Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

lovac_na_pruge

Članovi
  • Content Count

    327
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. koliko god izgledala "suluda" ovakva ideja, ne mislim i da je nemoguća. Zar se početak željeznica, zrakoplovstva i ........ ne čini takvim. Iz očiju većine bilo je: tamo neke budale pokušavaju nešto, gube vrijeme i ništa pošteno ne rade.... Zar i ovo što mi sada radimo na ovom forumu nije do nedavno tako izgledalo. Nije se teško prisjetiti raznih privođenja i sumnjičenja kada bi fotografirali željeznicu, o kojima bi mi sa malo više koraka u nogama mogli otvoriti posebnu temu. A evo i ja se pridružujem sa novom ludosti. I nisam jedini. Čuo sam je prvog dana prometovanja vlaka od Vinkovaca do Osjeka ili Osijeka do Vinkovaca kako hoćeš, a o njoj sam razmišljao ili bolje sanjao davno, davno za neke druge gradove ali kad si već imao ludosti da ovakvo nešto prvi napišeš iskoristit ću je. I nismo jedini. Zamisli tramvajsku ili LRV (lako tračničku željeznicu - jako rastezljiv pojam) između dva centra, centra Vinkovaca i Osijeka. Nezamislivo. Suludo. A nisu Vinkovci jedini. Takvih kao što su Vinkovci ima jako puno. Zar je SF misliti da je to nemoguće. I zar je nemoguće kod nas udobno i brzo savladati put od točke A do točke B. Mi to trebamo i mi to zaslužujemo. A valjda i živimo na geografskoj širini gdje je to moguće. A romantična putovanja ostavio bih za vikende, malo putovanja sa izletničkim vlakom u kome malo pa malo nešto ne radi dobro. Ako treba i putovanje po sažetku Lovrakova Vlaka u snijegu. I namjerno bih kasnio. I da mi ne javljaju mobitelom i kolko je kašnjenje najavio spiker. I isprika na mogućim pogreškama u pisanju. Bitna mi je rječ i njen smisao,
  2. moj skromni doprinos Lartigue monorail dokazuje da ideja nije otišla u zaborav. Za alternativce u vođenom transportu zanimljiva je http://www.ruf.dk/
  3. šinobusi su jedno vrijeme vozili kao tuzlak (od Tuzle do Ploča) mislim da je bila kombinacija: tri motorne dvije prikoloce i vozili su lokale od Konjica do Ploča godine 68. Dobro se sjećam dobitne kombinacije: Motor + prikolica. Vozili su i na pruzi od Bosanskog Novog do Knina. Bio je remont pruge i elektrifikacija. Ujutro, mislim da je bilo 2 i 40 išla je su samo motorna kola a vraćala su se oko 9 iz Knina za Bihać
  4. Vidim promjenu za one koji ne znaju stanicu Žitomislići, željezničari je zovu samo "Žito" a vlak sam slikao sa mosta koji je i nadvožnjak, jer prelazi preko pruge i lokalne ceste i koji povezuje dvije strane Neretve. Lijevom starnom je položena cesta Sarajevo- Mostar- Metković, a desnom Pruga. I vidim da je sjeverni prozor uredno ozidan, tako da zgrada nema onaj prvobitni izvorni oblik. Što je sa južnim? I on je ozidan ili ne? Mjesto je dobilo naziv kombinacijom riječi Žito i riječi misliti, što je nekad davno značilo mjeriti. Predaja kaže da je Neretva bila plovna i dotle pa kad se žito pretovaralo na brodove, da se tu i mjerilo.
