Portos Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Zagrebačka ekipa u sastavu Daco, Lovac_na_pruge, Allman i Portos danas je bila na sniježnom foto-safariju u Primorsko-goranskoj županiji. Safari je započeo slikanjem B 703 koji je iz Moravica krenuo oko 7.45h Zatim smo pokraj Brod Moravica dočekali nagibni IC 500 Nasipom dolazi ophodar pruge. A odmah nakon njega i teretni vlak sa puuuuno praznih vagona cisterni. Nakon prolaska kompozicije odlazi i ophodar pruge Iza teretnog evo i 4059 Na kolodvoru Delnice 2 TMD za popravak gornjeg voda I puuuno vagona infrastrukture Pojačani domaćim railfanom kod Lučica dočekujemo još jedan putnički vlak Vračaju se railfanovi U Lokve smo došli dočekati nagibnog, na ovaj teretni nismo računali Zaustavio se da sačeka prolazak nagibnog Prolazimo pokraj vozila Infrastrukture i penjemo se na povišeno mjesto da bismo dočekali nagibalo Koje ubrzo stiže i prolazi U izvlačniku ova 600m duga kompozicija čeka slobodnu lokomotivu Dolazi teretni sa zapregom Lokomotiva viška se otkopčava i miče na 2. kolosijek A kompozicija nastavlja prema Moravicama 3 fotografa Na putu prema Fužinama zastajem slikati jezero Bajer Nakon kave dvojica kod kolodvora i mosta, trojica na drugu lokaciju. Na kolodvor stiže putnički. Ove 2 nisam očekivao... Odlazi i putnički Vratili smo se u Delnice još da uslikamo jedan putnički, ali neplanirano imamo pravu poslasticu. Čeka prolazak putničkog Koji dolazi i prolazi Na kolodvoru informacija da stiže još jedan teretni-samo što nije! Nisam ga stigao. Ali bila je to ona kompozicija vagona sa izvlačnika iz Lokava. Da rezimiramo: -slikali 12 kompozicija -slikali sve što je danas u to vrijeme prošlo tom dionicom pruge -lijepo se proveli -nadisali se svježeg zraka -sretno se vratili u Zagreb PONOVILO SE!!! Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barney Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 I sve to u idealnoj (zimskoj) vizuri za Gorski kotar. Svaka cast decki. Barney Quote Najpametniji čovjek na svijetu je onaj koji je izmislio WC školjku. Nikom nije uzeo mjeru, a svima odgovara. Link to comment Share on other sites More sharing options...
egérke Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Kako ste znali da su one cisterne iz Brod Moravica prazne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZlayoZg Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Kako ste znali da su one cisterne iz Brod Moravica prazne? Možda zato jer je bilo puuuuuuuuno vagona,kako je Portos napisao.Da su bili puni,vjerojatno bi bila zaprega.Ili se varam? Jeste li malo popričali sa ophodarom pruge,od kuda do kuda ide i ostalo? I jeli bio začuđen kad vas je vidio? Odlične fotke i putopis,Portose. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Fenomenalono, nadam se da ne patite od bilo kakvih nazeba. Napokon, u ovoj snježnoj idili čovjeku može samo biti toplo oko srca. Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ikar Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Cisterne idu pune prema ZG a prazne dole. U Šoićima se pune. Quote Prvi forum namijenjen autobusima u Hrvatskoj: http://www.autobusi.org/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Cisterne idu pune prema ZG a prazne dole. U Šoićima se pune. Eto, još jedan primjer kako središnjica isisava resurse periferije Dobar ulov i odlične fotke. Nisam imao pojma da je subotom tako živahno... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
reiche06 Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Odlične slike i prekrasan ambijent. Nego jel se meni čini ili su 1061 redovito vrlo prljave ? Koliki je uopće interval pranja lok.. ili to ide odokativno, kad nekom šefiću/nadzorniku se sprdne - da bi ih trebalo prati ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Da rezimiramo: -slikali 12 kompozicija -slikali sve što je danas u to vrijeme prošlo tom dionicom pruge -lijepo se proveli -nadisali se svježeg zraka -sretno se vratili u Zagreb PONOVILO SE!!! Nadam se da je bilo i 0 smrznutih prstiju i isto toliko u zapusima zametenih viđenih fotografa Bravo čitavoj ekipi na pothvatu i hvala za ove prekrasne fotke !!! Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
