Jump to content
zeljeznice.net

pikoc89

Članovi
  • Content Count

    2,128
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About pikoc89

  • Birthday 01/27/1989

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zagreb, Hrvatska
  1. pikoc89

    pikoc89

  2. Imam pitanje za strucnjake koji bi se toga mogli sjecati. Thunderbolt JRZ je nekad stajao blizu danasnjeg kluba zeljeznickih modelara, tamo u dvoristu. Zna li itko pricu kako je tamo zavrsio taj zrakoplov, kad je maknut i kud uopce tamo?
  3. Dali postoji mogucnost da netko postavi fotografiju kako ce izgledati kolosijecna situacija u Zaboku. Ako nije problem da se moze bez linkova na stranicu za koju je potreban fax ili slicno, a na koju se vec ista osoba moze ulogirati. Hvala.
  4. Ako se osjecas u sjedalu kao da ce te isto izbaciti van onda je drempa na njima radio. Na svih 80 vagona koja imaju takva sjedala. Ocito Gredelj radi za kiroprakticare i kosmodisk.
  5. Tamo je uglavnom nepismena ekipa. Ovdje toga neko vrijeme nije bilo...
  6. Metro na Sljeme. Jedino normalno rjesenje, sto vi mislite?
  7. Iz pouzdanih krugova saznajem da su veliki problem sjedala. Naime, HZPP dobiva sve vise tuzbi od strane putnika radi bolova u lumbalnom dijelu ledja.
  8. Trebaju imati barem tri probe. Cak i da sve prodje okej na prvoj probi to nije dosta. Kakav Stadler, kakav Bombardier, Gredelj zna posao. 3 lokomotive, 4 garniture godisnje, tako se posao odradjuje.
  9. Ja sa Podsusedom imam veze kao i Gredelj sa kvalitetom.
  10. Drempa je sve samo ne dosadan. Zahvaljuci njemu svaki dan znamo sve vise i vise insajderskih informacija iz Gredelja... . . . . ...vezanih za obnovu hrdjavih olupina koje nisu sposobne proci testiranja iz treceg kruga, a kamoli prvog.
  11. Izgleda jako dobro. Tko bi rekao da mi granicimo sa tom drzavom...
  12. Super. Ja sam to probao naci nekoliko puta, ali je (kao i sve ostalo sto bi trebalo biti javne prirode) nevjerojatno komplicirano. Vjerujem da netko puno sposobniji moze naci link puno brze i postaviti ga ovdje. Unaprijed hvala na lekciji zasto ja to ne mogu naci.
  13. Vrlo vjerojatno su avioni otkazani u suradnji sa Airbusom. Ipak se to radi o dosta "velikoj" narudzbi, i ne vjerujem da bi Airbus bio okej sa time da nije znao. Ovime se oslobadjaju pogoni za proizvodnju A350, i stvarno se ne bi iznenadio kad bi Emirates i Qantas narucili A350 kroz koju godinicu. Projekt A380 je vjerojatno na nuli ili laganom plusu, tehnologija koja je tad "otkrivena" Airbusu ide u korist, a usprkos sve vecem broju point-to-point letova A380 ce biti rezerviran za najvece hubove. Brojka A380 ce se ustabiliti, viskova ce se aviokompanije rijesiti a ostatak adaptirati.
×
×
  • Create New...