Jump to content

mb1213

Članovi
  • Posts

    257
  • Joined

  • Last visited

About Me

  • Sex
    Not Telling
  • Location
    srbija

Recent Profile Visitors

7415 profile views

mb1213's Achievements

5

Reputation

  1. Slažem se, samo nek se završi. Mada koliko sam čuo ti radovi će trajati još neko vrijeme. Evo još nekoliko slika mosta i dizelki. Lička pruga mi prolazi kroz avliju........ :ne zna: .....šta da radim.
  2. @Renato, @Mato Vilac....kolege hvala na podršci. @STIB, tačno tako. Ustvari bilo nas je troje, pa se raspemo po terenu i 'ko šta uhvati. Ovo je ispalo sasvim slučajno.
  3. U Plavnu (Benderu) se radi punom parom. Mjenja se izgled okoline....... 14.10.2014 Kako možete primjetiti po kvalitetu fotografija radi se dok ne padne mrak, tačnije dok se ne isprazni mikser sa betonom. Imam još slika, ali su mutne i loše tako da ne bih zamarao sa njima. Skoro da je bio mrak kad sam slikao, ali nadam se da možete stvoriti sliku o onome šta se tu dešava. Osim ovih radova u usjeku drugih novosti nema. Prođe jedan nagibni, jednom gore (Zagreb), jednom dolje (Split). Protutnji nekoliko teretnjaka sličnim smjerovima. Sve u svemu........dobro je. I sa malo veće udaljenosti, isti voz...... Toliko, hvala.
  4. Valjda mi niko neće zamjeriti na ovom malom presjeku iz 90 godina dugog života Čupković mosta na Ličkoj pruzi. Izgradnja.....1924 godina.... Svečano otvaranje.....1925 godina.... Obnova......1947 godina.... Titov plavi voz......1948 godina....(Slika je u vlasništvu Muzeja istorije Jugoslavije) Nesreća.....1962 godina.... Novi milenijum i lokomotive iz prošlog.......2012 godina.... Pozdrav sa 202 km Ličke pruge.
  5. Evo mene, opet. Nekoliko slika sa Bendera sa početka ove godine. Radovi u usjeku između ŽS Plavno i Čupković viadukta. Na drugu stranu....
  6. Ne, nisi krivo pročitao. Evo ga (ih) ovdje tačno u centru.
  7. Hvala mb1213 na lijepom komentaru o mojim fotografijama iz šetnje po Osijeku. U prilogu koji ti šaljem možeš pogledati puno više fotografija sa isključivo željezničkom tematikom na mojoj galeriiji

    http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/9220-dnovakovic-fotografije/

  8. Meni se baš sviđa ovaj način izvještavanja iz svog grada. Za nas koji nismo nikad bili u Osjeku ovo je lijep način da upoznamo još jedan zanimljiv grad. Još kad on ima i željeznicu.........i mostove........i rijeku... I dizelke...........
  9. Kad sam ja bio mali, ali jako mali, sa ove iste pozicije gledao sam taj most i pitao se otkud sad Čupković vijadukt na samom ulasku u Knin, kad sam prije sat vremena putovanje upravo započeo od njega. Kuda to pruga kruži i savija?, bila je to velika zagonetka za mene i moj tada slabo razvijeni osjećaj orjentacije u prostoru. Kasnije kad sam malo porastao shvatio sam svoju grešku, a shvatio sam i da postoje i druge pruge osim Ličke (mada što sam stariji Lička mi je sasvim dovoljna). Sad shvatate vašu grešku mladi kolega. Ovaj most koji se vidi na slici nalazi se na Unskoj pruzi u Kninskom polju, most na Vrelu. Vijadukt Stara straža vam je sada iza leđa. Ispod mosta na Vrelu, pokraj kojeg prolazi i cesta za Bosansko Grahovo nekad je bilo nekoliko dobrih gostiona koje su služile najbolju jagnjetinu u okolini (to će vam svaki knjinjanin potvrditi).
  10. Lijepe slike, lijepi doživljaji. Svaka čast momci. Ipak da se osvrnem na ovu sliku. Koliko ja mogu da procjenim ovo je slikano između Otona i Pađena. Kuće koje se vide pripadaju zaseoku Ilići u selu Pađene. Ovo polje jednostavno je početak Bukovice ili kraj,ovisno sa koje strane se gleda. Desno Zrmanja savija oko planine Kom i vidi se njen kanjon, a još malo lijevo i vidjele bi se i Kistanje. Sa ovog mjesta puca fantastičan pogled na Bukovicu. Mali trokutasti vrh u sredini lijevo,nalazi se u selu Mokro polje i zove se Babića glavica.Čisto da se umješam, ne zamjerite.
  11. Dvije ekspedicije za mjesec dana.Za svaku pohvalu. A sve pohvale i učesnicima. Ipak, nekoliko osvrta na putopis. I ja sam sumnjao da je kolosjek išao po plavoj trasi, ali sam razuvjeren. Pruga je postojala samo po crvenoj trasi. Cisterne su ugurivane sa prvog kolosjeka u vojni objekat. I još jednom moram da ponovim (rizikujući da postanem dosadan): objekat na 202 km Ličke pruge zove se Čupković vijadukt (poznat i kao vijadukt Bender ili most Čupković ili....itd). @Brunoh......U putopisu "Na granici Like i Dalmacije..." sam postavio jednu sliku iz moje arhive na kojoj se vidi Đuran sa putničkim na Čupkovića vijaduktu. Imam još nekoliko slika Đurana u kninskom depou, pa ću negdje i to ugurati. Mali osvrt i na Crnopac. Nad Prevjesom i Zrmanjom kako se i na slikama lijepo vidi nadvila se planina Kom (sa najvišim vrhom od 1003 m),koja je nekako i fizički (Razdolje, Rujišta) odvojena od ostalog masiva. Ipak je Veliki Crnopac malo SZ odavde,mnogo bliže Gračacu. Znam da se upetljavam sa vrsnim poznavaocem, ali jedino ako Kom pripada masivu Crnopca onda je i Crnopac krajnja JI tačka Velebita. U oba slučaja to je Kom. Još jednom hvala svima na doista lijepim slikama. Imamo mi i osim onih brajdi(mi bi rekli "odrine")i drugih zanimljivosti za sve dobromanjerne putnike namjernike, a pogotovo ljubitelje željeznih drumova.
  12. Iz čega logično proizlazi da ŽCP postoji samo kad do ukrštanja dolazi u razini.
  13. Umalo da zaboravim. Nadam se da neću biti dosadan...ali čisto da još malo pojasnim ono oko kasarni. Evo još jedna karta na kojoj sam obilježio pozicije vojnih magacina da možete procjeniti razdaljinu. Da dodam, kad sam ja obilazio Staru Stražu u 10 i 11 mjesecu prošle godine, kompletan prostor oko stajališta bio je obilježen vojnim i policijskim oznakama o opasnosti od razbacanih ubojnih sredstava. Voj. i pol. su svakodnevno obilazili i čistili teren. Vjerujem da su oni većinu toga uklonili, ali procjenite sami, taj teren je kraški sa kamenjem i niskim rastinjem vrlo težak za čišćenje. Mislim da je oprez svakako potreban. Kolega Vice je odgovorio. Brdo iznad Pađena koje ste vidjeli crno i spaljeno zove se Debelo brdo i žrtva je upravo te eksplozije. Evo jedna slika sa D1....Debelo brdo u čijem podnožju je bila ta kasarna.....Pozicija kasarne bi bila otprilike iza ovog cestovnog znaka... I ovdje se vide posljedice požara i eksplozija. Eto toliko.....
×
×
  • Create New...