kiki273 Posted July 7, 2010 Posted July 7, 2010 Nedjelja, 04.07.2010. ekipa "Štaciona" u sastavu LLeon, jean, kico 101 i ja odradila je još jedan ekšn....... Krenuli smo iz Rijeke oko 5,30, te nakon Zagreba prvi odmor na odmorištu Ježevo (Godinu dana prije stali smo na istom mjestu kad smo išli za Vukovar). Odmorište je bilo krcato pravih Turšin-terorista. U Kutini marendica i obilazak kolodvora Uz Petokemiju dolazimo u Banovu jarugu. Jean razgovara s strojovođom Šveda 016 Šved 016 ŽCP u blizini B.Jaruge, nekoć se ovdje ovajala pruga za Bjelovar Ulazni signal za B.Jarugu Poljana, nekad kolodvor s 3 kolosjeka i uskotračnom prugom kojom se dovozila riba iz okolnih ribnjaka, danas stajalište Ovdje je bio kraj te uskotračne Biljetarnica radi, ali je djelatnica na G.O. Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
kiki273 Posted July 7, 2010 Author Posted July 7, 2010 Zaustavljamo se na stajalištu Dobrovac Ćenifa (ili što je od nje ostalo) Dolazimo u Lipik i pod krošnjom jednog stabla nalazimo vagon iz 1961. godine Lipik 016 u Lipiku Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
kiki273 Posted July 7, 2010 Author Posted July 7, 2010 Za razliku od Lipika kolodvor Pakrac nije obnovljen (O simbolici toga nebih želio pisati.......) Serija 51 u Pakracu Okretnica u pakracu (za seriju 51!) Radiona Nakon Pakraca dolazimo u Sirač, to je zadnja postaja do koje ide vlak Industrijska pruga dužine 5 km od Sirača do kamenoloma završava ovdje I ona dugo nije vidjela kemijski Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
kiki273 Posted July 7, 2010 Author Posted July 7, 2010 Stižemo u Daruvar Jedna milenijska u Daruvaru Jean na ŽCP-u od Daruvara prema Đulovcu Ovo je bila skretničarska kućica kada je ovuda prolazila pruga za Bjelovar, putnički promet je ukinut 1969, a teretni 1971. Pruga je demontirana 1976. Kolodvor Maslenjača Putnička blagajna Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
kiki273 Posted July 7, 2010 Author Posted July 7, 2010 Stajalište Potočani - Katinac Ćenifa Da se nebi netko poželio igrati sa rampom Stižemo u Đulovac Još se vidi da je nedavno vlak vozio ovuda Sljedi Pivnica, trava do koljena Zanimljivo; prolazni kolosjek je skinut a stajalište je (bilo) na jednom od kolosjeka koji je u skretanju Foto-sešn Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
kiki273 Posted July 7, 2010 Author Posted July 7, 2010 I evo nas u Pčeliću, sada smo na Podravskoj pruzi Idemo do Suhopolja Slatina; jedini grad u Hrvatskoj koji ima dvije registarske oznake na autima (PS - Podravska Slatina i SL - Slatina) Fali još jedno "L" Ručak! Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
kiki273 Posted July 7, 2010 Author Posted July 7, 2010 Dolazimo u Čačince Dolazi makoza iz Osjeka Ima križanje s putničkim iz Šapjana I dok mi slikavamo po Čačincima kondor iz makoze se počne nešto derati na LL-a; Imate l' vi dozvolu za slikavanje????? Kico101 mu je pokaže (dali je što skužio ne znam). Što bi naš pfaff rekao ti slavonski kondori su čudne ptice! Ode putnički Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
kiki273 Posted July 7, 2010 Author Posted July 7, 2010 Požega I jope' serija 51 Pleternica Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
kiki273 Posted July 7, 2010 Author Posted July 7, 2010 I za kraj kolodvor Nova Kapela - Batrina Teretnjak Poslovni za Beograd Makoza iz Velike Brzi za Zagreb I mi bismo tu još satima stajali i slikali vlakove, ali komarci su nas izgrizli i još je bilo 300 km za doći doma......... Toliko za ovaj put!!!! Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
inflameswetrust Posted July 7, 2010 Posted July 7, 2010 bravo bravo! Nego znate vi šta! Neki dan razmišljam kako ću morati prije ili poslije postaviti putopis iz Pleternice da nebi naši riječani slučajno se zaletili ovdje! Sada nisam siguran koliko se to isplati jer ste me pretekli, a vas se rijetko kvalitetom može nadmašiti! Pozdrav! Quote Moje fotografije.
