Jump to content

kico101

Članovi
  • Posts

    532
  • Joined

  • Last visited

About Me

  • Location
    Rijeka

Recent Profile Visitors

9705 profile views

kico101's Achievements

81

Reputation

  1. Bravo za čitavu ekipu. Samo 32,5 km pješačenja je hvalevrijedan pothvat, a kamo li po pruzi. Usput sam se podsjetio koliko sam zapravo ostario od ožujka 2009-te. Planira li netko, pješačenjem ubrzati radove na dionici Daruvar-Pčelić?
  2. Vidim da je i na ovoj pruzi raslinje, konačno počelo krčiti sebi put. Na Daruvarskoj pruzi već nakon pola godine od zatvaranja imali smo travu od 1 metra, a ovdje trebaju godine da se nešto uhvati. Btw, onaj sporedni tunel nalazi se u Vranja 1.
  3. Lako je bilo nama prije 5 godina, jer smo imali savršenu logistiku. Ne znam kako ste ovo sada organizirali. Tko je bio prateći vokal?
  4. Ne možete zamislit kako bih volio da sam mogao s vama, ali zov obiteljske prinove bio je jači. Ajmo, čekamo fotkice.
  5. Kao što su neki kolege po forumašenju već rekle, Seabralovi me putopisi uvijek oduševe, a posebno me dirne kada netko na ovako lijep način oslika moj grad. Hvala Ti Seabral. Hvala i Željku256 ( uslikana je i moja "dolina gladi" u Martinšćici ). P.S. Očekival sam i jedan cipelcug. Barem od Škrljeva do Sušak Pećina. ( šalim se, naravno )
  6. Evo jedan kratki pogled na kompoziciju, dana 26.10.2013. Brojevi Bs vagona:
  7. Jako lijepo i kvalitetno odrađeno. Osobito me oduševljavaju fotografije s dubinom ( dionica od Melnica do Škrljeva ). Usput, zavoj ispod Novog Lista je vrlo nepregledan i opasan, jer vlak se iz smjera Krnjeva stvori gotovo bešumno, a ni mjesta za sklanjanje nema previše. U svakom slučaju bolje je odabrati ovaj smjer kretanja prema vlakovima u spustu, nego obratno.
  8. Thnx. Obećajem, budemo se javili.
  9. Hvala na ispravkama, ( promijenio bih pogrešne navode, ali nemam opcije za mijenjanje ). Da, malo sam brzopleto zaključio da se radi ovagonima ŽRS, jer su išli u tome smjeru. . Za struju za Osijek, nema opravdanja, osim brzopletosti i želje da stavim fotke prije ponoći ( a ustajanje u 5,45 ). Ovo za točno u podne mi je nekako pjesnički sjelo ( naravno da nisam provjerio polazak ). Što se tiče struje na koridoru Vc, mislim da je došlo vrijeme i za takva razmišljanja ( HŽ bi ozbiljno trebao razmisliti o tome u ovim vremenima nekontroliranog rasta cijene goriva ). No, očito se čekaju bolja vremena koja možda dočekaju naši unuci. Lijepo je biti optimist.
  10. Thnx. Ok, stavit ću u pripadajuću temu. Jedino nisam siguran da li sam to snimio u Andrijevcima ili Garčinu.
  11. Hvala na komplimentima i pozivu na pivo ( naravno hvala i Foxu ). Istina, iako smo se najavili određenim ljudima, nisam bio uporan da pronađem još kojega railfana. Ali, idući put ( ako Bog da ) obećajem da ćemo se najaviti. Osobno sam u Osijeku prvi puta i stvarno me oduševio grad ( vidi se da imam pola kontinentalne krvi ). Ono što se napravi, napravi se kvalitetno. Barem meni tako izgleda. Žao mi je jedino što nismo imali dovoljno vremena za posjet Tvrđi. Ali, za prvi put, ja sam zadovoljan.
