Jump to content
zeljeznice.net

Jean

Članovi
  • Content Count

    214
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Jean

  • Birthday 06/28/1978

Contact Methods

  • Skype
    branimirri

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ne damo stajalište!
  1. Par fotki slikanih 02. svibnja 2015: Dvosmjerna Škoda 30T, puštena u promet pred sedam dana:
  2. Čisto statistički gledano, u okolici Rijeke kiša je "normalno" stanje, a sunce je iznimka. Meja?
  3. Je, dečki, ne može to tako!!! Nema me mjesec dana na forumu, a vi već uspijete tradicionalni srpanjski "hepening" prebaciti usred lipnja i odraditi ga bez mene??? Ajd', lako za mene, ali da nije bio nitko od primorsko-goransko-istarske ekipe??? Ovo se ne važi, morat ćemo ponoviti. Samo da se Pfaffu stvrdnu škale, pa da može sići sa kata kuće
  4. Kod mene taj isti problem (ne logira me automatski, niti imam gdje staviti kvačicu, kako bi to u budućnosti radio) postoji još od one "revolucionarne" promjene foruma (veljača 2011., ako sam dobro "iskopao"). Ranije sam koristio Firefox, sada već preko godinu dana Chrome i isti problem. Zapravo i nije problem kad imaš na raspolaganju normalan internet, ali kad preko mobitela imaš na raspolaganju samo 1GB, pa moraš "vagati" svaki bajt, onda je prilično iritantno što istu glavnu stranicu foruma moraš dvaput otvarati.
  5. Poštovani članovi i prijatelji, Sukladno člancima 20.6. i 21.1. Statuta Društva prijatelja željeznice „Štacion“, pozivamo Vas na Redovnu izbornu Skupštinu Društva prijatelja željeznice „Štacion“, koja će se održati u subotu 09. studenoga 2013. godine, s početkom u 18 sati u prostorijama Slovenskog kulturnog doma „Bazovica“, na adresi Podpinjol 43 u Rijeci. Predloženi dnevni red Skupštine: 1. Utvrđivanje kvoruma i prihvaćanje dnevnog reda 2. Pozdravni govor Predsjednika Udruge 3. Izvješće Predsjednika o radu Udruge u protekle dvije godine 4. Izvješće Predsjednika o suradnji sa Društvom ljubiteljev železnice „Ilirska Bistrica“ 5. Izbor članova Predsjedništva, Nadzornog odbora te ostalih funkcija Udruge 6. Prijedlozi projekata i mogućnosti njihove realizacije u budućnosti 7. Razno Obzirom na važnost predloženih tema za rad Udruge u budućnosti, nadam se odazivu u što većem broju! Također, u duhu izgradnje i očuvanja kvalitetnih prijateljskih odnosa između DPŽ „Štacion“ i drugih srodnih udruga i institucija (KLJŽ, ŽZS, SZŽ...), nadam se i prisustvu delegata tih udruga i institucija.
  6. Ja sam više kao Balaševićev petao - "po danu nešto dremljiv, al' noću uvek budan!" :ne zna:
  7. Za tu prigodu imamo poseban topić (doduše, propustili smo ga puniti zadnje tri prigode, a evo i četvrtu): http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/9880-solsticijsko-vee-u-gk-jope-stanica-lokve/
  8. Sad ću opet ja malo zakomplicirati stvari oko zaštite: Ono što je napisao Crna Guja bazirano je na glasinama. Dakle HŽM je još 2008. godine od tadašnje Vuče zatražio da se 108 "rezervira" za konzervaciju i načelno je između te dvije institucije to i dogovoreno. Kažem "načelno" jer nikada ništa nije o tome napismeno riješeno. Godine su prolazile, priča o "muzejskoj 108" živjela je na forumima i (vjerojatno) HŽM, a lokomotiva je propadala ispred riječke okretnice i nikad nije prebačena u HŽM, niti je isti bilo što poduzeo po pitanju njene konzervacije (u Rijeci ili bilo gdje drugdje). Krajem 2009. godine Kobler je pokrenuo proces zaštite pri Ministarstvu kulture RH (između ostalog) tri lokomotove serije 1061, i to jedinica broj 007, 012 i 109 (dakle jedna iz osnovne podserije, jedna iz osnovne podserije sa modificiranom upravljačnicom i jedna iz podserije 100). Obzirom da je 007 završila kako je završila, 2011. godine pokrenut je postupak preregistracije kulturnog dobra kojim bi se u registar kulturnih dobara umjesto uništene lokomotive 1061-007 uvrstila lokomotiva istovjetnih karakteristika - 1061-005. Dakle, to nema apsolutno nikakve veze sa spomen-pločicama koje je DPŽ Štacion postavio na bokove te lokomotive. To je ovo: http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2010_02_17_408.html Mene zbunjuje par činjenica: u Izvodu iz registra kulturnih dobara RH br.4/09 (NN 17/10) od 17.02.2010. ne