Od danas je aktivan https://mapper.zeljeznice.net zahvaljujući forumašu DWProski.

 

Jump to content

Vice

Počasni član
  • Posts

    3594
  • Joined

  • Last visited

About Vice

  • Birthday 28.05.1987

About Me

  • Sex
    Male
  • Location
    Požega

Recent Profile Visitors

15645 profile views

Vice's Achievements

17

Reputation

  1. Blatnjavo auto i jedva vidljiva registracija, to mi je nekako jako poznato Cesto sam po Brodu, al Kucu piva nikako posjetit, znam samo da bi im nakon mene ponestalo Gričke vjestice A o "kripnim" slavonkama, necu ni govorit ipak me kuci hrani jedna:-D Istina je ona... nije sve u Slavoniji ravno:-D A o cijenama u pivnicama,uh mogu se najest za sitne pare.
  2. A vidi ti ovih zagoraca...banu mi ovako nenajvaljeno u grad i onda se još ne jave..aaa
  3. Trebali ste se obratit revizoru putničkog prijevoza, Kunčiću, on je baš u Perkoviću. Za takvo nedolično ponašanje dotični kondukter bi dobija jezikovu juhu. A u ostalom šta njega briga šta vi stojite na peronu, ko kaže da svak ko izađe sa 825 mora presjest u šveda za Šibenik. njegovo je da pregledava ili izdaje karte u vlaku i to je to.A to šta vi stojite na peronu i čekate, šta ga boli ona stvar, niti on daje polazak vlaku, nit je njegova briga da li su svi putnici ukrcani u Perkoviću. Nažalost, takvih "nadobudnih" budala koji si umušljaju da su raznorazni šefovi vlaka i sl. u Dalmaciji ima još, i takve treba prve na listu za odstrijel stavit. Em se ponašaju nekulturno, em su neprofesionalni, em u sezoni neznaju ni slova engleskog beknit, te se još svađaju s turistima i poejebaju ih i sl. No većinom su to kukavice jake na riječima, čim im se malo suprostaviš i pokažeš zube povuku se u mišju rupu...
  4. Ih, je van bilo lipo, pogotovo za ručkom :ves:
  5. Ne, baš oni koji uredno rade. Imaju rampu i svjetlosno-zvučnu signalizaciju i uredno rade.
  6. Mada, recimo na ličkoj pruzi, ima dosta prijelaza koji su u razini i imaju rampu, ali oznake na njihovim kućicama su samo ŽCP. Pa sad ti to razumi :ne zna:
  7. R bi trebalo označvati da je to Željezničko-cestovni prijelaz s rampom, a ne da je u razini ili sl.
  8. Na ličkoj pruzi u vožnji nisan zasad naiša, ali imam negdi u arhivi đurana u Kninu na manevri.
  9. Kiša nas je potirala s pruge. Zg ekipa je krenula nazad, a ostatak nas splićana je osta u Kninu. Majstor Zebić i ja smo te vidili u prolazu kroz kolodvor, no aparati su bili spremljeni tad.
  10. 2061 101, 2062 019, 2062 101 i 2063 003, a zadnja koja im se pridružila je 2062 038.
  11. Stari, daj i meni malo, ja sam mlada, tek mi je 6 miseci, moram jest Dalje smo se svi zajedno uputili do vijadukta Čupković. Tamo smo se strateški rasporedili očekujući povratak Turnera 102 sa službenim vagonom. U Otonu, Staroj straži i Pađenama nisam ništa slikava, vrime mi nije baš dopustilo. Ostao je jedino Knin još, kad se malo razvedrilo. Stara zelena aždaja još uvik odoljeva zubu vrimena. SBB je bio sritan ko malo dite kad smo ga doveli pred nju. Koristio je priliku da je cilu poslika. Još bi samo doda da smo u Kninu imali prilike dočekati i IC 525, s majstorom Karavelom za komandama, te snimit polazak teretnog s dva turnera ( SBB ima snimku), a za komandama tog vlaka su bili moji prijatelji, strojovođe iz Splita koji su nas pozdravili zvukom 8-og položaja To bi bilo to. Do idućeg puta, toliko od mene. Hvala zagrebačkoj ekipi na ugodnom druženju, do iduće prilike
  12. Ovim makadamom u daljini nastavljamo prema Prljevu i Plavnome Bivše stajalište Prljevo Tu čekamo IC 521, a u međuvremenu pogled na nebo je onako...hm IC stiže... Službena vozila ekspedicije Slijedeće zaustavljanje ŽCPR Tunel Plavno. Inače makadamskim putem do ŽCPR-a je bilo jako prometno Nismo mi jedini ludijaci bili koji smo se truckali tim cesticama Pijani prag Ulaz u tunel. Dio ekipe je već bio zašao unutra, ko je od njih bio pesimist,ko optimist, ko realist, to neznam, ali strojovođa nije bilo Aha, neko izlazi iz mraka Nesretni poskokić kojeg je Renatova noga stajala glave. Ajmo dalje, vijatukt Čupković. Portos, SBB i ja nastavljamo autom do kolodvora Plavno, a ostali pješke preko vijadukta. Na kolodvoru Plavno dočekala nas je maskota kolodvora. A inače dosta ovako zabačenijih kolodvora po ličkoj pruzi ima svoju maskotu u obliku četvoronožne vreće buha Žica maženje u svakoga, šapom po kolinu i odma na leđa
  13. Kao što rekoh, malo kasnim, al dobro Zagrebačka ekipa je došla prijevremeno u Zrmanju, te su obavljali pripreme za fotkanje IC 520. Splićani, po običaju redoviti, po VR-u Spomenuti IC 520, čiji strojovođa nas je lijepo pozdravio blendanjem i sirenom ( za razliku od ostalih koji nas nisu ni doživljavali na pruzi ) Nastavljamo dalje makadamom, Medomobil praši ko da je na reliju Pariz-Dakar Nedaleko od kolodvora zrmanja, točnije ŽCPR Zrmanja 2 ... ..očekujemo 2062 102 sa službenim vagonom. Ode on put Gračaca....SBB snima filmić, i usput zaklanja Renata koji je iza njega Zanimljiv detalj skriven iza zida Malo pejsažnih Iduće stajanje je bilo kod ŽCPR-a Pribudić, zanimljiva lokacija za fotkanje, no nismo se tu puno zadržavali, s obzirom da nije bilo vlakova koji će uskoro naić. Zatim smo se uputili do bivšeg ukrižja Pribudić. Tu su brzi i iskusni lovci uspili ulovit "mađara". Ulazni signal, naravno, van funkcije Renato, SBB i ja smo se uputili prema Kninu, a ostatak ekipe prema Zrmanji Fotke kolodvorske zgrade je već Portos stavio,pošto su identične, neću ih ponavljat. Gmazova je bilo na sve strane
×
×
  • Create New...