Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

ŠTREKAR

Članovi
  • Content Count

    357
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About ŠTREKAR

  • Birthday 01.11.1975

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    KARLOVAC
  1. ŠTREKAR

    ŠTREKAR

  2. Entuzijasti rade čuda i s klasičnim motorima...Danas zaista moraš biti baksuz da imaš nekakav veći kvar na motoru.Zamjena automatskog mjenjača? Pa EV možeš jedino dobiti s automatskim mjenjačem. Za električna vozila idu drugačije gume ( sastav guma...)...Evo na primjer mi moramo u firmi ugraditi četiri punjača za EV i to je trošak od cca 20-tak tisuća eura. Ukoliko želiš doma puniti vozilo moraš doplatiti za kućni punjač, pa moraš naći ovlaštenog servisera ( majstora za struju ) koji će ti ugraditi isti...mogu li to izdržati kućne instalacije obzirom na starost stanova, kuća ( odnosno ugrađenih instalacija )...u krajnjoj liniji kada se značajnije poveća broj EV odakle ćemo pribaviti elek.energiju Punjenje ( u Europi ) za doseg od cca 100 km ti iznosi cca 17 eur ( nama je toliko napalćeno ). Ispada trošak kao da ti vozilo troši 12 litara/100km klasičnog goriva. Smisla imaju PHEV vozila ( plug in hybrid ) sve ostalo je...Naravno da mora doći do promjena i da će vozila na klasični pogon otići u povijest, ali ovo što se radi je prenaglo, puno stvari je nedorečeno...
  3. Ma ukinuti će oni i bicikle, jer ako malo brže voziš ispuštaš previše CO2...
  4. Odličan izbor! Vrlo pouzdano i kvalitetno vozilo...
  5. Jesi probao dignuti kvačilo ( kada npr mađar ostane u kvaru, a dođe asea ili neka od Diesel lokomotiva po njega...kako ih skuplati zajedno?...e za to je potrebno je montirati kvačilo, a kvačilo ima popriličnu težinu...)?
  6. @ thomcro...ma 14.07. je u pitanju...
  7. U subotu 21.07. između 18 i 19 sati je prošla kroz Karlovac u smjeru Rijeke ( vlak je bio mješovit ). To mi je bio prvi put da je vidim u akciji...u nekih pola sata prošao je PPD-ov, THM-ov i na kraju Transagent-ov vlak kroz Karlovac.
  8. U petak, 15.06., navečer oko 23:30 sa GK je krenuo vlak u smjeru Karlovca i u sastavu je imao auto vagon...baš sam se iznenadio kada sam vidio da je bilo 7-8 automobila utovareno...
  9. Ma, pitao sam iz razloga što mi se čini nevjerojatno da toliko ulože u vozni park, a onda shvate da tu nema kruha...ipak je to privatna firma i dobro se kalkulira prije nego što se krene u tržišnu bitku.
  10. Pisalo se ovdje na forumu krajem siječnja da PPD-u ne cvjetaju ruže...je li to doista tako ili?
  11. Petak, oko 20 sati na GK, tri "ciganke"...303,307,308 (303 i 307 zaposjednute, 308 hladni pogon) krenuše u smjeru Ka, SK ili ranžirnog...međutim poslije par metara 303-ka gubi vuču...nekoliko puta kreće no kroz par sekundi ispada iz pogona...u tih nekoliko pokušaja dovukli su se preko nadvožnjaka u Miramarskoj i tu stajali desetak minuta...nakon toga strojovođa prelazi u 308-icu i krene nazad u kolodvor, međutim i kod nje se događa identična stvar kao i kod 303-ke...ispada vuča...nakon desetak minuta po njih dolazi Brena (015) i odvlači ih u kolodvor ( ili u ložionu, nisam vidio jer sam morao ići ). Zna li netko kaj se dogodilo? Jesu li trebale ići na RK na kakav popravak ili...?
  12. To je lokomotiva za Transagent špediciju... P.S file me preduhitrio...
  13. Organizatorima sve pohvale! Bilo je zabavno, svi su uživali (ne samo klinci)! Napokon nešto novo, nešto drugačije... Još jednom svima hvala na uloženom trudu!
×
×
  • Create New...