Jump to content

I ovdje je nekoć vozijo vlak


kiki273

Recommended Posts

Posted

Nedjelja, 04.07.2010. ekipa "Štaciona" u sastavu LLeon, jean, kico 101 i ja odradila je još jedan ekšn.......

Krenuli smo iz Rijeke oko 5,30, te nakon Zagreba prvi odmor na odmorištu Ježevo (Godinu dana prije stali smo na istom mjestu kad smo išli za Vukovar). Odmorište je bilo krcato pravih Turšin-terorista.

U Kutini marendica i obilazak kolodvora

P7040005.jpg

 

P7040006.jpg

 

Uz Petokemiju dolazimo u Banovu jarugu. Jean razgovara s strojovođom Šveda 016

P7040007.jpg

 

Šved 016

P7040008.jpg

 

ŽCP u blizini B.Jaruge, nekoć se ovdje ovajala pruga za Bjelovar

P7040009.jpg

 

Ulazni signal za B.Jarugu

P7040010.jpg

 

Poljana, nekad kolodvor s 3 kolosjeka i uskotračnom prugom kojom se dovozila riba iz okolnih ribnjaka, danas stajalište

P7040011.jpg

 

Ovdje je bio kraj te uskotračne

P7040014.jpg

 

P7040015.jpg

 

P7040016.jpg

 

Biljetarnica radi, ali je djelatnica na G.O.

P7040017.jpg

Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Zaustavljamo se na stajalištu Dobrovac

P7040019.jpg

 

P7040021.jpg

 

P7040022.jpg

 

Ćenifa (ili što je od nje ostalo)

P7040020.jpg

 

Dolazimo u Lipik i pod krošnjom jednog stabla nalazimo vagon iz 1961. godine

P7040023.jpg

 

Lipik

P7040024.jpg

 

P7040025.jpg

 

016 u Lipiku

P7040026.jpg

Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Posted

Za razliku od Lipika kolodvor Pakrac nije obnovljen (O simbolici toga nebih želio pisati.......)

P7040028.jpg

 

Serija 51 u Pakracu

P7040029.jpg

 

P7040030.jpg

 

Okretnica u pakracu (za seriju 51!)

P7040031.jpg

 

Radiona

P7040032.jpg

 

Nakon Pakraca dolazimo u Sirač, to je zadnja postaja do koje ide vlak

P7040033.jpg

 

Industrijska pruga dužine 5 km od Sirača do kamenoloma završava ovdje

P7040035.jpg

 

P7040036.jpg

 

I ona dugo nije vidjela kemijski

P7040037.jpg

 

P7040038.jpg

Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Posted

Stižemo u Daruvar

P7040039.jpg

 

P7040040.jpg

 

P7040042.jpg

 

Jedna milenijska u Daruvaru

P7040043.jpg

 

Jean na ŽCP-u od Daruvara prema Đulovcu

P7040044.jpg

 

Ovo je bila skretničarska kućica kada je ovuda prolazila pruga za Bjelovar, putnički promet je ukinut 1969, a teretni 1971. Pruga je demontirana 1976.

P7040045.jpg

 

Kolodvor Maslenjača

P7040046.jpg

 

P7040047.jpg

 

Putnička blagajna

P7040048.jpg

Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Posted

Stajalište Potočani - Katinac

P7040051.jpg

 

Ćenifa

P7040050.jpg

 

Da se nebi netko poželio igrati sa rampom

P7040049.jpg

 

Stižemo u Đulovac

P7040053.jpg

 

P7040055.jpg

 

Još se vidi da je nedavno vlak vozio ovuda

P7040054.jpg

 

Sljedi Pivnica, trava do koljena

P7040057.jpg

 

P7040058.jpg

 

P7040059.jpg

 

P7040060.jpg

 

Zanimljivo; prolazni kolosjek je skinut a stajalište je (bilo) na jednom od kolosjeka koji je u skretanju

P7040056.jpg

 

Foto-sešn

P7040062.jpg

 

P7040063.jpg

Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Posted

I evo nas u Pčeliću, sada smo na Podravskoj pruzi

P7040064.jpg

 

Idemo do Suhopolja

P7040065.jpg

 

P7040066.jpg

 

P7040067.jpg

 

Slatina; jedini grad u Hrvatskoj koji ima dvije registarske oznake na autima (PS - Podravska Slatina i SL - Slatina)

P7040068.jpg

 

Fali još jedno "L"

P7040069.jpg

 

Ručak!

