Pfaff Posted April 14, 2012 Author Share Posted April 14, 2012 (edited) Već dugo nisam ništa stavio s riječke pruge pa evo da vidite da je proljeće stiglo i na kolodvor Lokve Prijatelj je sav živahnuo, a i namazali su ga nekim grdnim zaštitnim faktorom da ne izgori na zubatom suncu Proljeće obično nosi i poremećaje metabolizma pa je pruga opet dobila na relaciji Lokve – Drivenik. Zato se ovih opet nabralo Ovdje imaju promjenu širine kolosjeka Uvijek mi je bilo smješno kako šole u drezini vozi porebarke, ali to je logično kad nikad ne zna na koju će stranu! Edited April 14, 2012 by Pfaff Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted April 14, 2012 Author Share Posted April 14, 2012 Par dana kasnije, vraćao sam se iz Selca. Kišno vrijeme nije baš neki preduvjet za slikanje vlakova, ali Žutku na usponu od Meje prema Plasama ništa ne može zaustaviti! Uzgred: Fučnuo mi je! A ja sam mu BTW, danas sam u lokalnom sredstvu javnog priopćavanja pročitao da su autobusni kolodvor u Deunicama preselili na željeznički pa da tamo čak i prodaju bus karte. To treba ići pogledati izbliza, ali ću sač'kat utorak. Obećali su doonda proljepšanje vremena. Po ovoj cmocavoj kiši ne idem nikud! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted April 17, 2012 Author Share Posted April 17, 2012 (edited) snika z Bodulije pitali tako jednog travnja da kakovo će jutra bit vrime, a moj Nikola odvali bez puno premišljanja: "Jugo, bura, dež!" Jer tako to jest u travnju. Jutros je kod mene čak promicalo nešto snijega, a kad je oko 11 ha granulo sunce, shvatio sam da se s Vakulom, Sijerkovićem i sličnima nije za šegačiti ter da treba otići poslikati novu kolodvorsku situaciju u Delnicama dok opet nešto ne pljusne. Zavoj kod Lokava lijepo se ocrtavao na poluvedrom nebu osutom pajhuljastim oblacima Na kolodvoru Lokve jedan pogolem vlak bez glave i repa. Kako se službeno mjesto doima neposjednuto buduć pruga ima zatvor, nisam ima koga pitati da li ga kane odvući tamo ... ... ili amo Imat ćemo razumijevanja. Pogotovu oni od Moravica do Rijeke jer će vjerovatno stići brže nego da se voze prugom Vrijedni djelatnici HŽ-a u Lokvama uspjeli su i bez pomoći škartiranog RVR-a posaditi prve ovosezonske krasuljke Vaš omiljeni izvjestitelj u društvu svog prijatelja Pogled s platoa stanice na naselje Sopač. U dubini je magistralna cesta D32 kojom se vozim kad sam u svom drugom zavičaju Ove su stepenice cijelu zimu bile uredno konzervirane snijegom i ledom, a sad su osvanule u svojoj punoj ljepoti Proljetni seks je u punom zamahu. Još rascijepati i složiti štivice i trećina posla je obavljena Edited April 17, 2012 by Pfaff Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted April 17, 2012 Author Share Posted April 17, 2012 Proslijedih do Delnica. Tamo ima zanimljivih zbivanja. Grad je, naime, prodao prostor autobusnog kolodvora "Lidlu" koji će na tom mjestu sagraditi novi velelepni trgovački centar, a autobusni će kolodvor biti preseljen malo dalje u pozadinu. Jer koji će im q...ac autobusni kolodvor u središtu mjesta kad umjesto toga mogu imati pri ruci sve potrebno za doručak? Sljedstveno tome, stari je AK van funkcije dok ga ne sravne sa zemljom, a busevi koji tranzitiraju kroz Delnice, a i oni koji tu imaju krajnju stanicu sada stoje na – željezničkom kolodvoru! Najveselije od svega je da se pristup odvija uskim cestuljkom dijelom popločanim granitnim kockama, a dijelom jamama koje su provizorno zasute s par lopata tucanika. Narano da svima onima koji ovdje po navici ili zbog potreba posla parkiraju nije na na kraj pameti da parkiraju negdje drugdje! A tek kad ututnji šumarski prikoličar nakrcan kusima, bit će to opći urnebes. Srećom još nije počela puna sezona. Teta koja je na starom bus kolodvoru prodavala čokoladice i putne karte, sad je dobila elegantni kontejner Je li jasno, drugovi? Na službenom dijelu delničkog kolodvora uobičajeno žutilo. I prema tamo ... ... i prema amo Onda je nešto zatrubilo gromkim glasom kao da dolazi džems i vid', nu... Da, koliko sam čuo, radovi zbog kojih je zaveden zatvor pruge su elektro tipa Piše li se i on u strojovođe ili je samo šofer? Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted April 17, 2012 Author Share Posted April 17, 2012 A evo i još jednog žutog u punom galopu. Ovo će biti zanimljivo mjesto za sačekuše kad novi Končarevi EMU počnu voziti pod 25KV. Ima parking, a ima i kafić! Ovi medvjedići se penju po stupu i razvlače neke žice U pozadini je veliko elektrorasklopno postrojenje Evo sam vam, vrli štioci, dodao i mali zemljovid. Točkicama sam označio trasu kuda se provlače autobusi, a mjesto za sačekušu je u crvenom krugu Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted April 17, 2012 Author Share Posted April 17, 2012 (edited) Kupih jaja i još neke sitnice pa ću kući. Lujzinskom kroz središte. HŽ ima dobru oznaku za kolodvor, a postavili su i lijepi inox-rukohvat ('rvacki gelender oliti pasaman). Samo se zimi gadno lijepi za prstiće ako nemaš rukavice Ovo su vjerovatno posljednje slike starog delničkog BUS-kolodvora Patriotske igre na povratku kući: bliži se 1. maj pa je valjalo osvježiti natpise na podvožnjaku jer su od zime i atmosferilija dosta apšisali. Kako se Patriot a.k.a Hrvoje a.k.a Željezni hrustio da će pomoći u tom (ne)djelu, prepuštam mu suprotnu stranu objekta Edited April 17, 2012 by Pfaff Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICE-3M Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 Kao i uvijek lijep izvještaj iz Gorskog kotara Zanimljiva mi je ova obavijest, o zatvoru pruge. Zbog radova između Lokava i Drivenika autobusi voze od Moravica do Rijeke umjesto brzih vlakova, a istovremeno od Plasa do Delnica umjesto putničkih. nije mi jasna ta logika Ovo s novim "autobusnim kolodvorom" u Delnicama je stvarno vrhunski biser. Dal se zna koliko bude taj privremeni autobusni kolodvor tamo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted April 17, 2012 Author Share Posted April 17, 2012 Dal se zna koliko bude taj privremeni autobusni kolodvor tamo? Ako je vjerovati onome što je jučer pisalo u našem kupusnom listiću, najmanje tri mjeseca. Uostalom evo što piše: Od proteklog vikenda, točnije od subote, svi koji u Delnicama koriste usluge autobusnih prijevoznika neće to moći više činiti kao do sada na lokaciji dosadašnjeg autobusnog kolodvora, već na novoj, privremenoj lokaciji na željezničkoj postaji Delnice. Umjesto dosadašnjih šest perona i prateće ponude (ured prodaje karata, čekaonica, kafić, trgovina) putnici će sljedeća najmanje tri mjeseca autobus čekati na prometnici nesposredno uz zgradu željezničke postaje Delnice, a karte će kupovati u malom kontejner kiosk-uredu postavljenom uz objekt nekadašnjeg kafića koji već davno ne radi. Autobusi će, pak, umjesto ulaska u bivši kolodvor, skretati dvjestotinjak metara prije te s prometnice Rijeka – Zagreb ulaziti na cesticu koja vodi prema željezničkoj postaji te nakon što prime ili ostave putnike kretati tom cestom uz prugu te se natrag na prometnicu Rijeka – Zagreb uključivati na odvojku kod benzinske crpke INE. Gradi se Lidl Do promjene lokacije došlo je zbog radova izgradnje nove delničke autobusne postaje, odnosno budućeg LIDL-ovog trgovačkog centra koji će biti sagrađen na lokaciji sadašnje autobusne postaje. Riječ je o opsežnim radovima koji će bitno promijeniti izgled tog dijela Delnica i poboljšati prometni ulaz u Delnice s riječke strane pa stoga mnogi Delničani s nestrpljenjem očekuju njihov