Jump to content

drstoka

Članovi
  • Posts

    7531
  • Joined

  • Last visited

About Me

  • Location
    -

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

drstoka's Achievements

176

Reputation

  1. A tko zna ali možda je i to bolje negoli da se ima za gledati ovakvo groblje i produžavati agonija?
  2. Mogli su ih rađe sve šenkati slovencima pa da bar imaju neku svrhu. Slovenci kakvi jesu bi ih stavili u pogon - pa i Kennedyja su izvukli iz muzeja, sredili i pravac promet. Šteta mi je ovih lokomotivki skoro ko da džemsove gledam namjesto njih na ovim slikama.
  3. 45°51'09.29"N 15°48'07.68"E https://goo.gl/maps/BiA4m
  4. Aha. Znači ti onda spadaš u onu skupinu koja ima previše vremena kad ga toliko trošiš na nekaj kaj te ne zanima.
  5. Meščini da je na ovom forumu već godinama previše kritike i klanja između članova međusobno i da je to ono što ga ubija. Da li je riječ o zlobi, imanju previše slobodnog vremena, ispoljavanju različitih frustracija ili čemu već, teško je reći ali da je to dobro - nije. Kome se kaj ne sviđa neka zaobiđe i mirna Bosna. Koliko ja znam, a tu sam od samog početka, forum je bio namijenjen konstruktivnom okupljanju railfanova koji su se onda mogli organizirati kroz Klub da malim koracima i inicijativama potaknu renesansu željeznice "u 'rvata" ali je nažalost propalo i jedno i drugo. Zašto.... možda najbolje da svatko donese svoj sud da se ne moramo i oko toga klati po forumu. Eto, svima lijep pozdrav iz South Africe i očekujte mali ne baš putopis već nekoliko random fotografija (doduše loše kvalitete i slikano mobitelom) uz možda malo više teksta negoli je to uobičajeno. I molim bez kritika, kome se ne svidi..... jbg.
  6. Mudro zboriš! Čuemo se kad bude prilika za to. Moguće i ubrzo.
  7. Bio bi izvrstan gušt po neobnovljenoj (ali raskrčenoj) pruzi provozati se onom drezinom na nožni pogon iz jedne od prvih slika u slikopisu.
  8. Koliko sam imal prilike čuti, na knap al dalo se je ovaj put to izorganizirati.
  9. Bilo bi baš krasno kada bi na svim VR-ima bile ovako razdvojene kategorije vlaka kako bih lakše mogao eliminirati kategoriju "MOT". Inače, hvala na prikazu prošlih vremena i nekadašnje kolodvorske uloge ovog službenog mjesta.
  10. Nu, u Osijek smo stigli na vrijeme, ekipica je rapidno uklonila jamesa s vlaka a mi smo rapidno skoknuli u vestibil razmotriti display s vlakićima. Na naše opće oduševljenje famozni vlak 259 je bio redovit, display nije pokazivao nikakvo kašnjenje. Već smo pomislili kako ovo putovanje ide zaista preglatko i da neće biti nikakovih posebnih uzbuđenja, kadli... Nu, prije uzbuđenja smo skočili na šalter broj dva na kojemu je neka teta prodavala karte. Kada smo joj dali upit za Split i nazad samo do Zagreba, teta se poplašila i rekla da je sada izmjena smjene te nam je rekla da pričekamo dok se primopredaja ne obavi. Tada je počeo ne baš zabavan ali nazovimo ga uzbudljivi dio našeg Osječarenja. Display se odjednom predomislio i obavjestio nas da vlak 259 stiže u Osijek s 28 minuta zakašnjenja. To je u prijevodu značilo da ne bismo trebali stići na sljedeći vlakić 2022 koji bi po VR-u trebao odlaziti iz Strizivojne 26 minuta nakon što 259 stigne. Znači već u startu smo u manjku dvije minute. Svi znamo da se kašnjenja gotovo uvijek samo povećavaju a gotovo nikada ne smanjuju... Da smanjimo napetost u međuvremenu smo se vratili na šalter broj dva. Tamo je ulogu tete preuzeo jedan stariji, dobro raspoloženi striček. On je doduše bio voljan tražiti najpovoljniju tarifu za nastavak našeg putovanja ali na našu zamolbu da nam da karte prema Splitu via Sunja malo se zbunio i rekao da je to sasvim svejedno i uvaljao nam karte via onog omraženog mjesta. Usput budi rečeno, sustav automatski ispostavlja karte via ono omraženo mjesto. Budi usput rečeno, s obzirom da je povratna karta OS - ST bila svega 20 i nešto kuna skuplja od povratne ZG - ST + jednosmjerna OS - ZG odlučili smo se za povratnu varijantu iz Osijeka. Otud to kaj nam je još preostala vožnja ZG - OS. Na opće iznenađenje, u međuvremenu display nije uvećao kašnjenje vlaka 259 te smo šalter broj 2 napustili s tračkom nade da ćemo ipak stići i obaviti naše putovanje u cijelosti prema planu. Vlak 259 zaista i je došao "točno" prema displayu. Uletili smo kondusu s molbom da nešto poduzme eda stignemo na naš vlakić 2022. On nas je ohrabrio da 2022 sigurno čeka 259 s obzirom da mu je veza. Vožnja vlakom 259 protiče ugodno, fino i brzo, cijelo vrijeme vlak piči 100 km/v a džemsić naprijed prede i grabi nemilice. Ivog se htel voziti u mađarskom klimatiziranom Bt-u (tj. nekoj navodno boljoj varijanti al meni je to sve isto....) no, začas sam ga nagovorio da se zbuxamo u hodnik bosanskog Bl-a na prozor. Oko Đakova smo se počeli voziti 40 - 50 km/v i naš optimizam je vrlo brzo pao. Sigurno nećemo stići. Kondusa zaboli neka stvar za nas. Ziher nam je rekao da 2022 čeka samo da ga ne tlačimo. Ipak, 2022 nas je čekao i na njega smo stigli bez ikakvih teškoća. Sad, već smo imali sljedeći problem. Vlak 5208 Noska - Sunja kreće točno 4 minute nakon dolaska vlaka 2022 a koji je u polasku krenuo sa 6 minuta kašnjenja... Cijela povijest neizvjesnosti se preslikala i na taj vlak. Neizvjesnost je dodatno poticala i činjenica da je SV dosta ležerno vozio vlakić umjesto da naglim kretanjima i kočenjima pokuša malo smanjiti kašnjenje. Dodatno, tamo negdje od Nove Gradiške do Novske je bilo nekih problema s APB-om, prolazili smo kroz crvene signale i stajali prije svakog ŽCP-a. Na kraju smo i to ipak uspješno obavili. Putovanje od Sunje do Glavnog je pak prošlo baš bez ikakvih neizvjesnosti i uzbuđenja...
  11. Eo, eo, danas isto odoh na teren ali prije negoli odem nastavljamo dalje. S onim vlakom (a bome i onim dan ranije) ne valja to što bilo koji teret koji dolazi iz daleka u Vž "mora" ići preko omraženog KC kolodvora. Dakle, pravo je čudo da su jedan ovakav divan vlakić ubacili na radnog zagorca koji je eto taj a i dan ranije odglumio "pravi" teretnjak za razliku od sabirnog vlaka što mu je primarna namjena. Imal' tko sliku ovog ili dan ranije vlaka kroz Zagorje? Krećemo na sljedeću dionicu putovanja. To bi bila... Varaždin - ono odvratno mjesto čije ime se ne spominje - Osijek. Najprije putna isprava.. Slijedi vožnja podravskom prugom.. dio Varaždin - *ono* mjesto je jedna fina prugica, šteta što i ostali pravci sekcije ZOP Vž nisu na takvom nivou.. Al tak to ide kad se uzdiže jedan pravac a na račun drugih. Stižemo u *ono* mjesto gdje već čeka vlak 703 skuplan s vagonima koje oni nazivaju "Maestral" iako to već nekoliko godina s Maestralom veze nema. Prekrcavamo se u jedan divan vagon i nastavljamo zaista ugodno i zadovoljavajuće putovanje. Putem doživljavam da mi prvi put ikada dođe revizija karata u vlak . Konačno da i ja imam kartu sa zvjezdastom rupicom. Putovanje teče lagano svojim tokom i nakon gro vremena i taljiganja 70 - 80 km/v dolazimo na derutni kolodvor Osijek. 329 km, 7:15 još samo 707 km... ivog vas časti fotkicama.. a ja odoh
  12. Nakon današnjeg pohoda na prugu Ormož - Hodoš te na prugice oko Graza da se vratimo našem putovanju.. Na predivnom Varaždinskom kolodvoru prvo iznenađenje kratko nakon našeg dolaska je bio ugodno popunjen vlak 65400 koji nas je temeljito začudio. Pretekli smo ga u Zaprešiću gdje je bio spreman za polazak u Zagorje. Ono što je čudno i nadasve zanimljivo u cijeloj priči... ma evo da vidite i sami o čemu se radi: Nagradno pitanje: što "ne valja" s ovim vlakom 65400? Ivog će prikazati tu ljepotu od vlaka.. zar ne? Uskoro nastavljamo dalje..
×
×
  • Create New...