Po dolasku na kolodvor, javljam se šefu kolodvora ( ipak je to pogranični kolodvor, a ima i policije ), te nakon kratkog i ugodnog razgovora nastavljamo slikavanje.
Šved 006:
012, koji nas je vukao prema Vinkovcima:
Kretanje po ovako velikom kolodvoru nije jednostavno, pa se ponekad treba spustiti i pod zemlju:
Usamljeni Bl:
Manevra 027:
Asea 221 i brdo Hbilsa:
Šved 030:
Pasarela:
Tamo negdje su pruge za Osijek, Borovo Naselje, Tovarnik i Drenovce:
a tamo negdje ( iza kolodvora ) pruge za Slavonski Brod i Županju:
Nasuprot putničkih perona, pažnju nam je privukla jedna sjajna spodoba. ASEA 017 sa LED rasvjetom:
Pripeklo Sunce i upekla glad, pa zasad, zaustavljamo moving po kolodvoru i pravac mehana. Muzejski štitni signal nam je usput:
Lleonom nepogriješivi GPS nas vodi do ugostiteljskog objekta ( kojeg ne smijemo reklamirati, ali domoroci će znati o čemu se radi ). Menu je već pojasnio Lleon:
Nakon punjenja baterija, ponovo se razdvajamo. Dvojica ( zna se koji ) se vraćaju na kolodvor, a jedan ( zna se koji ) nastavlja tražiti centar Vinkovaca. Usput nas malo šprica kišica, ali ipak pronalazimo kolodvor. Na civilnoj strani spomenik hrvatskim braniteljima:
i parnjača serije 51, sa originalno riješenom klupicom:
Dok vani kiši, mi na natkrivenom peronu čekamo naš vlak 748. Iako je već 17,00, a vlak po vr polazi u 17,12, vagona još nema. Semafor kaže da kasni 11 minuta:
Ispraćamo kišu sa jednom dugom:
Upravo u tom trenutku iz smjera Zagreba stiže poduža kompozicija. Jedni putnici izlaze, odmah ulaze novi za Zagreb. Priključuju se još 2 vagona, tako da kompozicija sada broji ukupno njih 8. Vući će nas Brena 001:
Kasnije ćemo se uvjeriti da je to, zapravo, zvijer od lokomotive, iako se na prvi pogled doima nježno. Iako joj u specifikaciji piše da je namjenjena za vuču putničkih vagona, ovi na slici, upravo pristigli iz Šida, ne izgledaju tako:
ASEA 223:
Šved 032 upravo pristigao iz Županje:
Lleon se danas poprilično napješačio i natrčao. Umor se može osjetiti: