Jump to content

Sisak Caprag-Petrinja-Glina-Gvozd-Vojnić-Skakavac...(SLIKE)


Portos

Recommended Posts

A pikanterije? A portreti forumaša? :D

 

Očekujem da Gomulka 014 stavi zajedničku fotku pokraj Kupe

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Trebalo bi staviti sliku di se Portos zabavlja sa kozom :mrgreen::lool

 

A prava je šteta kaj nismo snimali video kad smo se u nekom selu u roku minute izugubili 2 puta :lool To bješe prava smijurija. A da ne govorimo o tome kak su nas svi starosjedioci čudno gledali. U tom kraju je valjda tri auta za redom nemoguće vidjeti. :lol:

#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Link to comment
Share on other sites

Trebalo bi staviti sliku di se Portos zabavlja sa kozom :mrgreen::lool

 

A prava je šteta kaj nismo snimali video kad smo se u nekom selu u roku minute izugubili 2 puta :lool To bješe prava smijurija. A da ne govorimo o tome kak su nas svi starosjedioci čudno gledali. U tom kraju je valjda tri auta za redom nemoguće vidjeti. :lol:

 

Kad već spominješ kozu i aute, evo fotki od oboje:

1) koza i nečija (Portosova ? :wink: ) ruka

2) naša ergela od 3 auta :D

 

koza.jpg

ergela.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jedno pitanje za učesnike ekspdeicije koji su slikali pored srušenog mosta na Kupi. Most je izgledao prilično impozantno i koliko mi se čini, bio je to najvažniji infrastrukturni objekt na cijeloj pruzi.

 

Ggdje je nestao most, ne vidi se ni u Kupi ni pored Kupe. Obzirom na veličinu, bar malo bi virio iz vode. Ne mogu vjerovati da je netko ukrao most.

Pozdrav iz Osijeka !

Link to comment
Share on other sites

Portos ubaci i onu na kojoj ti i Stanley držite bocu (piva?)

 

Tko ti je rekao da postoji?

 

Slika je za Hadžibaneta

 

JaStanleyApatinskopivo.jpg

 

E, a tko vozi je Yarića?? :D

 

 

Toma

 

Jedno pitanje za učesnike ekspedicije koji su slikali pored srušenog mosta na Kupi. Most je izgledao prilično impozantno i koliko mi se čini, bio je to najvažniji infrastrukturni objekt na cijeloj pruzi.

 

Gdje je nestao most, ne vidi se ni u Kupi ni pored Kupe. Obzirom na veličinu, bar malo bi virio iz vode. Ne mogu vjerovati da je netko ukrao most.

 

Ova dva dijela sa strane Skakavca bila su srušena u Kupu nakon eksplozije tokom rata zajedno sa 1-2 vagona koji su puni eksploziva bili stajali na mostu. Dijelovi mosta i vagona izvađeni su iz Kupe mislim prošle godine uz pomoč ronilaca MORH-a. Gdje su završili dijelovi mosta ne znam, ali o vađenju je pisano i tu na forumu.

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Jedno pitanje za učesnike ekspdeicije koji su slikali pored srušenog mosta na Kupi. Most je izgledao prilično impozantno i koliko mi se čini, bio je to najvažniji infrastrukturni objekt na cijeloj pruzi.

 

Ggdje je nestao most, ne vidi se ni u Kupi ni pored Kupe. Obzirom na veličinu, bar malo bi virio iz vode. Ne mogu vjerovati da je netko ukrao most.

 

Izvadili su ga prosle godine. Bilo je pisano o tome na forumu. Vjerovatno se na njemu skupljalo smece pa je predstavljao opasnost.

Tada su i razminirali taj dio pa smo mi mogli do mosta.

Link to comment
Share on other sites

Renato, daj stavi onu sliku na kojoj se Portos zabavlja sa kozom ili mi ju bar pošalji na mail :D

 

Nisam to ja slikao nego Toma. Ja sam umirao od smijeha kad se koza digla na zadnje noge i ......

Link to comment
Share on other sites

Nisam to ja slikao nego Toma. Ja sam umirao od smijeha kad se koza digla na zadnje noge i ......

 

Hehe htjela se koza malo glavariti, da pokaže ko tu vlada.. :lol:

Jedino me zora, ko najvjernija žena, svako jutro čeka raširenih ruku...

Link to comment
Share on other sites

Di su putopisi, događaji s puta???

 

Nekih posebnih pikanterija nije bilo. Sve je teklo glatko, zahvaljujući lijepom vremenu. Sjetimo se crnih prognoza, pa ''kaj idemo ili ne idemo'', ''išli bi ako...''. I, naravno, zahvaljujući složnoj i dobro raspoloženoj ekipi koja je krenula u punom sastavu.

Slobodan sam dodati neke crtice s putovanja, da udovoljimo u potpunosti znatiželji ostalih kolega-forumaša. A moji suputnici neka me dopune i po potrebi isprave.

 

Svi na broju!

Sastali smo se na dogovorenom mjestu (sidro kod Brodarskog instituta) i otprilike u dogovoreno vrijeme. Kažem otprilike, jer su nešto malo kasnili bubimir_1 (profulao autobusno stajalište) i gomulka014 (zapeo u bespuću povijesne zbiljnosti tj. rekonstrukcije mosta na Krapini). Našem slovenskom kolegi-forumašu valja, po meni, odati posebno priznanje jer je na ovaj izlet krenuo rano ujutro iz Ljubljane, a za čitavog putovanja marljivo je fotkao i uopće nije pokazivao znakove umora.

Unatoč maloj zbunjoli dan prije, bili smo svi na broju. Tko je najavio da ide taj je i došao.

 

Gdje je taj RVR?

U kolodvoru Sisak pokušali smo se uredno prijaviti nadležnima, kao idemo slikati muzejske izloške, ali u prometnom uredu nije bilo žive duše. Zapravo nismo primijetili ni jednu tzv. službenu osobu. Zloglasnom NKVD..., pardon, RVR, ni traga. Kha-kha! Da smo kojim slučajem naložili 22 i izveli je van iz depoa, teško da bi nas itko pitao tko smo i što tu radimo.

U Capragu smo htjeli baciti pogled na uskotračnu lokomotivu koja se nalazi na dječjem igralištu. Vidjeli smo je, ali izdaleka jer je ulaz bio zatvoren lokotom. Šteta.

 

Kozje stvari

Koza koja je prisvojila Portosa, kako vidim, jedna je od atrakcija ovog topica. Zasluženo.

Riječ je o vrlo zanimljivoj, simpatičnoj i zaigranoj životinji. To govorim iz iskustva, jer su moji tast i punica u Somboru neko vrijeme držali kozu. Zvala se Šarika i imala je jare tj. sina Jančiku, a oboje su na kraju završili u zamrzivaču.

Koza je i radoznala, naročito kada je riječ o hrani, pa me ova priča podsjeća na jednu epizodu upravo iz Sombora. Dok sam razgovarao s punicom osjetio sam da me nešto škaklja iza desnog koljena, a to je Šarika, podignute glave, isprobavala jesu li moje traperice jestive.

Koza se (dok je na slobodi) hrani na način da brsti mlado lišće sa stabala koje može dohvatiti. U pravilu se hrani s glavom prema gore, dakle ne pase travu kao drugi preživači. Stoga sam savjetovao Portosu da odlomi jednu obližnju grančicu s mladim lišćem i da je postavi iznad koze, a ona će skakati po hranu. Tako je i bilo, a Toma je scenu (uz opće cerekanje) ovjekovječio svojim fotićem.

Usput rečeno, osim koze na snimci, na prugu je bila privezana još jedna beštija istog roda. Upozorio sam Portosa i seabrala da se ne približavaju previše jer je to mužjak zvani jarac. Djelovao je naizgled pitomo i nezainteresirano, ali tko zna što si u sebi misli dok se dvonožne nemani motaju oko njegovog komada...

 

Jatemoto

Do Siska i po Sisku + Capragu vodio nas je Toma. Uspješno. Stoga smo ga ostavili na čelu mini-kolone, sve dok nas nije izveo iz Petrinje u krivom smjeru. Onda smo ga brzopotezno smijenili s vlasti i vođenje je preuzela posada seabral (ujedno vozač) & Portos & Stanley. Tako je bilo sve do kraja putovanja kod mosta na Kupi.

Većinu lokacija pronašli smo glatko i bez poteškoća, ali smo i nas trojica znali zalutati. Neka odredišta (npr. stajalište Utinja Vrelo) pronašli smo zahvaljujući lokalnom stanovništvu. Kartu čitaj - seljaka pitaj!

Od tih lutanja spominjem jednu epizodu, ne sjećam se više gdje je to bilo (prije Gline?). Mi u vodećem tutaču zalutali smo i krenuli u spuštanje niz lokalni makadamski putić, kako bi našli mjesto za okretanje. Za nama se stuštio Toma, dok je Renato mudro ostao gore na cesti i čekao razvoj događaja. Mi smo se već okrenuli kada je Toma doprašio i pitao: - Dečki, kam se ide? - Za vas ne znamo, a mi smo se došli okrenuti!

 

Lokalna atrakcija

Netko od mojih prethodnika dobro je spomenuo da smo nas osmorica u tri tutača bili atrakcija manje-više gdje god bi se zaustavili. Još kad su domoroci vidjeli dečke da fotkaju... U Skakavcu nam je upala u oči obitelj iz kuće nedaleko kolodvora. Od trenutka našeg dolaska uredno su se posložili po ogradi i pratili nas pogledima. Zasigurno se koji od promatrača (ne samo u Skakavcu) ponadao da smo ekipa koja je došla izvidjeti stanje prije obnove pruge.

 

Rečica, Orlovac

Još nešto je ostalo nedorečeno, a riječ je o dionici pruge koju nismo obišli: most na Kupi - Karlovac. Tamo nismo išli, ne zbog poodmaklog vremena već iz razloga što pruge na toj dionici više nema. Ostao je samo nasip, zarastao u žbunje. Ostaci trase dobro se vide iz vlaka od kolodvora Karlovac prema Draganiću (desna tj. istočna strana), te iz autoceste sa vijadukta Orlovac.

Rekli smo u prvom postu da je pruga na ovoj dionici izvađena još početkom devedesetih godina, a kolosječni materijal ugrađen je u prugu Bjelovar - Kloštar. Na toj dionici nije bilo kolodvora, već stajališta Rečica i Orlovac.

 

Nota bene

I to bi bilo to. Po meni: prava stvar u pravo vrijeme. Osobno bih čestitao svim kolegama-forumašima koji su se uputili u ovu ''ekspediciju'' i zahvalio na ugodnom druženju, a ostalima hvala na komentarima.

Eh, da. Na putu za Zagreb Portos, seabral i ja brbljali smo o dojmovima i usput kovali planove za idući putopis. Biti će još, s neke druge destinacije, o tom potom.

Među ostalim izvalio sam: ''Izvaditi ćemo mast dečkima koji nas rajcaju na bivšu prugu Bjelovar - Garešnica i Pavlovac-Dražica - Bastaji (Maslenjača), a od toga ništa''. No hard feelings! Možda se jednog dana sretnemo na nasipu, hehe :lol::lol:

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...