Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

Levente

Članovi
  • Content Count

    1812
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Levente

  • Birthday 20.11.1991

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Virovitica, HU (Verőce)
  • Interests
    željeznice bilo gdje
  1. Levente

    Levente

  2. Bit će i drugih investicija osim kineskih: https://www.railwaygazette.com/news/policy/single-view/view/cuban-rail-market-opens-to-foreign-companies.html?sword_list[]=cuba&no_cache=1 Rusija će im proizvoditi 28 klimatiziranih DMV-a što je stvarno luksuz u usporedbi sa sadašnjim voznim parkom.
  3. Hvala Pajo, probat ću tako. Rasha je imao pravo, još ne ide kušet nego samo spavaći vagon. Koliko grubo košta rezervacija kod pratitelja?
  4. Pozdrav svima. Da li netko zna kad se zatvaraju rezervacije za kušet/spavaći vagon ZG-ST? Putujem sutra iz Budimpešte za ZG (dolazak u 21.05) i presjedam na B821 za Split (polazak u 22.55). MAV nije mogao ispostaviti rezervaciju za kušet ali se nadam da će mi to HŽ uraditi. Zato pitam da li je moguće rezervirati sat i pol prije polaska.
  5. Odlično, hvala! Onaj nedjeljni vlak za Zagreb je zapravo jedina opcija.
  6. Šta se trenutno zna o sanaciji? Kad će se ponovno uspostaviti promet? Eto, predugo sam čekao da obiđem prugu Pčelić - Daruvar, sad opet nema vlakova
  7. Vozni redovi MAV 2018/2019: VR po prugama: https://www.mavcsoport.hu/mav-start/belfoldi-utazas/2018-2019-evi-belfoldi-kozforgalmu-menetrend-vonalankenti-bontasban Kompletni kurir: https://www.mavcsoport.hu/sites/default/files/upload/page/2018-2019._evi_belfoldi_kozforgalmu_menetrend_1205.pdf Vozni red medjunarodnih vlakova (u abecednom redu prema nazivima vlakova): https://www.mavcsoport.hu/mav-start/nemzetkozi-utazas/nemzetkozi-vonatok-es-kishatarforgalmi-viszonylatok-menetrendje-2018 U temi za VR 2019 pričalo se o najvećim novostima u vezi Mađarske: ponovno je krenuo Metropol za Berlin, kao i vlakovi za Beli Manastir. Nama mađarskim railfanovima najviše ide na živce remont pruga za Pečuh (dionica Kelenföld-Pusztaszabolcs) i za Miškolc (dionica Rákos-Hatvan). Bez obzira na to da su te pruge dvokolosječne, MAV je naručio kompletan zatvor pruge od izvođača, a vozit će naravno busevi. U svakoj se normalnoj državi sačuva promet na jednom kolosijeku dok se remontira drugi. Tako se to radi u Slovačkoj, u Rumunjskoj itd, samo da navedem neki bliski primjer. U slučaju Miškolca kompletan zatvor pruge će stupiti na snagu 3.2.2019. i trajat će minimalno do kraja ovog VR-a. Nadajmo se da će biti putnika i nakon remonta, za Pečuh skoro više nitko ne putuje vlakom zbog presjedanja na bus.
  8. Znam za dozvoljenu brzinu: 120 km/h Budimpesta-Székesfehérvár 100 km/h Székesfehérvár-Balatonszentgyörgy 90 km/h Balatonszentgyörgy-Nagykanizsa 100 km/h Nagykanizsa-Murakeresztúr 80 km/h Murakeresztúr-Gyékényes Uglavnom ZG-KC je puno brža, od Dugog Sela do Koprivnice brzina je 140 km/h nakon remonta ako se ne varam.
  9. Znam za dozvoljenu brzinu: 120 km/h Budimpesta-Székesfehérvár 100 km/h Székesfehérvár-Balatonszentgyörgy 90 km/h Balatonszentgyörgy-Nagykanizsa 100 km/h Nagykanizsa-Murakeresztúr 80 km/h Murakeresztúr-Gyékényes Uglavnom ZG-KC je puno brža, od Dugog Sela do Koprivnice brzina je 140 km/h nakon remonta ako se ne varam.
  10. Izgleda da dok Srbija Voz sistematički uništava međunarodni promet, unutarnji promet doživljava renesansu. U toku od par mjeseci bile su ponovno otvorene pruge Šabac-Loznica, pa Novi Sad-Orlovat, a sad Požarevac-Majdanpek. Lijep primjer kako se mora koristiti materijal sa remonta glavnih pruga. A remont Stara Pazova-Novi Sad je tek počeo, tj bit će još dosta. Da li se još planira remont neke vicinale? Mislim da beočinska pruga zaista zaslužuje neku bolju budućnost kao prigradska pruga novosadske aglomeracije. Isto kao Ovča - Padinska skela, baš na rubu Beograda.
  11. Nažalost tako je. Opet je došlo do toga da vozi samo jedan vlak između susjednih prijestolnica. Ne iznenađuje me da nema putnika van sezone, zahvaljujući voznom redu koji su i HŽ i MAV razvukli tijekom prošlih par godina. Sjećam se, prije 10-ak godina tadašnji IC Kvarner je imao samo 4 zaustavljanja na Balatonu, potom Nagykanizsa, Gyekenyes, Koprivnica, Križevci, Dugo Selo i to je to. Sad su ti vlakovi deklasirani i prebačeni na trasu običnog brzog ili čak putničkog vlaka. Usporedite to sa međunarodnim vlakovima Budimpešta-Prag, Berlin-Varšava, Beč-Venecija itd. Može se, ako se hoće.
  12. Na početku se pričalo o tome da će riječi S-Bahn prometovati na relaciji Jurdani-Škrljevo, a to zvuči i logično. Zašto su ipak odustali od toga?
  13. Nevjerojatno ali nažalost istinito, Makedonija će od 1.10. ostati bez međunarodnog vlaka. Evo i druge zemlje nakon Bosne koji se željeznički izolira od ostatka Europe...
  14. Lijepe slike, čak i unatoč tmurnom vremenu. Pretpostavljam da si išao na aerodrom, pošto Vecsés sam po sebi nema ništa posebno. OK, gradić je poznat po kiselom kupusu među Peštanima ali to je sve...
  15. Odlično, ako ide iz Virovitice znači da je dionica Pčelić-Daruvar prohodna, zar ne?
×
×
  • Create New...