spominje se uopće lokomotiva 1061 sa modificiranom upravljačnicom. U registru su 1061-012 i 1061-109, litorine, vagoni, blok iz Jurdana, ali nema 007. Je li izbrisana kada je podnešen zahtjev za preregistraciju? Ja ne mogu naći niti 1061-005 u kasnijim brojevima Narodnih novina. Je li moguće da preregistracija nije niti izvršena? I ono najvažnije: kao što vidite, i litorine (EMV 6011) su bile u registru, pa gdje su sada? Čini se da će se opet iskoristiti nekakva proceduralna pogreška ili otezanje kako bi se "izvrdalo" zaštiti - jer po ovome što sam uspio prinaći u Narodnim novinama, pod zaštitom nisu niti 005, niti 016, niti 011 i što se tiče prodaje te tri lokomotive, čini se da je tu sve čisto!
  9. http://novine.novilist.hr/Default.asp?WCI=Rubrike&WCU=2859285D2863285C2863285A28582859285B28632897289528942895288C28632863285E285D286128592858285B2863286328632863U SURADNJA: U SLOVENIJI SASTANAK LJUBITELJA VLAKOVA Združila se društva prijatelja željeznice Povelju su potpisali čelnici Društva prijatelja željeznice »Štacion« i Društva ljubiteljev železnic »Ilirska Bistrica« ILIRSKA BISTRICA » Prijateljski odnosi koje je naša udruga razvila s članovima Društva ljubiteljev železnic »Ilirska Bistrica« trebaju postati temelj za lakšu i efikasniju realizaciju zajedničkih projekata i svih ostalih ciljeva naših dvaju srodnih udruga. Kako bi budućoj suradnji dali i formalni okvir, vodstva Društva prijatelja željeznice »Štacion« i Društva ljubiteljev železnic »Ilirska Bistrica« složili su se oko toga da se potpiše Povelja o prijateljstvu i suradnji, poradi čega smo se i okupili na ovoj svečanosti, naglasio je Tomislav Dornik, predsjednik Društva prijatelja željeznice »Štacion« Rijeka na svečanosti potpisivanja Povelje upriličenoj u Ilirskoj Bistrici. Ivan Simčič, predsjednik Društva ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica, ujedno i zastupnik u slovenskom parlamentu obrazložio je okupljenim predstavnicima obaju društava te brojnim slovenskim i hrvatskim novinarima kako potpisivanje povelje ima za cilj razvoj partnerskog odnosa i suradnje sa svrhom promocije željezničkog prometa, njegovog moderniziranja i razvoja, ali i očuvanja željezničke baštine. Kolanje informacija - Razmjena informacija vezanih za zajedničke projekte, jedinstven nastup naših udruga prema nacionalnim i privatnim željezničkim poduzećima, lokalnim upravama i samoupravama, institucijama Republike Hrvatske, Republike Slovenije i Europske unije samo je dio progama koji ove dvije udruge, kao je rečeno na skupu, namjeravaju realizirati. Tom je prilikom obrazložena i povijest potpisivanja povelje odnosno povijest dvaju društava. Naime, Društvo prijatelja željeznice »Štacion« formalno je osnovano u Rijeci u srpnju 2008. godine i okuplja ljubitelje željeznica iz Rijeke i okolice, ali i šire pa udruga ima članove i na sjeveru Hrvatske, u Zagrebu i Križevcima te u Sloveniji. Neformalno, riječka grupa ljubitelja željeznice i željezničke baštine okupljala se i ranije, a ciljevi su joj podizanje svijesti javnosti o važnosti željezničkog transporta i njegovo unapređenje, očuvanje povijesti željezničkog prometa te razvoj željezničkog maketarstva. Udruga danas broji četrdesetak članova i trenutačno je najviše angažirana na projektu očuvanja lokomotive serije 1061 kao spomenika, konzervaciji manevarske lokomotive INA rafinerije na Mlaci koja je ranije bila u vlasništvu JNA kasarne u Šapjanama te projektu izrade internetske baze službenih mjesta na prugama Rijeka-Pivka, Rijeka-Zagreb, Rijeka-Brajdica-Pećine, Škrljevo-Bakar i Škrljevo-Kukuljanovo, a kao najznačajanji dugoročni cilj udruge, kako ističe Branimir Bolić, tajnik društva »Štacion« je konzervacija čitavog prostora današnje lokomotivske okretnice, pripadajućih radionica i alata te otvaranje muzeja 3kV željeznice. Kriza željezničkog prometa Do začetka suradnje s Društvom ljubiteljev železnic »Ilirska Bistrica« došlo je prilikom prezentacije spomeničke lokomotive Breda (JŽ 361) u Ilirskoj Bistrici. Tom prigodom neki od članova »Štaciona« odazvali su se pozivu DLŽ »Ilirska Bistrica« da prisustvuju tom događaju i uspostavljeni su prvi kontakti između članova dvaju udruga koji surezultirali upravo