Jump to content

kiki273

Članovi
  • Posts

    704
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

kiki273's Achievements

1

Reputation

  1. Na netu ima jako malo informacija iz tog vremena. Uspio sam naći i sažeti sljedeće: 25.07.1991. - Potpuni prekid prometa na pruzi Sisak Predgrađe - Petrinja - Karlovac (između Siska i Petrinje održavao se još do 18. kolovoza). Pruga je minirana na više mjesta, a kolodvori oštećeni. 10 mjeseci ranije, točnije 4. listopada 1990. Vijesnik je objavio: "Nakon anonimne dojave u utorak navečer iz sigurnosnih razloga iz Gline prema Sisak Predgrađu nisu vozila dva noćna vlaka, kao ni dva ranojutarnja radnička na istim relacijama. Oko 11 sati u četvrtak u Petrinju je iz Siska stigla prva teretna kompozicija, a iz Gline u 12:05 po redovnom voznom redu za Sisak krenuo putnički vlak nakon prekida željezničkog prometa kroz Baniju zbog nečijeg neodgovornog, za svaku osudu, kažnjivog lažnog anonimnog telefonskog poziva."
  2. Dali netko sa sigurnošću zna što se, koliko i do kad vozilo ovom prugom u razdoblju 08/91. do 08/95.?
  3. Banski Grabovac s civilne strane Ćenifa Sad mi je žao da nisam slikao sa službene strane, ali kolege jesu. Jedan lijepi stari znakić Bačuga - Kraljevčani - Hrastovica Petrinja; kolodvor obnovljen nakon Oluje, zadnji vlak je ovdje bio prije nekih 5 godina. Mošćenica (nije bilo koza) Sisak Caprag Hvala EuroTruckeru na cugi i objašnjenju nekih nepoznanica.
  4. Slijede Slavsko polje i Ceravska strana (tu su me napale ose a neki su imali drugih dogodovština) pa Gvozd, Blatuša i Topusko Topusko Slijede Gređani pa Glina (teretnih vagona više nema) Roviška Maja pa Vlaović
  5. Slijede Udbina - Sjeničnjak pa Utinja; tračnica nema..... Stajalište Utinja Vrelo Vojnić - Војнић Ulazni signal Treba počistiti teren kako bi se stiglo do njega Zatvoreno Nakon 15-tak god. otvoren! Pa opet zatvoren Otvoren Vjerojatno zatvoren na duže vrijeme.....
  6. Prošavši cijelom trasom od Karlovca do Sisak - Capraga možemo samo zaključiti da je svakim danom sve manje ostataka infrastrukture. Krenuli smo od ŽCP-a Orlovac, nekih 250m prije pruga je skretala prema Sisku. Do st. Orlovac pruga prolazi ispod autoceste, te prelazi preko D-36, slijedi st. Rečica blizu kojeg je nekadašnji ŽCP Vraćamo se u Karlovac pa preko mosta na drugu stranu Kupe do želj. mosta koji je srušen '91. ŽCP između mosta i Skakavca Prema Sisku Kolodvor Skakavac i vojni kolosjek LLeonov stup Usporedbe radi portosova slika iz '07 na kojoj se vide kolosjeci
  7. U sklopu kolodvora nalazi se i radiona Naj poznatije mjesto u državi posljednjih mjeseci, nas nisu htjeli primiti (za sada) ŽCP i tertenjak Slijedi dogovor s Gaspom ali istovremeno dolazi portosov poziv u Končar jer su stigli s probne vožnje novim vlakom za ŽBiH. Nakon kratke šetnje Gl.kolodvorom.... .... sjedamo u gaspin auto i pravac Končar. Taman su krenuli kad smo mi stigli. Vidim li ja to poznata lica? Gaspa nas vodi na mjesto gdje radimo klasični sačekušu Pa to je Lovac na pruge, a unutra su portos i zagi Vlak ode u Končar Mi đir s Gaspom i na kraju u pivnicu gdje nam se kasnije pridružio drempa Nakon pivnice gaspa nas je ugostio i uz priču, klopu i cugu završili smo još jedan ekšn.
