Jump to content

Ekspedišn Rijeka - Split via Gospić & Knin


kiki273
 Share

Recommended Posts

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

U vašem putopisu nema se što ispravljati, ta svi smo rekli da je prva liga i o tome nema spora.

A da na Ličko-Dalmatinskoj pruzi uvijek ima mjesta za dopunu ponekim detaljem - i to je istina.

Jednostavno, ima nekih mikrolokacija koje niste mogli posjetiti zbog nedostatnog vremena i to je to. A mi ćemo otići na mjesta koja vi niste stigli obići.

Osobno bih bio slobodan još jednom odati priznanje Riječkoj ekipi zbog same ekspedicije kao takve - u jednom danu prijeći relaciju Rijeka - Split - Rijeka i ovako lijepo poslikati Ličku prugu, to je samo po sebi podvig.

Stoga predlažem da spustimo loptu na zemlju. Tu smo da jedni druge dopunimo u prikazivanju krasota na našoj željezničkoj mreži.

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Stoga predlažem da spustimo loptu na zemlju. Tu smo da jedni druge dopunimo u prikazivanju krasota na našoj željezničkoj mreži.

Potpisujem ovo sto je kolega Stanley izrekao. Na ove nase ekspedicije gledam kao popularizaciju zeljeznice opcenito. Uostalom, zar nismo ovdje radi zanimanja za istu?

BTW, novi materijali navecer ( sorry, obaveze :oops: ). :D

Link to comment
Share on other sites

U vašem putopisu nema se što ispravljati, ta svi smo rekli da je prva liga i o tome nema spora.

A da na Ličko-Dalmatinskoj pruzi uvijek ima mjesta za dopunu ponekim detaljem - i to je istina.

Jednostavno, ima nekih mikrolokacija koje niste mogli posjetiti zbog nedostatnog vremena i to je to. A mi ćemo otići na mjesta koja vi niste stigli obići.

Osobno bih bio slobodan još jednom odati priznanje Riječkoj ekipi zbog same ekspedicije kao takve - u jednom danu prijeći relaciju Rijeka - Split - Rijeka i ovako lijepo poslikati Ličku prugu, to je samo po sebi podvig.

Stoga predlažem da spustimo loptu na zemlju. Tu smo da jedni druge dopunimo u prikazivanju krasota na našoj željezničkoj mreži.

 

Međutim moramo priznati i dozvoliti Thomcro-u da ima svoj stav o svakom pristiglom postu na ovu temu te kako ga doživljava i proživljava.On to na najbolji način i čini i ništa nam ne želi prešutiti.

Kad netko ovako iskreno i ljudski toplo reagira, za mene znači da i te svoje iskrene osjećaje želi podjeliti sa svima nama.

 

Pa ljudi moji za koga je sve ovo urađeno ? Tko je na ovome profitirao ?

 

Naravno za sve nas .Profitirali smo mi koji ovo jednostavno gutamo i guštamo u toplim sobama.Zato Thomcro veliko ti Hvala.........

Puno toga imamo naučiti od Tebe ne samo kao željeznički fanovi.

 

Srdaćni pozdrav

Link to comment
Share on other sites

Ovde u Kanadi kazu da je najlakse biti "armchair general" = "general iz fotelje".

 

Putopiscima svaka cast jer su uradili nesto sto dugi nisu ni pokusali.

 

ali

 

rekavsti to mislim da i putopisci isto tako ne treba da prime "k' srcu" sve sto drugi napisu, a da to nisu hvalospjevi.

 

Jer, procitajte i sami da su ljudi presli nekih 750 km u jednom danu i to u zimsko doba (kratak dan).

 

I pri tom je trebalo i uslikati/obici sve ovo.

 

Ali, moram reci da se i od komentatora ovog topica moglo dosta nauciti: od toga da je nekada Licka pruga isla samo do Gracaca pa nadalje.

 

Dobro neko rece:

 

SPUSTITE LOPTU.

 

pri tome mislim na obje strane i komentatore iz fotelje, ali i na kritikovane da prigovore moraju shvatiti kao dobronamjerne - prijateljsske napr ono o pogresnom nazivanju planina i slicno.

 

PS:

 

Usput i ja se pitam zasto su one spojnice olicene u plavo??

Link to comment
Share on other sites

Ovo što su dečki napravili je praktično nemoguća misija, napor za "jezik do poda" i zato kapa dolje. Osobno sam proteklo ljeto drugim povodom napravio sličnu turu s prijateljima i nismo došli dalje od Zadra.

Definitivno put od dva dana.

