kiki273
Članovi-
Posts
704 -
Joined
-
Last visited
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
kiki273's Achievements
1
Reputation
-
Na netu ima jako malo informacija iz tog vremena. Uspio sam naći i sažeti sljedeće: 25.07.1991. - Potpuni prekid prometa na pruzi Sisak Predgrađe - Petrinja - Karlovac (između Siska i Petrinje održavao se još do 18. kolovoza). Pruga je minirana na više mjesta, a kolodvori oštećeni. 10 mjeseci ranije, točnije 4. listopada 1990. Vijesnik je objavio: "Nakon anonimne dojave u utorak navečer iz sigurnosnih razloga iz Gline prema Sisak Predgrađu nisu vozila dva noćna vlaka, kao ni dva ranojutarnja radnička na istim relacijama. Oko 11 sati u četvrtak u Petrinju je iz Siska stigla prva teretna kompozicija, a iz Gline u 12:05 po redovnom voznom redu za Sisak krenuo putnički vlak nakon prekida željezničkog prometa kroz Baniju zbog nečijeg neodgovornog, za svaku osudu, kažnjivog lažnog anonimnog telefonskog poziva."
-
Dali netko sa sigurnošću zna što se, koliko i do kad vozilo ovom prugom u razdoblju 08/91. do 08/95.?
-
Banski Grabovac s civilne strane Ćenifa Sad mi je žao da nisam slikao sa službene strane, ali kolege jesu. Jedan lijepi stari znakić Bačuga - Kraljevčani - Hrastovica Petrinja; kolodvor obnovljen nakon Oluje, zadnji vlak je ovdje bio prije nekih 5 godina. Mošćenica (nije bilo koza) Sisak Caprag Hvala EuroTruckeru na cugi i objašnjenju nekih nepoznanica.
-
Slijede Slavsko polje i Ceravska strana (tu su me napale ose a neki su imali drugih dogodovština) pa Gvozd, Blatuša i Topusko Topusko Slijede Gređani pa Glina (teretnih vagona više nema) Roviška Maja pa Vlaović
-
Slijede Udbina - Sjeničnjak pa Utinja; tračnica nema..... Stajalište Utinja Vrelo Vojnić - Војнић Ulazni signal Treba počistiti teren kako bi se stiglo do njega Zatvoreno Nakon 15-tak god. otvoren! Pa opet zatvoren Otvoren Vjerojatno zatvoren na duže vrijeme.....
-
Prošavši cijelom trasom od Karlovca do Sisak - Capraga možemo samo zaključiti da je svakim danom sve manje ostataka infrastrukture. Krenuli smo od ŽCP-a Orlovac, nekih 250m prije pruga je skretala prema Sisku. Do st. Orlovac pruga prolazi ispod autoceste, te prelazi preko D-36, slijedi st. Rečica blizu kojeg je nekadašnji ŽCP Vraćamo se u Karlovac pa preko mosta na drugu stranu Kupe do želj. mosta koji je srušen '91. ŽCP između mosta i Skakavca Prema Sisku Kolodvor Skakavac i vojni kolosjek LLeonov stup Usporedbe radi portosova slika iz '07 na kojoj se vide kolosjeci
-
U sklopu kolodvora nalazi se i radiona Naj poznatije mjesto u državi posljednjih mjeseci, nas nisu htjeli primiti (za sada) ŽCP i tertenjak Slijedi dogovor s Gaspom ali istovremeno dolazi portosov poziv u Končar jer su stigli s probne vožnje novim vlakom za ŽBiH. Nakon kratke šetnje Gl.kolodvorom.... .... sjedamo u gaspin auto i pravac Končar. Taman su krenuli kad smo mi stigli. Vidim li ja to poznata lica? Gaspa nas vodi na mjesto gdje radimo klasični sačekušu Pa to je Lovac na pruge, a unutra su portos i zagi Vlak ode u Končar Mi đir s Gaspom i na kraju u pivnicu gdje nam se kasnije pridružio drempa Nakon pivnice gaspa nas je ugostio i uz priču, klopu i cugu završili smo još jedan ekšn.
-
Mađar na liniji Moravice - Zagreb I ode......... Rampa Dolazimo u Jastrebarsko ili po domaći v Jasku Ćenifa i to za curice, za dečke je u prometnom uredu. Doznali smo da neki od nas četvorice nisu dečki! Slijedi Desinec pa Zdenčina, kolovor s 4 kolosjeka usred kojeg je ŽCP. Gore-dolje, napred nazad i iz prvog pokušaja nalazimo stajalište Maravčići. Oko 2 km dalje su Horvati. Srećemo nagibalo, koje više nije gost u našem gradu. Nagibalo prolazi Ekipa ga snima s brda Dolazimo u Hrvatski leskovac u kojem radi jedna lijepa i zgodna plavuša! Kico i ja
-
Sjedamo u auto pa nazad na autoput do Karlovca gdje su nas dočekali zlayo i marioooo. Javljamo se prometnom osoblju i idemo do remize vidjeti u kakvom su stanju Hugi, jedna vrata na prikolici su otvorena, zavirimo što je unutra Ovo je kočnica? Ćenifa je nažalost zaključana Putnički salon Udobne stolice Zlayo i marioooooo nas moraju napustiti zbog nekih obveza ali zato pada (još) jedna milenijska. Ovo je samo 4/6 milenijske. Photo by marioo Starom karlovačkom idemo prema Zagrebu. Prva postaja su Draganići. Zatim ide Lazina pa Domagović
-
Dakle, u nedjelju 07.11.2010. rekao bih već standardna ekipa "Štaciona" Kico101, LL, Jean i ja krenuli smo iz Rijeke u 7 ujutro u Zagreb popit pivicu, usput naravno poslikat puno, puno kolodvora, vlakova a bogami i panoramskih fotografija. Prema Delnicama nas je usporila magla tako da smo preskočili Kupjak i direktiva autoputem u Vrbovsko pa u Moravice dočekati IC 500 i snimiti odbačaj. Usamljena Asea U isčekivanju IC 500 Žuti stup je odvajao 25 i 3 KV; postavljene su konzole i kad se reelektrificira riječka pruga neće biti potrebe za ovakvom oznakom 04.01.2009. to je izgledalo ovako Čekajući IC 500 Dolazi Asea spuštenih pantografa ulazi pod 3 Kv Žuta je vuče do ulazne skretnice, zatim je gura na prazni kolosjek i odbacuje je nazad pod 25 Kv Jaen sve to uredno snima video kamerom
-
Imam i ja toplomjer iz Lešća! Signali rade ko u II mj 2008..........
-
Svaka čast! Iako nisam nikako mogao s vama u ekšn ipak sam morao navratiti barem 5 minuta pozdraviti se s ekipom. Do sljedećeg susreta LP
-
Nije, kolodvor Maslenjača je potpuno isti kao onaj kojeg ste vi fotkali. Na fotki s Portosom je kolodvor ona prizemna bijela zgrada u daljini s lijeve strane. I tada je bio jednako napušten i grozno devastiran Da, da ; Mislio sam na travu do koljena!
-
Eto, očito smo tražili odvojak na krivom mjestu Kolodvor Maslenjača s portosom na slici i onakav kakav kakvog smo mi našli je razlika dan i noć!
-
Koliko se ja sjećam slovenski mercedes je do prije par godina vozio do Pule i nazad. (Snimljen 2007.; Autor: Pula-terminal) Lani samo do Buzeta, pa je bilo prekrcavanje na šveda do Pule i nazad. Ove godine (kao što vidite) ide klasika s mjenjanjem loksi, jer naravno SŽ nema što raditi na našim prugama...........