Jump to content
zeljeznice.net

leteči vlak

Članovi
  • Content Count

    440
  • Joined

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Slovenija
  1. leteči vlak

    leteči vlak

  2. Ovakve oznake se koriste u zimskoj službi kod upravljanja sa snježnim odbacivačima i plugovima. Signalni pravilnik, 73. člen:
  3. Ne, u nesreći na Jesenicama su u sudar sa Fiatom ušle 541-016 (priprega) i 541-007 (vlakovna), a u Vižmarjah je u Gomulku udarila (opet) 541-007.
  4. Grosuplje: Zajedno sa JŽ 51-156. Kolodvor. Reber pri Škofljici:
  5. Nije to ništa posebnog, samo tipološko razvrstanje sjekira gdje se za jedan tip upotrebljava naziv bosanski/bosenski: http://www.jekloruse.si/rocno-orodje/sekire/bosanska-sekira/ Definicija (Slovenski tehniški slovar):
  6. Jučerašnji muzejski vlak na relaciji Ljubljana - Verd za učesnike već 36. Pohoda na Štampetov most. Radi se o planinarskom izletu dužine cca 20 kilometara između Verda i Borovnice u organizaciji planinarskog društva Železničar iz Ljubljane u spomen na dan željezničara. Inače, prema današnjim zakonsko-političkim uredbama dan željezničara je 2. 6., ali mnogo vjernih pripadnika željeznici ipak više poštuje stariji datum, a to je 15. 4. Lokomotiva 33-037. Kao svake godine, i ovaj put sa dodatnom dekoracijom. Interier vagona u kojem sam putovao. (Ljubljana & Verd, 11. 4. 2015)
  7. Poštovanje g. Legaz, daj, u periodu od kada sam napravio taj putopis na zeljeznice.net, saznao sam mnogo više informacija o željeznicama oko Idrije i Logatca tokom I. WW. Uspjeo sam čak prehodati cjelu trasu tzv. Idrijskog Feldbana, t.j. uskotračne željeznice između Godoviča i Idrije, koja je bila zbog terenskih konfiguracija jako jako zahtijevna za gradnju. Ako ima interesa, mogu staviti neke fotografije i informacije i na ovaj forum. Odgovor na Vaše pitanje: Da, to je jedan od najmarkantnijih nasipa uskotračne željeznice Godovič - Idrija. Nalaze se u gornjom djelu trase, t.j. još prije je pruga počela sa vrtoglavim spuštanjem u dolinu rijeke Idrijce.
  8. Idemo i ove godine, mada sa Reganom i ne Kenedijem. http://www.slo-zeleznice.si/sl/potniki/tujina/na-izlet-tujina/nostalgia-festival-posebni-vlak
  9. Ovo je 664-117 koji ima već duže vrijeme SŽ logotip izrađen na podlozi starije JŽ oznake. Razlog - nostalgija po drugim vrijemenima.
  10. Dizeli nastavljaju dominacijom na Notranskoj pruzi (predor Borovnica, 19.3.2014)
  11. He he, pa ti si se zapravo vozio u hrvatskom vagonu. Naime, EC Sava je taj dan imala u sustavu 2x HŽ Bee (klimatizirana, nova unutrašnjost) te 1x SŽ ABl (Gošina sjedala, bez klime, mogućnost otvaranja prozora) i 2x SŽ Bl (Gošina sjedala, bez klime, mogućnost otvaranja prozora), tako da svi komplimenti u vezi čistoće, udobnosti i konstrukcije prozora pripadaju HŽ-ju . Posljednji vlastnik ove lokomotive je bila Steklarna Hrastnik, a prije toga rudnici Zasavskog revira. Ovo je sasvim realistična slika, autora Seppa Tezaka. Naime, nacrtan je viadukt Zbelovo, koji se nalaze na pruzi Zidani Most - Maribor, tačnije između kolodvora Poljčane i Grobelno. Ispod njega je nekada išla uskotračna pruga Poljčane - Slovenske Konjice - Zreče. Više o toj uskotračnoj pruzi: http://sl.wikipedia.org/wiki/%C5%BDelezni%C5%A1ka_proga_Polj%C4%8Dane_-_Slovenske_Konjice_-_Zre%C4%8De Kako izgleda viadukt danas: https://www.google.com/maps/@46.296083,15.53275,3a,75y,271.89h,83.55t/data=!3m4!1e1!3m2!1ss4lJsB_occyY4NHylpjxvA!2e0 Ovo je originalna konstrukcija viadukta Pogonik/Poganek preko rijeke Save kod Litije. Danas je na tom mjestu tipičan željezni most. @Železocestnik je na forum stavio nacrt tog viadukta: http://shrani.najdi.si/?2k/Hm/Gf5JPrb/1/img9266a.jpg (sa http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?p=123009#p123009) Ložionica Celje, odmah nakon otvaranja Južne željeznice na odsjeku Graz - Celje (autor Sepp Tezak). EDIT: tek sada vidim da je bio @BP1 brži od mene .
  12. 664-102 na Jelenovem viaduktu: 664-106 + 664-116 iznad Borovnice... naravno na maximum power
  13. Rješavanje "električke krize" na Notranjskoj pruzi. Za prijevoz tereta koriste se dizeli sa svih raspoloživih depoa, znaći Nova Gorica, Ljubljana, Novo mesto, Maribor... 664-113 sa full EDZ končnicom ide prema Borovnici. Povratak 113-ke sa kontejnerima prema Sežani. Dosta zahtevan uspon iz Borovnice prema Verdu zahtjeva konstantan VIII. položaj. 664-105 na Jelenovem viaduktu. Opet kontejnerji.... na maximum power . 664-118 čeka u Borovnici. Adria Transport pored vlastitih Herkulesa 920 i 921 koriste i LTEovog 2016-909. (sve snimljeno 13.2.2014)
  14. leteči vlak

    Meteocentar

    @AndrejX je u pravu. Za područje Štajerske i Prekmurja se izvode obrana od tuče sa zrakoplovom Letalskog centra Maribor koji koristi srebrov jodid (AgI). Evo jedne slike tog zrakoplova, radi se o Cesnni C-206 Turbo:
  15. Ne, Portos u ovom primjeru 100% nije išao na grad/kaštel Socerb, nego na utvrdo San Sergio, koja se nalaze tačno iznad sela Črni Kal. Socerb je koji kilometar sjevernije od Črnotiča (iznad sela Osp i Prebeneg) i ne omugućava baš dobrog pogleda prema Kopru i Rižani jer se ispred njih nalaze brdo Tinjan. Ali sa druge strane imamo odličan vidik na Trst te Miljski zaljev. Da se vratimo ka utvrdi San Sergio. Radi se o obrambenoj kuli iz 11. stoljeća, koja je bila u funkciji negdje do početka 17. stoljeća. Prije par godina su ju u potpunosti obnovili. Evo jedne slike kako izgleda danas:
×
×
  • Create New...