Jump to content

Sličice Riječke pruge i Gorskog kotara


Pfaff

Recommended Posts

Tvoja primjedba drži vodu ako zanemarimo ono što je u međuvremenu napisao Vedran Z. Ja samo tvrdim da je "R" suvišno, pače redundantno (zaliho?) ukoliko prihvatimo da sljedstveno onom što je Vedran napisao, ŽCP može biti samo "R", a ŽCPI(znad) i ŽCPI(spod) se ionako drukčije zovu (KŽIPR). U svjetlu toga, Tvoj naputak niskograditeljima bi trebalo modificirati na način da glasi: "na novoj će trasi riječke pruge biti napravljeno 30 željezničko-cestovnih prijelaza, od njih 5 u razini (ŽCP), a 25 KŽIPR od čega 17 nadvožnjaka i 8 podvožnjaka".

 

Ja mislim da ono što je rekao Vedran nije službeni termin, i da se službeno i nadvožnjak vodi kao ŽCP.

 

A između trajektora i orjentira ovijek postoji kontakt - sve ovisi o ravnini prometalici koju promatraš

 

Recimo "prijeći preko praga" (na način da ga se prekorači) - nema kontakta.

Link to comment
Share on other sites

Pa to ja stalno i govorim, a svi me uvjeravaju da sam u krivu...

 

Mada, recimo na ličkoj pruzi, ima dosta prijelaza koji su u razini i imaju rampu, ali oznake na njihovim kućicama su samo ŽCP.

Pa sad ti to razumi :ne zna:

Link to comment
Share on other sites

Recimo "prijeći preko praga" (na način da ga se prekorači) - nema kontakta.

Zavisi što nosiš preko praga - možda ima kontakt :rolleyes:

 

Mada, recimo na ličkoj pruzi, ima dosta prijelaza koji su u razini i imaju rampu, ali oznake na njihovim kućicama su samo ŽCP.

Pa sad ti to razumi :ne zna:

Da to nisu oni koji tobože imaju rampu, ali je uređaj van funkcije pa službeno i nemaju rampu? Onomad sam poslikao dosta takvih...

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

 

Da to nisu oni koji tobože imaju rampu, ali je uređaj van funkcije pa službeno i nemaju rampu? Onomad sam poslikao dosta takvih...

 

 

Ne, baš oni koji uredno rade. Imaju rampu i svjetlosno-zvučnu signalizaciju i uredno rade.

Link to comment
Share on other sites

Ja mislim da ono što je rekao Vedran nije službeni termin, i da se službeno i nadvožnjak vodi kao ŽCP.

Službeno je, po zakonu i pravilnicima, evo dva primjera:

 

Zakon o cestama

članak 2., stavak 1., točka 9.

9. »željezničko-cestovni prijelaz« je mjesto na kojem se u istoj razini križaju cesta i željeznička pruga ili industrijski kolosijek,

Pravilnik o načinu osiguravanja prometa na željezničko-cestovnim prijelazima i pješačkim prijelazima preko pruge (PNOPŽCPPPPP :lool)

članak 3., stavak 18.

(18) »Željezničko-cestovni prijelaz« je mjesto križanja željezničke pruge ili industrijskoga kolosijeka i ceste u istoj razini.

Ako Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? :hm

Link to comment
Share on other sites

Činjenica je ipak činjenica, nema više o čemu diskutirati. R je drugo slovo riječi Prijelaz. Ne može biti ni razina (vidi kod Vedrana) ni rampa (vidi kod Vicea).

 

:mrgreen::gospon:mrgreen::gospon:mrgreen::gospon:mrgreen::gospon

Levente -- pozdrav iz Mađarske

Link to comment
Share on other sites

Činjenica je ipak činjenica, nema više o čemu diskutirati. R je drugo slovo riječi Prijelaz. Ne može biti ni razina (vidi kod Vedrana) ni rampa (vidi kod Vicea).