završetak, ali ono što baš i nisu očekivali je privremena promjena lokacije autobusnog kolodvora. Naime, pri kretanju u izgradnju novog autobusnog kolodvora najavljeno je kako će stari kolodvor biti u funkciji sve do trenutka dok s radom ne počne novi, a to bi trebalo biti tijekom srpnja ove godine. Sad se ispostavlja da nije tako što budi nezadovoljstvo kod određenog dijela građana, a nezadovoljnih će biti i kod putnika i to ne samo stoga što je nova lokacija ipak malo »sa strane« već i stoga što je prometnica kojom će sljedeća tri-četiri mjeseca prometovati autobusi daleko od dobre. Naime, uz to što su i ulaz i izlaz s glavne ceste prema privremenom autobusnom stajalištu znatno teži od dosadašnjih, i sama je prometnica na nekim dijelovima preuska što će dovoditi do sporijeg prometovanja, a na nekim je dijelovima kolnik te prometnice pretvoren u makadamsku cestu i »obogaćen« dubokim i za vozilo i putnike nimalo bezopasnim rupama te će, očigledno, ulaz i izlaz na privremenu delničku »busnu« biti mala noćna mora za putnike, a još više za vozače autobusa. Bez manevarskog prostora Budući da se u bliskoj budućnosti planira, ponajprije zbog pojačanja protočnosti prometa prema Super Konzumu, uređenje priključka s prometnice kojom će se autobusi uključivati na cestu Rijeka – Zagreb kod benzinske postaje, jasno je da će se autobusi u vrijeme tih radova morati okretati na prostoru kraj željezničke postaje (a prostora, ako traje kakav pretovar baš i nema) te potom vraćati na mjesto ulaska koje također ne pruža velike mogućnosti manevriranja. Dakle, sad sve skupa djeluje malo i skučeno, a bit će još i gore... Zato bi dobro bilo da svi radovi na novoj autobusnoj postaji i budućem trgovačkom centru budu gotovi što prije. Opravdane primjedbe Zbog svega toga u Delnicama je sve više onih koji smatraju kako se moralo i moglo naći daleko povoljnije rješenje (prostor ispred trgovine Piko, odvojak kraj staračkog doma »Domska vila«, prostor uz INA benzinsku crpku...). No, bez obzira na argumentiranost tih primjedbi, čini se da će Delničani i svi ostali koji u ovom gradiću budu koristili autobusni prijevoz morati, »do daljnjega«, na autobusnu postaju ići do – željezničke postaje. U međuvremenu prazni delnički autobusni kolodvor izgleda, pogotovo u ove dane ružnog vremena, magle i kiše, pomalo sablasno. Nigdje one živosti koju su stvarali putnici, nema više ni dolazaka i odlazaka autobusa, sve je manje i parkiranih automobila, a jedino što još podsjeća na to da se tu godinama odvijao promet je veliki vozni red riječkog Autotransa te na staklo zalijepljena obavijest o premještaju autobusnog ureda na novu privremenu lokaciju. Od tog mrtvila odudaraju i radovi »u susjedstvu«. Novi autobusni kolodvor – smješten stotinjak metara od sadašnjeg – već dobiva osnovne konture, a uskoro će, kako saznajemo od investitora, početi i radovi na rušenju u subotu zatvorenog autobusnog kolodvora. Štoviše, po tim najavama teren za gradnju trgovačkog centra trebao bi građevinarima biti predan početkom lipnja što znači da bi u sljedećih mjesec i pol dana sada već bivši kolodvor trebao biti srušen. U svakom slučaju, nazirem zanimljiva zbivanja! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted April 19, 2012 Author Share Posted April 19, 2012 Danas sam prošao trasom kojom svakodnevno prolaze autobusi na putu do novog, do daljeg, privremenog, bus kolodvora u Delnicama. Na što liči taj put, ne bih se začudio da autobuseri ukinu svaku vezu s Delnicama http://www.youtube.com/watch?v=tcktu_yiKMw PS: Skoro je sve skupa ispalo , ali je srećom 4000 čučao na II. peronu, 1. kolosjeku Na povratku sam vidio neke drezine na nasipu iza Lokava, ali je tako pljuštalo da me ni bila volja... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted April 24, 2012 Author Share Posted April 24, 2012 Ako je nekoliko dana zatvoren u kući, prosječno agilan railfan ('rvacki: željeznicoljubac) je zreo za ludnicu. Kiša koja je neprekidno (s prekidima) padala zadnjih 3-4 dana me izludila. Jučer ujutro je granulo neko dosta pristojno sunašce pa sam najboljoj supruzi itd., itd. rekao da ja malo idem slikati željeznice, štogod to značilo... Riječka pruga navodno ima od Lokava do Drivenika. U Lokvama sam bio i nisam vidio bogzna što, a u Driveniku nisam nikad ništa slikavao (osim iz vlaka) pa je to prilika da vidim i radove na drugoj strani. Da bi se stiglo tamo, treba najprije proći Fužine. Uskotračni vlakić je u depou I po najljepšem željezničkom mostu u 'Rvata pentraju se nekakvi medvjedići. Ne uspijevam shvatiti što rade Ličko polje. Sjećam se kako je nekoć bilo obrađeno i iz vlaka su se vidjeli slogovi različitih poljoprivrednih kultura. Danas je uglavnom samo zeleno. Nije da to nije oku ugodno, a vele oftalmolozi i da je jako zdravo za odmaranje okica, ali... Ojoj, pa ja ni u Liču nisam nikad ništa slikao Pa kako mi je to promaklo? Ajmo da stajališta Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted April 24, 2012 Author Share Posted April 24, 2012 Stajalište Lič GE: 14°42'54.32"E 45°16'53.42"N U Fužinama lijepo piše gdje je željeznička postaja, piše i u Lokvama (o Delnicama da ne govorim)... U Liču moraš, da bi stigao do stajališta otići - na groblje Prvo što sam ugledao još iz auta bio je ovaj čeprkavac u jarku kraj pruge Eto nam i službene zgrade. O njenoj devastiranosti koja se očito dogodila u zadnjih par godine, je već pisalo na 4rumu Neka vas ne zavarava, dragi moji i vrli štioci, što se s druge strane pruge nazire neki cestuljak koji se nastavlja penjati uzbrdo – on je neupotrebljiv jer je uska i strma cestica kojom sam stigao dovle prepriječena sigurnosnom ogradom, a kroz te se iglene uši ne bi provukla ni ivogova deva, a nekmoli Pfaffmobil Planinarima, ekstremnim biciklistima i sličnima je cijeli ovaj kraj jako zanimljiv pa je svaki istaknuti objekt izgrafitiran markacijama Bog budi s tobom!, rekla bi moja punica Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted April 24, 2012 Author Share Posted April 24, 2012 Pogled u smjeru Fužina... ... i pogled u smjeru Drivenika Imal'...? Ima, al' je malo derutna Ajmo malo bolje razgledati zgradu Šest-jedan-tri-dva do Beograda! Di ti tu vidiš vodu? U stražnjem dijelu zgrade je bio stan. Danas nema više nikog, a domaćinski objekti su uništeni Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted April 24, 2012 Author Share Posted April 24, 2012 Ovo je nekadašnji službeni dio Začudno, ali elektroinstalacija je još uvijek aktivna (iako su sva trošila demontirana) Pogled kroz "službeni" prozor Prodavale su se tu i karte Čekaonica. Zanimljivo kako barabe koje uživaju u uništavanju javnih objekata ne propuštaju prigodu naglasiti svoju pripadnost službenoj religiji u 'Rvata Pogled na peron. Bar su ga uredili, a ne kao onaj u Lokvama Bila nekad i javna rasvjeta Drvarnica Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted April 24, 2012 Author Share Posted April 24, 2012 Nekadašnji stambeni dio izgleda kao da ga je korisnik napustio pod uzbunom (ili je, što je vjerovatnije, preselio na ahiret) Čudno da nitko nije otuđio bojlere, bar iz nepodopštine? Srednja soba Bivši stanar je očito bio nosilac željezničke spomen-diplome Spavaća soba. Morao je to biti sasvim udoban obiteljski kutak dok su svi bili tu, a vremena bila bolja. Bilo mi je malo neugodno fotkati po ovom prostoru, ali me oduvijek fascinira površnost naše prisutnosti u vremenu i prostoru te činjenica da se našim nestankom stvari rapidno raspadaju i nestaju. Verba donekle manent, ali i to postaje upitno u vremenu fejsbuka I tu je još struja priključena, ali "Elektroprimorju" nema više tko da piše... Pretpostavljam da je zgrada bilo donekle očuvana dok je stanar bio ovdje jer sam prije par godina vidio iz vlaka nekoga kako čisti snijeg sa stepenica na ulazu u čekaonicu. Taj je vjerovatno usput i svojim prisustvom rastjerivao barabe. Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted April 24, 2012 Author Share Posted April 24, 2012 Vrijeme miješa, ali zasad sam još suh Da pogledam radove. Čeprkavac miruje, a ovaj infrastrukturac nešto bunari iz šahta Posljedni osvrtaj. Idemo dalje. Nisam se htio nametati svojom prisutnošću pa nisam saznao što ima u šahtu! Ha! Sad ću u nastavku imati malu ocjensku vježbu spretnosti. Na vrhu cestuljka ima malo proširenje koje služi okretanju vozila no ovaj službeni lik s varaždinskom registracijom je pokazao tipični bezobrazluk i neosjetljivost ljudi iz ravnijih krajeva prema našoj primorskoj skučenosti i sparkirao se na tom mjestu. (Čast Antiši, ali oni njegovi su gotovo pa najgrozniji. "Vindija" šalje na dostavu u Primorje vjerovatno najšire kamione koje imaju. Kad taj uđe u neku uličicu u Praputnjaku ili Lovranu, misliš da je nastala pomrčina). Sad ću morati 200 metara voziti nizbrdo i natraške. Aha! Tu, ispod ceste, je i ranijespomento groblje koje služi kao smjernica za stizanje na željezničku postaju. Na odvojku za groblje ću se napokon moći okrenuti. Sudeć po veličini groblja, stanovnika Liča ima više ovdje nego u selu. Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted April 24, 2012 Author Share Posted April 24, 2012 Malo dalje niz prugu prema Driveniku ima jedno zgodno mjesto za slikanje vlakova. Idemo tamo. Vlakova nema (jasno), al' ima nešto žuto Pogled prema Liču Ruševine bunkera... ... i nešto stupologije (stare i nove kao i na cijeloj goranskoj pruzi) Tu su se smjestili neki infrastrukturci. "Pružne građevine" Oho! Personalizirane tablice! Jel' to dodatno koštalo, ili je država poklonila iz sućuti prema neprofitabilnoj željeznici? Na ovom se mjestu vrši prekrcaj iskopanog materijala i starog balasta iz vagona u kamione radi odvoza. Cijela procedura je vrlo sofisticirana – najprije grtalica na radnom vlaku izgrta materijal na teren, a onda druga grtalica to ukrca na kamion. Poluautomatik! Organizacija rada je izvrsna tako da bar jedan od radnika može ruke držati na toplom! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted April 24, 2012 Author Share Posted April 24, 2012 Sve sam vidio. Idem dalje Mala improvizirana uspinjača za gradnju vikendice na obronku. Za one koji ne znaju: Lič je vikendaško naselje. Cijelo mjesto je jedna prilično nedefinirana trakavica uz cestu Fužine – Tribalj (via Drivenik). Bilo je skoro prazno negdje kasnih 60-ih godina pa su ljudi prodavali kuće i terene. Danas je jako puno vikendaša – neki su adaptirali stare objekte u selu, a većina je gradila novo. Estetski doživljaj objekata varira od izvanredno lijepih do grotesknih, ali tko sam ja da nekome određujem što je lijepo, ne? Stara vodosprema. Zbog željeznice proveden je vodovod do Drivenika s crpnom stanicom u Fužinama pa su i ovdje dobili vodu. Još jedan pogled u dolinu... ... i evo me u dolini. Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted April 24, 2012 Author Share Posted April 24, 2012 Naći put do Drivenika je svojevrsna mudrost i riječki 4rumaši su se onomad dosta nagnjavili oko toga. Iz nekog meni potpuno nepoznatog razloga održavatelji prometnica (ŽUC) ignoriraju ovu staru cestu koja vodi u Vinodolsku dolinu i skrivaju putne smjerove kao zmija noge. Da netko nije flomićem žvrljao, evo ti ga što bi putnik namjernik našao pravac. A aboridžani su ekstremno rijetki... Cesta je navodno asfaltirana Krajolik je prašumast. Trošne vapnenačke stijene obrasle mahovinom i bujadi, izvaljeni stari panjevi, trnje i šiprag. Srećom još nije bjelogorica zazelenila Aha! Oznaka kao da ulaziš u glavni grad županije. A na stablu su vrli planinari markirali i smjer za željezničku postaju. 