Link to comment
Share on other sites

Riječka ekipo, od mene kapa dole za putopis. Ako nešto pamtim to je jedno zimsko putovanje u Zadar (davno je to bilo) na neki seminar. Čekajući vlak u Kninu za Zadar ja i moja dva kompića smrzli smo se ko ono :wink: . Zato moje pitanje glasi kakav vaš zdravstveni bilten.

LP

samoborcekver1_zps9440815b.gif

Link to comment
Share on other sites

Riječka ekipo, od mene kapa dole za putopis. Ako nešto pamtim to je jedno zimsko putovanje u Zadar (davno je to bilo) na neki seminar. Čekajući vlak u Kninu za Zadar ja i moja dva kompića smrzli smo se ko ono :wink: . Zato moje pitanje glasi kakav vaš zdravstveni bilten.

LP

Hvala na pitanju,ja sam O.K.

Nadam se da su i ostala dvojica.....

Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Link to comment
Share on other sites

Riječka ekipo, od mene kapa dole za putopis. Ako nešto pamtim to je jedno zimsko putovanje u Zadar (davno je to bilo) na neki seminar. Čekajući vlak u Kninu za Zadar ja i moja dva kompića smrzli smo se ko ono :wink: . Zato moje pitanje glasi kakav vaš zdravstveni bilten.

LP

Istina - ja jednom tamo 1971. u Ličkoj kaldrmi (još je bilo čvorište s uskotračnom preko Srnetice za (T) Drvar. Bio je negdje travanj, a ja sam čekao neki noćni za Split. Brrrr.

Prije nego netko nešto pita - kako sam stigao do Ličke kaldrme je neka druga priča :lool

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Ispricavam se zbog poduze pauze, ali idemo dalje ( ah, kako to gordo zvuci ). :mrgreen:

Krenuli smo iz Lickog Lesca sa minus 6 put Perusica i onako usput pri punoj brzini krajickom oka primijetili da prelazimo preko starog mosta i naravno, a sto cemo nego malo prikocit ( tragove mozete uociti na pijesku uz cestu ispod Kikijevih nogu :mrgreen: ):

LILPER1.jpg

Gledamo u pravcu Perusica, osim Kikija koji gleda prema Lescu.

Sunce je vec izaslo i evo nas u tek malo toplijem Perusicu. Kolodvorska zgrada jos ima oziljke:

PER1.jpg

Malo krupniji plan da se bolje vidi i fenjer:

PER6.jpg

Pogled u smjeru Gospica ponovo ukazuje na signalne probleme:

PER3.jpg

Ovi xxx me podsjecaju na sportsku prognozu :twisted: :

PER7.jpg

Ocito je da su radovi na obnovi kako temeljne infrastrukture ( kolosijeci i donji postroj ), tako i nadgradnje ( peroni, zgrade, ... ) u punom jeku, pa treba negdje, jel, i prespavat:

PER2.jpg

Usnula kompozicija:

PER4.jpg

Nije mi jedino jasno zasto je jedan od Easzova plavi, dok su ostali smedji.

Ponovo betonski pragovi-pogled prema Lickom Lescu:

PER5.jpg

Nije da reklamiram, ali nek se zna:

PER11.jpg

Peroni su temeljito obnovljeni:

PER10.jpg

Malo radne mehanizacije:

PER8.jpg

I shef stanice :kul :

PER9.jpg

Pogled sa sporednog kolosijeka prema Lickom Lescu i sluzbenom vozilu ekspedicije:

PER12.jpg

Perusic off-Gospic, we are coming-grad u jutarnjem budjenju:

GOS1.jpg

Rano jutro i minus 5, vasim avanturistima nije problem da se nesto ne bi i prezalogajilo:

GOS2.jpg

U potrazi za kolodvorom, prati se vodostaj Like:

GOS5.jpg

Konacno kolodvor-6 kolosijeka, ali bez kompozicija u prolasku, tek radne kompozicije:

GOS6.jpg

Ja radim sve i zovem se SuperJura:

GOS7.jpg

GOS13.jpg

Pogled prema kolodvorskoj zgradi:

GOS8.jpg

Shef stanice Guospic, glavom i ocalima:

GOS11.jpg

Znakovit pogled nam kazuje-vidjet cete kada se preselim u novu kolodvorsku zgradu:

GOS12.jpg

Jutarnja pustos-pogled prema Lovincu:

GOS10.jpg

No, nije sve bas tako pusto. Ima tu i paparazza:

GOS14.jpg

Kolodvor je, mora se priznati izuzetno dugacak, najduzi u ravnoj liniji kojega smo vidjeli tijekom danasnjeg puta ( neka me kolege isprave ako grijesim ):

GOS15.jpg

Ima tu i devijacija :kul :

GOS19.jpg

a i krivina:

GOS18.jpg

Na ovim fotkama ima materijala i za promatrace oblaka.