  8. Mađar na liniji Moravice - Zagreb I ode......... Rampa Dolazimo u Jastrebarsko ili po domaći v Jasku Ćenifa i to za curice, za dečke je u prometnom uredu. Doznali smo da neki od nas četvorice nisu dečki! Slijedi Desinec pa Zdenčina, kolovor s 4 kolosjeka usred kojeg je ŽCP. Gore-dolje, napred nazad i iz prvog pokušaja nalazimo stajalište Maravčići. Oko 2 km dalje su Horvati. Srećemo nagibalo, koje više nije gost u našem gradu. Nagibalo prolazi Ekipa ga snima s brda Dolazimo u Hrvatski leskovac u kojem radi jedna lijepa i zgodna plavuša! Kico i ja
  9. Sjedamo u auto pa nazad na autoput do Karlovca gdje su nas dočekali zlayo i marioooo. Javljamo se prometnom osoblju i idemo do remize vidjeti u kakvom su stanju Hugi, jedna vrata na prikolici su otvorena, zavirimo što je unutra Ovo je kočnica? Ćenifa je nažalost zaključana Putnički salon Udobne stolice Zlayo i marioooooo nas moraju napustiti zbog nekih obveza ali zato pada (još) jedna milenijska. Ovo je samo 4/6 milenijske. Photo by marioo Starom karlovačkom idemo prema Zagrebu. Prva postaja su Draganići. Zatim ide Lazina pa Domagović
  10. Dakle, u nedjelju 07.11.2010. rekao bih već standardna ekipa "Štaciona" Kico101, LL, Jean i ja krenuli smo iz Rijeke u 7 ujutro u Zagreb popit pivicu, usput naravno poslikat puno, puno kolodvora, vlakova a bogami i panoramskih fotografija. Prema Delnicama nas je usporila magla tako da smo preskočili Kupjak i direktiva autoputem u Vrbovsko pa u Moravice dočekati IC 500 i snimiti odbačaj. Usamljena Asea U isčekivanju IC 500 Žuti stup je odvajao 25 i 3 KV; postavljene su konzole i kad se reelektrificira riječka pruga neće biti potrebe za ovakvom oznakom 04.01.2009. to je izgledalo ovako Čekajući IC 500 Dolazi Asea spuštenih pantografa ulazi pod 3 Kv Žuta je vuče do ulazne skretnice, zatim je gura na prazni kolosjek i odbacuje je nazad pod 25 Kv Jaen sve to uredno snima video kamerom
  11. Imam i ja toplomjer iz Lešća! Signali rade ko u II mj 2008..........
  12. Svaka čast! Iako nisam nikako mogao s vama u ekšn ipak sam morao navratiti barem 5 minuta pozdraviti se s ekipom. Do sljedećeg susreta LP
  13. Nije, kolodvor Maslenjača je potpuno isti kao onaj kojeg ste vi fotkali. Na fotki s Portosom je kolodvor ona prizemna bijela zgrada u daljini s lijeve strane. I tada je bio jednako napušten i grozno devastiran Da, da ; Mislio sam na travu do koljena!
  14. Eto, očito smo tražili odvojak na krivom mjestu Kolodvor Maslenjača s portosom na slici i onakav kakav kakvog smo mi našli je razlika dan i noć!
  15. Koliko se ja sjećam slovenski mercedes je do prije par godina vozio do Pule i nazad. (Snimljen 2007.; Autor: Pula-terminal) Lani samo do Buzeta, pa je bilo prekrcavanje na šveda do Pule i nazad. Ove godine (kao što vidite) ide klasika s mjenjanjem loksi, jer naravno SŽ nema što raditi na našim prugama...........
×
×
  • Create New...