P7040070.jpg

 

P7040071.jpg

Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Posted

Dolazimo u Čačince

P7040072.jpg

 

Dolazi makoza iz Osjeka

P7040073.jpg

 

P7040074.jpg

 

Ima križanje s putničkim iz Šapjana

P7040075.jpg

 

P7040076.jpg

 

I dok mi slikavamo po Čačincima kondor iz makoze se počne nešto derati na LL-a; Imate l' vi dozvolu za slikavanje????? Kico101 mu je pokaže (dali je što skužio ne znam). Što bi naš pfaff rekao ti slavonski kondori su čudne ptice!

Ode putnički

P7040077.jpg

 

P7040078.jpg

Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Posted

I za kraj kolodvor Nova Kapela - Batrina

P7040105.jpg

 

P7040108.jpg

 

P7040106.jpg

 

Teretnjak

P7040107.jpg

 

Poslovni za Beograd

P7040109.jpg

 

Makoza iz Velike

P7040111.jpg

 

P7040113.jpg

 

Brzi za Zagreb

P7040114.jpg

 

I mi bismo tu još satima stajali i slikali vlakove, ali komarci su nas izgrizli i još je bilo 300 km za doći doma.........

Toliko za ovaj put!!!!

Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Posted

:) bravo bravo!

 

 

Nego znate vi šta! Neki dan razmišljam kako ću morati prije ili poslije postaviti putopis iz Pleternice da nebi naši riječani slučajno se zaletili ovdje! :(

 

Sada nisam siguran koliko se to isplati jer ste me pretekli, a vas se rijetko kvalitetom može nadmašiti!

 

Pozdrav! :evil:

421789_10150583085722304_276946597303_9174747_1740623047_n.jpg

 

Moje fotografije.

Posted

Hvala neumornim riječanima na još jedno odličnom putopisu.

Mislim da za railfana nema ništa tužnije od napuštenih pruga i stanica......

Pozdrav iz Osijeka !

Posted

Ova priča nema očekivani happy-end (osim naravno da ste se svi skupa sretno vratili doma u Rijeku). Ostat će nam sjećanja da smo se u nekim boljim vremenima vozili ovim prugama, da smo ju obilazili u ovakvim ili sličnim akcijama ... i ostat će gorko sjećanje na skupinu neambicioznih (da sad ne velim nešto gore) managera i političara koji su dopustili da se dogodi ovo što se dogodilo.

 

Ekipo, hvala vam da ste došli, pofotkali i pokazali nam šta ste sve vidjeli .... :evil:

Posted

U vama susednoj Sloveniji se radi i remontuje(recimo Ljubljana-Grosupje-Kočevje),a na HŽ i ŽS se samo uništava i ukida...Strašno je to što ne znamo da napravimo,ali zato umemo da uništimo...

 

Hvala Primorskom kvartetu na ovim lepim foto zabeleškama!Pod ono "lepim" mislim prvenstveno na kvalitet fotografije,jerbo prizori sa pruge ni u kom slučaju NISU lepi... :evil::shock:

Druže Stari,skrenuo sam s' puta...

Sad me jaše i Kurta i Murta.......

Posted

Pridružujem se čestitkama na izvrsnom putopisu.

Da Štacionaca nema trebalo bi ih izmisliti. :shock:

Serija 05 je zakon!

Posted

Nota bene...

 

Dolazi makoza iz Osjeka

P7040073.jpg

... baš me zanima: je li ovaj ubogi stroj ''pokrstio'' (i) mali čupavac iz one imbecilne reklame T-HT-a?

Zemljo, otvori se. :shock:

Sorry za OT.

Serija 05 je zakon!

Posted

Lijepo urađeno. Meni nepoznati krajevi i pruga koju također nisam upoznao i vjerojatno nikada ni neću. Dobro društvo, lijepo vrijeme... no, ručak bi mogao biti malo maštovitiji... Nego, ja sam već pomalo u poodmaklim godinama te sve češće ne razumijem dosjetke. Što bi značilo ono Ima križanje s putničkim iz Šapjana ?

Posted
Što bi značilo ono Ima križanje s putničkim iz Šapjana ?

Stvar je u tome kako se putnički vlak iz Šapjana našao u kolodvoru Čačinci. Putnički vlakovi iz Šapjana voze ili za Rijeku ili za Moravice.

E sad, odkad vozi putnički vlak Šapjane-Osijek (valjda) nemam pojma.

Stari Bl-ovci su zakon!!!

Posted
E sad, odkad vozi putnički vlak Šapjane-Osijek (valjda) nemam pojma

Nije putnički, već je Inter City Šapjane - Našička Breznica via Ljubljana - Vojakovački Kloštar. :wink:

Šalu na stranu, pustimo pisca da pojasni što je htio reći.

Serija 05 je zakon!

