Dinko-KA Posted January 4, 2011 Share Posted January 4, 2011 Pa ti stvarno imaš neki kliker za odlične putopise. :jup Zar je nakon ovog putopisa potreban još kakav odgovor? Potrebno je samo reći: Dođi nam opet kad priroda zazeleni u proljeće, i još jednom :jup :jup za putopis!!! Quote Stari Bl-ovci su zakon!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
inflameswetrust Posted January 4, 2011 Share Posted January 4, 2011 Hvala Stanley na informaciji! (a nema putopisa bez offtopica!) [A da ćeš pješice obići svaki blokhauz... Iako je većina u međuvremenu porušena, u Hrvatskoj ih je ostalo dovoljno da imaš što obilaziti do mirovine. Ne svaki u Hrvatskoj, ali bar sve na slavonskom području X. koridora gdje su mnogi još sačuvani!!! (oni zapravo itekako imaju veze sa željeznicom, pa pravljenje putopisa o njima uopće nije van teme!) Quote Moje fotografije. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leteči vlak Posted January 4, 2011 Share Posted January 4, 2011 Svaka čast, seabral Šteta što nema teretnog prometa i možda kakav putnički vlak više na ozaljskoj prugi (po mogučnosti do Metlike).. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marioo Posted January 4, 2011 Share Posted January 4, 2011 Sebral stvarno fascinantne fotke prekrasnog krajolika. Steta sto se nije znalo za ovaj pohod jer bi ti se sigurno pridruzio ali nadam se jednom zajednickom lunjanju karlovackim podrucjem na proljece A usput ima tu i dobrih lokacija za rostilj Quote Railpictures http://www.railpictures.net/showphotos.php?userid=46448 Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted January 5, 2011 Author Share Posted January 5, 2011 Hvala svima na komentarima. I na poduci iz bunkera i blockhauza Po čemu je značajan Zorkovac na Kupi?Po tome što sam ja 25 godina stanovao u Zorkovačkoj. Vidiš, nisam ni razmišljao o tome ... ja sad stanujem na 100 metara od tvoje nekadašnje lokacije u Zorkovačkoj 1. svaki tjedan putopis jedan. Ako ćemo iskreno, bilo je "svaki dan putopis jedan" U ponedjeljak sam bio u Ljubljani, u utorak na Kupi, a u srijedu na Mrežnici. Putopis s Mrežnice tek trebam pripremiti ..... ali nadam se jednom zajednickom lunjanju karlovackim podrucjem na proljece Naravno, lunjanje mi nikad nije teško padalo Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted January 5, 2011 Author Share Posted January 5, 2011 Niti po objektu napuštenog stajališta Zorkovac Polje, na kojem je ime stajališta još uvijek napisano na dva pisma. http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/kupa/PC280243res.jpg Ne znam kad je ono napušteno ... zadnji vozni red kojeg posjedujem i gdje mogu vidjeti da se spominju zaustavljanja vlakova na ovom službenom mjestu je iz 1938. godine. Da se vratimo još malo na stajalište Zorkovac Polje. Kao što sam napisao, natpis je još vidljiv A vozni red iz 1938. godine, prema kojem su vlakovi još stajali na ovom stajalištu, izgleda ovako: ] Naš kolega @železocestnik bi sad ovdje napisao: "za one koji ne vide dobro, evo uvećanih verzija" Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted January 6, 2011 Share Posted January 6, 2011 Prvi put čujem i za Donje Pokupje Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted January 6, 2011 Share Posted January 6, 2011 Prvi put čujem i za Donje Pokupje Kad smo već kod razlika u odnosu na današnje stanje ima tu još zanimljivih stvari za usporedbu. Npr., u voznom redu iz 1938. na hrvatskom dijelu pruge nema stajališta Brlog Grad (između Kamanja i Bubnjaraca). Na slovenskom dijelu pruge: - Gradac v Beli Krajini kasnije se zvao Gradac - Podzemelj, a danas se zove Gradac - Sela pri Otovcu danas se zovu Otovec - Rožni Dol - Pribišje danas se zove Rožni Dol - Uršna Sela - Toplice danas se zovu Uršna Sela - Kandija se danas zove Novo Mesto Kandija - Ponikve na Dol. danas se zovu Ponikve - Stična se danas zove Polževo(?) ili Ivančna Gorica(?) - St. Lovrenc na Dol. danas se zove Šentlovrenc - stajalište Lavrica je ukinuto negdje šezdesetih godina - Ljubljana dol. K. danas je Ljubljana - Rakovnik Također, danas postoje stajališta kojih u voznom redu iz 1938. nema (pregled od Karlovca prema Ljubljani): - Novo Mesto centar - Hudo - Štefan - Gaber - Ivančna Gorica (kolodvor), Polževo - Ljubljana Vodmat Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted January 6, 2011 Share Posted January 6, 2011 Prekrasno, predivno, blistavo, poetski... Ne znam što bih već dodao. Nekako Ti jako uspješno idu ova smrznuta hodoljublja... ... i na vlak koji vijuga zajedno s njima...Zanimljivo, i Ti, dakle, imaš utisak da Šved može vijugati prugom? Meni se to ponekad čini kad slikam prugu s bočnog prozora... