najavljuju neku supstituciju busevima, jer to je HŽPP, nije im prvi put... Lijepe fotke Toma!
-
Lijepo Kupljenec, ovaj mini putpis je lijep. Slike mi se jako sviđaju!
- 16 replies