Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

leteči vlak

Članovi
  • Content Count

    440
  • Joined

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Slovenija
  1. leteči vlak

    leteči vlak

  2. Ovakve oznake se koriste u zimskoj službi kod upravljanja sa snježnim odbacivačima i plugovima. Signalni pravilnik, 73. člen:
  3. Ne, u nesreći na Jesenicama su u sudar sa Fiatom ušle 541-016 (priprega) i 541-007 (vlakovna), a u Vižmarjah je u Gomulku udarila (opet) 541-007.
  4. Grosuplje: Zajedno sa JŽ 51-156. Kolodvor. Reber pri Škofljici:
  5. Nije to ništa posebnog, samo tipološko razvrstanje sjekira gdje se za jedan tip upotrebljava naziv bosanski/bosenski: http://www.jekloruse.si/rocno-orodje/sekire/bosanska-sekira/ Definicija (Slovenski tehniški slovar):
  6. Jučerašnji muzejski vlak na relaciji Ljubljana - Verd za učesnike već 36. Pohoda na Štampetov most. Radi se o planinarskom izletu dužine cca 20 kilometara između Verda i Borovnice u organizaciji planinarskog društva Železničar iz Ljubljane u spomen na dan željezničara. Inače, prema današnjim zakonsko-političkim uredbama dan željezničara je 2. 6., ali mnogo vjernih pripadnika željeznici ipak više poštuje stariji datum, a to je 15. 4. Lokomotiva 33-037. Kao svake godine, i ovaj put sa dodatnom dekoracijom. Interier vagona u kojem sam putovao. (Ljubljana & Verd, 11. 4. 2015)
  7. Idemo i ove godine, mada sa Reganom i ne Kenedijem. http://www.slo-zeleznice.si/sl/potniki/tujina/na-izlet-tujina/nostalgia-festival-posebni-vlak
  8. Ovo je 664-117 koji ima već duže vrijeme SŽ logotip izrađen na podlozi starije JŽ oznake. Razlog - nostalgija po drugim vrijemenima.
  9. Dizeli nastavljaju dominacijom na Notranskoj pruzi (predor Borovnica, 19.3.2014)
  10. 664-102 na Jelenovem viaduktu: 664-106 + 664-116 iznad Borovnice... naravno na maximum power
  11. Rješavanje "električke krize" na Notranjskoj pruzi. Za prijevoz tereta koriste se dizeli sa svih raspoloživih depoa, znaći Nova Gorica, Ljubljana, Novo mesto, Maribor... 664-113 sa full EDZ končnicom ide prema Borovnici. Povratak 113-ke sa kontejnerima prema Sežani. Dosta zahtevan uspon iz Borovnice prema Verdu zahtjeva konstantan VIII. položaj. 664-105 na Jelenovem viaduktu. Opet kontejnerji.... na maximum power . 664-118 čeka u Borovnici. Adria Transport pored vlastitih Herkulesa 920 i 921 koriste i LTEovog 2016-909. (sve snimljeno 13.2.2014)
  12. leteči vlak

    Meteocentar

    @AndrejX je u pravu. Za područje Štajerske i Prekmurja se izvode obrana od tuče sa zrakoplovom Letalskog centra Maribor koji koristi srebrov jodid (AgI). Evo jedne slike tog zrakoplova, radi se o Cesnni C-206 Turbo:
  13. Slovenske železnice Po relacijama: http://www.slo-zeleznice.si/sl/potniki/slovenija/vozni-redi/vozni-red-po-relacijah-2013-2014 ********************************************************************************************************************************************************************************* za @1142007, popis max. brzina na prugama SŽ: http://www.slo-zeleznice.si/uploads/SZ/program_omrezja_2014_1/PO_2014_1_Priloga_3_6_Progovne%20hitrosti.pdf
  14. Nije baš najstariji kljunaš, ali svejedno. TAM 170 T 14 u funkciji pčelinjaka.
  15. Stavit ću koju sliku danas navećer (sada trebam još nešto uraditi). Ovaj post ću iskoristiti za još jednu priliku - od 23.5. dugujem odgovor g. Stanleyu na pitanje koje je stavio u mojoj galeriji (http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/9147-letei-vlak-fotografije/?p=432136): Znaći, fotografija sa Špankom 012 (http://shrani.si/f/38/Ts/876f7VT/img3763.jpg) je zaista bila napraljena pruzi Grosuplje - Kočevje, ne daleko od sela Malo Mlačevo. Za lakšu predstavu sam napravio mapu: Potpuno ste u pravu da postoji službeno mjesto Mlačevo na pruzi Grosuplje - Trebnje - Novo mesto, ali ono se nalaze u selu Veliko Mlačevo. Kočevska pruga prolazi pored Malog Mlačeva koje je od Velikog Mlačeva udaljeno oko pola kilometra. Inače svi teretni vlaki na toj pruzi idu samo do Ribnice, znaći do mjesta gdje je pruga obnovljena, iako bi teoretićki mogli voziti sve do Kočevja. Kolodvori na kojima se vrši pretovar trenutačno su Ribnica i Dobrepolje (drvo) te Ortnek (nafta i drvo).
×
×
  • Create New...