15'? Ja ću vozilom stići mrčuk brže – meknimo za 12' Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted April 24, 2012 Author Share Posted April 24, 2012 Stanica Drivenik GE: 14°41'30.68"E 45°16'1.95"N Drivenik je vrlo značajno službeno mjesto na riječkoj pruzi. Tu je kraj uspona iz Rijeke/Sušaka do njegovi 800+ metara nadmorske visine. U vrijeme dok su još teret vukli Malleti serije 32 bila su u kuhinji po dva ložača jer je od Rijeke trebalo ubaciti 12-tak tona ugljena i ovdje su ih smjenjivali jer su bili potpuno iscrpljeni. Tu se namirivala i voda. Danas se ovdje namiruje struja – ovo je jedna od tipskih EVP za 3KV vuču na riječkoj pruzi. Susjedne su u Plasama (netipska – građena je od tesanog kamena) i Lokvama Stari stambeni vagon. Strukturaši su se već nagledali takvih Malo nadzemne infrastrukture Pentranje nepreporučljivo! Ovi radijator pretpostavljam prejako grije pa su si ljudi otvorili da puste malo zraka – opet primjer nepotrebnog rasipanja energije Cestuljak koji vodi do kolodvorske zgrade je usječen u padinu. Ova poluimprovizirana konstrukcija služi da spriječi kamenje koje se kotrlja (tzv. rolling stones) da se dokotrlja na put Ovdje čuvam ja! (Nije se baš ubio od lajanja) Medviđak, Kobiljak... pa sve po koji sat cipelcugom uzbrdo. Bog budi s tobom!, rekla bi moja punica. Al' je zato prigoda da se uputi , a da u pitanju nije Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted April 24, 2012 Author Share Posted April 24, 2012 Ovo je, pretpostavljam, agregator za rezervno napajanje. Kolodvorska zgrada koja, poput one u Sincu, nema civilnu stranu i pogled niz kolosjeke u smjeru Zlobina. Baš me zanima čega je ovo broj 1. Jer naselje Drivenik u vinodolskoj dolini je cca 4,5 km (kako leti vrana) u smjeru jugozapada, ali preko brda? Do crte je 818 m/nm. Što znači da je kolosjek nekih 1,5 metar niže. Sat – radi. Svjetlo – radi. Službeno mjesto – posjednuto! Tu sam sad imao zanimljiv razgovor sa službenim licem u službenom mjestu. Čovjek je izgmizao iz svoje službene prostorije, ja se predstavim i velim da ću malo slikati po kolodvoru ter da imam dozvolu od nadležne institucije. Veli on: "Imate li ju pri sebi?" Jasno da sam pri sebi, valjda ću ju doma držati uokvirenu nad bračnom posteljom??? Dam čovjeku pismeno i pustim ga da proučava,,, "Aha, onda dobro..." Zaključio sam da mu je zapravo dosadno. Ima 12-satnu smjenu, a pruga ima zatvor. Oni žuti ionako nikoga ništa ne pitaju. S druge strane, pitam se što bi se dogodilo da sam mu iskazao neposluh. Da li bi nazvao PU u Crikvenici (jer tamo teritorijalno spada) i izvjestio ih da mu se jedan podivljali turšin terorist smuca po kolodvoru ter zatražio da me dođu u'apsiti? Baš me zanima što bi mu odgovorili... Status Drivenika mi nije jasan (a zaboravio sam pitati). Putnička stanica definitivno nije jer osim eventualnih planinara, ovdje nema putnika ako ne računamo službene osobe koje dolaze na smjenu. Službena zgrada uopće nema putničkih prostora niti se prodaju karte (a nema ni naznake da su se ikad prodavale). Je li to dakle ukrižje? Bit će ipak da nije. U svakom slučaju, u većem dijelu kolodvorske zgrade netko živi. I pere veš. Iako malo više detergenta ne bi škodilo. Ima li tu i žena ili se radi o muškom domaćinstvu? Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted April 24, 2012 Author Share Posted April 24, 2012 Južna strana kolodvora (ona prema dolini/ambisu) zatrpana je otpadnim materijalom od rekonstrukcije pruge. Pruga se BTW, rekonstruira već preko dvije godine. Dosad bi valjda mogli napraviti i drugi kolosjek. Veli mi prometnik(s kojim sam se, logično, nakon predaje vjerodajnica, lijepo saživio) da su mu se cijelu prošlu godinu motali po kolodvoru i više se izležavali nego radili – te nema ljudi te nema novaca te name materijala... Veli da su dojadili i bogu i vragu. Odahnuo je kad su se izđubrili, a sad ih evo natrag. Ovo su tračnice... ... ovo su pragovi... ... RAP Pravila pisanja kolodvoropisa zahtijevaju koze na padini iza službene zgrade no u ovoj osiromašenoj 'Rvackoj moram se zadovoljiti ponuđenim. Nadam se da će prijatelj uvažiti ispriku! Kad sam već tu, idemo do kraja I na ličkoj pruzi ima ovakvih kolodvora. Važna je razlika da ovdje svi signali rade Šest-jedan-sedam-bez-dva do Beograda Srcište Ostatak skretnice Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted April 24, 2012 Author Share Posted April 24, 2012 Ruševine. Pretpostavljam da je bila stambena zgrada za osoblje. Ostaci vodonapojnika? Ovo gore je vodosprema (ona koja se napaja iz Fužina). Još je uvijek u funkciji Pretpostavljam da ovakvih prizora ima i u američkom Stjenjaku Piše. Svašta piše S one druge strane je naselje Drivenik. Ono iznad su oblaci koje nosi južina. Postaje nekako mrzlo... Nedavno sam bio u starom frankopanskom kaštelu Drivenik pa evo kako to izgleda 4,5 km južnije s druge strane brda. Naselje Drivenik je dolje u dolini Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted April 24, 2012 Author Share Posted April 24, 2012 Pogled unatrag. Na nekadašnjoj stražarnici je malo proširen prozor radi bolje vidljivosti Nutra je se šlo fuć! Ovo s plinom za grijanje valjda ipak funkcionira? Hop-hop, s praga na prag, vraćam se... Ima i iskliznica. Ma, sve ima, k'o pravi kolodvor! Šteta da mi je prijatelj odbio više prikupljati suvenire. Ovi su baš posebni Niska slojevita naoblaka, rekli bi meteorolozi Kolodvorska zgrada je u sasvim pristojnom stanju. Meščini da su i krov nedavno popravili Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted April 24, 2012 Author Share Posted April 24, 2012 Išao sam pozdraviti domaćina pa sam mu "ukrao" dvije fotke Napon isključen. Pametno. Imal'...? Ima! Htio sam otići uslikati izbliza i onog niskopodnog bika, ali su se cestom do tamo motala dva pogolema ovčarska Hunda (protupropisno nevezana i bez nosne torbice) pa sam odlučio da će sve ostati na auto-safariju Par blic-prizora Ovoga su upravo namjestili na tračnice. Bila je to operacija prilično slična onima na sajmu KŽMZ – pokušaji i pogreške Još jedna stambena zgrada Hlade se oni i dalje Aha! Ovo nisu "Pružne građevine"... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted April 24, 2012 Author Share Posted April 24, 2012 Kad sam se vratio na glavnu cestu, ustanovio sam da je raskršće odvojka za kolodvor upravo iznad portala tunela "Kobiljak". Onaj "Liebherr" što su ga na kolodvoru namjestili na tračnice je upravo krenuo niz prugu i nestao u tunelu Dakle iz skela je razvidno da se sanira i pokos. Kapelica s krovom od bačve. Zgodno. Nego, ako moj susjed treba legalizaciju svog kokošinjca, što ćemo sa svim onim kapelicama uz naše autoputeve? Natrag po "asfaltiranoj" cesti put Liča Mala napomena/upozorenje: Ako u HAK-ovu interaktivnu kartu ukucate ishodište Fužine i odredište Crikvenica, velika je šansa da će vas naivnog kakvi već jeste uputiti upravo na ovu vododerinu od cestice. Slično bi vam se moglo dogoditi i s vašim sofisticiranim GPS uređajem bez obzira što o tome tvrdili neki naši admini . Stoga (osim ako niste nakanili baš u stanicu Drivenik) toplo preporučam držati se narodne mudrosti: Preko preče, naokolo brže! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.