  5. Dule, ne znam na koju misliš, ali što je došlo lokomotiva fotografiarao sam, bio je tu još i jedan 411/415 u Kaknju, jedan kenedi u Zenica Teretnoj, ali su oni dio drugih tema, ali ima puno materijala pogotovo sa pruge Sarajevo - Ploče. A ne može se sve odmah obraditi. Nepotpuna informacija o mjestu slikanja ne vrijedi ništa, gotovo je laž. Ne mogu si pruštiti netočan podatak. Korektno bi bilo dati km pruge na kome je fotografirano i bilo bi to pravo, to traži vremena. A ovo što sam objavio, objavio sam s namjerom da se Ela malo razveseli kad otvori temu. Pozdrav Nisi me mogao bolje razveseliti , jer sam trenutno van pogona, ali eto sve polako ide na bolje, a ova slika sa mosta je u Žitomislićima i voz je br.: 390 za Sarajevo, svaka čast lovac_na_pruge.... Žao mi je što nam je propala ekspedicija, ali eto biće vremena, nadam se da ćemo se vidjeti uskoro .... Ela, to mi je i bila nakana i to je dobro za povećanje imuniteta svih nas koji imamo aktivan plemeniti željeznički gen. Ovo je samo mali, mali dio priče koje sam napravio u dva tri ljetna dana. Onaj veći čeka da se malo slegne, pa ću izdvojiti ono najbolje i postaviti na site. Tu smo da zabilježimo kad možemo i da podjelimo sa drugima. A i evo jedna visokovitaminska fotka: Dobro ju je pogledati, kad si umoran od svega. Nije mi knjižica reda vožnje sa mnom, pa dopuni km.
  6. 1. Stanica Čapljina Večernji brzi Ploče - Sarajevo : 2. Stanica Žitomslići Riječ je o drugoj stanici od stanice Čapljina u smjeru Sarajeva. Zanimljiva je po staničnoj zgradi koja je ostala iz vremena uskotračne pruge, a posebno zanimljiv je dio zgrade namjenjen za prometnika. Sa svog sjedećeg mjesta imao je izvrstan pogled na sve kolosjeke u stanici. Tu je i jedna fotka iz Žitomislića >> Opet večernji za Sarajevo, ali drugi dan sa lok 441-903: 3. Jablanica : Stanica smještena na mjestu susreta dvije planine Čvrsnice i Prenja i njihovog ogledala rijeke Neretve, na tri kolosjeka primila je četri lokomotive. Opraštam joj tog ljetnog jutra i maglu, i tmurno vrijeme i kišu rosulju... : Na jednom mjestu su 441-903, 441-906, 441-907 i 441-302
  7. Dule, ne znam na koju misliš, ali što je došlo lokomotiva fotografiarao sam, bio je tu još i jedan 411/415 u Kaknju, jedan kenedi u Zenica Teretnoj, ali su oni dio drugih tema, ali ima puno materijala pogotovo sa pruge Sarajevo - Ploče. A ne može se sve odmah obraditi. Nepotpuna informacija o mjestu slikanja ne vrijedi ništa, gotovo je laž. Ne mogu si pruštiti netočan podatak. Korektno bi bilo dati km pruge na kome je fotografirano i bilo bi to pravo, to traži vremena. A ovo što sam objavio, objavio sam s namjerom da se Ela malo razveseli kad otvori temu. Pozdrav
  8. Nije 900 nego 441-404, ali kad se htjela već slikati, čini mi se malo ispred Žepča nek i ona bude ovdje
  9. 441-908 u Drivuši, stanici prvoj do Zenice, sa južne strane, ali i blizu zeničkog zatvora opjevanog u nekim rok baladama:
  10. Jablanica : Stanica smještena na mjestu susreta dvije planine Čvrsnice i Prenja i njihovog ogledala rijeke Neretve, na tri kolosjeka primila je četri lokomotive. Opraštam joj tog ljetnog jutra i maglu, i tmurno vrijeme i kišu rosulju... Na jednom mjestu 441-903, 441-906, 441-907 i 441-302 (nije iz ove priče ali ne smeta )
  11. Jedna fotka iz Žitomislića Opet večernji za Sarajevo, ali drugi dan sa lok 441-903:
  12. Da mu ne bude žao, dok je boravio u mračnoj bolničkoj sobi dao sam si truda i fotografirao od Čapljine do Doboja sve lokomotive 441-900 podserije, koje sam u putovanju sreo. 1. Stanica Čapljina Večernji brzi Ploče - Sarajevo :
  13. Prijatelj Ela, nam je već dugo vremena bolestan, pa bi bio red da prije njegovog izlaska iz bolnice osvježimo ove stranice kojom novom fotografijom. Hvala Portosu na fofografiji 441-094 u cjelosti, a ja ću priložiti dvije noćne sa Zapadnog kolodvora prije dopreme u Končar :
×
×
  • Create New...