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
hadzibane Posted January 6, 2011 Share Posted January 6, 2011 Jako lepo,kao i uvek Sve čestitke i pozdrav iz prazničnog Sombora. Quote Druže Stari,skrenuo sam s' puta... Sad me jaše i Kurta i Murta....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dfranc Posted January 6, 2011 Share Posted January 6, 2011 Bravo Seabral, svaka čast na uloženom trudu. Ja bi samo nadometnul da je prek puta Munjare (HE Ozalj 1) i HE Ozalj 2, izgrađena 1952. Inače vidi se na 2 ili 3 fotke na početku putopisa. Evo i dva linka, ako koga zanimaju: http://www.hep.hr/proizvodnja/osnovni/hidroelektrane/zapad/ozalj.aspx http://www.hep.hr/proizvodnja/povijest/povijestList.aspx Quote http://sites.google.com/site/hpdprpa2/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted January 6, 2011 Author Share Posted January 6, 2011 Hvala vam još jednom ! Zanimljivo, i Ti, dakle, imaš utisak da Šved može vijugati prugom? Meni se to ponekad čini kad slikam prugu s bočnog prozora... hoće/neće - mora ... alternativa mu je pravocrtno kroz Kupu Po meni, sve što slijedi vijugavu prugu, može vijugati. Pa makar to bio i motorac. A Šved ima dovoljnu duljinu da se s njegovog otvorenog stražnjeg prozora može lijepo fotkati prednji dio vlaka i pruga pred njim. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dunkelheit Posted January 6, 2011 Share Posted January 6, 2011 bravo! Quote ...and I'd let that lonesome whistle blow my blues away..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ŠTREKAR Posted January 7, 2011 Share Posted January 7, 2011 U prethodnim postovima kolege forumaši su sve rekli, ali jednostavno ti se moram zahvaliti za ove prekrasne slike. Zaista mi je drago kada vidim da netko uživa u istim stvarima kao i ja (samo ti još posjeduješ sve ono što je potrebno za kvalitetnu fotografiju...dobro oko, znanje i puno,puno iskustva) i kada nam prezentira to što je vidio i doživio, a ja iz svoje sobe imam osjećaj da sam bio s tobom... kapa dolje majstore! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ante-vž Posted January 12, 2011 Share Posted January 12, 2011 Odličan fotopis! Bok! Ante Quote Moja galerija na Photrain.net - https://www.photrain.net/photos/member/ante.klecina Link to comment Share on other sites More sharing options...
reiche06 Posted January 15, 2011 Share Posted January 15, 2011 Odličan putopis - ova stara elektrana mi je fantastična..možda sam u negdje u podsvijesti znao da i kod nas ima takvih objekata-elektrana ali sam skroz smetnuo s uma.. Već dugo se natjeravam otići do Ozlja, ali ..jel ljenost je jača Da si javio da ideš vjerovatno bi ti se pridružio. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted January 15, 2011 Author Share Posted January 15, 2011 Hvala vam svima još jednom ! Da si javio da ideš vjerovatno bi ti se pridružio. Negjde u uvodnom postu sam napisao da sam ideju dobio dan ranije, dok sam se popodne u vlaku vraćao iz Ljubljane. Nažalost, nije bilo previše vremena za neku veću organizaciju. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted January 16, 2011 Share Posted January 16, 2011 Majstoreeeeee! Odličan uradak Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
homonovus Posted January 18, 2011 Share Posted January 18, 2011 Hvala ti na ovome prekrasnome putopisu.... Slike su naprosto očaravajuće.... A i popratni tekst ne kaska za njima Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.