zagi988 Posted July 7, 2010 Posted July 7, 2010 Prekrasan putopis. Od nijednog vlaka ste stigli do velkih dizela i elektri. Svaka čast. Posebno mi je drago da je neko obišo dragi mi Lipik. Šteta kaj niste zavirili u Lipik da vidite park s izvorom kipuče vode koji je nedavno obnovljen. Quote Moji željeznički filmići
dnovakovic Posted July 7, 2010 Posted July 7, 2010 Hvala neumornim riječanima na još jedno odličnom putopisu. Mislim da za railfana nema ništa tužnije od napuštenih pruga i stanica...... Quote Pozdrav iz Osijeka !
seabral Posted July 7, 2010 Posted July 7, 2010 Ova priča nema očekivani happy-end (osim naravno da ste se svi skupa sretno vratili doma u Rijeku). Ostat će nam sjećanja da smo se u nekim boljim vremenima vozili ovim prugama, da smo ju obilazili u ovakvim ili sličnim akcijama ... i ostat će gorko sjećanje na skupinu neambicioznih (da sad ne velim nešto gore) managera i političara koji su dopustili da se dogodi ovo što se dogodilo. Ekipo, hvala vam da ste došli, pofotkali i pokazali nam šta ste sve vidjeli .... Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin
hadzibane Posted July 7, 2010 Posted July 7, 2010 U vama susednoj Sloveniji se radi i remontuje(recimo Ljubljana-Grosupje-Kočevje),a na HŽ i ŽS se samo uništava i ukida...Strašno je to što ne znamo da napravimo,ali zato umemo da uništimo... Hvala Primorskom kvartetu na ovim lepim foto zabeleškama!Pod ono "lepim" mislim prvenstveno na kvalitet fotografije,jerbo prizori sa pruge ni u kom slučaju NISU lepi... Quote Druže Stari,skrenuo sam s' puta... Sad me jaše i Kurta i Murta.......
Stanley Posted July 7, 2010 Posted July 7, 2010 Pridružujem se čestitkama na izvrsnom putopisu. Da Štacionaca nema trebalo bi ih izmisliti. Quote Serija 05 je zakon!
Stanley Posted July 7, 2010 Posted July 7, 2010 Nota bene... Dolazi makoza iz Osjeka ... baš me zanima: je li ovaj ubogi stroj ''pokrstio'' (i) mali čupavac iz one imbecilne reklame T-HT-a? Zemljo, otvori se. Sorry za OT. Quote Serija 05 je zakon!
ghpacer Posted July 7, 2010 Posted July 7, 2010 Lijepo urađeno. Meni nepoznati krajevi i pruga koju također nisam upoznao i vjerojatno nikada ni neću. Dobro društvo, lijepo vrijeme... no, ručak bi mogao biti malo maštovitiji... Nego, ja sam već pomalo u poodmaklim godinama te sve češće ne razumijem dosjetke. Što bi značilo ono Ima križanje s putničkim iz Šapjana ? Quote
Dinko-KA Posted July 7, 2010 Posted July 7, 2010 Što bi značilo ono Ima križanje s putničkim iz Šapjana ? Stvar je u tome kako se putnički vlak iz Šapjana našao u kolodvoru Čačinci. Putnički vlakovi iz Šapjana voze ili za Rijeku ili za Moravice. E sad, odkad vozi putnički vlak Šapjane-Osijek (valjda) nemam pojma. Quote Stari Bl-ovci su zakon!!!
Stanley Posted July 7, 2010 Posted July 7, 2010 E sad, odkad vozi putnički vlak Šapjane-Osijek (valjda) nemam pojma Nije putnički, već je Inter City Šapjane - Našička Breznica via Ljubljana - Vojakovački Kloštar. Šalu na stranu, pustimo pisca da pojasni što je htio reći. Quote Serija 05 je zakon!