 

:mrgreen::gospon:mrgreen::gospon:mrgreen::gospon:mrgreen::gospon

Znači da odsad moram pisati ŽCPR bez R :rolleyes:

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Zavisi koje zakone čitaš,najbolje su ovi u forumu literatura . Ima još u nekoliko uputa piše skoro isto,zato postavljam ovo prvo koje sam našao.

 

Uputa 432.čl.2st.3

 

Kada se radovi izvode na otvorenoj pruzi na automatskom pružnom bloku (u daljnjem

tekstu APB) ili na željezničko-cestovnim prijelazima u razini (u daljnjem tekstu ŽCPR), tada je

prometnika vlakova potrebno obavijestiti željezničkim telefonom.

Link to comment
Share on other sites

Mada, recimo na ličkoj pruzi, ima dosta prijelaza koji su u razini i imaju rampu, ali oznake na njihovim kućicama su samo ŽCP.

Pa sad ti to razumi :ne zna:

Rampa je u cijeloj raspravi suvišan pojam, jer je to na željeznici građevinski objekt gdje se vrši utovar vagona. Dok se u kontekstu ŽCP-a radi o branicima i polubranicima.

"Nikad stati, osim kad se mora"
"Bolje častan uzmak nego nečastan poraz"
''Bolje živa kukavica nego mrtav heroj'' - Grunf

Link to comment
Share on other sites

I u prometnim se pravilima govori o "prijelazu ceste preko željezničke pruge u razini".

 

Činjenica je ipak činjenica, nema više o čemu diskutirati. R je drugo slovo riječi Prijelaz. Ne može biti ni razina (vidi kod Vedrana) ni rampa (vidi kod Vicea).

 

Ne može biti ni drugo slovo, jer bi se u tom slučaju pisalo malim slovom: ŽCPr.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Četvrtak, 20. rujan 2012.

 

Dugo nisam bio na miru na kolodvoru Lokve. Zadnje se vrijeme uglavnom iskrcam s vlaka i sjurim nizbrdo uloviti prijevoz, a kako sam zadnji put spomenuo, prilikom iskrcaja u ponedjeljak, 17. rujna, zapazio sam opsežne infrastrukturne radove na kolodvoru i zaključio da to treba temeljitije istražiti, dokumentirati & podastrijeti 4rumaškom pučanstvu na uvid. Ipak je to moj zavičajni kolodvor, ne?

Onda je bilo loše vrijeme pa je pljuštilo i pucalo, a danas je nakon mrzlog i izmagličnog jutra osvanuo prekrasan, blistav dan s puno sunca i pokojim oblačkom koje je raznosila friška burica...

 

StanicaLokveLjeto602_zps033141cb.jpg

 

Na cesti Bukovac – Sopač i dalje traju radovi. Gepekrkavci su odlučili biti gotovi prije prvog snijega.

 

StanicaLokveLjeto603_zpsd3a29424.jpg

 

Radovi na kolodvoru su zbilja opsežni. Umjesto par slika, napravio sam cijelu reportažu pa da vas, vrli moji i vjerni štioci ne razvlačim, koga zanima može ju pogledati ovdje

 

Po obavljenom poslu – još par sličica. Stanovnici željezničkih zgrada na kolodvoru su si mic-po-mic lijepo sredili objekte u kojima žive. Još fasada...

 

StanicaLokveLjeto604_zpsfef10ddc.jpg

 

Pogled od civilne strane kolodvorske zgrade u smjeru Lokava. Kiša je sve oprala i pothranila pa se šuma zeleni leva-leva

 

StanicaLokveLjeto605_zps2dbb4e30.jpg

 

Čuvene lokvarske stube koje vode prema naselju Sopač

 

StanicaLokveLjeto606_zps59d22a15.jpg

 

Tamo je "Stihl" servis gdje brusim lance za motorku

 

StanicaLokveLjeto607_zps9504b7a2.jpg

 

Dalje više nema stuba već ovaj puteljak vodi do "glavne" prometnice (s "Autotransom" nikad ne znaš da li će se bus popeti gore ili će šole zaključiti kako nema smisla Grinko.gif)

 

StanicaLokveLjeto608_zpsd018349f.jpg

 

Za ljubitelje dvonožne lokomocije i pogleda na ACRZ odozdo: Nije ni daleko!

