Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

stjepan

Članovi
  • Content Count

    762
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

stjepan last won the day on December 1

stjepan had the most liked content!

Community Reputation

16 Good

Profile Information

  • Location
    Kozina

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. stjepan

    stjepan

  2. Za sve to postoje €U smjernice i uveliko se instalira i sufinancira oprema po cijeloj Uniji (ETCS, GSMr...) a u pripremi je i €U opći nalog koji bi bio jedinstven za sve (tehnika je čudo - pišeš mu u jednom jeziku a on to dobiva u drugom)... Problem su kao i svugdje finacije. Oprema pruga i vozila je strahovito skupa i puno bogatije države si ne mogu tek tako priuštiti izmjenu sistema tek tako ... al radi se na tome
  3. stjepan

    Šveđani

    Danas je jedan iz Rijeke otišao za Pulu.
  4. A x označava zaporedni broj signala?
  5. To su malo starije slike, nedavno je ta eksponat kompletiran sa originalnim vagonima koji su donedavno propadali v ljubljanskom muzeju. Na videu si možete pogledat cijeli potek:
  6. Samo se vi tješite: https://www.klix.ba/scitech/tehnologija/brzi-vozovi-bez-masinovodje-bit-ce-u-funkciji-do-2023-godine-u-francuskoj/170616102
  7. stjepan

    RCA - RCC Croatia

    Već dugo vremena kruže priče da će RCC voziti pločevinu za Uljanik, sad koliko je tu istine vidjet ćemo...
  8. stjepan

    RCA - RCC Croatia

    08.06.2017 je RCC imao probnu vožnju u Pulu sa lokomotivom 2016 083
  9. Nekad se i vozilo ono ama baš, vozni red iz 1984/85
  10. ... a nekad ni jednog... oni osnovni obično samo povećaju sigurnost, a ne zamijenu nikog...To što ti govoriš već su sofisticirani uređaji ...A to se varaš, što je njih "dole" manje "gore" treba više inžinjera....
  11. Ja razumijem da ti Garlica osobno poznaješ te ga stoga i braniš. Tako je i treba. Dok ne dođe ova budućnost o kojoj smo govorili moraš se na njega osloniti, al tvrditi da to nikad neće doći (zato što su šliperi masni) ma daj... Menii ne treba imati uvid u probleme vaše branše niti sam u njih ulazio (dosta mi je problema moje branše). Ovo je forum o željeznicama i svako može svoje mišljenje iznijeti, pa makar bio upokojeni poštar, lingvist ili tajnica kod direktora. Stvarni problemi pa našom raspravom, ma koliko argumentovana bila,na ovom mjestu neće biti riješena, zato vrijeme koje izdvojimo za ove prazne priče je samo osobna stvar svakoga od nas, a ja sam svoje vrijeme za danas potrošio
  12. Ako nešto i ne razumiješ pitaj ... A poslovica zaista ima puno, svejedno pokušaj se držati ove što si je sam naveo... To pozivanje na Dasha hoće reći koliko si zayeban tip ili šta? Koliko se sjećam upravo s njim si nedavno imao konstruktivnu raspravu koja je pokazala tvoj nivo stručnosti ... da ne idem dalje. Da si "pravi" strojovođa i da voziš prave vlakove znao bi puno toga ali na manevri si izgleda za puno toga prikraćen, pa tako očito pojma nemaš šta su to €urobalize, ETCS, GSMr, stvari koje su već prisutne ili su u dolasku u Hrvatsku. Toliko o poznavanju problematike. I da nitko ne tvrdi da već danas voze svi vlakovi bez strojovođe (mada neki voze), a da će voziti i u Hrvatskoj ... hoće sigurno ... A to "stari i iskusni majstori " jedni ste samo stari...
  13. Vjerovatno su tako razmišljale i strojovođe parnih lokomotiva kad su im govorili da će jednog dana strojovođa biti gospodin u odijelu, sam na lokomotivi koju će upravljati samo tipkama ili prometnici kad su im govorili da će se signali sami postavljati i skretnice same okrećati...Ta tehnologija se već danas uveliko razvija i u automobilskoj industriji, a na željeznici već postoji, istina strojovođa je još uvijek gore ali i to je pitanje vremena...
×
×
  • Create New...