Jedini "civilni" vagoncic u postaji:

GOS16.jpg

Meni su srcu prirasli betonski pragovi :mrgreen: :

GOS17.jpg

S obzirom da nas je vjetar i minus prekonekoliko stupnjeva pomalo unistavalo, vratili smo se u Vozilo i nastavili dalje prema Lovincu. Naravno da nastavak slijedi....

Link to comment
Share on other sites

Krenuli smo iz Lickog Lesca sa minus 6 put Perusica i onako usput pri punoj brzini krajickom oka primijetili da prelazimo preko starog mosta i naravno, a sto cemo nego malo prikocit ( tragove mozete uociti na pijesku uz cestu ispod Kikijevih nogu :mrgreen: ):

LILPER1.jpg

Uuu j****e, na idućem sastanku 1.RB organiziramo humanitarnu akciju za kupnju novih guma za Njivu :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Nastavljamo po zimi i sve jacem vjetru put Lovinca. Pogled na Velebit sa kolodvora Lovinac je impresivan:

LOV1.jpg

LOV2.jpg

Prema sjeveru:

LOV7.jpg

Izlaz prema Gracacu:

LOV3.jpg

i prema Gospicu:

LOV6.jpg

Nova kolodvorska zgrada se jos uredjuje:

LOV5.jpg

Pitam se gdje je nestala romantika starih kamenih zgrada.

Straznja strana kolodvorske zgrade:

LOV8.jpg

Detalj signalizacije:

LOV9.jpg

Uz sav huk jake bure nismo ni culi da nam se priblizava tandem dizla:

LOV10.jpg

Prvu u tandemu poput gladnog vuka napada nas Thomcro ( vidi se na Kikijevoj slici ):

LOV11.jpg

Kada smo doznali da navedena kompozicija ceka par krizanja, a s obzirom da vani nije bilo preugodno, konsenzusom smo odlucili da odmah krecemo prema Gracacu. Naravno, ocito neupucen, nisam smatrao da cemo tamo naci nesto osobito i mislili smo Gracac poslikati u letu, ali nas je prevarilo. Odmah par metara od mjesta gdje smo parkirali Vozilo docekala nas je ona:

GRA1.jpg

GRA2.jpg

Tommy ju je detaljnije obradio, pa evo samo natpisne ploce s osnovnim podacima:

GRA3.jpg

Dakle, prvi vlak u stanicu Gracac stigao je 1922. :shock:

Idemo na perone, kad evo nesto neocekivano-mosna dizalica jedne nase bivse poznate tvornice u kojoj sam svojedobno sljakario preko omladinske zadruge tamo potkraj osamdesetih:

GRA4.jpg

Naravno, to je VEDA 5t:

GRA5.jpg

Izlaz prema Lovincu i novouredjeni peron sirine koje se ne bi posramili ni nasi mnogo veci kolodvori:

GRA6.jpg

Impresivna je i njegova duzina:

GRA12.jpg

Pitam se samo cemu tako ogroman peron za postaju gdje gotovo da i nema putnika u ukrcaju/iskrcaju? Ili je netko planirao za dalju buducnost.

Pogled u pravcu Knina:

GRA13.jpg

Kolodvorska zgrada i peron uz nju nisu bas u najboljem stanju:

GRA14.jpg

Zima nas je ponovno potjerala u unutrasnjost i to u kolodvorsku cekaonicu, a tamo nas je docekalo pravo iznenadjenje:

GRA15.jpg

Obratite pozornost na vlakove 520 i 521 i vremena njihovih polazaka ( sorry zbog kvalitete fotke, ali ruke su se tresle )-pa to je KRIZANJE. :shock::shock::shock:

Pa je li moguce da smo naletili na jedino dnevno krizanje dva nagibna u Gracacu u 9,54 do 9,57? Vjerovali ili ne, ovo nije bilo namjerno:

Prvo je dosao zagrepcanec:

GRA16.jpg

GRA17.jpg

a onda se pojavio i splicot:

GRA19.jpg

Jos nekoliko fotki za uspomenu:

GRA20.jpg

 

GRA21.jpg

 

GRA22.jpg

Za kraj posjeta Gracacu naravoucenje kako prolaze oni koje zele znati vise tamo gdje nije organiziran obilazak s vodicem:

GRA18.jpg

Nastavak sutra... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nesta mi bas nije jasno:

 

1.

 

Citajuci sve postove na ovom topicu sada ne znam jeli za put koristena Lada Niva ili Reno Clio ??

