Jump to content

Carpe Diem: Vrbovec 2. travnja 2016.


Stanley

Recommended Posts

Ovo su tragovi nasipa kolosijeka koji je danas slijep, a nekada je gledao tko zna kamo:

 

Prema Dugom selu - trasa pruge prije elektrifikacije i peglanja zavoja.

 

pozdrav

toma

Three Blind Mice

Link to comment
Share on other sites

Ovaj slijepi kolosjek gdje je nasip je vodio nekada za Šavrić, ciglanu i Pik-Vrbovec pruga je prelazila preko ceste malo dalje od ulaza za Pik-Vrbovec gledano iz pravca Zg. između Šavrića(poslije Pevec) i ciglane, sada je tamo cesta, a nije istina da kol. Vrbovec nema WC on je tamo gledano sa civilne strane i to dosta uredan gdje je onaj crveni auto lijevo ona tri bijela pvc prozora inaće zna biti otvoreno a ako je zaključano onda se mora tražiti kljuć u prometnom uredu!

Link to comment
Share on other sites

Stanley, hvala ti na zanimljivom putopisu. Taman kad sam pomislio kako i kolodvor Vrbovec pamti bolje dane, kako je puno napuštenih objekata i kolosijeka, pa i tu stvari malo-pomalo idu nizbrdo, pročitao sam komentar od Vedrana Zemana kako će se ovdje ići u znatnu rekonstrukciju. Nadajmo se da će se to i ostvariti. :grin:

Link to comment
Share on other sites

Prema Dugom selu - trasa pruge prije elektrifikacije i peglanja zavoja.

 

To sam otprilike i mislio, jer zavoj stare pruge slijedi postojeći. Industrijski kolosijek nije mogao biti jer vodi u livade gdje nema ničega, a tako dugački izvlačnjak Vrbovcu nije bio potreban.

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Ovaj slijepi kolosjek gdje je nasip je vodio nekada za Šavrić, ciglanu i Pik-Vrbovec pruga je prelazila preko ceste malo dalje od ulaza za Pik-Vrbovec gledano iz pravca Zg. između Šavrića(poslije Pevec) i ciglane, sada je tamo cesta, a nije istina da kol. Vrbovec nema WC on je tamo gledano sa civilne strane i to dosta uredan gdje je onaj crveni auto lijevo ona tri bijela pvc prozora inaće zna biti otvoreno a ako je zaključano onda se mora tražiti kljuć u prometnom uredu!

 

Hvala na informaciji o kolosijeku. Što se tiče WC-a pouzdao sam se u tvrdnju domoroca da takvog nečeg nema, iako mi je bilo čudno da tako veliki kolodvor nema prostorije za ''olakšanje''. Nisam imao vremena istraživati jer je kava tjerala na brzu reakciju. :mrgreen:

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

 

Hvala na informaciji o kolosijeku. Što se tiče WC-a pouzdao sam se u tvrdnju domoroca da takvog nečeg nema, iako mi je bilo čudno da tako veliki kolodvor nema prostorije za ''olakšanje''. Nisam imao vremena istraživati jer je kava tjerala na brzu reakciju. :mrgreen:

Taj je WC ukinut :kulkada je napravljen onaj novi,(žuta vrata) na samom ćošku od civilne strane :mrgreen:, a kol. je imao i prodavaonicu mješovite robe tamo gdje je oglas o nestalim psima!

Link to comment
Share on other sites

 

To sam otprilike i mislio, jer zavoj stare pruge slijedi postojeći. Industrijski kolosijek nije mogao biti jer vodi u livade gdje nema ničega, a tako dugački izvlačnjak Vrbovcu nije bio potreban.

Taj izvlačnjak je skoro kako i kolodvora, nekada je u Vrbovcu bilo dosta posla,dolazio je radni vlak, vršio se utovar i istovar na prvom kolosijeku pa se je vlak morao izvlačiti na taj kolosjek, kada se je radio autoput Zagreb-Vž-Goričan tamo su dolazili vlakovi sa granulatom iz Botova gdje se je vršio istovar i onda dalje sa kamionima za Helenu! poslije se je vršio utovar trupaca, a išla je pruga desno od te za Pik-Vrbovec, ciglanu i Šavrić pa su morali tamo slagati vlakove.

Link to comment
Share on other sites

Pohvale za putopis, jedan od kolodvora koje sam i ja htio posjetiti! :-)

Vidim ovdje još jedan primjer pješačkog prijelaza bez signalizacije, a opet s jedne strane relativno nepregledan smjer jer vlakovi iz krivine ulaze u kolodvor(teško mi je reći jer govorim samo po viđenom sa fotografije).To je jedini razlog zašto je prolazak kroz kolodvor sa Vmax 100 km/h? Koliki je radijus spomenute krivine i za koji Vmax?

 

 

Pa da,to ti velim mi smo brži sa biciklinom nego kad se vozimo u vlaku :smile: a kolko je dopušteno max na našim prugana 140 km/h ili ima dionica i brže? Nikad se nisam više od 80km/h vozil vlakom mislim.

 

Netrebaš daleko otić, sjedni na brzi i do Karlovca ... :mig:

http://s212.photobucket.com/user/thomcro/media/voyage_006/DSC_4324_zps5ckpcsvr.jpg.html

 

 

Skoro kao na brzom iza Novske(prema Vinkovcima da ne bude zabune)! :mrgreen:

DE4vSzh.png

 

A možeš brzim i do Dugog Sela(a i putničkim sa 6112) sa Vmax do 140 km/h.

