Od danas je aktivan https://mapper.zeljeznice.net zahvaljujući forumašu DWProski.

 

Jump to content

Vedran Zeman

Članovi
  • Posts

    4257
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Vedran Zeman last won the day on February 20 2020

Vedran Zeman had the most liked content!

About Vedran Zeman

  • Birthday 14.09.1983

About Me

  • Sex
    Male
  • Location
    Kloštar Podravski

Recent Profile Visitors

19164 profile views

Vedran Zeman's Achievements

61

Reputation

  1. Hvala ti za slike @neo091. STIB ti je napisao maksimalno 10 slika po postu zbog preglednosti teme, ali možeš ti slobodno staviti koliko god hoćeš postova sa do 10 slika u njima. Tako da samo šibaj, barem da ovako ostane kao uspomena.
  2. Samo se najprije informirajte planiraju li se kakvi zatvori pruge, da ne budete na kraju gledali prugu iz autobusa.
  3. ** ** ** tri puta po dva znaka za vožnju vlaka prema kraju pruge *** *** *** tri puta po tri znaka, za vožnju prema početku pruge
  4. Nema smisla da se radi devijacija trase, a brzina ostane ista k'o i sad. Koliko znam cijeli potez od Križevaca do Koprivnice ide na 160 km/h, jedino što će taj zavoj pred Lepavinu biti za "samo" 160 km/h. Tako da u slučaju da će se (za par stoljeća , kad na trulom zapadu budu imali Hyperloop i svemirske liftove) pruga prerađivati u prugu velike brzine, ovaj zavoj će biti ograničavajući faktor. Projektiranje bi trebalo biti gotovo s obzirom da je u Katastru već isparcelirano za novu trasu i nadvožnjake. Prije cca. dva tjedna je bio i sad opet u ponedjeljak bude u zgradi Kc-Kž županije sastanak predstavnika HŽ-a i vlasnika parcela u svezi otkupa zemljišta.
  5. Zanimljivo i dobro je da ostane za povijest, jer kad za koju godinu krene dogradnja i modernizacija ništa više neće biti isto. Kraj prijelaznog luka.
  6. HŽ Infrastruktura nema novi logo, na zadnjoj fotki su drezine Pružnih građevina.
  7. Najprije pohvale Stanleyu za putopis. Kad krene dogradnja drugog kolosijeka i rekonstrukcija kolodvora Vrbovec ništa više neće biti isto i ovo će relativno uskoro biti povijesne fotke. Da, prema KVR vlakovi koje voze 6112 idu do 140 km/h Isto je prema Novskoj na 21xx vlakovima koje voze samo 6112, gdje vikendom voze Mađari tu je po voznom redu Vmax 120 km/h. Zanimljivost je to da ćete se prema Koprivnici za manje love voziti većim Vmax na putničkim vlakovima koje voze 6112, nego na IC i brzim vlakovima koji zbog vagona idu do 120 km/h.
  8. Ukoliko misliš na katastarsko stanje, onda je točno da je cijela tvornica i gotovo cijeli kolodvor Ličko Lešće u K.O. Ramljani. Tek jedan mali komadić sa pola glavne zgrade kolodvora je u K.O. Ličko Lešće. No ukoliko gledamo po naseljima sve ovo je u mjestu Ličko Lešće, čak se na Google Street View vidi tabla za kraj naselja parsto metara dalje na zavoju prema Perušiću. Btw, čudim se da nisi ispravil zagia oko krpel - krpelj, ipak se radi o željezničkoj temi. P.S. Zagi, lijep prikaz ove pruge.
  9. Ne bi bio toliko siguran. Na potezu od Moravica do Škrljeva je do 31.12.2013. trebala završiti ugradnja sustava električnog grijanja skretnica. Dokle je to došlo na terenu s obzirom na zimsko vrijeme ne znam, ali eto povoda za još jedan izlet do Moravica, uz obraćanje pažnje na skretnice. Šema električnog grijanja kolodvora Drivenik, po kojoj mi se čini da su na spomenutoj fotki upravo trafoi za grijanje skretnica. Zanimljivo da je skretnica (6) koja vodi na 4. kolosijek iz smjera Rijeke grijana, dok ona iz smjera Moravica (4) nije. P.S. Raspisan je natječaj za ugradnju električnog grijanja od rasputnice Delta do Vrbovskog, ako će sve biti u roku od 30.6.2016. nema više grijanja na plin na riječkoj pruzi.
  10. Veći dio kolodvora napaja grijače iz KM-a, manji iz distributivne mreže. Iz natječaja za ugradnju grijača od Moravica do Škrljeva:
  11. To su tipske nadstrešnice, kakvih je bilo diljem Hrvatske, moguće i Jugoslavije. U Kloštru Podravskom i šire po Podravini su takve nadstrešnice bile na autobusnim stajalištima sve do 90-ih godina, kad su preuređivana stajališta i zamijenjene su modernijim rješenjima. Koliko god ove gljive bile simpatične, praktičnost im je upitna, jedva da štite od sunca, dok od vjetra i kiše gotovo i ne štite.
  12. O imenu Gjulavesa, sa zanimljive stranice sela Katinac: http://www.katinac.com/susjedna_sela.htm
  13. Odličan prikaz stanja u Osijeku. I kao što je i Stanley napisao, Osijek mi je zbog toga života na rijeci i uz rijeku bio uvijek drag. Da spominjemo da je to ova ista moja Drava, pa mi je time još draži. Jedino što vodeni val još nije došao do Osijeka! Trenutno je između Donjeg Miholjca i Belišća, tamo su redovne mjere obrane od poplave, ali vjerojatno neće biti nikakve opasnosti. Srećom, nizvodno od Donje Dubrave Drava je i dalje puno manje regulirana, puna meandara koji upijaju i zadržavaju dio vode. U svakom slučaju, nadam se da ćemo vidjeti nastavak ove teme, kad nadođe visoka voda.
  14. Istina, stavljanje slova "R" u ŽCPR je uglavnom nepotrebno i nema uporišta u zakonu. No često se koristi koristi (znači "u razini"), valja da se naglasi ta razina: http://www.hznet.hr/zcpr
  15. Službeno je, po zakonu i pravilnicima, evo dva primjera: Zakon o cestama članak 2., stavak 1., točka 9. Pravilnik o načinu osiguravanja prometa na željezničko-cestovnim prijelazima i pješačkim prijelazima preko pruge (PNOPŽCPPPPP ) članak 3., stavak 18.
×
×
  • Create New...