egérke Posted June 17, 2012 Posted June 17, 2012 Tvoja primjedba drži vodu ako zanemarimo ono što je u međuvremenu napisao Vedran Z. Ja samo tvrdim da je "R" suvišno, pače redundantno (zaliho?) ukoliko prihvatimo da sljedstveno onom što je Vedran napisao, ŽCP može biti samo "R", a ŽCPI(znad) i ŽCPI(spod) se ionako drukčije zovu (KŽIPR). U svjetlu toga, Tvoj naputak niskograditeljima bi trebalo modificirati na način da glasi: "na novoj će trasi riječke pruge biti napravljeno 30 željezničko-cestovnih prijelaza, od njih 5 u razini (ŽCP), a 25 KŽIPR od čega 17 nadvožnjaka i 8 podvožnjaka". Ja mislim da ono što je rekao Vedran nije službeni termin, i da se službeno i nadvožnjak vodi kao ŽCP. A između trajektora i orjentira ovijek postoji kontakt - sve ovisi o ravnini prometalici koju promatraš Recimo "prijeći preko praga" (na način da ga se prekorači) - nema kontakta. Quote
Vice Posted June 17, 2012 Posted June 17, 2012 Pa to ja stalno i govorim, a svi me uvjeravaju da sam u krivu... Mada, recimo na ličkoj pruzi, ima dosta prijelaza koji su u razini i imaju rampu, ali oznake na njihovim kućicama su samo ŽCP. Pa sad ti to razumi :ne zna: Quote
Pfaff Posted June 17, 2012 Author Posted June 17, 2012 Recimo "prijeći preko praga" (na način da ga se prekorači) - nema kontakta. Zavisi što nosiš preko praga - možda ima kontakt Mada, recimo na ličkoj pruzi, ima dosta prijelaza koji su u razini i imaju rampu, ali oznake na njihovim kućicama su samo ŽCP. Pa sad ti to razumi :ne zna: Da to nisu oni koji tobože imaju rampu, ali je uređaj van funkcije pa službeno i nemaju rampu? Onomad sam poslikao dosta takvih... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Vice Posted June 17, 2012 Posted June 17, 2012 Da to nisu oni koji tobože imaju rampu, ali je uređaj van funkcije pa službeno i nemaju rampu? Onomad sam poslikao dosta takvih... Ne, baš oni koji uredno rade. Imaju rampu i svjetlosno-zvučnu signalizaciju i uredno rade. Quote
Vedran Zeman Posted June 17, 2012 Posted June 17, 2012 Ja mislim da ono što je rekao Vedran nije službeni termin, i da se službeno i nadvožnjak vodi kao ŽCP. Službeno je, po zakonu i pravilnicima, evo dva primjera: Zakon o cestama članak 2., stavak 1., točka 9. 9. »željezničko-cestovni prijelaz« je mjesto na kojem se u istoj razini križaju cesta i željeznička pruga ili industrijski kolosijek, Pravilnik o načinu osiguravanja prometa na željezničko-cestovnim prijelazima i pješačkim prijelazima preko pruge (PNOPŽCPPPPP ) članak 3., stavak 18. (18) »Željezničko-cestovni prijelaz« je mjesto križanja željezničke pruge ili industrijskoga kolosijeka i ceste u istoj razini. Quote "Propis je tu. Al' kakva korist od njega?"
mb1213 Posted June 17, 2012 Posted June 17, 2012 Iz čega logično proizlazi da ŽCP postoji samo kad do ukrštanja dolazi u razini. Quote
Levente Posted June 17, 2012 Posted June 17, 2012 Činjenica je ipak činjenica, nema više o čemu diskutirati. R je drugo slovo riječi Prijelaz. Ne može biti ni razina (vidi kod Vedrana) ni rampa (vidi kod Vicea). Quote Levente -- pozdrav iz Mađarske
Pfaff Posted June 17, 2012 Author Posted June 17, 2012 Činjenica je ipak činjenica, nema više o čemu diskutirati. R je drugo slovo riječi Prijelaz. Ne može biti ni razina (vidi kod Vedrana) ni rampa (vidi kod Vicea). Znači da odsad moram pisati ŽCPR bez R Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Vedran Zeman Posted June 17, 2012 Posted June 17, 2012 Istina, stavljanje slova "R" u ŽCPR je uglavnom nepotrebno i nema uporišta u zakonu. No često se koristi koristi (znači "u razini"), valja da se naglasi ta razina: http://www.hznet.hr/zcpr Quote "Propis je tu. Al' kakva korist od njega?"