Naime, ne mogu da vjerujem da ste vas trojica isli sa dva automobikla ??

 

2.

Rizikujuci da i ja budem kritrikovn moram reci da ste ipak kod forografisanja one parnjace trebali snimiti i njenu kompletnu oznaku (broj) jer sam uvjeren da od ranije znare da ovde ima i onih kojima je taj podatak veoma vazan.

Link to comment
Share on other sites

Nesta mi bas nije jasno:

 

1.

 

Citajuci sve postove na ovom topicu sada ne znam jeli za put koristena Lada Niva ili Reno Clio ??

Naime, ne mogu da vjerujem da ste vas trojica isli sa dva automobikla ??

 

Renault Clio

Link to comment
Share on other sites

Jedini "civilni" vagoncic u postaji:

GOS16.jpg

kico, vidim da si ga ti slikao, ja sam razmišljao hoću neću ... hoću neću i na koncu nisam, prošao sam sa gornje strane tamo gdje su drva, sa te druge strane na boku piše "KOMISIJA", znači li to da vagon nije iz nekog razloga ispravan? To sam vam htio spomenuti ali kako ste vas dvojica prošli, dok sam vas sustigao dotle sam zaboravio na to. Ajmo HŽ-ovci ... pojasnite nam to što je napisano na boku "KOMISIJA" bijelom kredom. Ako je vagon neispravan iz nekog razloga, isključuje li se, uz prisustvo kakve komisije, iz kompozicije na prvom kolodvoru? I što onda sa takvim vagonom? Pretpostavimo da je ovaj u Gospiću neispravan, tko će njega dovesti u vozno stanje kad tamo nema ničega. Kako se postupa u takvom slučaju?

kpjstar.gif.19648035a936debebea313dbc37b8ab7.gif

Link to comment
Share on other sites

kico, vidim da si ga ti slikao, ja sam razmišljao hoću neću ... hoću neću i na koncu nisam, prošao sam sa gornje strane tamo gdje su drva, sa te druge strane na boku piše "KOMISIJA", znači li to da vagon nije iz nekog razloga ispravan? To sam vam htio spomenuti ali kako ste vas dvojica prošli, dok sam vas sustigao dotle sam zaboravio na to. Ajmo HŽ-ovci ... pojasnite nam to što je napisano na boku "KOMISIJA" bijelom kredom. Ako je vagon neispravan iz nekog razloga, isključuje li se, uz prisustvo kakve komisije, iz kompozicije na prvom kolodvoru? I što onda sa takvim vagonom? Pretpostavimo da je ovaj u Gospiću neispravan, tko će njega dovesti u vozno stanje kad tamo nema ničega. Kako se postupa u takvom slučaju?

Možda je komisijona prodaja drva (Mane dot'ro na prodaju!), a vagon služi samo kao skladište???

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

2.

Rizikujuci da i ja budem kritrikovn moram reci da ste ipak kod forografisanja one parnjace trebali snimiti i njenu kompletnu oznaku (broj) jer sam uvjeren da od ranije znare da ovde ima i onih kojima je taj podatak veoma vazan.

Ako je vjerovati podacima koje imam (a sve je od Einsteina naovamo relativno), to bi trebala biti 62-095

 

PS: kiki273 svaki ekspedicijski auto zove Lada Njiva jer kad-tad završi u nekoj njivi na putu do čudnog komada pruge :mrgreen:

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Možda je komisijona prodaja drva (Mane dot'ro na prodaju!), a vagon služi samo kao skladište???

Vrlo malo vjerovatno! Jer je i platforma razrovana i pristup vagonu je dosta ... klimav. Ja sam jedva prošao a da nisam pao dolje.

kpjstar.gif.19648035a936debebea313dbc37b8ab7.gif

Link to comment
Share on other sites

...2.

Rizikujuci da i ja budem kritrikovn moram reci da ste ipak kod forografisanja one parnjace trebali snimiti i njenu kompletnu oznaku (broj) ...

Druga i četvrta slika u postu!

Gračac prvi dio.

 

Dolaskom u Gračac nismo ni slutili koja nas sve iznenađenja tu očekuju! Ali krenimo redom!

Objekat koji nije preporučljivo stavljati na forum pa je cenzuriran :mrgreen: ali se normalna fotka može vidjeti u albumu na foto-bujolu.

P2160189b.jpg

 

Mala parnjača serije 62.

P2160190.jpg

 

P2160191.jpg

 

P2160192.jpg

 

...

Znam da smo vas zatrpali s tolikom količinom slika i da nije moguće baš sve pažljivo vidjeti. Bez uvrede!

kpjstar.gif.19648035a936debebea313dbc37b8ab7.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...