Posted
E sad, odkad vozi putnički vlak Šapjane-Osijek (valjda) nemam pojma

Nije putnički, već je Inter City Šapjane - Našička Breznica via Ljubljana - Vojakovački Kloštar. :wink:

Ljubljana - Novo mesto - Karlovac - Zagreb - ...

ili, obzirom da je IC, direktno LJ - Zidani most - ZG -...?

Posted
Ljubljana - Novo mesto - Karlovac - Zagreb - ... ili, obzirom da je IC, direktno LJ - Zidani most - ZG -...?

Oprez, šulja nam se jedan admin koji je brz na okidaču. :wink:

Vidim da si već pozelenio od ove dvojbe, no kako rekoh: pričekajmo autora da objasni što je pisac htio reći.

Serija 05 je zakon!

Posted
Ljubljana - Novo mesto - Karlovac - Zagreb - ... ili, obzirom da je IC, direktno LJ - Zidani most - ZG -...?

Oprez, šulja nam se jedan admin koji je brz na okidaču. :twisted:

Vidim da si već pozelenio od ove dvojbe, no kako rekoh: pričekajmo autora da objasni što je pisac htio reći.

 

 

Radi se o vlaku 4801 Šapjane (6:55)- Moravice (9:25), zatim se presjeda na vlak 4059 Moravice (9:50)- Zagreb(12:16), a mi smo u Čačincima sreli vlak 981 Zagreb (13:00)- Osijek (18:30).

Na voznom redu na kolodvoru Čačinci je pisalo kao da taj vlak dolazi iz Šapjana. Zapravo i dolazi, ali sa 2 presjedanja!

Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Posted
Radi se o vlaku 4801 Šapjane (6:55)- Moravice (9:25), zatim se presjeda na vlak 4059 Moravice (9:50)- Zagreb(12:16), a mi smo u Čačincima sreli vlak 981 Zagreb (13:00)- Osijek (18:30).

Na voznom redu na kolodvoru Čačinci je pisalo kao da taj vlak dolazi iz Šapjana. Zapravo i dolazi, ali sa 2 presjedanja!

Hvala, sve je jasno iako pomalo neobično (najnježnije rečeno)!
Posted

Iako je službeno najavljen kao željeznički ekšn, radi se o neslužbenom testiranju Lleonmobila na 900 km u borbi sa plinom i eurosuperom 95 ( tko je pobijedio nije izvjesno :smiling devil: ). Ah, da, kao paravan nam je poslužilo to što se u Hrvatskoj tu i tamo može pronaći željeznička pruga sa prometom većim od 2 do 3 vlaka dnevno.

Pa krenimo od početka ( a kako bi drugačije ). Poker aseva sačinjavahu Lleon ( kapetan fregate ), Jean ( admiral navigacije ), Kiki273 ( security officer ) i moja malenkost ( navy PR ). Start oko 5,30 u zapadnom dijelu grada, a prolazna vremena na Gornjoj Vežici i Čavlima. S obzirom na sportske karakteristike kapetana fregate i snagu Lleonmobila, nadoknađujemo malo kašnjenje u polasku ( 5,55 na Kikovici ) i bez ( obaveznog ) zaustavljanja u Ravnoj Gori stižemo u Zagreb oko više manje točno sedam-nula-nula. Upravo u to vrijeme na dogovorenom mjestu ( top secret ) trebao nas je dočekati agent xyz ( ime poznato redakciji ), ali se u dogovoreno vrijeme isti nije pojavio na čak 3 autobusna ugibališta, te smo bili prisiljeni nastaviti dalje bez zaustavljanja, kako ne bi izgubili stečeno ubrzanje. Dakle, nakon što smo napravili petlju po Zagrebu ( i tričariju od 10-ak km više od planiranog ), nastavljamo dalje, jer ako ne stignemo obaviti planirano tijekom dana .... smo ježa i zato se zaustavljamo na odmorištu Ježevo ( poznatije kao turšin free of charge of translation from west country working for money ).

Jutarnja koordinacija:

P7040001_edited.jpg

Nakon što smo se lijepo iskoordinirali, nastavljamo dalje prema Kutini pri čemu imamo konstantno ubrzanje do Popovače, a zatim usporavamo do Kutine ( matematičari mogu izračunati kojom smo brzinom u brosjeku išli ). U Kutini se vrši opskrba namirnicama u objektu kojega nećemo reklamirati, ali ćemo reći da u njemu caruje Stanko Žgomba, naš čovik iz Istre ( pozdrav Narcisu

:wink: ):

P7040002_edited.jpg

Pa kad smo već u Kutini i kad u blizini Žgombe ćujemo tutnjavu željezničkih kompozicija, konzorcij jednoglasno odlučuje da sjednemo u Lleonmobile i napravimo tih 200 metara do kolodvora. kao i svaki dobar kolodvor, tako i Kutinski ima civilnu:

P7040003_edited.jpg

i necivilnu stranu:

P7040007_edited.jpg

Postoje tu i još neke strane, recimo zapadna-prema Zagrebu:

P7040004_edited.jpg

i istočna-prema Vinkovcima:

P7040009.jpg

Naš stari znanac, još iz travanjskog ekšna:

P7040011_edited.jpg

Nađe se tu i vagona infrastrukture:

P7040005_edited.jpg

A gotovo i na svakom kolodvoru pojavi se i poneki Easz:

P7040012_edited.jpg

S obzirom da vozni redovi nisu davali previše nade da ćemo u Kutini vidjeti i kakvu kompoziciju u pokretu, nastavljamo starom cestom dalje prema Banovoj Jarugi. Kolodvorska zgrada:

P7040016_edited.jpg

Pogled prema Kutini:

P7040018_edited.jpg

Prema Novskoj/Pčeliću:

P7040017_edited.jpg

Narančasta mrljica na prethodnoj slici je Šved na izvlačnjaku ( koji cilja direktno na bok kolodvorske zgrade ) spreman za polazak prema Siraču:

P7040014_edited.jpg

Nakon ćakule ugodne sa strojovođom šveda, ekipa nastavlja ( neki pješice, neki autom ) prema rasputnici ( kasnije ćemo ustanovit da se radi o čak 3 ):

P7040020_edited.jpg

Lijevo prema Daruvaru i Pčeliću-desno prema Novskoj:

P7040024_edited.jpg

Još jedan osvrt na kolodvor Banova Jaruga sa početka Daruvarske pruge:

P7040025_edited.jpg

U prvom zavoju sugerira nam se uspon:

P7040026.jpg

Pruga presijeca cestu prema Lipovljanima, a odvojak pruge lijevo ide u nekakav industrijski pogon:

P7040027_edited.jpg

Na ovome mjestu otvara se lijepa dritura ( šteta samo što se ne smije povuć. a nema ni s čime ):

P7040028_edited.jpg

Odvojak, odnosno ostatke rasputnice za Garešnicu, koju smo tražili, ubrzo smo i pronašli. Iako pruga nije u funkciji godinama ( da ne kažem desetljećima ), skretnica je još uvijek tu ( čini se i u razmjerno dobrom stanju ) i kao da će uskoro doći vrijeme da ovdje ponovno zavozi vlak:

P7040029_edited.jpg

Pruga nestaje u gustišu lijevo i ( za nas ) ostaje nepoznanica u kojem obimu je rastavljena i koliko je ostalo tračnica prema Garešnici ( ostavimo to za jedan drugi ekšn ):

P7040030.jpg

Kada bi vlakom iz pravca Garešnice dolazili prema Banovoj Jarugi, to bi moglo izgledati, više-manje ovako:

P7040031_edited.jpg

Utvrdivši ono što smo znali, a to je da je pruga za Garešnicu off, nastavljamo dalje prema stajalištu Poljana:

P7040034_edited.jpg

Zelena trava je lijepa, ali nije dobar znak ako se nalazi između kolodvorske zgrade i perona. Provjeravamo strane svijeta. Prema Banovoj Jarugi:

P7040032_edited.jpg

Prema Dobrovcu:

P7040033.jpg

Ono što nam svima odmah upada u oči je da je Poljana nekada bila kolodvor, a iz razgovora sa ljubaznim strojovođom ( koji je čakao onog šveda iz Banove Jaruge ) doznajemo da je u tadašnji kolodvor dolazila i uskotračna pruga iz obližnjih ribnjaka. Dolazila je do ovog povišenja iznad oznake stajališta i gdje se vršio prekrcaj u vagone standardnog kolosijeka:

P7040035_edited.jpg

 

P7040036.jpg

Sa sjetom na neka ( za željeznicu ) lijepša vremena, nastavljamo dalje prema Dobrovcu ( od spomenutog strojovođe doznajemo da Šved kasni u polasku iz Banove Jaruge, a nas vrijeme ograničava u predugom zaustavljanju ).

Kao i Poljana i Dobrovac je nekad, očito, bio kolodvor, dok je danas stajalište:

P7040042_edited.jpg

Desno se vidi odvojak nekakve industrijske pruge. Koje, nemam pojma.

Kao i na svim stajalištima i kolodvorima na Daruvarskoj pruzi, očito je da kemisjki ovdje nije bio poprilično dugo:

P7040037_edited.jpg

Kapetan fregate i safety officer ispred porušene kolodvorske zgrade:

P7040040_edited.jpg

Lleonmobile u prirodnom okruženju:

P7040041_edited.jpg

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...