Stanley Posted May 13, 2008 Share Posted May 13, 2008 Obnavljanje pruge bilo bi isplativo ako se vrati teret, kojeg sada nema jer nema ni bogzna kakve gospodarske aktivnosti. A pruga bi bila jedno od idealnih ''šetališta'' za muzejski vlak. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
drstoka Posted May 13, 2008 Share Posted May 13, 2008 Ma raskrčiti malo i šinobus do Petrinje i ako ne i Gline. Pa ima i pruga u gorem stanju po kojima se još uvijek vozi... Quote #1 truth hurts #2 It's hard not to hate.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted May 13, 2008 Share Posted May 13, 2008 Pruga je gotovo u cijelosti očuvana od Sisak - Capraga do mosta na Kupi kod Skakavca. Jedino su neki ŽCPR zaliveni asfaltom i mjestimice nedostaju komadi trase (npr. Blatuša), ali to se da riješiti. A najljepši dijelovi trase počinju upravo iza Petrinje. Na krčenje poslati huligane da tamo potroše energiju, umjesto da tuku dječurliju. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted May 13, 2008 Share Posted May 13, 2008 Na krčenje poslati huligane da tamo potroše energiju, umjesto da tuku dječurliju. Točno! A što se mene tiče, mogu i čistiti minska polja (trčeći gore-dole kroz njih) Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jura Posted May 13, 2008 Share Posted May 13, 2008 Na krčenje poslati huligane da tamo potroše energiju, umjesto da tuku dječurliju. Točno! A što se mene tiče, mogu i čistiti minska polja (trčeći gore-dole kroz njih) A pobjednik je onaj koji prvi stane na minu ili onaj koji prvi dođe do špilje... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
duma Posted May 13, 2008 Share Posted May 13, 2008 Pruga je gotovo u cijelosti očuvana od Sisak - Capraga do mosta na Kupi kod Skakavca. Jedino su neki ŽCPR zaliveni asfaltom i mjestimice nedostaju komadi trase (npr. Blatuša), ali to se da riješiti. prije cca 5-6 godina sam setao uz prugu kod Skakavca, kada se (ako se dobro sjecam) iz smjera karlovca prodje vojarna i krene prema (tada jedinom) ducanu trasa pruge prolazi iza tog ducana i na dosta mjesta fali tracnica, pragova je uglavnom bilo, a sve je jaaaaaaaaako zaraslo u sjecanju mi je da je postojao i kolosjek do vojarne, ali na karti nije ucrtana ni vojarna ni kolosjek... Quote Chuck Norris vozi elektru bez žice. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zagrepcanka1991 Posted May 17, 2008 Share Posted May 17, 2008 Joj, joj.................kak su dobre slike...........e da ste bar znali ne bi trebali tolko tražit stanice - djed i baka mi žive blizu stanice Utinja Vrelo, a drugi djed mi je 5-10 minuta hoda od stanice Slavsko polje........i do stanice čini mi se postoji makadamski put, ono skretanje kod pruge.......eh, da sam znala kako bi vam se pridružila.......... BTW u ovu kućicu u Crevarskoj strani se neke godine frajer s autom zakucao - zato je ova ogromna rupa naprijed.......umjesto da skrene, on je produžio........ Bože budale.............. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted May 17, 2008 Share Posted May 17, 2008 Joj, joj.................kak su dobre slike...........e da ste bar znali ne bi trebali tolko tražit stanice - djed i baka mi žive blizu stanice Utinja Vrelo, a drugi djed mi je 5-10 minuta hoda od stanice Slavsko polje........i do stanice čini mi se postoji makadamski put, ono skretanje kod pruge.......eh, da sam znala kako bi vam se pridružila.......... Hvala ti na pohvalama. Šteta da si tek kasnije otkrila naš forum ... nekim momentima bi nam stvarno itekako dobro došao netko tko poznaje teren. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
OGY Posted May 17, 2008 Share Posted May 17, 2008 Iskreno mislim kada bi se KLJŽ dobro organizirao da bi brzo doveli prugu barem u profil i očistili od drača,a neka manja motorna kola poput 7221 sigurno bi prošla do Petrinje ako ne i do Gline baš zahvaljujući svojoj težini. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hrc Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Dečki svaka čast na slikama. Stvarno su odlične. Al da netko može zapustiti takvu prugu to nrmogu vjerovat. Pa da bar to počnu uređivat ili nešt. Ovak izgleda grozno. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZlayoZg Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Jeste li možda naišli na ove znakove na svom putu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 Jeste li možda naišli na ove znakove na svom putu? Samo na jednom mjestu: na željezničkom nasipu kod srušenog mosta preko Kupe (Skakavac). Mina je svojedobno bilo i kod Mošćenice (od Capraga prema Petrinji), gdje je nekada bila bojišnica, ali je to očišćeno. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted January 28, 2009 Share Posted January 28, 2009 Dal netko više zna.. Čujem da su jedno vrijeme prije rata putničke vlakove vozile manevarke serije 2131 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaubojac Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 Ja znam da teretne jesu za ovo nisam siguran Quote http://vlakovi-ri-hr.4rumer.com/index.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 Dal netko više zna.. Čujem da su jedno vrijeme prije rata putničke vlakove vozile manevarke serije 2131 Nisu. Nakon ukidanja parne vuče, u putničkom prometu vozili su isključivo šinobusi. Pročitaj prvi post u ovoj temi (uvodni tekst by Stanley). Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ŠTREKAR Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 Moj stari je vozio do rata po toj pruzi šinobus, ali se sjećam da sam jednom prilikom išao s njim sa manevarkom i sa 4 kaubojca, ali se ne mogu sjetiti točno godine.Bila je to nekakva izvanredna situacija, zbog kvara pa im je prifalilo šinobusa... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 Moj stari je vozio do rata po toj pruzi šinobus, ali se sjećam da sam jednom prilikom išao s njim sa manevarkom i sa 4 kaubojca, ali se ne mogu sjetiti točno godine.Bila je to nekakva izvanredna situacija, zbog kvara pa im je prifalilo šinobusa... Prifalilo? Pa bar je toga bilo u Karlovcu k'o salate Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
ŠTREKAR Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 Znalo se to dogoditi, ne tako često ( možda u dvije godine jednom, ali ipak se događalo). U 90-tim na pruzi za Metliku i često (uvijek sam samo čekao takvu priliku da se propeljam u manevarki kao pravi strojovođa), ali tada je bilo dobro da je to uopće i funkcioniralo s obzirom na održavanje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ŠTREKAR Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 Trebali ste vidjeti lica ljudi koji su čekali vlak kada su ugledali takvu kompoziciju na svojoj pruzi.Sve su to bili ljudi koji svaki dan putuju pa je bilo smiješno gledati kako se iščuđavaju toj čudnoj kompoziciji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ŠTREKAR Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Jako je lijepo opisao gdin Krivokuća svoja sjećanja na Ćiru.Inače je po toj pruzi redovito prometovala garnitura šinobusa u sastavu 2 motora+2 kola i uglavnom bila puna! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted December 19, 2010 Share Posted December 19, 2010 Vadim temu iz naftalina jer mislim da je najprikladnija za fotografije koje slijede. Snimljene su na pruzi Karlovac - Sisak u kolovozu 1983. godine, autor je Colin Garratt. Izvor (web stranica) se vidi na fotografijama. Kako je već spomenuto, vuču su u to vrijeme obavljale parne lokomotive serije JŽ 51: Lokomotive 51 u ložioni Karlovac: Dva teretna vlaka: Za kraj tri fotografije iz kolodvora Vrginmost: Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hadzibane Posted December 19, 2010 Share Posted December 19, 2010 BRAVO Stankec!!! Sjajne su mi slike foramera prilikom namirivanja parnih lepotica! Quote Druže Stari,skrenuo sam s' puta... Sad me jaše i Kurta i Murta....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted December 19, 2010 Share Posted December 19, 2010 Ovo je prekrasno! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted December 19, 2010 Share Posted December 19, 2010 BRAVO Stankec!!!Sjajne su mi slike foramera prilikom namirivanja parnih lepotica! Je, on svako toliko izvuče nekog keca iz rukava... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted December 19, 2010 Share Posted December 19, 2010 Je, on svako toliko izvuče nekog keca iz rukava Na slike sam naišao potpuno slučajno i to preko linka na slovenskom forumu, tražeći stare fotografije JŽ 643. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.