stjepan Posted June 17, 2012 Posted June 17, 2012 Zavisi koje zakone čitaš,najbolje su ovi u forumu literatura . Ima još u nekoliko uputa piše skoro isto,zato postavljam ovo prvo koje sam našao. Uputa 432.čl.2st.3 Kada se radovi izvode na otvorenoj pruzi na automatskom pružnom bloku (u daljnjem tekstu APB) ili na željezničko-cestovnim prijelazima u razini (u daljnjem tekstu ŽCPR), tada je prometnika vlakova potrebno obavijestiti željezničkim telefonom. Quote
file Posted June 17, 2012 Posted June 17, 2012 Mada, recimo na ličkoj pruzi, ima dosta prijelaza koji su u razini i imaju rampu, ali oznake na njihovim kućicama su samo ŽCP. Pa sad ti to razumi :ne zna: Rampa je u cijeloj raspravi suvišan pojam, jer je to na željeznici građevinski objekt gdje se vrši utovar vagona. Dok se u kontekstu ŽCP-a radi o branicima i polubranicima. Quote "Nikad stati, osim kad se mora""Bolje častan uzmak nego nečastan poraz"''Bolje živa kukavica nego mrtav heroj'' - Grunf
egérke Posted June 18, 2012 Posted June 18, 2012 I u prometnim se pravilima govori o "prijelazu ceste preko željezničke pruge u razini". Činjenica je ipak činjenica, nema više o čemu diskutirati. R je drugo slovo riječi Prijelaz. Ne može biti ni razina (vidi kod Vedrana) ni rampa (vidi kod Vicea). Ne može biti ni drugo slovo, jer bi se u tom slučaju pisalo malim slovom: ŽCPr. Quote
Pfaff Posted September 20, 2012 Author Posted September 20, 2012 Četvrtak, 20. rujan 2012. Dugo nisam bio na miru na kolodvoru Lokve. Zadnje se vrijeme uglavnom iskrcam s vlaka i sjurim nizbrdo uloviti prijevoz, a kako sam zadnji put spomenuo, prilikom iskrcaja u ponedjeljak, 17. rujna, zapazio sam opsežne infrastrukturne radove na kolodvoru i zaključio da to treba temeljitije istražiti, dokumentirati & podastrijeti 4rumaškom pučanstvu na uvid. Ipak je to moj zavičajni kolodvor, ne? Onda je bilo loše vrijeme pa je pljuštilo i pucalo, a danas je nakon mrzlog i izmagličnog jutra osvanuo prekrasan, blistav dan s puno sunca i pokojim oblačkom koje je raznosila friška burica... Na cesti Bukovac – Sopač i dalje traju radovi. Gepekrkavci su odlučili biti gotovi prije prvog snijega. Radovi na kolodvoru su zbilja opsežni. Umjesto par slika, napravio sam cijelu reportažu pa da vas, vrli moji i vjerni štioci ne razvlačim, koga zanima može ju pogledati ovdje Po obavljenom poslu – još par sličica. Stanovnici željezničkih zgrada na kolodvoru su si mic-po-mic lijepo sredili objekte u kojima žive. Još fasada... Pogled od civilne strane kolodvorske zgrade u smjeru Lokava. Kiša je sve oprala i pothranila pa se šuma zeleni leva-leva Čuvene lokvarske stube koje vode prema naselju Sopač Tamo je "Stihl" servis gdje brusim lance za motorku Dalje više nema stuba već ovaj puteljak vodi do "glavne" prometnice (s "Autotransom" nikad ne znaš da li će se bus popeti gore ili će šole zaključiti kako nema smisla ) Za ljubitelje dvonožne lokomocije i pogleda na ACRZ odozdo: Nije ni daleko! E, sad sam na dobrom položaju – nema šanse da mi utekne! Buduć da pruga ima , vlak 4000 izgleda ovako: Nastavak priče posvećujem Filetu, daleko od starog kraja (a i prije nego netko postavi pitanje). Posljednje su kiše dobro poškakljale micelije pa su izrasline vrste Boletus edulis preplavile šumu. Preplavili su šumu i berači gljiva pa se aboridžani već raspituju da li postoji kakav "Raid" za takve. Nekidan sam sredio pet kila vrganja i najvećim su dijelom završili u škrinji, ali sam si priuštio i jedan ranojesenski gulaš s njokima od kruha. Evo sve skupa na stolu & u pjatu Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
file Posted September 21, 2012 Posted September 21, 2012 Jesi naletio na kakvog medonju (goranskog, ne australskog) dok si brao te gljivarone? Didi se jedan prošlih tjedana udomaćio u dvorištu, no postavio mu je neke daske sa čavlima pa sirotinja više ne dolazi na šljivu otkako se ozlijedila... Kao i uvijek, hvala za slike... Quote "Nikad stati, osim kad se mora""Bolje častan uzmak nego nečastan poraz"''Bolje živa kukavica nego mrtav heroj'' - Grunf
