nukleusri Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 Dečki svaka vam čast Ne znam ča napisat, reportaža predobra (kao i svaka) Ma... kapa do Splita i nazad BTW kako je Clio - Njiva nitko ne pita za njega/nju Quote 'Let the future tell the truth and evaluate each one according to his work and accomplishments. The present is theirs; the future, for which I really worked, is mine.' - Nikola Tesla Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 Pitam se samo cemu tako ogroman peron za postaju gdje gotovo da i nema putnika u ukrcaju/iskrcaju? Ili je netko planirao za dalju buducnost. Ako bi se baš htio iskoristiti ovaj ogromni peron, onda bi trebalo uvesti i pokoji putnički vlak. Ne putuju svi brzima i ICN-ovima, a Gračac izgleda ima ekskluzivu samo za tavku vrstu vlakova: http://i87.photobucket.com/albums/k142/kico101/Zeljeznica/GRA15.jpg Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 Evo malo podataka o putničkom prometu na Ličkoj pruzi, red vožnje 1978./1979. BRZI: Zagreb - Split - Zagreb = 2 para (noćni Tauern Express i Maestral) Zagreb - Zadar - Zagreb = 1 par (dnevni ubrzani) PUTNIČKI: Ogulin - Knin - Ogulin = 2 para Ogulin - Vrhovine - Ogulin = 1 par Gračac - Knin - Gračac = 2 para Ubrzani Zagreb - Zadar - Zagreb stajao je na relaciji Gračac - Knin - Gračac u svim kolodvorima i stajališta (osim Cerovca), pa je na ovom dijelu pruge de facto imao ulogu putničkog vlaka. U drugim voznim redovima putnički iz Ogulina išao je samo do Gračaca, a na relaciji Gračac - Knin - Gračac vozila su 4 para putničkih vlakova. Postojala je i putujuća pošta Zagreb - Gračac - Zagreb, koja je radila za šire područje Zadra (prijevoz kamionom preko Obrovca) i za područje južne Like. Ove podatke sam naveo kako bih dodatno podsjetio na nekadašnje značenje Gračaca kao željezničkog kolodvora. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferata Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 Evo malo podataka o putničkom prometu na Ličkoj pruzi, red vožnje 1978./1979.BRZI: Zagreb - Split - Zagreb = 2 para (noćni Tauern Express i Maestral) Zagreb - Zadar - Zagreb = 1 par (dnevni ubrzani) PUTNIČKI: Ogulin - Knin - Ogulin = 2 para Ogulin - Vrhovine - Ogulin = 1 par Gračac - Knin - Gračac = 2 para Ubrzani Zagreb - Zadar - Zagreb stajao je na relaciji Gračac - Knin - Gračac u svim kolodvorima i stajališta (osim Cerovca), pa je na ovom dijelu pruge de facto imao ulogu putničkog vlaka. U drugim voznim redovima putnički iz Ogulina išao je samo do Gračaca, a na relaciji Gračac - Knin - Gračac vozila su 4 para putničkih vlakova. Postojala je i putujuća pošta Zagreb - Gračac - Zagreb, koja je radila za šire područje Zadra (prijevoz kamionom preko Obrovca) i za područje južne Like. Ove podatke sam naveo kako bih dodatno podsjetio na nekadašnje značenje Gračaca kao željezničkog kolodvora. To su bila vremena, a danas nema putnika ni za lijek. Inače, nemoj mi protiv Lade, vozim stroj star 26 god. bez problema. Doduše, nije Niva, ali ima dušu oldtimera, poput naših lokomotiva. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 Inače, nemoj mi protiv Lade, vozim stroj star 26 god. bez problema. Doduše, nije Niva, ali ima dušu oldtimera, poput naših lokomotiva. Zakon od prometala, ja poderao dve. Moš' se i pošteno sudarit' u njoj, a ostat' živ! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 Za '78./'79. normalan putnički promet ali gledano iz današnje perspektive impresivnih 16 vlakova. Koje će HŽ dostići na Sveto Nigdarjevo! Pored Dalmatine vlakovi nemaju šanse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferata Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 Inače, nemoj mi protiv Lade, vozim stroj star 26 god. bez problema. Doduše, nije Niva, ali ima dušu oldtimera, poput naših lokomotiva. Zakon od prometala, ja poderao dve. Moš' se i pošteno sudarit' u njoj, a ostat' živ! A kvar nije skuplji od 150 ćuna! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 To su bila vremena, a danas nema putnika ni za lijek. Nešto zahvaljujući razvitku cestovnog prometa, a nešto kao posljedica ratnih zbivanja. Inače, u nekim voznim redovima noću su Ličkom prugom vozila i po 4 para brzih vlakova (naročito u ljetnoj sezoni), pa je bilo križanja i u egzotičnim kolodvorima, npr. u Rudopolju, Javorniku i Ličkoj Jesenici. A s mojeg putovanja 1972. u Šibenik sjećam se križanja u kolodvoru Medak. Bila je lijepa srpanjska noć, nas nekolicina izašli smo iz vagona protegnuti noge, kad smo iz smjera Lovinca primijetili dva svjetleća oka i čuli zvuk sirene. I onda je pokraj nas protutnjala garnitura 2 x JŽ 642 + putnički vagoni. Inače, nemoj mi protiv Lade, vozim stroj star 26 god. bez problema. Ja nisam ništa rekao protiv Lade, molim lijepo. