Od danas je aktivan https://mapper.zeljeznice.net zahvaljujući forumašu DWProski.

 

Jump to content

pikoc89

Članovi
  • Posts

    2636
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

pikoc89 last won the day on July 28

pikoc89 had the most liked content!

About pikoc89

  • Birthday 27.01.1989

About Me

  • Sex
    Male
  • Location
    Zagreb, Hrvatska

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

pikoc89's Achievements

1,2k

Reputation

  1. Zalosno je to da je netko u tom projektu predvidio bukobrane za zabe dok u projektu Za-Za nitko nije predvidio bukobrane desetak metara od kuca.
  2. Da se maknemo od pravopisa i toga svega, odlican putopis. Toliko je dobar da cu si skinuti GPS X Pro za svoje potrebe, jer bas lijepo sve biljezi. Lijepo se vidi potencijal svih ovih pruga, spikeovi u brzinama se vide na svim dionicama, osobito na dionici od Zaboka do Varazdina. Od Zaboka do Bedekovcine bi 120kmh bilo i vise nego dovoljno, a dizanje na Budinscina - Marof na 80kmh bi ucinilo veliku razliku. Trebalo bi dodatno analizirati te podatke, sto sigurno budem. Varazdin - Koprivnica je zasigurno odlicna dionica za rekontrukciju i elektrifikaciju, cak i ovako dionica ima jako dobar pace, pak stovise, najbolji od svih dionica. Vmax je cca 100kmh, vidio da mestar gonja masinu na skoro 110kmh znaci lufta postoji. Bas cu u nekakvu procjenu koliko bi kostala rekonstrukcija i elektrifikacija te pruge, 40km bez nekakvih devijacija ne bi trebalo puno kostati. Ostatak puta na je na visokoj razini i slozit cu se sa tobom, pretjerali su sa bukobranima, na PJUTovim uratcima se vidi da su na nekim mjestima u pol polja, sto stvarno nema smisla. Osobito kad usporedimo sa projektom Zapresic - Zabok, u kojem uopce nisu predvidjeli bukobrane, cisti dilentatizam. Mislim da sad od tvojih putopisa jedino nedostaje konkretna analiza pojedinih dionica koje bi se mogle rekonstruirati, rado bi ti pravio drustvo u tome, pa da vidimo do kojih rezultata mozemo doci.
  3. Spomen dom lokalci odrzavaju, bar unutrasnjost. Unutra je sasvim solidna biblioteka sa knjigama koje nemaju apsolutno nikakvu tezinu osim same tezine, pomalo je komicno pogledati naslove i iste prolistati. A miris unutra je kao da otvorite ormar koji je stajao zatvoren nekoliko godina... Cak i rasvjeta u konferencijskoj dvorani radi. Politicka skola je zavrsila kako je jer je sluzila kao centar za obuku HVa i onda jos dom za izbjeglice. Jednostavno ogroman broj ljudi je prosao kroz tu zgradu koji nisu dijelili misljenja i stavove koji su se upravo tamo ucila. Dok ovo pisem stanje je sve gore, posljednji put kad sam bio unutra u razgovoru policajci (koji znaju patrolirati okolo) su mi rekli da odredjeni pojedinci koji se razumiju u to trgaju bakar i zeljezo sa krovova, pa isti prokisnjava i polako unistava raznu stolariju u unutrasnjosti. Najnovija informacija je da je cak i Sigurnost i Povjerenje odustalo od nadzora, i unutra se moze na vise nacina (sto je prije bilo prakticki nemoguce) Inace, unutra ima par zanimljivih relikta nekadasnjeg rezima, no ljudi kojima je do urbexa, fotkanja i istrazivanja te stvari sakrivaju okolo u samoj zgradi da klosari iste ne bi unistili. Ako vas zanimaju kakvi detalji, inbox...
  4. 1.1 odlazim u Maleziju djevojci, bit cu tamo od 2.1 do 11.1... Ocekujte par slicica, monoraila, kolodvora, aerodroma i ostalih stvari
  5. Ako bi nastavili ovim putem, dali bi eventualno dosli do slapa Sopot? Moze li se gdje parkirati kraj streljane?
  6. Dao Bog da je netko fotkao bar jednu od tih kompozicija.
  7. Znam da je OT, ali jos nisam na forumu vidio sliku elektre u Kninu. Ali to je i razumljivo, s obzirom da su prometovale oko 3 godine (valjda)
  8. Kako je pendolino mogao vlastitim pogonom doc do velesajma kad pruga nije nikad bila elektrificirana. Mislim da nije uopce mogao po hrvatskoj prometovati osim po rijeckoj pruzi zbog 3kv...
  9. Ima nesto na ovoj slici... Vjerojatno je pruga do velesajma u pitanju... https://picasaweb.google.com/muzej.trnskog/ArhivRadojevi#5274152469071707186
  10. To pfaffmakina ima krovnu kutiju, namjerno tako slikano da mi "suhi"purgeri mozemo sliniti...
  11. Kad već ovdje o tom pričamo, koliko znam, već 1916. su postojali neki planovi za ravničarsku (kupsku) prugu koja je podrazumijevala 16 km tunela ispod Tuhobića. Onda su se Englezi i Francuzi uz pomoć domaćih, je li..., dogovorili da je A-U Carevina loša država i da ju treba rasturiti. E, sve od onda su prioriteti uvijek klizili u nekom drugom pravcu... Odosmo u O.T, ali kad je to vec po defaultu... Ima li malo vise detalja o ovim planovima?
  12. Čemu portali u Mirkovcima? Što nisu samo mogli staviti stupove?
  13. Francuz... Čini mi se da je... Jep, od francuza su postolja.
  14. Sjećam se kad sam imao možda 10 godina, u biti, negdje 1998, ili možda čak 1997. Stari i sestra su išli igrat tenis na Šmidhen, a sam se okolo vozio na BMX-u, i kad sam vidio to stajalište, i prugu, odmah sam pustio maštu na volju, čak sam i pričao sam sa sobom kako su vlakovi par godina prije mog prvog susreta tamo prometovali...
  15. Svaka vam čast dečki! Ja bi odustao nakon petog kilometra i vjerojatno bi se počeo plakat Nego, da vas pitam, zašto mi se čini da je ophodar pruge našvrljao te datume unaprijed, tako da izgleda da je bio?
×
×
  • Create New...