-
Posts
3011 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
8
pikoc89 last won the day on February 15
pikoc89 had the most liked content!
About pikoc89
- Birthday 27.01.1989
About Me
-
Sex
Male
-
Location
Zagreb, Hrvatska
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
pikoc89's Achievements
2,2k
Reputation
-
pikoc89 changed their profile photo
-
Zalosno je to da je netko u tom projektu predvidio bukobrane za zabe dok u projektu Za-Za nitko nije predvidio bukobrane desetak metara od kuca.
-
Da se maknemo od pravopisa i toga svega, odlican putopis. Toliko je dobar da cu si skinuti GPS X Pro za svoje potrebe, jer bas lijepo sve biljezi. Lijepo se vidi potencijal svih ovih pruga, spikeovi u brzinama se vide na svim dionicama, osobito na dionici od Zaboka do Varazdina. Od Zaboka do Bedekovcine bi 120kmh bilo i vise nego dovoljno, a dizanje na Budinscina - Marof na 80kmh bi ucinilo veliku razliku. Trebalo bi dodatno analizirati te podatke, sto sigurno budem. Varazdin - Koprivnica je zasigurno odlicna dionica za rekontrukciju i elektrifikaciju, cak i ovako dionica ima jako dobar pace, pak stovise, najbolji od svih dionica. Vmax je cca 100kmh, vidio da mestar gonja masinu na skoro 110kmh znaci lufta postoji. Bas cu u nekakvu procjenu koliko bi kostala rekonstrukcija i elektrifikacija te pruge, 40km bez nekakvih devijacija ne bi trebalo puno kostati. Ostatak puta na je na visokoj razini i slozit cu se sa tobom, pretjerali su sa bukobranima, na PJUTovim uratcima se vidi da su na nekim mjestima u pol polja, sto stvarno nema smisla. Osobito kad usporedimo sa projektom Zapresic - Zabok, u kojem uopce nisu predvidjeli bukobrane, cisti dilentatizam. Mislim da sad od tvojih putopisa jedino nedostaje konkretna analiza pojedinih dionica koje bi se mogle rekonstruirati, rado bi ti pravio drustvo u tome, pa da vidimo do kojih rezultata mozemo doci.
-
Spomen dom lokalci odrzavaju, bar unutrasnjost. Unutra je sasvim solidna biblioteka sa knjigama koje nemaju apsolutno nikakvu tezinu osim same tezine, pomalo je komicno pogledati naslove i iste prolistati. A miris unutra je kao da otvorite ormar koji je stajao zatvoren nekoliko godina... Cak i rasvjeta u konferencijskoj dvorani radi. Politicka skola je zavrsila kako je jer je sluzila kao centar za obuku HVa i onda jos dom za izbjeglice. Jednostavno ogroman broj ljudi je prosao kroz tu zgradu koji nisu dijelili misljenja i stavove koji su se upravo tamo ucila. Dok ovo pisem stanje je sve gore, posljednji put kad sam bio unutra u razgovoru policajci (koji znaju patrolirati okolo) su mi rekli da odredjeni pojedinci koji se razumiju u to trgaju bakar i zeljezo sa krovova, pa isti prokisnjava i polako unistava raznu stolariju u unutrasnjosti. Najnovija informacija je da je cak i Sigurnost i Povjerenje odustalo od nadzora, i unutra se moze na vise nacina (sto je prije bilo prakticki nemoguce) Inace, unutra ima par zanimljivih relikta nekadasnjeg rezima, no ljudi kojima je do urbexa, fotkanja i istrazivanja te stvari sakrivaju okolo u samoj zgradi da klosari iste ne bi unistili. Ako vas zanimaju kakvi detalji, inbox...
-
1.1 odlazim u Maleziju djevojci, bit cu tamo od 2.1 do 11.1... Ocekujte par slicica, monoraila, kolodvora, aerodroma i ostalih stvari
-
Ako bi nastavili ovim putem, dali bi eventualno dosli do slapa Sopot? Moze li se gdje parkirati kraj streljane?
-
Dao Bog da je netko fotkao bar jednu od tih kompozicija.
-
Znam da je OT, ali jos nisam na forumu vidio sliku elektre u Kninu. Ali to je i razumljivo, s obzirom da su prometovale oko 3 godine (valjda)
-
Kako je pendolino mogao vlastitim pogonom doc do velesajma kad pruga nije nikad bila elektrificirana. Mislim da nije uopce mogao po hrvatskoj prometovati osim po rijeckoj pruzi zbog 3kv...
-
Ima nesto na ovoj slici... Vjerojatno je pruga do velesajma u pitanju... https://picasaweb.google.com/muzej.trnskog/ArhivRadojevi#5274152469071707186
-
To pfaffmakina ima krovnu kutiju, namjerno tako slikano da mi "suhi"purgeri mozemo sliniti...
-
Kad već ovdje o tom pričamo, koliko znam, već 1916. su postojali neki planovi za ravničarsku (kupsku) prugu koja je podrazumijevala 16 km tunela ispod Tuhobića. Onda su se Englezi i Francuzi uz pomoć domaćih, je li..., dogovorili da je A-U Carevina loša država i da ju treba rasturiti. E, sve od onda su prioriteti uvijek klizili u nekom drugom pravcu... Odosmo u O.T, ali kad je to vec po defaultu... Ima li malo vise detalja o ovim planovima?
-
Tračnicama najbolje pruge u Hrvata : Vinkovci - Tovarnik
pikoc89 replied to Simplon Express's topic in Putopisi
Čemu portali u Mirkovcima? Što nisu samo mogli staviti stupove? -
Francuz... Čini mi se da je... Jep, od francuza su postolja.
-
Sjećam se kad sam imao možda 10 godina, u biti, negdje 1998, ili možda čak 1997. Stari i sestra su išli igrat tenis na Šmidhen, a sam se okolo vozio na BMX-u, i kad sam vidio to stajalište, i prugu, odmah sam pustio maštu na volju, čak sam i pričao sam sa sobom kako su vlakovi par godina prije mog prvog susreta tamo prometovali...
-
Svaka vam čast dečki! Ja bi odustao nakon petog kilometra i vjerojatno bi se počeo plakat Nego, da vas pitam, zašto mi se čini da je ophodar pruge našvrljao te datume unaprijed, tako da izgleda da je bio?