Jump to content
zeljeznice.net

Toni SK

Članovi
  • Content Count

    1,766
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sunja 72060
  1. Ne znam baš da to ima veze s tim pošto se Sesvetski ulazni signal od predsignala (a i prije) jasno vidi sa Borongajskog kolosijeka.
  2. Dimitrovgrad ili Niš? Hmm... jer između nije mogao svojim pogonom.
  3. Isto je prošla i britanka 472-005 probnu vožnju prije nekih 2-3 mjeseca.
  4. Danas stiže iz Austrije treći Taurus za Transagent. Radi se o 6182-561.
  5. Da. Bilo je proljetno i sad ide jesensko. Tako je i dogovoreno.
  6. Da. U pravu si. Samo, eto, iz mog zadnjeg posta izbaci rampu i ubaci svjetlosnu i zvučnu signalizaciju.
  7. Baš tako. Čim prometnik postavi ulaz na žuto, rampa mora raditi na putu proklizivanja. Da upali zeleno na ulazu, odnosno da ima i izlaz upaljen tad bi rampa stalno radila. Al ovak vlak uđe na žuto i digne rampu i onda ju opet upali i tad tek pali izlaz. Prosto ko pasulj.
  8. Sama riječ kaže branici (preko cijele ceste), a polubranici su na pola i automatski. Na onom drugom prijalzu (između predsignala i ulaznog signala kol. Bakar) prijelaz sa branicima i čuvarom ŽCPRa i dalje postoji.
  9. Oho, tad su još branici bili. Trebali bi i danas biti, danas je samo svjetlosna i zvučna signalizacija, puno puta sam doživio da se ljudi na to ogluše...
  10. Na ta dva prijelaza u kolodvoru Okučani su branici gore, čak je na izlazu prema Starom Petrovom Selu svjetlosni prometni znak prekriven vrećom. Veoma zeznuto za strojovođu za prolaziti, jer ljudi idu ko idioti preko te pruge. Navodno da je veći kvar u pitanju, da neće još 10-tak dana biti popravljeno.
  11. THM Vectron 193-741 upravo vuče cisterne iz Capraga prema Šoićima. Ima narančasto plavu shemu bojanja i na njemu piše Train Europe. Nešto veoma slično kao kakve su im Rumunjke bile u početku farbane.
  12. Aha, mislio sam na remont. Onda krivo.
  13. Obično poslije rešetanja brzina ne bude veća od 50 km/h. Možda sam u krivu, ali tako je bilo npr. na dionici Sisak - Greda gdje je prije rešetanja bila 60 km/h, a poslije 50 km/h.
×
×
  • Create New...