 

P.S. Kupljenec, možeš i do moje videogalerije(niTo-filmovi) i pogledaj zadnji video gdje je prikazan jedan vlak sa Vmax na našim prugama. :) (Sori na OT)

Link to comment
Share on other sites

Može li se na originalnoj slici ustanoviti kakve to novčanice broji mlada poštarica?

 

Teško, ali s obzirom na godinu (1940.) pretpostavljam da je riječ o ovakvima:

 

TUoTwDT.jpg

 

o7vfzN9.jpg

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Vidim ovdje još jedan primjer pješačkog prijelaza bez signalizacije, a opet s jedne strane relativno nepregledan smjer jer vlakovi iz krivine ulaze u kolodvor(teško mi je reći jer govorim samo po viđenom sa fotografije).To je jedini razlog zašto je prolazak kroz kolodvor sa Vmax 100 km/h? Koliki je radijus spomenute krivine i za koji Vmax?

 

Ovdje se vidi zavoj na ulazu u kolodvor Vrbovec iz smjera Dugog Sela. Koliki je radijus ne bih znao reći, ali mi se odokativno čini dovoljnim za 140 km/h:

 

jilqCmf.jpg

 

Preglednost na pješačkom prijelazu je relativno slaba zbog visokog žbunja (živice) koje sakriva vlak u zavoju. Nešto slično je i u Ivanić Gradu iz smjera Prečeca, s time da je tamo zavoj oštriji ali je i brzina vlakova manja.

Prema Izvješću o mreži za 2015. godinu brzina kroz kolodvor Vrbovec je ograničena na 95 km/h. Na dionici Vrbovec - Križevci je V/max 100 km/h.

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Ovdje se vidi zavoj na ulazu u kolodvor Vrbovec iz smjera Dugog Sela. Koliki je radijus ne bih znao reći, ali mi se odokativno čini dovoljnim za 140 km/h:

 

Prema Izvješću o mreži za 2015. godinu brzina kroz kolodvor Vrbovec je ograničena na 95 km/h. Na dionici Vrbovec - Križevci je V/max 100 km/h.

 

Prema izvješću... to su računali da bude počela rekonstrukcija i izgradnja drugog kolosijeka. Kak još ništ od toga, brzina je i dalje 140 km/h.

Link to comment
Share on other sites

Pa onda se dobro vozi po našim prugama :smile: velike su ovo brzine dosta.

 

Ima na netu jedna zgodna karta s okvirnim prikazom brzina... evo ga, našel sam: http://i.imgur.com/28LFn6T.png

 

Stanje je to od prošle godine, u odnosu na sadašnje stanje ima nekih manjih promjena (recimo, i Koprivnica-Botovo-DG je dignuta na 140).

Link to comment
Share on other sites

Fala ti za ovu kartu, stvarno ima svakakvih brzina.Npr ovo di je ograničenje 40 km/h kaje tu sa prugom?kaj su stare šinje ili kaj?il ovo di se vozi brzo je nova pruga?

 

Brzina ovisi o mnogo faktora. Negdje je projektirana brzina mala (zbog malih radijusa krivina, primjerice) i vlak ni po obnovljenoj prugi nemre voziti brže (primjer je zagorska štreka od Turčina do Podruta). S druge strane, imaš dionice di je projektirana brzina velika, ali se danas vozi malom brzinom zbog lošeg stanja kolosijeka.

 

Pisali smo puno put o tome na forumu, pretraži malo. A ak imaš još kakvih nejasnoća pitaj u Infrastrukturnoj svaštari (ili mi pošalji privatnu poruku) da ne idemo više u off-topic :palac:

Link to comment
Share on other sites

 

 

Cesta vodi preko Dubrave Vrbovečke u Kloštar Ivanić i Čazmu. Više puta sam se vozio ovuda očevim automobilom:

 

Stanley, posto sam ja iz Dubrave, ta se prije zvala "Dubrava kod Gradeca", jer je u to vrijeme bila bolje povezana sa Gradecom, gdje je bila i zeljeznicka stanica. Nakon izgradnje ceste Vrbovec - Dubrava i asfaltiranje iste (1960-ih...) pocelo se Dubravu vezati za Vrbovec............

 

Velimir

Link to comment
Share on other sites

Nakon obavljenih formalnosti, čitaj preventivnog javljanja prometniku, uslijedila je hodnja kolodvorom.

 

 

Da sam znao da ideš do Vrbovca mogao sam te odvesti Medomobilom, naime ja sam kroz Vrbovec prošao oko 10h na putu prema Kalniku. Baš sam dečkima u autu komentirao kako se mi vozimo zsvojitim cestama a po pruzi bi jurili 140km/h.

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

 

Hvala na informaciji o kolosijeku. Što se tiče WC-a pouzdao sam se u tvrdnju domoroca da takvog nečeg nema, iako mi je bilo čudno da tako veliki kolodvor nema prostorije za ''olakšanje''. Nisam imao vremena istraživati jer je kava tjerala na brzu reakciju. :mrgreen:

Možda je i prostata u pitanju he-he :mrgreen: :ne zna:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...