Jump to content

up4014

Članovi
  • Posts

    3774
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    82

up4014 last won the day on January 1

up4014 had the most liked content!

About Me

  • Location
    Hreljin 51226 hrvatska

Recent Profile Visitors

11842 profile views

up4014's Achievements

9,4k

Reputation

  1. Kad je sve puna kratica iz Engleskog jezika, očito je kako kratica PK ili TK još nije ušla u jezično blago naših mladih članova. Jako je jednostavno, ali vas ostavljam pa mozgajte još malo duže
  2. Škrljevo 27. veljače 2024. godine. Drugi put "drugi čin", a onaj jutarnji je trebao biti "prvi čin" no zbog južine. Još jedan duo ASEA/Vectron na petom kolosijeku. Vlak iz Šoića, vlak za Šoiće. Sve zajedno u par minuta......
  3. Škrljevo 27. veljače 2024. godine. Drugi čin nastavlja se nakon nekoliko desetaka sekundi:"Šoići express" prolazi četvrtim kolosijekom. I polako nestaje prema tunelu Baudine..... Slijedi:"Treći čin."...
  4. Pet minuta u Škrljevu 27. veljače 2024. godine oko pola sata pred dolazak vlaka 4605. Uvertira "odlazak u Sušak P." Prvi čin doloazi sutra Lijepi pozdrav svima!!!
  5. ŽCP Plase 24. veljače; 13 sati je prošlo pred petnaestak minuta. Kiša je prestala i sunce se probija kroz oblake. "Šoići Express" na čelu sa HŽPP 1141-308. bez zadržavanja. Na fotografiji izgleda zlosutnije nego na "terenu".
  6. Kolodvor Škrljevo 15. veljače 2024. između 11:30 i 11:45 sati. Podnevna "siesta" na 15 C. u hladu. Malo na sjevernu stranu...... Depo Pula. Depo Rijeka. Povratak na "polaznu točku. Vlak 4605 na drugom kolosijeku
  7. Malo sam prespavao ovu veljaču kao "Lički medvjed":
  8. "Maškarani" HŽPP vlak broj 16450 Bjelovar-Rijeka prolazi kroz Sveti Kuzam. Od Moravica je skratio za 7 minuta i u Rijeku stigao redovit. HŽPP 7121-127/128. 11. siječnja 2024. godine 11:10 sati.
  9. U međuvremenu je vlak 4000 raskopčan, stroj odlazi na kolosijek "Kukuljanovo"(industrijski). Bakarskom prugom ulazi HŽ Cargo Vectron HŽPP 1141-303 odlazi na treći kolosijek. Svi zajedno:putnička garnitura, Končar, Siemens Vectron i ĐĐ na jednoj fotografiji.
  10. Smušeni pisac, a i fotografije se "dupliraju"; ispravni dio naslova iznad prve fotografije u prethodnom postu treba pisati....."osim starog znanca, koji dežura".... Vlak stoji i kondukter žuri prema autobusima. Putnici izlaze iz vlaka.... I žure se prema....... . ..... autobusima. Vanjska prometnica nadzire situaciju. Svi su putnici na svojim mjestima. Sve zajedno trajalo je manje od 5 minuta. Doviđenja Škrljevo.
  11. Popustila je zima i ponovno su počeli 1. veljače radovi između kolodvora Škrljevo i Rijeka. Pruga je zatvorena od 8:30 do 14:30 sati svaki dan osim subote i nedelje do 16. veljače. Kolodvor je pust jednog od starih znanaca, koji dežuraju na relaciji Škrljevo Šoići Bakar. Vlak 4000 spustivši se maglovitim padinama ulazi u svoj danas krajniji kolodvor.
  12. Povratak je uslijedio ulaskom na A6 u čvoru Vrbovsko te smo za 15-ak minuta već izašli u Delnicama i nastavili opet Lujzianom do Gornjeg Jelenja te dalje po D501 nizbrdo do Hreljina. Jedna fotografija sa prvog vidikovca u pravcu Rijeke. Lokvarsko jezero se napunilo nakon zadnje pražnjenja prošle godine. ŽCP "Milja", još malo do zalaska sunca. Nažalost nisam dokumentirao kolodvore Drivenik i Zalesina, no nastojat ću ih posjetiti i to vlakom što mi je daleko komotnije nego vožnja po šumskim cestama. Također se ispričavam zbog kvalitete nekih fotografija, jer sam fotografirao iz nepovoljne pozicije napamet zbog odbljeska sunca na ekranu nije bilo moguće ništa vidjeti. Vlakova bilo koje vrste bilo je premalo zbog vremenskog ograničenja i nemogučnosti drugog termina obilaska.
  13. Dakle završili smo s Brod Moravicama i što mi je još ostalo..... Početak/kraj brdske dionice pruge. Evo me uz prvi kolosijek sa pogledom na postavnicu kolodvora Moravice. Nakon nekoliko decenija ponovo dolazim autom u kolodvor, no nedelju je bio skoro prazan, pa sam preskakujući preko 8 kolosijeka došao na drugu stranu. Evo par fotografija kolodvorske zgrade. Pogled na Zagrebačku stranu. Pogled na Riječku stranu. Zlatno doba "Kondora" prošlo je pred 11 godina. Na zatvorenim vratima papir sa natpisom "iznajmljuje se". Osim pruge u Moravice se spušta i rijeka Dobra. Vagonska radionica i okretnica na ručni pogon. Prema organizaciji, koja je na snazi sada se to ovako zove. ŽCP Moravice pogled prema ulaznoj liri strane B kolodvora Moravice i prema kolodvoru Brod Moravice. Hvala na strpljenju... sutra samo jedna do dvije fotografije sa povratka u Hreljin.
  14. Cestom iz Donje Dobre dolazimo do parkirališta uz drugi kolosijek kolodvora. Parkirao sam se uz neke artifakte i trebalo mi je par sekundi dok sam shvatio o čemu se ovdje "radi". Mještani Brod Moravica su jedini na cijeloj prugi od Karlovca do Rijeke obilježili 150 godišnjicu izgradnje pruge. Evo par fotografija: Iz teksta na ploči možemo zaključiti kako je drugi kolosijek izgrađen tek 1890. godine. Do te godine Brod Moravice bio je stajalište. Završit ćemo sa još dvije fotografije strane B kolodvora Brod Moravice. Pogled prema usponu za Skrad. Pogled prema kolodvoru, koji se gubi u zavoju.
  15. Kako ni u Delnicama nije bilo Vlaka nakon ovog kratkog fotografiranja produžili smo Lujzianom do Skrada. Vlak 4000 baš je u subotu odlučio kasniti 45 minuta pa ni njega nisam uspio snimiti. Evo nekoliko fotografija izlazne strane prema Delnicama. Uspon pruge se nastavlja, u pozadini bivša EVP Skrad. još jedan pogled prema strani A kolodvora. Kolodvorska zgrada. Lujziana se i dalje spušta sve do Donje Dobre, gdje tunelom prolazi ispod pruge i uspinje se na padine iznad Moravica i Vrbovskog. Prije tunela odvaja se lokalna cesta za Brod na Kupi te se nakon deset minuta vožnje dolazi do ... Sada se bolje vidi i štitni kolosijek na lijevoj strani. Brod Moravice, zadnj put sam bio ovdje sa autom u svibnju 1979. godine kada je bio sudar blizu Žrnovca. nastavit će se.....
×
×
  • Create New...