Pfaff Posted September 21, 2012 Author Posted September 21, 2012 Jesi naletio na kakvog medonju (goranskog, ne australskog) dok si brao te gljivarone? Nisam, ne. Šljivu su obrali susjedi dok nas nije bilo, jabuku je pofurio u fazi cvatnje onaj kasni snijeg, a u šumi je toliko Riječana i Purgera da su međedi utekli na Bitoraj... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted September 21, 2012 Author Posted September 21, 2012 Karta za 4000 na relaciji Deunice - Lokve Naravno, busom, jer pruga ima zatvor. Kasnio u polasku 15-tak dekika. U upravljačnici sjede četvorica HŽ-ovaca i sveudilj se žale kako su im uvjeti rada nesnošljivi - gore im raskopalo kolodvor, a dolje cestu Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted October 4, 2012 Author Posted October 4, 2012 Delnice, četvrtak 4. listopada, sajmeni dan Nakon posjeta banci, obavljenih nekih administrativnih bedastoća i uplate Lota, otišao sam u K-Dućan nabaviti neke neophodne Ingestibilije. Odmah pored nalazi se i pruga Delnice – Moravice. Pogled u pravcu Delnica (nikako da odem poslikati izmještenog bika) Pogled u pravcu Zalesine i dalje A onda je došao i 4801 u punom galopu pa evo i video zapisa Idem prema kolodvoru jer ću vlakom u Lokve Ostavio sam torbe kod prometnika i otišao malo šalabazati i kupiti još neke sitnice. Delnice su još uvijek raskopane. Pitam se što će se dogoditi ako ih pretekne prvi snijeg. I ovako je kaos Evo me na civilnoj strani kolodvora. Jedan zanimljiv prometni znak Isti prizor uljepšan prisutnošću vašeg izvjestitelja Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted October 4, 2012 Author Posted October 4, 2012 Zbog radova je pristupna cesta od kolodvora prema zapadu zatvorena Kako je na taj način kolodvor pretvoren u čeoni kolodvor, kompozicija 4000 se natraške pozicionira na peron Nabavio sam si voznu ispravu. Pitao sam prometnika zašto nas ispraća bez loparića pa je rekao da u ovim slučajevima to nije neophodno Krenuli smo s 10-tak minuta zakašnjenja. Onda je logično da 4001 kasni u polasku iz Rijeke. Na kolodvoru Lokve dočekao nas je relaksirani prometnik i žitelji kolodvorske zgrade Iskrcalo me na Bukovcu, tako mi je bliže do doma. Radovi traju i dalje. Ova četvorica raspravljaju o tome koliko ih treba da stroj za piljenje asfalta odguraju uzbrdo. Dilema se razriješila sama od sebe kad se jedan jednostavno udaljio... Podzid Karoline za smjer prema Bristovoj Dragi. Još se dobro drži obzirom na svojih 200+ godina Toliko za danas. Pozz! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
seabral Posted October 4, 2012 Posted October 4, 2012 Hm ... karta Delnice - Lokve, samo u jednom smjeru ? Zar si i ti prešao u cipelcugomane ? Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin
Pfaff Posted October 4, 2012 Author Posted October 4, 2012 Hm ... karta Delnice - Lokve, samo u jednom smjeru ? Zar si i ti prešao u cipelcugomane ? A-a. U Delnice me dopeljao susjed. Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted October 16, 2012 Author Posted October 16, 2012 Mali bukolički : Iza kuće sam napravio novo Drive-in hranilište za sjenice i ostale ptičičuljke koji će ovdje samnom prezimiti Pozicinirano je na samostojećem dva metra visokom kolcu tako da mačket'ne i slična napasna zvjerad nemere postavljat zasjede A danas sam na susjednoj smreki uočio prvog korisnika (Za one koji ne znaju: sjenica velika = Parus maior) Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Medo Posted October 17, 2012 Posted October 17, 2012 Mali bukolički : Iza kuće sam napravio novo Drive-in hranilište za sjenice i ostale ptičičuljke koji će ovdje samnom prezimiti Vidim da će zdrava prehrana biti sastavni dio drive in jelovnika Quote ---- The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong.
Medo Posted October 17, 2012 Posted October 17, 2012 i bez obzira na prehranu... kapa dolje za brigu. P.S. Ubit će me ovaj edit...dozvoljeno edit vrijeme bi trebalo rasti proporcionalno s godinama... Quote ---- The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong.
Pfaff Posted October 17, 2012 Author Posted October 17, 2012 P.S. Ubit će me ovaj edit...dozvoljeno edit vrijeme bi trebalo rasti proporcionalno s godinama... Zanimljiv prijedlog, i smislen, prenijet ću na nadležno mjesto... U međuvremenu... Danas sam bio u Delnicama. Morao do K-dućana (Jer tijelo traži obrok svoj...!). Po obavljenom poslu i utrošenim sredstvima odlučio sam napraviti mikro cipelcugohodoputopis od ŽCPRbezR "Podštore" pa do kolodvora Delnice. Da mi se opet ne prikrpi fleka da ne volim hodati... Odluku sam donio takonaglo da sam zaboravio slikati ishodišnu točku. To je tamo na onom udaljenom uglu impozantnog K-objekta meni s lijeve strane A ovo je smjer kojim me noge nose. Ona smeđeotravnatila traka lijevo je trasa nekadašnjeg skladišnog šturca Šturc su malo skratili pa je i bik došao malo bliže matičnom kolodvoru Još se naziru rupe od pragova Bik (iznad na objektu piše, ako se ne varam, MUZNOK!) Pruga ima zatvor pa se svi mogući, službeni i neslužbeni šećkaju k'o po guvnu. Ovi s kojima sam se mimoišao se nešto dive kontaktnom vodu Ovdje već dugo nije bilo vagona kraj utovarne rampe Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.