Jump to content
zeljeznice.net

Toma

Administratori
  • Content Count

    8,640
  • Joined

Community Reputation

1 Neutral

About Toma

  • Birthday January 8

Contact Methods

  • Skype
    tomislawww

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zagreb

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Super je to, ali za to zaista treba zatvor od 7 dana? Ogroman problem ovog projekta su katastrofalno lose planirani i drasticno predugi zatvori. Apsolutno nema primjera u EU da se radi izgrdnje drugog kolosijeka i par devijacija pruga GODINAMA zatvara svaki radni dan 8 sat, i uz to jos povremeno na nekoliko dana. pozdrav toma
  2. Toma

    Mađari

    S obzirom da od novih EMV-ova ocito nece jos neko vrijeme biti nista (posao s Koncarem je stao zbog nedostatka sredstava), a drugi tender je obavijen velom tajne, jel se planiraju kakve revizije Madzara? pozdrav toma
  3. Suspendiran putnički prekogranični promet iz Slovenije u Italiju do daljnjega. Vezu je moguće ostvariti sa presjedanjem u Villi Opicini. https://www.slo-zeleznice.si/sl/potniki/tujina/italija/trst-udine pozdrav toma
  4. Puknuce pantografa na 2275 justros na Glavnom. https://www.index.hr/vijesti/clanak/video-zbog-kvara-na-zagrebackom-glavnom-kolodvoru-ne-voze-tramvaji/2130358.aspx pozdrav toma
  5. Objavljen je vozni red Bozickovog vlaka: https://www.slo-zeleznice.si/sl/component/k2/prireditve/11649 pozdrav toma
  6. Toma

    Toma

  7. Hm, nisam siguran da znam kako je bilo prije. Ako mozes napisati - hvala! pozdrav toma
  8. Sve vlakove voze Macose, ili ce biti koja klasa? pozdrav toma
  9. 3. dio Sve razglednice su iz kolekcije ETH Zurich, i dostupne su pod sljedecim uvjetima: License: CC BY-SA 4.0 Availability: Free download and use Copyright Notice: ETH-Bibliothek Zürich, Bildarchiv / Fotograf: Unbekannt / Ans_00019 / CC BY-SA 4.0 pozdrav toma
  10. Nekoliko starih razglednica Zagreba... pozdrav toma
  11. Radi lakšeg razumjevanja relacija i smjerova putovanja, jedna karta RhB mreže! S obzirom da je krak Sagliains - Scuol-Tarasp ljeti 2019 zatvoren (svi vlakovi su supstituirani autobusima), vođenje linija je nešto drugačije nego je prikzano na karti. Naš se vlak uspinje prema kolodvoru Ospizio Bernina koji leži na 2253 metra nad morem. Nakon njega počinje kontinuirani pad pruge do Tirana - visinska razlika od 1824 metra savladava se u 38,4 kiolometra! Kolodvor Alp Grüm i početak serpentina! Spuštamo se dalje; kameni vijadukt Val da Pila Kolodvor Cavaglia... ... i križanje sa ABe 8/12 3509 iz Tirana Nastavak slijedi! pozdrav toma
  12. Jutros u 6.05 sudar Katice 305 i osobnog automobila na raskrižju Maksimirske i Svetošimunske ceste. Poginuo vozač automobila. https://www.index.hr/vijesti/clanak/u-zagrebu-se-jutros-sudarili-tramvaj-i-auto-jedna-osoba-poginula/2077002.aspx pozdrav toma
  13. Jos par detalja vezanih uz Talgo, RŽD i jos ponešto... RZD je kupio nove Talgo vlakove sa promjenjivom širinom kolosijeka. Vlakovi su brendirani kao Striž i voze na relacijama Moskva - Nižnij Novgorod (pet pari dnevno) i Moskva - Berlin (dva para tjedno). Egipatske željeznice su u međuvremenu od Talga naručile 6 vlakova sa diesel lokomotivama i sa 14 kola. Link na vijest: https://www.railwaygazette.com/news/news/middle-east/single-view/view/enr-orders-160-kmh-talgo-trainsets.html pozdrav toma
  14. Pontresina je jedan od dva kolodvora na mreži RhB-a na kojem se sučeljavaju naponi; drugi je St. Moritz. Nekad je sučeljavanje napona postojlo i u Churu, no ono je ukinuto 1997. godine kad je pruga Chur - Arosa reelektrificirn standardnim sustavom 11kV 16,7Hz. Zgrada kolodvora Pontresina je također izvorno bila najveća kolodvorska zgrada na mreži RhB-a. Centar Pontresine (gradić se na retoromanskom naziva Puntraschigna) smješten je na oko 1800 metra nadmorske visine, a u njemu živi nešto više od 2100 stanovnika. 57% stanovnika govori njemački, a 8% retoromanski kao prvi jezik. Ostali govore talijanski. Kolodvor Pontresina je važan i za teretni promet; uz što na njemu ima dosta manevarskog rada. Manevarska lokomotiv Tm 2/2 113 Na prvom kolosijeku stoji vlak za Samedan (istim smo i stigli iz Samedana), a na trećem vlak iz Tirana za St. Moritz. Prvi i drugi kolosijek su elektrificirani sustavom 11kV 16,7Hz, treći i četvrti se mogu napajati sa oba napona, a preostali su elektrificirani sa 1kV istosmjernim naponom. R 1625 iz St. Moritza dolazi na 4 kolosijek, a vuku ga dvoja elektromotorna kola ABe 4/4 III. Radni je dan, i vlak je relativno kratak. Krećemo u 11.04! Željezničk pruga Bernina povezuje St. Moritz, Pontresinu, Poschiavo i Tirano, a duga je 60,7 kilometara. Bernina je jedna od najstrmijih adhezijskih željezničkih pruga uopće - veći dio južne rampe je u konstantnom nagibu od nevjerojatnih 70 promila, uz što su radijusi zavoja 45 metara! Uz to, Bernina je jedna od rijetkih brdskih pruga koja prijevoj prolazi u danjem svjetlu - bez tunela! Na kolodvoru Bernina Lagalb mimoilazimo se sa vlakom iz Tirana kojeg vuče ABe 8/12 3505. Nastavak slijedi! pozdrav toma
×
×
  • Create New...