potpisanom Poveljom. Na svečanosti kojoj je domaćin bilo Društvo iz Ilirske Bistrice u neformalnim razgovorima nakon potpisivanja bilo je dosta govora o krizi željezničkog prometa uopće, padu putničkog prometa, potom nerentabilnosti brojnih pruga pa je u tom smislu komentirano i to što su upravo ovih dana istarske željeznice, nažalost, ostale bez teretnog prometa. Posljednja vožnja... Sredinom prosinca 2012. vozila se posljednja 3kV lokomotiva u Hrvatskoj i to od Rijeke do Šapjana i natrag i tada je dogovoreno i potpisivanje povelje, a kako su u tijeku pripreme za proslavu 140. godišnjice otvorenja Šenpeterske pruge (Pivka-Rijeka) i Riječke pruge (Rijeka-Zagreb) te 80. godišnjice prve elektrificirane pruge u Sloveniji i u Hrvatskoj (Pivka-Rijeka) predstoje učestali kontakti između vodstva ovih dvaju udruga, čulo se na ovom »skupu o željeznici« na kojem je o monografiji koja će obuhvati mnoge značajne trenutke vezane za željeznicu, a posebno za povijest elektro vlakova, govorio profesor Josip Orbanić, njezin autor. D. Juretić Izvor: Novi list
  10. Ok,tunelski odvojci već imaju nekakvog smisla, ali još mi uvijek nije jasno gdje bi se ta dva kraka trebala spojiti u jednu cijev prema Rijeci. Ima li kakvih nacrta, planova, karti na kojima se precizno vidi što je projektirano? DB, evo ti par naših starih slika dok pronađeš svoje : http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/7093-san/ http://vlakovi-ri-hr.4rumer.com/t1480-dzoint-eksn-in-istria-nobilissima
  11. Pogrešna je pretpostavka da je planiran triangl u Veloj dragi. To je vjerojatno zaključio neki forumaš pročitavši da su tuneli Vranja 1 i Vranja 2 s jedne strane jednokolosječni, a sa druge dvokolosječni (što bi valjda trebalo značiti da se kolosijeci spajaju u tunelima). Međutim, potpuno ste previdjeli činjenicu da su oba tunela šira na vanjskim stranama (tunel Vranja 1 prema kolodvoru Učka, a Vranja 2 prema Šušnjevici), dok su portali koji se "gledaju" uski, jednokolosječni. Udaljenost između tunela je jedva nekakvih pedesetak metara, što je preusko za smjestiti triangl, okruženje je takvo da je tamo teško sagraditi kiosk, a kamoli željeznički triangl (nasipom je premošćena provalija), a da ne govorimo kako je Vela draga dio Parka prirode "Učka"... Zaboravite priče o trianglu između tunela Vranja 1 i Vranja 2.
  12. Poštovani članovi DPŽ Štacion, prijatelji željeznica i forumaši, Prijateljski odnosi koje je naša udruga razvila sa članovima Društva ljubiteljev železnic "Ilirska Bistrica" trebaju postati temelj lakše i efikasnije realizacije zajedničkih projekata i ciljeva naših dvaju udruga. Kako bi budućoj suradnji dali formalni okvir, vodstva Društva prijatelja željeznice "Štacion" i Društva ljubiteljev železnic "Ilirska Bistrica" usuglasili su tekst Povelje o prijateljstvu i suradnji. Pozivam zato sve članove, prijatelje željeznice i ostale zainteresirane na svečanost potpisivanja Povelje, ove subote, 13. travnja 2013. u 18 sati. Potpisivanje Povelje održat će se u Ilirskoj Bistrici (o točnom mjestu ćemo biti naknadno obaviješteni od strane vodstva DLŽ I.B.), a članovi DPŽ "Štacion" okupit će se oko 16 sati u prostoru Kluba Mladih Rijeke (Erazma Barčića 9/a) te oko 17 sati krenuti automobilima prema Ilirskoj Bistrici. Molim članove i prijatelje da pokušaju uskladiti svoje obaveze kako bismo se okupili u čim većem broju. Vidimo se u subotu!
  13. Koliko mi je poznato, bio je u Matuljima pred nekih mjesec dana. Doduše, možda nije bila riječ baš o Majestic Imperatoru, ali imao sam "dojavu" da je u "neki agencijski vlak sa starim vagonima dopeljao turiste u Matulje". Kako mi je baš tada bio uletio neki posao koji je trebalo hitno odraditi (plaćen novim fotoaparatom), zaključio sam da nije vrijedno gubiti vrijeme na vlak kojeg sam svojevremeno već "obradio", pa nisam otišao.
  14. Jean

    In memoriam

    Zbogom, Barney... Sretan sam što sam te imao priliku upoznati. Ostat ćeš zapamćen po "spavaćicama" i anegdotom koju sam radi njih imao sa slovenskim carinikom, ostat ćeš zapamćen po humoru kojim si osvježavao forum, ostat ćeš zapamćen po terminu kokakoličar, kojeg si sam za sebe sklepao... Jednostavno, ostat ćeš zapamćen...
×
×
  • Create New...