  12. Sa 10 minuta kašnjenja, u 17,22 polazimo prema Zagrebu. Tada nismo očekivali da će strojovađa tako gorljivo loviti VR. Prvi puta u životu osjetio sam kakav je osjećaj vožnje 160 km/h u običnom vagonu. Huči, ljulja se, škripi, izvija se, dimi i sve to skupa zajedno. Kočnice su se dobro naradile, a miris feroda ispunjavao je svaki odjeljak. Nama to nije smetalo. Dapače. Kolodvor Ivankovo: Stari Mikanovci: Strizivojna Vrpolje ( komaraca nije bilo, ili ih nismo osjetili ): Pravac Đakovo-Osijek: Ovakve građevine su dosta česte uz koridor X na Slavonskom dijelu ( ne znam im namjenu ): Većina fotki u nastavku je poprilično zamućena, a dobar razlog za to je ovo: Jedan od većih kolodvora-Slavonski Brod: Pasarela: Krećemo dalje, Oriovac: Odvojak pruge za Platernicu/Požegu: Stara i nova Macosa u Batrini Novoj Kapeli: Ovdje moj Sony otkazuje poslušnost ( low batery ), pa prelazim na mobitel. Nažalost, fotke sa mobitela su toliko loše da ih ne vrijedi stavljati ovdje. Jedina koju bih izdvojio je ova, čisto da se vidi kompozicija ( iza su još 2 vagona ): Dalje, kako je mrak padao, a umor se povećavao, uživali smo u vožnji bez pretjerane želje za fotografiranjem ( uostalom dionica od Novske do Zagreba je već ranije obrađena ). Iako smo krenuli sa zakašnjenjem od 10 minuta, u Zagreb stižemo točno na vrijeme, u 20,59. Imamo volje i vremena, taman za još jedno pivo sa društvom koje nas je dočekalo kod kolodvora. Umorni Lleon, uspješno je kroz kišu dovezao ekipu natrag u Rijeku. Umorni, ali vrlo zadovoljni, nadamo se slijedećem ekšnu. Zahvaljujem se Lleonu i Mannasu na odličnom društvu i do slijedćeg ekšna, pozdrav od Kiće.
  13. Po dolasku na kolodvor, javljam se šefu kolodvora ( ipak je to pogranični kolodvor, a ima i policije ), te nakon kratkog i ugodnog razgovora nastavljamo slikavanje. Šved 006: 012, koji nas je vukao prema Vinkovcima: Kretanje po ovako velikom kolodvoru nije jednostavno, pa se ponekad treba spustiti i pod zemlju: Usamljeni Bl: Manevra 027: Asea 221 i brdo Hbilsa: Šved 030: Pasarela: Tamo negdje su pruge za Osijek, Borovo Naselje, Tovarnik i Drenovce: a tamo negdje ( iza kolodvora ) pruge za Slavonski Brod i Županju: Nasuprot putničkih perona, pažnju nam je privukla jedna sjajna spodoba. ASEA 017 sa LED rasvjetom: Pripeklo Sunce i upekla glad, pa zasad, zaustavljamo moving po kolodvoru i pravac mehana. Muzejski štitni signal nam je usput: Lleonom nepogriješivi GPS nas vodi do ugostiteljskog objekta ( kojeg ne smijemo reklamirati, ali domoroci će znati o čemu se radi ). Menu je već pojasnio Lleon: Nakon punjenja baterija, ponovo se razdvajamo. Dvojica ( zna se koji ) se vraćaju na kolodvor, a jedan ( zna se koji ) nastavlja tražiti centar Vinkovaca. Usput nas malo šprica kišica, ali ipak pronalazimo kolodvor. Na civilnoj strani spomenik hrvatskim braniteljima: i parnjača serije 51, sa originalno riješenom klupicom: Dok vani kiši, mi na natkrivenom peronu čekamo naš vlak 748. Iako je već 17,00, a vlak po vr polazi u 17,12, vagona još nema. Semafor kaže da kasni 11 minuta: Ispraćamo kišu sa jednom dugom: Upravo u tom trenutku iz smjera Zagreba stiže poduža kompozicija. Jedni putnici izlaze, odmah ulaze novi za Zagreb. Priključuju se još 2 vagona, tako da kompozicija sada broji ukupno njih 8. Vući će nas Brena 001: Kasnije ćemo se uvjeriti da je to, zapravo, zvijer od lokomotive, iako se na prvi pogled doima nježno. Iako joj u specifikaciji piše da je namjenjena za vuču putničkih vagona, ovi na slici, upravo pristigli iz Šida, ne izgledaju tako: ASEA 223: Šved 032 upravo pristigao iz Županje: Lleon se danas poprilično napješačio i natrčao. Umor se može osjetiti:
×
×
  • Create New...