josip Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 koliko sam vidio jedino je 017 nešto čišća ostalo sve prljavo Quote Flickr account Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 1, 2009 Author Share Posted February 1, 2009 @ egérke Logično je da su prazne jer rafinerija je pokraj Rijeke a da su pune za toliku kompoziciju trebala bi zaprega @ ZlayoZg Nismo puno pričali sa ophodarom, nije bio previše začuđen, često on Dacu sreće po tim lokacijama @ Seabral Bili smo jako dobro utopljeni i pripremljeni te trajnih ozeblina nije bilo. Doduše jedva sam se popeo na prugu kod Brod Moravica pritom se nekoliko puta pridržao rukom a snijeg je bio prehladan. Srećom imam dobru cirkulaciju i dosta naslaga sala... Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Nego jel se meni čini ili su 1061 redovito vrlo prljave? Kad bolje razmislim, riječke su elektre uvijek bile nekako musave. Mislim da je stvar u boji koja mi se čini hrapavom i idealnom za skupljanje blata. Evo, primjerice, Gomulka (ona jedina preostala) ima sjajni lak i nikad nije značajno prljava. Glede intervala pranja - čini mi se kao da im je lakše otpisati loksu nego ju oprati Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
daco Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 @ egérke Logično je da su prazne jer rafinerija je pokraj Rijeke a da su pune za toliku kompoziciju trebala bi zaprega @ ZlayoZg Nismo puno pričali sa ophodarom, nije bio previše začuđen, često on Dacu sreće po tim lokacijama @ Seabral Bili smo jako dobro utopljeni i pripremljeni te trajnih ozeblina nije bilo. Doduše jedva sam se popeo na prugu kod Brod Moravica pritom se nekoliko puta pridržao rukom a snijeg je bio prehladan. Srećom imam dobru cirkulaciju i dosta naslaga sala... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Super putopis. Kao da sam bil s vama. Usput, pitanje za znalce: zakaj u Lokvama teretnjak drže na prolaznom kolosijeku, a ICN vode u skretanje? Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dnovakovic Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Pridružujem se čestitkama na zaista odličnim slikama. Snježni ambijent je kao na božićnim i novogodišnjim čestitkama, mislim da je Gorski kotar idealno mjesto za savkog fotografa railfana. Quote Pozdrav iz Osijeka ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ŠIP TMK-1Z Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 http://i268.photobucket.com/albums/jj13/portosmedex2/Skrad/IMG_0183r.jpghttp://i268.photobucket.com/albums/jj13/portosmedex2/Skrad/IMG_0205r.jpg http://i268.photobucket.com/albums/jj13/portosmedex2/Skrad/IMG_0227r.jpg kakva je ovo lokomotiva? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2041024 Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Šta reći nego BRAVO dečki!!!! :jup :jup Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 http://i268.photobucket.com/albums/jj13/portosmedex2/Skrad/IMG_0183r.jpghttp://i268.photobucket.com/albums/jj13/portosmedex2/Skrad/IMG_0205r.jpg http://i268.photobucket.com/albums/jj13/portosmedex2/Skrad/IMG_0227r.jpg kakva je ovo lokomotiva? Meni liči na običnu manevru u "Dinamovom" dresu... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Nego jel se meni čini ili su 1061 redovito vrlo prljave? Sad mi je još nešto palo napamet - režim vožnje na najtežoj pruzi u 'Rvackoj isziskuje gotovo stalno kočenje. Pretpostavljam da oblaci željezne prašine koji se pritom stvaraju ne pogoduju stanju laka pa odatle proizlazi i sve ostalo ranije napisano... I nekadašnje JŽ 361 su bile nekako musave Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vice Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Pretpostavljam da je to 2131, manevra od HŽ Infrastrukture. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 1, 2009 Author Share Posted February 1, 2009 Pretpostavljam da je to 2131, manevra od HŽ Infrastrukture. Dobro si pretpostavio! Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Bravo dečki Hvala vam na odličnim fotkama! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silver Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Bravo ekipo, iz priloženog se da naslutiti da bez skija i planinarske opreme ne više u Gorski Kotar na foto užitak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hadzibane Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Svaka čast na PRELEPIM fotografijama u sjajnom zimskom ambijentu Gorskog Kotara!!! Quote Druže Stari,skrenuo sam s' puta... Sad me jaše i Kurta i Murta....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
lovac_na_pruge Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Radi iscrpljenosti, podglađenosti, vlažnih cipela na kraju svega učinio mi se simbol ozona O3 [/size], sufiks 3 se radi mraka nije vidio. Quote Bero Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.