Jump to content

up4014

Članovi
  • Posts

    4011
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    94

up4014 last won the day on July 23

up4014 had the most liked content!

About Me

  • Location
    Hreljin 51226 hrvatska

Recent Profile Visitors

12551 profile views

up4014's Achievements

10,3k

Reputation

  1. Nakon zaustavljanja predviđenih voznim redom vlak broj 4000 nastavlja svoj put prema Rijeci. Dolaskom u službu mladih ženskih otpremničkih snaga nakon dugo desetljeća kolodvor Plase polako postaje ugodnije mjesto. Barem vizualno s ovim cvjiećem.
  2. Kolodvor Plase dana 3. srpnja 2024. ulazak vlaka broj 4000 iz Zagreba sa zakašnjenjem od 40-ak minuta.
  3. ŽCP "Milja" dana 2.srpnja 2024. vlak 4606 Ogulin-Rijeka dolazi iz kolodvora Meja.
  4. Prvi dan ljeta. Škrljevo u 20:45 sati. Sumrak jednog mutnog dana u oblaku Saharskog pijeska. Pogled prema padinama Tuhobića. Na vlaku iz Šoića upravo završava smjrna osoblja. U 20:48 napuštajući kolodvor naišli smo na prvi ljetni Saharski pljusak.....
  5. Nakon završene skraćene probe kočnica, koju provjerava manevrist, sastavljeni vlak gura se prema kolodvoru Fužine i prelazi izlaznu skretnicu i nastavlja kretanjem unatrag sve dok vozna i zaprežna lokomotiva ne budu u položaju ispred prometnog ureda. Uobičajeno bi se ovaj postupak spajanja izveo ulaskom vlaka iz Fužina na 1. kolosijek i nakon zaustavljanja guranjem na izvlačnjak na kojem bi bili garažirani vagoni spremni za spajanje. Nakon spajanja novi spojeni vlak počeo bi daljnju vožnju sa 1. kolosijeka kolodvora Lokve. U slučaju zauzetosti izvlačnjaka kakav je bio za vrijeme fotografiranja, postupak spajanja i nastavak vožnje prema uputnom kolodvoru, izveo bi se, kako je prije napisano u komentarima fotografija. Čelo vlaka ispred prometnog ureda Lokve. Počinje kiša, manevrist se vraća u prometni ured. Polazak sa 3. kolosijeka. Pogled na kompoziciju u pravcu Fužina. Pogle prema Delnicama. Kiša je sve jača. Vlak napušta kolodvor.
  6. Nakon dobivene dozvole vlak se vraća na 3. kolosijek, kako bi se sastavio sa brutom od prvog vlaka, koje u kolodvoru Lokve čeka nastavak vožnje. Spaja se kvačilo i poluspojke vodova zračnih kočnica.
  7. Lokve 2. lipnja u 17:40 sati. Drugi dio vlaka iz Šoića ulazi na drugi kolosijek... ... i zaustavlja čelom blizu kolodvorske zgrade, U pozadini na trečem kolosijeku vidimo nekoliko vagona prvog vlaka iz Šoića. Nakon razgovora strojovođe zaprežne lokomotive i manevriste vlak polagano kreće prema ulaznom signalu iz pravca Delnica.
  8. Škrljevo 28. svibnja 18:20 sati. Na šestom kolosijeku drugi dio vlaka ugljena iz Bakra, koji je čekao završetak zatvora pruge. Strojni vlak iz Lokava vraća se u Škrljevo po njega. HŽPP 1141-308 i 193-092 Vectron
  9. Sveti Kuzam (ex Vitoševo i rasputnica Kojonac). Gredelj 2132-504 nastavlja prema Škrljevu. Slijedi je vlak 4605 u prostornom razmaku.
  10. Četvrtak 16. svibnja 2024. Nekadašnja rasputnica Kojonac, sada se ovdje odvajaju pruge za Bakar i Rijeku- pogled prema Škrljevu. Ode u Šoiće. Pruga prema Sušak Pećinama. Gredelj prema Škrljevu.
  11. 4. svibnja 2024. samo par trenutaka iz Škrljeva.
  12. Četvrtak 2. svibnja 2024. godine. Kako smo u polovici proljeća sve je zazelenilo i nasip Bovan izgubio ne nešto od svoje veličine. Uobičajeni mir i tišina uz sveprisutne Talijanske bunkere kontrast su prosinačkoj užurbanosti. HŽ Infra TMD iz Meje žuri u Škrljevo. U desnom zavoju počinje usjek gdje je iskliznuo odbjegli RCC vlak 11. prosinca 2024. godine.
  13. Kako sam naslov kaže i kolodvor Rijeka ulazi u okvir teme "Sličice Riječke pruge i........", jer je od Gorskog Kotara udaljen tridesetak vijugavih kilometara prugom. Nije za povjerovati slijedeće godine ovaj EMV imati će desetogodišnji staž u HŽPP. Na Riječkoj se prugi mogu vidjet različite kombinacije vozne i zaprežne lokomotive, a i strojnih vlakova. Slijedeće snimke prikazuju jednu od kombinacija u režiji HŽ Carga. Iako je državni praznik netko mora stalno piti u pogonu pa tako i željeznica. Ovaj par odlazi po svoj vlak.
  14. Pogled sa lučke ograde. Opet lutam po kolodvoru evo sad je manevra na mjestu gdje sam prije par minuta fotografirao. Sve potrebno vidi se na fotografiji. "Majestic Imperator" odlazi prema Beču. Ovaj stroj, koji vidimo na kraju vlaka imat će puno posla gurati i vuči naše i Slovenske elektre po kolodvoru Šapjane.
  15. Na zidu ulazne platforme WS "Majestic" lijepo uokvirena zemljopisna karta Dvojne Monarhije. Zadnji vagon prtljažni nisam niti fotografirao, jer je neki lik bio ozlojeđen zašto baš njega nisam pitao je li smijem stupiti nogom u vlak, a umjesto toga sam za dozvolu pitao prvog na koga sam naletio. Nisam želio raspiriti vatru u sukobu pa sam se pokupio nakon što sam mu objasnio da sam pred više od 30 godina već bio u vlaku koji je dovezao prvi vagon. Uglavnom uspio sam fotografirati sva 3 WS vagona. Završni signal je neke moderne proizvodnje. Vagoni su restaurirani tijekom više godina, velika većina radova tražila je prave za natlije, a ne serijsku proizvodnju "po traki". nastavit će se.....
×
×
  • Create New...