ghpacer Posted July 7, 2010 Posted July 7, 2010 E sad, odkad vozi putnički vlak Šapjane-Osijek (valjda) nemam pojma Nije putnički, već je Inter City Šapjane - Našička Breznica via Ljubljana - Vojakovački Kloštar. Ljubljana - Novo mesto - Karlovac - Zagreb - ...ili, obzirom da je IC, direktno LJ - Zidani most - ZG -...? Quote
Stanley Posted July 7, 2010 Posted July 7, 2010 Ljubljana - Novo mesto - Karlovac - Zagreb - ... ili, obzirom da je IC, direktno LJ - Zidani most - ZG -...?Oprez, šulja nam se jedan admin koji je brz na okidaču. Vidim da si već pozelenio od ove dvojbe, no kako rekoh: pričekajmo autora da objasni što je pisac htio reći. Quote Serija 05 je zakon!
kiki273 Posted July 8, 2010 Author Posted July 8, 2010 Nota bene... Dolazi makoza iz Osjekahttp://i780.photobucket.com/albums/yy85/kiki273595/P7040073.jpg ... baš me zanima: je li ovaj ubogi stroj ''pokrstio'' (i) mali čupavac iz one imbecilne reklame T-HT-a? Zemljo, otvori se. Sorry za OT. Ne spominji ga molim te Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
kiki273 Posted July 8, 2010 Author Posted July 8, 2010 Ljubljana - Novo mesto - Karlovac - Zagreb - ... ili, obzirom da je IC, direktno LJ - Zidani most - ZG -...? Oprez, šulja nam se jedan admin koji je brz na okidaču. Vidim da si već pozelenio od ove dvojbe, no kako rekoh: pričekajmo autora da objasni što je pisac htio reći. Radi se o vlaku 4801 Šapjane (6:55)- Moravice (9:25), zatim se presjeda na vlak 4059 Moravice (9:50)- Zagreb(12:16), a mi smo u Čačincima sreli vlak 981 Zagreb (13:00)- Osijek (18:30). Na voznom redu na kolodvoru Čačinci je pisalo kao da taj vlak dolazi iz Šapjana. Zapravo i dolazi, ali sa 2 presjedanja! Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
ghpacer Posted July 8, 2010 Posted July 8, 2010 Radi se o vlaku 4801 Šapjane (6:55)- Moravice (9:25), zatim se presjeda na vlak 4059 Moravice (9:50)- Zagreb(12:16), a mi smo u Čačincima sreli vlak 981 Zagreb (13:00)- Osijek (18:30).Na voznom redu na kolodvoru Čačinci je pisalo kao da taj vlak dolazi iz Šapjana. Zapravo i dolazi, ali sa 2 presjedanja! Hvala, sve je jasno iako pomalo neobično (najnježnije rečeno)! Quote
kico101 Posted July 10, 2010 Posted July 10, 2010 Iako je službeno najavljen kao željeznički ekšn, radi se o neslužbenom testiranju Lleonmobila na 900 km u borbi sa plinom i eurosuperom 95 ( tko je pobijedio nije izvjesno :smiling devil: ). Ah, da, kao paravan nam je poslužilo to što se u Hrvatskoj tu i tamo može pronaći željeznička pruga sa prometom većim od 2 do 3 vlaka dnevno. Pa krenimo od početka ( a kako bi drugačije ). Poker aseva sačinjavahu Lleon ( kapetan fregate ), Jean ( admiral navigacije ), Kiki273 ( security officer ) i moja malenkost ( navy PR ). Start oko 5,30 u zapadnom dijelu grada, a prolazna vremena na Gornjoj Vežici i Čavlima. S obzirom na sportske karakteristike kapetana fregate i snagu Lleonmobila, nadoknađujemo malo kašnjenje u polasku ( 5,55 na Kikovici ) i bez ( obaveznog ) zaustavljanja u Ravnoj Gori stižemo u Zagreb oko više manje točno sedam-nula-nula. Upravo u to vrijeme na dogovorenom mjestu ( top secret ) trebao nas je dočekati agent xyz ( ime poznato redakciji ), ali se u dogovoreno vrijeme isti nije pojavio na čak 3 autobusna ugibališta, te smo bili prisiljeni nastaviti dalje bez zaustavljanja, kako ne bi izgubili stečeno ubrzanje. Dakle, nakon što smo napravili petlju po Zagrebu ( i tričariju od 10-ak km više od planiranog ), nastavljamo dalje, jer ako ne stignemo obaviti planirano tijekom dana .... smo ježa i zato se zaustavljamo na odmorištu Ježevo ( poznatije kao turšin free of charge of translation from west country