 

StanicaLokveLjeto609_zps0d015696.jpg

 

E, sad sam na dobrom položaju – nema šanse da mi utekne!

 

StanicaLokveLjeto610_zps132a7256.jpg

 

Buduć da pruga ima Serem.gif, vlak 4000 izgleda ovako:

 

StanicaLokveLjeto611_zps4fe3687a.jpg

 

Nastavak priče posvećujem Filetu, daleko od starog kraja (a i prije nego netko postavi pitanje).

Posljednje su kiše dobro poškakljale micelije pa su izrasline vrste Boletus edulis preplavile šumu. Preplavili su šumu i berači gljiva pa se aboridžani već raspituju da li postoji kakav "Raid" za takve. Nekidan sam sredio pet kila vrganja i najvećim su dijelom završili u škrinji, ali sam si priuštio i jedan ranojesenski gulaš s njokima od kruha.

 

Evo sve skupa na stolu & u pjatu

 

Vrganji5.jpg

 

Vrganji6.jpg

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Jesi naletio na kakvog medonju (goranskog, ne australskog) dok si brao te gljivarone? Didi se jedan prošlih tjedana udomaćio u dvorištu, no postavio mu je neke daske sa čavlima pa sirotinja više ne dolazi na šljivu otkako se ozlijedila...

 

Kao i uvijek, hvala za slike...

"Nikad stati, osim kad se mora"
"Bolje častan uzmak nego nečastan poraz"
''Bolje živa kukavica nego mrtav heroj'' - Grunf

Link to comment
Share on other sites

Jesi naletio na kakvog medonju (goranskog, ne australskog) dok si brao te gljivarone?

Nisam, ne. Šljivu su obrali susjedi dok nas nije bilo, jabuku je pofurio u fazi cvatnje onaj kasni snijeg, a u šumi je toliko Riječana i Purgera da su međedi utekli na Bitoraj...

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Karta za 4000 na relaciji Deunice - Lokve

 

StanicaLokveLjeto612_zps43156772.jpg

 

Naravno, busom, jer pruga ima zatvor. Kasnio u polasku 15-tak dekika. U upravljačnici sjede četvorica -ovaca i sveudilj se žale kako su im uvjeti rada nesnošljivi - gore im raskopalo kolodvor, a dolje cestu Krepah3.gif

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Delnice, četvrtak 4. listopada, sajmeni dan

 

 

Nakon posjeta banci, obavljenih nekih administrativnih bedastoća i uplate Lota, otišao sam u K-Dućan nabaviti neke neophodne Ingestibilije. Odmah pored nalazi se i pruga Delnice – Moravice. Pogled u pravcu Delnica (nikako da odem poslikati izmještenog bika)

 

StanicaDelnice190.jpg

 

Pogled u pravcu Zalesine i dalje

 

StanicaDelnice191.jpg

 

A onda je došao i 4801 u punom galopu pa evo i video zapisa

 

th_StanicaDelnice192.jpg

 

Idem prema kolodvoru jer ću vlakom u Lokve

 

StanicaDelnice193.jpg

 

Ostavio sam torbe kod prometnika i otišao malo šalabazati i kupiti još neke sitnice. Delnice su još uvijek raskopane. Pitam se što će se dogoditi ako ih pretekne prvi snijeg. I ovako je kaos

 

StanicaDelnice194.jpg

 

Evo me na civilnoj strani kolodvora. Jedan zanimljiv prometni znak

 

StanicaDelnice195.jpg

 

Isti prizor uljepšan prisutnošću vašeg izvjestitelja

 

StanicaDelnice196.jpg

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Zbog radova je pristupna cesta od kolodvora prema zapadu zatvorena

 

StanicaDelnice197.jpg

 

Kako je na taj način kolodvor pretvoren u čeoni kolodvor, kompozicija 4000 se natraške pozicionira na peron

 

th_StanicaDelnice198.jpg

 

Nabavio sam si voznu ispravu. Pitao sam prometnika zašto nas ispraća bez loparića pa je rekao da u ovim slučajevima to nije neophodno Roll.gif

 

StanicaDelnice199.jpg

 

Krenuli smo s 10-tak minuta zakašnjenja. Onda je logično da 4001 kasni u polasku iz Rijeke.

 

Na kolodvoru Lokve dočekao nas je relaksirani prometnik i žitelji kolodvorske zgrade

 

StanicaLokveJesen298.jpg

 

Iskrcalo me na Bukovcu, tako mi je bliže do doma. Radovi traju i dalje. Ova četvorica raspravljaju o tome koliko ih treba da stroj za piljenje asfalta odguraju uzbrdo. Dilema se razriješila sama od sebe kad se jedan jednostavno udaljio...

 

StanicaLokveJesen299.jpg

 

Podzid Karoline za smjer prema Bristovoj Dragi. Još se dobro drži obzirom na svojih 200+ godina

 

StanicaLokveJesen300.jpg

 

Toliko za danas. Pozz!

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mali bukolički OT2.gif:

 

Iza kuće sam napravio novo Drive-in hranilište za sjenice i ostale ptičičuljke koji će ovdje samnom prezimiti

 

Hraniliste1.jpg

 

Pozicinirano je na samostojećem dva metra visokom kolcu tako da mačket'ne i slična napasna zvjerad nemere postavljat zasjede

 

Hraniliste2.jpg

 

A danas sam na susjednoj smreki uočio prvog korisnika

 

Sjenica.jpg

 

(Za one koji ne znaju: sjenica velika = Parus maior)

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Mali bukolički OT2.gif:

 

Iza kuće sam napravio novo Drive-in hranilište za sjenice i ostale ptičičuljke koji će ovdje samnom prezimiti

Hraniliste1.jpg

 

 

an_smiley.gif

 

Vidim da će zdrava prehrana biti sastavni dio drive in jelovnika

----

 

The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong.

Link to comment
Share on other sites

an_smiley.gif

 

i bez obzira na prehranu... kapa dolje za brigu.

 

P.S.

 

Ubit će me ovaj edit...dozvoljeno edit vrijeme bi trebalo rasti proporcionalno s godinama...

----

 

The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong.

Link to comment
Share on other sites

P.S.

Ubit će me ovaj edit...dozvoljeno edit vrijeme bi trebalo rasti proporcionalno s godinama...

Zanimljiv prijedlog, i smislen, prenijet ću na nadležno mjesto... :rolleyes:

 

 

U međuvremenu...

 

Danas sam bio u Delnicama. Morao do K-dućana (Jer tijelo traži obrok svoj...!). Po obavljenom poslu i utrošenim sredstvima odlučio sam napraviti mikro cipelcugohodoputopis od ŽCPRbezR "Podštore" pa do kolodvora Delnice. Da mi se opet ne prikrpi fleka da ne volim hodati... Krepah3.gif

 

Odluku sam donio takonaglo da sam zaboravio slikati ishodišnu točku. To je tamo na onom udaljenom uglu impozantnog K-objekta meni s lijeve strane

 

StanicaDelnice200.jpg

 

A ovo je smjer kojim me noge nose. Ona smeđeotravnatila traka lijevo je trasa nekadašnjeg skladišnog šturca

 

StanicaDelnice201.jpg

 

Šturc su malo skratili pa je i bik došao malo bliže matičnom kolodvoru

 

StanicaDelnice202.jpg

 

Još se naziru rupe od pragova

 

StanicaDelnice203.jpg

 

Bik (iznad na objektu piše, ako se ne varam, MUZNOK!)

 

StanicaDelnice204.jpg

 

Pruga ima zatvor pa se svi mogući, službeni i neslužbeni šećkaju k'o po guvnu. Ovi s kojima sam se mimoišao se nešto dive kontaktnom vodu

 

StanicaDelnice205.jpg

 

Ovdje već dugo nije bilo vagona kraj utovarne rampe

 

StanicaDelnice206.jpg

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...