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferata Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 To su bila vremena, a danas nema putnika ni za lijek. Nešto zahvaljujući razvitku cestovnog prometa, a nešto kao posljedica ratnih zbivanja. Inače, u nekim voznim redovima noću su Ličkom prugom vozila i po 4 para brzih vlakova (naročito u ljetnoj sezoni), pa je bilo križanja i u egzotičnim kolodvorima, npr. u Rudopolju, Javorniku i Ličkoj Jesenici. A s mojeg putovanja 1972. u Šibenik sjećam se križanja u kolodvoru Medak. Bila je lijepa srpanjska noć, nas nekolicina izašli smo iz vagona protegnuti noge, kad smo iz smjera Lovinca primijetili dva svjetleća oka i čuli zvuk sirene. I onda je pokraj nas protutnjala garnitura 2 x JŽ 642 + putnički vagoni. Ma bez brige za Ladu, ajmo se vratit ferati. Guštan čitat ovakva sjećanja, jer tada nisam bio niti u planovima roditelja. Prije par godina sam putovao iz ST u ZG busom koji je mijenjao noćni vlak pa mogu samo dijelom zamislit atmosferu u egzotičnim kolodvorima, meni je tad upalo u oko Ličko Lešće s obližnjom tvornicom vapna koja u mrkloj noći dimi kao parnjača. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jura Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 Inače, nemoj mi protiv Lade, vozim stroj star 26 god. bez problema. Doduše, nije Niva, ali ima dušu oldtimera, poput naših lokomotiva. Zakon od prometala, ja poderao dve. Moš' se i pošteno sudarit' u njoj, a ostat' živ! Što Rus napravi,to je neuništivo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 Inače, nemoj mi protiv Lade, vozim stroj star 26 god. bez problema. Doduše, nije Niva, ali ima dušu oldtimera, poput naših lokomotiva. Zakon od prometala, ja poderao dve. Moš' se i pošteno sudarit' u njoj, a ostat' živ! Što Rus napravi,to je neuništivo... Evo prijedloga za KLJŽ - kupimo Ladu Nivu za terenski rad (to košta cca 9.000€, a spada među bolje terence) pa organizirana grupa Forumaša može lijepo od Kluba iznajmiti prometalo za desant na neko zabito mjesto s interesantnom tematikom. Ha? U međuvremenu se Gazda može u njoj voziti da ne strune u garaži... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 Ti se šališ, jel'da! Pa ne može se skupit 6000 kuna za iznajmit šveda za proć od Lupoglava do Raše a ti bi kupovao Ladu! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 Ti se šališ, jel'da! Pa ne može se skupit 6000 kuna za iznajmit šveda za proć od Lupoglava do Raše a ti bi kupovao Ladu! Svaki uspješni poduhvat obično počne nekom bezumnom idejom! Pfaff Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikoc89 Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 Rabljena niva se da nabavit za soma eura, još da je dizel pa nam insajderi kradu naftu... Quote Down around the corner, half a mile from here Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 Kasno se javljam, ali za pohvale nikad nije kasno Kolosalno, majstorski, duhovito i prštavo U vama je čudesno puno snage...da ste kojim slučajem imali ono dreziće na polugu gore-dolje valjda bi obišli cijelu trasu. Još jednom, bravo Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted February 19, 2008 Author Share Posted February 19, 2008 Za '78./'79. normalan putnički promet ali gledano iz današnje perspektive impresivnih 16 vlakova. Koje će HŽ dostići na Sveto Nigdarjevo! Pored Dalmatine vlakovi nemaju šanse. Prilikom križanja u Gračacu iz/u vlak za Split nitko nije ušao ni izašao; u vlak za Zagreb se ukrcao jedan djelatnik HŽ-a a izašao nije nitko. Toliko o popularnosti putovanja željeznicom u tim krajevima Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted February 19, 2008 Author Share Posted February 19, 2008 PS: kiki273 svaki ekspedicijski auto zove Lada Njiva jer kad-tad završi u nekoj njivi na putu do čudnog komada pruge Kao da ja to ne znam;jesi li siguran da je ovo meni upućeno Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vice Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 Prilikom križanja u Gračacu iz/u vlak za Split nitko nije ušao ni izašao; u vlak za Zagreb se ukrcao jedan djelatnik HŽ-a a izašao nije nitko.Toliko o popularnosti putovanja željeznicom u tim krajevima To ti baš i nije neki relevantan podatak, znalo je po 10ak putnika uć/izać u Gračacu, čak je bilo da bi ih 10ak ušlo u oba. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 PS: kiki273 svaki ekspedicijski auto zove Lada Njiva jer kad-tad završi u nekoj njivi na putu do čudnog komada pruge Kao da ja to ne znam;jesi li siguran da je ovo meni upućeno To je pojašnjenje za svekoliko pučanstvo, pogotovo za neupućene Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
kico101 Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 Nakon malo cakule, evo ide zavrsni dio ove reportaze. Nakon Gracaca pocinjemo sa usponom prema 802m visokom prijevoju. I negdje na tom dijelu zbila se ona vec ranije opisana legendarna situacija tipa "nem'rete tu slikavat". Dakle, s desne strane ceste uocavamo malu stanicnu zgradu i kompoziciju koja se upravo pokrenula prema Gracacu. I, naravno, a sto ste mislili, naglo skretanje udesno i poput munje zaletismo se Vozilom do samog kolosijeka uz klizanje guma po pijesku. Izlijecemo vanka i na brzinu ciks-ciks-ciks i nekoliko fotki je u foticima. naravno sefu stanice se bas nije svidjelo da usred nicega iznenada napadnu tursin terorists, pa se nije pripremio, vec je primijenio taktiku "napad je najbolja obrana" tekstom koji je lijepo prenio kolega Kiki. Evo 2 slikovna zapisa sa kolodvora Malovan: Pogled prema Kninu: i prema Gracacu: Nastavljamo dalje prema Kninu i usput neplanirano skrecemo lijevo s ceste prema postaji Zrmanja. Kolodvorska zgrada je impresivna: Na fotki se vide nasi geodeti. Pogled prema Malovanu-radni strojevi u punom pogonu: i prema Kninu: Obratite paznju na burozide. Pogled prema masivu Dinare: S obzirom da je i ovdje bilo hladno i vjetrovito, nismo se previse zadrzali, vec smo slijedeci zacrtanu rutu krenuli prema Kninu. Na tom putu docekao nas je prekrasan vidikovac iznad doline pocetnog toka Zrmanje: Usputni pogled na prekrasni kameni vijadukt Stara Straza: I konacno, Knin: A sto bi bila panorama bez pruge-ovo je odvojak prema Zadru: Konacno na kolodvoru Knin-pogled prema Splitu: Ponovno radna mehanizacija: Pogled prema sjeveru-na fotki se ne vidi koliko je zapravo bilo hladno -oko minus 4 uz jak vjetar: Jedini ljudi na peronima bila su ova dva profesionalca: Kolodvorska zgrada: i peroni: Otici u Knin, a ne snimiti tvrdjavu ( za obilazak koje nazalost nismo imali vremena ) bilo bi bogohulno: Golemu parnjacu vec je obradio kolega Thomcro, pa evo samo 2 fotkice: Slijepi odvojci na sjevernom dijelu kolodvora: Prsti se smrzli, pauza : Jos jedan detalj tvrdjave, prije ulaska u Vozilo i nastavka ekspedisna: na putu prema Drnisu zastajemo da snimimo razdvajanje Zadarske, licke i unske pruge: Putem prema Drnisu prelazimo preko Krke: Most: Nizvodno: Usput se zaustavljamo na kolodvoru Kosovo i Drnis ( na slikama ): Smjer Split: Smjer Knin: U Drnisu se odvajamo od pruge i krecemo put Splita, preko Cavoglava i Muca. I konacno, ponovno na moru-Riva: I brodovi: Zeljeznicki kolodvor, putnicka luka i medjugradski autobusni kolodvor smjesteni s jedan do drugoga sto je vrlo prakticno. Detalj sa splitskog kolodvora: Tu je i legendarni sved: i vec vidjeni vagoncic za prijevoz bibija: Ovom prilikom zahvaljujem se kolegama Thomcrou i Kikiju , te nasem vodicu po Splitu Makyju na izvrsnom drustvu i ugodno provedenom hladnom zimskom danu. Uz jos jednu impresiju starog Splita, do slijedece ekspedicije pozdrav od Kicota. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedran Zeman Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 Već dva dana pratim ovaj putopis i sad konačno mogu reći, svaka čast. Stvarno ste prošli solidnu rutu i napravili odličan putopis, sa odličnim fotkama i komentarom uz njih. P.S. Vjerujem da su vam i vlasnici benzinskih postaja gdje ste točili prilično zahvalni. Quote Prije će Turci, nego hrvatski ku*ci Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 ...Prsti se smrzli, pauza : ... Dobar dio vremena sam držao fotič u rukama grijući ga da motori mogu kol'ko-tol'ko raditi. Prestrašno je bilo hladno! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 Baš mi je žao da nisam bijo s vama - s druge strane, prištedijo sam si beskrajno sjedenje oko uploada . I na tome svaka čast :jup Ne možeš imati sve... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pula-Terminal Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 da, kakav Gračac, Knin je mnogo zanimljiviji! Moram jednom tamo. Quote TEK otvoreno! - http://ships.forumj.biz/index.htm http://commons.wikimedia.org/wiki/User:Orlovic/Railway <- moje slike Link to comment Share on other sites More sharing options...
kico101 Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 P.S. Vjerujem da su vam i vlasnici benzinskih postaja gdje ste točili prilično zahvalni. Jako blizu istini. Ukupno presli 750 km, a Vozilo je progutalo 450 kn goriva ( često smo se usput zaustavljali s upaljenim motorom da odrzavamo unutrasnju temperaturu podnosljivom ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.