working for money ). Jutarnja koordinacija: Nakon što smo se lijepo iskoordinirali, nastavljamo dalje prema Kutini pri čemu imamo konstantno ubrzanje do Popovače, a zatim usporavamo do Kutine ( matematičari mogu izračunati kojom smo brzinom u brosjeku išli ). U Kutini se vrši opskrba namirnicama u objektu kojega nećemo reklamirati, ali ćemo reći da u njemu caruje Stanko Žgomba, naš čovik iz Istre ( pozdrav Narcisu ): Pa kad smo već u Kutini i kad u blizini Žgombe ćujemo tutnjavu željezničkih kompozicija, konzorcij jednoglasno odlučuje da sjednemo u Lleonmobile i napravimo tih 200 metara do kolodvora. kao i svaki dobar kolodvor, tako i Kutinski ima civilnu: i necivilnu stranu: Postoje tu i još neke strane, recimo zapadna-prema Zagrebu: i istočna-prema Vinkovcima: Naš stari znanac, još iz travanjskog ekšna: Nađe se tu i vagona infrastrukture: A gotovo i na svakom kolodvoru pojavi se i poneki Easz: S obzirom da vozni redovi nisu davali previše nade da ćemo u Kutini vidjeti i kakvu kompoziciju u pokretu, nastavljamo starom cestom dalje prema Banovoj Jarugi. Kolodvorska zgrada: Pogled prema Kutini: Prema Novskoj/Pčeliću: Narančasta mrljica na prethodnoj slici je Šved na izvlačnjaku ( koji cilja direktno na bok kolodvorske zgrade ) spreman za polazak prema Siraču: Nakon ćakule ugodne sa strojovođom šveda, ekipa nastavlja ( neki pješice, neki autom ) prema rasputnici ( kasnije ćemo ustanovit da se radi o čak 3 ): Lijevo prema Daruvaru i Pčeliću-desno prema Novskoj: Još jedan osvrt na kolodvor Banova Jaruga sa početka Daruvarske pruge: U prvom zavoju sugerira nam se uspon: Pruga presijeca cestu prema Lipovljanima, a odvojak pruge lijevo ide u nekakav industrijski pogon: Na ovome mjestu otvara se lijepa dritura ( šteta samo što se ne smije povuć. a nema ni s čime ): Odvojak, odnosno ostatke rasputnice za Garešnicu, koju smo tražili, ubrzo smo i pronašli. Iako pruga nije u funkciji godinama ( da ne kažem desetljećima ), skretnica je još uvijek tu ( čini se i u razmjerno dobrom stanju ) i kao da će uskoro doći vrijeme da ovdje ponovno zavozi vlak: Pruga nestaje u gustišu lijevo i ( za nas ) ostaje nepoznanica u kojem obimu je rastavljena i koliko je ostalo tračnica prema Garešnici ( ostavimo to za jedan drugi ekšn ): Kada bi vlakom iz pravca Garešnice dolazili prema Banovoj Jarugi, to bi moglo izgledati, više-manje ovako: Utvrdivši ono što smo znali, a to je da je pruga za Garešnicu off, nastavljamo dalje prema stajalištu Poljana: Zelena trava je lijepa, ali nije dobar znak ako se nalazi između kolodvorske zgrade i perona. Provjeravamo strane svijeta. Prema Banovoj Jarugi: Prema Dobrovcu: Ono što nam svima odmah upada u oči je da je Poljana nekada bila kolodvor, a iz razgovora sa ljubaznim strojovođom ( koji je čakao onog šveda iz Banove Jaruge ) doznajemo da je u tadašnji kolodvor dolazila i uskotračna pruga iz obližnjih ribnjaka. Dolazila je do ovog povišenja iznad oznake stajališta i gdje se vršio prekrcaj u vagone standardnog kolosijeka: Sa sjetom na neka ( za željeznicu ) lijepša vremena, nastavljamo dalje prema Dobrovcu ( od spomenutog strojovođe doznajemo da Šved kasni u polasku iz Banove Jaruge, a nas vrijeme ograničava u predugom zaustavljanju ). Kao i Poljana i Dobrovac je nekad, očito, bio kolodvor, dok je danas stajalište: Desno se vidi odvojak nekakve industrijske pruge. Koje, nemam pojma. Kao i na svim stajalištima i kolodvorima na Daruvarskoj pruzi, očito je da kemisjki ovdje nije bio poprilično dugo: Kapetan fregate i safety officer ispred porušene kolodvorske zgrade: Lleonmobile u prirodnom okruženju: Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.